Brasserie De Koperen Kees

Parkstraat 1 8601 GS Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Dit is een brasserie waar je in een ongedwongen en gezellige sfeer kennis maakt met een verfijnde keuken. Een warme sfeer waar je een biertje kunt bestellen maar ook een culinair hoogstandje uit de keuken mag verwachten. Hier vinden ze dat goed eten bij de kunst van het leven hoort. Genieten van eten dus ook! Laat je meevoeren door de creativiteit van de kok en wordt gelukkig van zijn kunsten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koperen Kees

Station op 3 minuten lopen
  • : Parkeerplaats in de straat

Maandag gesloten, grote gezelschappen op afspraak.
Dinsdag t/m donderdag 16.00 - 21.00 uur, lunch op afspraak.
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koperen Kees

Ype N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Werden door vriendelijk personeel opgevangen en bediend met een voortreffelijk 3 gangen diner.!
Mylène Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Afgelopen week heerlijk wezen eten met de familie bij de koperen Kees. Allereerst kregen wij een geweldig ontvangst van de gastvrouw en kregen wij bij ons drankje een heerlijke amuse. Als voorgerecht had ik de watermeloen met een keurige bijpassende wijn. De op 2 manieren bereide sukade was voor mij echt het hoogtepunt van de avond. Wat een geweldige tent en een top service! Wij komen zeker nog eens terug!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Tijdens de Sneekweek gegeten van de verkleinde kaart. Kregen heerlijk proeverijtje van het huis met mooi zacht zoute ham, olijfjes en wat amandelen. De dame in de bediening wist alles te vertellen over de speciaal bieren en was erg vriendelijk en correct, maar op een hele leuke informele manier. 1 van ons is veganist en kreeg een aangepaste curry/cocossoep, niks uit een pakje en heerlijk zacht van smaak. Het hoofdgerecht voor de veganist was de zoete aardappel en dan zonder de oude geitenkaas, deze zag er geweldig uit en smaakte top, alleen de portie was wat karig. Toen we dit doorgaven aan de bediening werd dit voortreffelijk opgepakt. De chef én zijn partner, samen de eigenaren, kwamen aan tafel en boden aan om dit op te lossen. Uiterst tevreden gingen we de stad in.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mijn visje was wat aan de droge kant, maar het voorafje, mosterdsoep smaakte precies goed. Na mijn opmerking over de vis werd mijn maaltijd niet op de rekening gezet. Een grote geste, was niet nodig geweest maar wel gewaardeerd. Misschien had ik het beter tijdens het eten kunnen zeggen, alleen een compleet nieuwe vis aan rukken vond ik niet nodig. Vandaar mijn opmerking achteraf... i
Wij komen zeker terug. Prijs/kwaliteit was prima!
Anne-Fleur Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer! Ieder gerecht is met aandacht bereid. Zeker een aanrader!!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Iedere week een vernieuwende kaart met keuze uit heerlijke gerechten. Op de kaart geven de eigenaren zelf tips voor gerechten, erg leuk! Zo wordt je eens uit je comfort zone gehaald om iets nieuws te proberen :-) naast het heerlijke eten, hebben ze verstand van lekkere wijnen en top (speciaal) biertjes. De eigenaren zijn jong, veerkrachtig en meegaand; zij zullen er alles aan doen om je als gast te laten genieten. Echt een aanrader! Voor een borrel, lekkere lunch of diner.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten, een gezellige sfeer en een super bediening! Hier komen wij zeker weer terug! Bedankt voor de gezellige avond.
Lobke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Koperen Kees 2.0 is een echte aanrader! Er wordt veel aandacht besteed aan de gerechten en de passende dranken. En, de smaak is ook nog eens fantastisch! Heerlijke avond gehad.
Aafje S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Fantastische keuken, super bediening, heerlijke wijntjes en professioneel wijnadvies. Kortom alle ingrediënten voor een fijne avond uit!
Wessel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Elke keer weer een feestje! Heerlijke verrassende gerechten en regelmatig nieuwe gerechten op de kaart. Enthousiaste mensen met passie voor het vak, en dat proef je!
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten die regelmatig variëren! Bediening is vriendelijk en vakkundig. Kom hier zeker weer!
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gewone gerechten maar door de bijgerechten of andere bereiding heel apart. Kok kwam zelfs uileggen hoe hij iets had bereid
Restaurant ziet er gezellig uit en er loopt bekwaam personeel rond.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellige brasserie met een verrassende keuken door gerechten net even die onverwachte twist te geven. Bediening weet waar ze het over hebben en geven goed en vakkundig advies