Brasserie De Koepel

Oosteinde 1 2271 EA Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koepel

joannesvank .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastische ambiance, voortreffelijk eten en vriendelijke en correcte bediening.
Wij aten het 4-gangen Koepelmenu waarbij het mogelijk is gangen te vervangen door gerechten van de kaart.
Kortom een aanrader.
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen donderdag weer eens met vriendinnen bij De Koepel geweest. Zo'n mooie lokatie. Had goede herinneringen aan de tijd dat De Koepel nog door Henk Savelberg gerund werd. Maar wat een teleurstellingen. De sfeer was weg! Gelukkig waren nog wel de plafondschilderingen bewaard, maar de hele zware gordijnen passen hier absoluut niet. We werden allervriendelijkst ontvangen. Op het personeel is niets aan te merken. Helaas op het eten wel. Als voorgerecht o.a. gebakken bloedworst. Deze was veel te doorbakken en daardoor erg droog. Maar we verheugden ons op de hazenbout. Wat kregen we echter tot onze verbazing voorgeschoteld? Hazenpeper!! Dit kan toch echt niet! De hazenpeper was trouwens ook geen topper. Zo jammer! Deze lokatie verdient een topchef. Dan kom ik hier heel graag weer terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Beetje rustig maar daardoor hadden wij alle aandacht en het eten was subliem !
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geen professionele bediening, had meer verwacht. Mogelijk net nieuw personeel maar dan nog.....Ws echt niet op acceptabel niveau!
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was vriendelijk maar volledig onervaren en wist niets te vertellen over wijn arrangement.
Onprettige muziek.
FrederiekMuller .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heel sfeervol restaurant omringd door groen, uitstekende gerechten, heerlijke sfeer en buitengewoon vriendelijke en snelle bediening, zeer de moeite waard!
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekker eten, mooie locatie. Personeel wel vriendelijk maar oogde onervaren. Duurde lang voordat we de kaart kregen. Voorgerecht was wel weer snel, maar hoofdgerecht duurde weer veel langer. Ook weinig aandacht voor of we nog wat te drinken wilden; er was weinig oogcontact. Kan beter.
margarita V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De Koepel is een mooi, niet al te groot gebouw in een prachtig park. Het heeft een hele prettige uitstraling. De keken is bijzonder goed, de bediening prettig. Gelukkig geen muziek, een ontspannen sfeer.
Aan te bevelen.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Stoelen maken te veel herrie !
Viltjes onder de stoelpoten lost veel op!
Verder uitstekend gegeten en genoten.
C A J A P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten en goede sfeer. Ook personeel goed.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooie plek en fijne ambiance. Lekker gegeten, attente bediening. Het eten werd mooi geserveerd, smaakvol en ruim voldoende.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een bijzondere plek in het park met een zeer vriendelijke bediening.
De gerechten zijn een plezier voor het oog en heerlijk.
Zal hier nog dikwijls terugkomen met vrienden en familie.
René B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gedineerd , mooie gerechten en goede wijnen. Bediening kam iets vlotter
j.j.m. W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een schitterende locatie maar voor onbekende in Voorburg bijna niet te bereiken. Het ligt in het park (schitterend) maar er is geen aanwijzing hoe er te komen , parkeren langs het park maar dan moet je nog zoeken waar het is. Heel lastig is dat de toiletten boven zijn, een lange trap op, wij waren met een minder valide en dan is het hopen op "geen gebruik". Verder een uitstekend restaurant prachtig gelegen met vriendelijke bediening en service. We hebben genoten !
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ontvangst kan iets vriendelijker!
W. S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De Koepel is één van de fraaist gelegen restaurants in Voorburg. Het gevarieerde viergangen Koepelmenu mocht er zijn. Dat gold ook voor de wijnen. Een heerlijke Madeleine bij de koffie was voor ons een verrassing.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel lekker geluncht maandag op het mooie terras van de Koepel.
Steak tartaar als voorgerecht heel goed op smaak en de krokant gebakken confit de canard was een feestje.
Ook lekkere dragen mayo bij de friet!
Gezellige, kundige en voorkomende bediening!
Tel daar nog een 20 jaar oude port en een dijk van een kaasplank bij op en je hebt een waanzinnige middag in de zon!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De gerechten waren mooi opgediend en van prima kwali- en kwantiteit. De bediening was zoals het hoort, aanwezig maar niet opdringerig. De wijnkaart was goed samengesteld en niet over prijst.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen al jaren van tijd tot tijd bij de Koepel eten. Vinden het daar prettig en voelen ons daar thuis. Helemaal nu we er binnenkort ook kunnen lunchen. Heerlijk bij mooi weer op het terras met het zicht op het mooie park.