Over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Dit is een brasserie waar je in een ongedwongen en gezellige sfeer kennis maakt met een verfijnde keuken. Een warme sfeer waar je een biertje kunt bestellen maar ook een culinair hoogstandje uit de keuken mag verwachten. Hier vinden ze dat goed eten bij de kunst van het leven hoort. Genieten van eten dus ook! Laat je meevoeren door de creativiteit van de kok en wordt gelukkig van zijn kunsten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koperen Kees

Station op 3 minuten lopen
  • : Parkeerplaats in de straat

Maandag gesloten, grote gezelschappen op afspraak.
Dinsdag t/m donderdag 16.00 - 21.00 uur, lunch op afspraak.
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Rudolf D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fenomenaal heerlijk gegeten. Hadden op verjaardag een cadeaubon gekregen van Koperen Kees deze bleek helaas niet meer geldig door switch andere eigenaar hadden hierin iets meer coulance van verwacht dan helemaal niks.
Doeke B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben bijzonder genoten,het was heerlijk!!!
Wat leuk! Dank voor deze mooie recensie! :)

Jelien P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Vooraf een lekker aperitiefje van het huis. Heerlijk bereidde fazant gegeten als hoofdgerecht. Zelfs een bezoekje van de chef aan tafel gehad. Het nagerecht was een perfecte combi tussen chocolade en pistache! Top bediening en fijne sfeer.
Excuses voor de late reactie. Maar nog bedankt voor de mooie recensie. Super leuk!

Gretha M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig en lekker eten alleen was de patat erg zout
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een heerlijk etentje met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goede gerechten en keurige bediening
Sjoerd F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben het zeer op prijs gesteld dat er Heineken Bier voor ons in huis gehaald was.

het dessert vonden we erg zuinig, het aandeel ijs was erg klein
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zaterdagavond een heerlijk avondje uit geweest in de Koperen Kees. Keuzestress is hier niet nodig eigenaar/chef-kok Leo de Ree heeft ons verrast met een culinair 4-gangen chef-menu. Vanaf amuse tot aan het dessert culinaire hoogstandjes. We komen zeker snel terug hier.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi pand en ongedwogen sfeer. Een keuze maken uit de verrassende voorgerechten was te moeilijk. Op de vraag of we ook een proeverijtje konden bestellen was na overleg met de kok mogelijk. Heerlijk malse eendenborst, brood met huisgemaakte smeerseltjes, prima. Ook het hoofdgerecht , wild zwijn medaillons en rookworst erg lekker. Ook de bijgerechten prima. Daarbij een erg vriendelijke en spontane jongedame in de bediening. Nog een tip, een steakmes bij de biefstuk en bij binnenkomst even laten weten waar de kapstok is.
Dank voor deze mooie recensie!
En de tips zijn intern al besproken.
Graag tot ziens!

Simone H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor mij te exclusief! Na drie gangen net voldoende gegeten.
Wow, net voldoende? Dat horen we niet vaak. Naar mijn weten is er iemand aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens is. Weet u dat u gewoon extra bijgerechten kunt bestellen, onbeperkt en kosteloos? Wij proberen hierin zeer flexibel te zijn.
En een 6je? Gaat dit dan om de hoeveelheid? Of liet de kwaliteit ook te wensen over? Dat hadden we dan liever op de avond zelf gehoord.

We horen graag verdere details, zodat we dit intern kunnen bespreken.
Verder hopen we u nog een keer te mogen verwelkomen, voor een herkansing! :)

Roelf O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Atsje & Leo hebben een leuk concept neergezet in Sneek: ongedwongen sfeer, super lekker eten wat echt nèt ff anders is dan de standaard bistro, mooie gerechten passend bij het seizoen en zeer betaalbaar: heel verfrissend!
G V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Koperen Kees. Brie en mosterdsoep is een verassende combinatie! Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Hert met een lekkere wild smaak
Ype N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Werden door vriendelijk personeel opgevangen en bediend met een voortreffelijk 3 gangen diner.!
Geartsje K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurant met mooie verrassende gerechten welke duidelijk met aandacht bereidt zijn. Uitstekende bediening die met plezier aan het werk is. Wij hebben een fantastische avond beleefd !
Mylène Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Afgelopen week heerlijk wezen eten met de familie bij de koperen Kees. Allereerst kregen wij een geweldig ontvangst van de gastvrouw en kregen wij bij ons drankje een heerlijke amuse. Als voorgerecht had ik de watermeloen met een keurige bijpassende wijn. De op 2 manieren bereide sukade was voor mij echt het hoogtepunt van de avond. Wat een geweldige tent en een top service! Wij komen zeker nog eens terug!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Tijdens de Sneekweek gegeten van de verkleinde kaart. Kregen heerlijk proeverijtje van het huis met mooi zacht zoute ham, olijfjes en wat amandelen. De dame in de bediening wist alles te vertellen over de speciaal bieren en was erg vriendelijk en correct, maar op een hele leuke informele manier. 1 van ons is veganist en kreeg een aangepaste curry/cocossoep, niks uit een pakje en heerlijk zacht van smaak. Het hoofdgerecht voor de veganist was de zoete aardappel en dan zonder de oude geitenkaas, deze zag er geweldig uit en smaakte top, alleen de portie was wat karig. Toen we dit doorgaven aan de bediening werd dit voortreffelijk opgepakt. De chef én zijn partner, samen de eigenaren, kwamen aan tafel en boden aan om dit op te lossen. Uiterst tevreden gingen we de stad in.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mijn visje was wat aan de droge kant, maar het voorafje, mosterdsoep smaakte precies goed. Na mijn opmerking over de vis werd mijn maaltijd niet op de rekening gezet. Een grote geste, was niet nodig geweest maar wel gewaardeerd. Misschien had ik het beter tijdens het eten kunnen zeggen, alleen een compleet nieuwe vis aan rukken vond ik niet nodig. Vandaar mijn opmerking achteraf... i
Wij komen zeker terug. Prijs/kwaliteit was prima!
Anne-Fleur Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer! Ieder gerecht is met aandacht bereid. Zeker een aanrader!!
Lobke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Koperen Kees 2.0 is een echte aanrader! Er wordt veel aandacht besteed aan de gerechten en de passende dranken. En, de smaak is ook nog eens fantastisch! Heerlijke avond gehad.