Brasserie De Koperen Kees

Parkstraat 1 8601 GS Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Dit is een brasserie waar je in een ongedwongen en gezellige sfeer kennis maakt met een verfijnde keuken. Een warme sfeer waar je een biertje kunt bestellen maar ook een culinair hoogstandje uit de keuken mag verwachten. Hier vinden ze dat goed eten bij de kunst van het leven hoort. Genieten van eten dus ook! Laat je meevoeren door de creativiteit van de kok en wordt gelukkig van zijn kunsten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koperen Kees

Station op 3 minuten lopen
  • : Parkeerplaats in de straat

Maandag gesloten, grote gezelschappen op afspraak.
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Janette S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke, creatieve gerechten en een hele hoorde wijnkaart. Alles was met liefde en aandacht gemaakt en geserveerd. Een aanrader.
Mylene M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Was heerlijk en goed vullend! Super vriendelijk personeel!
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Als je echt lekker wilt eten zit je hier goed. De kok heeft duidelijk liefde voor zijn vak. Het eten is niet alleen overheerlijk maar ook bijzonder mooi opgediend. We hebben hier nu een paar keer gegeten en kijken al uit naar de volgende keer.
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij zijn al meerdere keren wezen eten sinds de opening en elke keer is het weer een heerlijke ervaring! Het eten is super, de service is top en de prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan goed! Tot snel Leo en Atsje. Groetjes Danielle en Stephanie
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Wauw! Dank voor deze pracht beoordeling!
Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
David B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Het was knus, gezellig, vriendelijk, maar vooral heeeeel lekker! Zeker ook voor de vegetariërs onder ons.
Graag tot een volgende keer.
Wat leuk! Dank voor deze mooie recensie!
We verwelkomen jullie uiteraard graag weer.

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten. De bijzondere combinaties in de gerechten, het enorm malse vlees en vis die je niet op iedere menukaart ziet staan, maken dat je hier weer terug wilt komen. Alle smaken waren perfect en je proeft de passie van de chef. Voeg daar de gastvrijheid aan toe en het plaatje is compleet. Een echte aanrader. Wij Zijn verkocht!
Ah, wat leuk! Dank voor deze mooie recensie!
Super leuk dat jullie er waren!

Wibo K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Als je culinaire stijl houdt met verse ingrediënten dan is dit een prima adres voor een gezellig avondje uit. Het was er gezellig, bediening was goed. Reserveren is handig, ze moesten veel mensen teleurstellen die zo binnen stapten om een hapje te komen eten.
Wauw! Dank voor deze mooie recensie!

Rudolf D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fenomenaal heerlijk gegeten. Hadden op verjaardag een cadeaubon gekregen van Koperen Kees deze bleek helaas niet meer geldig door switch andere eigenaar hadden hierin iets meer coulance van verwacht dan helemaal niks.
Fijn te horen dat u zo lekker heeft gegeten.
We hopen dat onze uitleg over de cadeaubon het één en ander heeft opgehelderd. Het spijt ons oprecht dat u hier hinder van ondervonden heeft.

Met vriendelijke groet,
Doeke B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben bijzonder genoten,het was heerlijk!!!
Wat leuk! Dank voor deze mooie recensie! :)

Jelien P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Vooraf een lekker aperitiefje van het huis. Heerlijk bereidde fazant gegeten als hoofdgerecht. Zelfs een bezoekje van de chef aan tafel gehad. Het nagerecht was een perfecte combi tussen chocolade en pistache! Top bediening en fijne sfeer.
Excuses voor de late reactie. Maar nog bedankt voor de mooie recensie. Super leuk!

Gretha M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig en lekker eten alleen was de patat erg zout
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een heerlijk etentje met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goede gerechten en keurige bediening
Sjoerd F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben het zeer op prijs gesteld dat er Heineken Bier voor ons in huis gehaald was.

het dessert vonden we erg zuinig, het aandeel ijs was erg klein
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zaterdagavond een heerlijk avondje uit geweest in de Koperen Kees. Keuzestress is hier niet nodig eigenaar/chef-kok Leo de Ree heeft ons verrast met een culinair 4-gangen chef-menu. Vanaf amuse tot aan het dessert culinaire hoogstandjes. We komen zeker snel terug hier.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi pand en ongedwogen sfeer. Een keuze maken uit de verrassende voorgerechten was te moeilijk. Op de vraag of we ook een proeverijtje konden bestellen was na overleg met de kok mogelijk. Heerlijk malse eendenborst, brood met huisgemaakte smeerseltjes, prima. Ook het hoofdgerecht , wild zwijn medaillons en rookworst erg lekker. Ook de bijgerechten prima. Daarbij een erg vriendelijke en spontane jongedame in de bediening. Nog een tip, een steakmes bij de biefstuk en bij binnenkomst even laten weten waar de kapstok is.
Dank voor deze mooie recensie!
En de tips zijn intern al besproken.

Simone H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor mij te exclusief! Na drie gangen net voldoende gegeten.
Wow, net voldoende? Dat horen we niet vaak. Naar mijn weten is er iemand aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens is. Weet u dat u gewoon extra bijgerechten kunt bestellen, onbeperkt en kosteloos? Wij proberen hierin zeer flexibel te zijn.
En een 6je? Gaat dit dan om de hoeveelheid? Of liet de kwaliteit ook te wensen over? Dat hadden we dan liever op de avond zelf gehoord.

We horen graag verdere details, zodat we dit intern kunnen bespreken.
Verder hopen we u nog een keer te mogen verwelkomen, voor een herkansing! :)

Roelf O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Atsje & Leo hebben een leuk concept neergezet in Sneek: ongedwongen sfeer, super lekker eten wat echt nèt ff anders is dan de standaard bistro, mooie gerechten passend bij het seizoen en zeer betaalbaar: heel verfrissend!
G V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Koperen Kees. Brie en mosterdsoep is een verassende combinatie! Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.