Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bij de Koepel zijn we al diverse keren geweest en nu dus weer. Dat zegt al heel wat.
Ook nu werden we niet teleurgesteld. We kwamen met de AH kaart voor drie gangen. Geen bijgerechten of extra gangen besteld. Het menu was voor alle drie de gangen anders dan vorige week. Dat vonden wij een positief punt. Het eten werd mooi opgediend en alles was lekker. Een enkel minpuntje was dat het vlees van het hoofdgerecht in het midden koud was. Omdat het een zacht en mals stukje vlees was en medium rare (tegen rare aan) bereid, was het niet echt storend, maar dat kon zeker beter. Je weet dat je voor de helft van de normale dinerprijs zit te eten. De normale dinerprijs is 35 euro voor het driegangenmenu. Voor de volle prijs zou ik het menu behoorlijk aan de prijs vinden, maar voor de helft van dat bedrag was het gewoon prima! Je zit er heerlijk, hoewel je met deze koude avonden beter niet bij het raam kunt zitten. Erge kou-doorslag. We verhuisden dus naar het gedeelte met de rode banken. Bediening was goed en vlot.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Bij binnenkomst liet de ontvangst op zich wachten. Na enige tijd kwam er iemand onze jassen ophangen.Wij waren hier met de AH restaurantactie. Drie gangenmenu. We konden naar keus een vierde gang bestellen maar dat hebben we niet gedaan. Ook werd de mogelijkheid geboden om extra salade, patat of groenten bij te bestellen. Ook dat niet gedaan. Mooi tafeltje in de koepel met tafellinnen gedekt en gesteven servetten. Allereerst kwam er brood met 2 smeersels: tonijnsalade en likkepot. Ook stond er boter op tafel, maar je zoekt tevergeefs naar de zoutpot. Het eten was lekker, hoewel de kalfstartaar als voorgerecht wat kruiden en zout miste. De borden waren prachtig opgemaakt. De huiswijn (20 euro) was lekker, ongecompliceerd. Het was geen probleem om een kan kraanwater te serveren. Al met al een prima belevenis in de koepel. Wel ga je je automatisch afvragen of je dit diner 35 euro per persoon waard vindt. Nu hoefde wij dit slechts 1x te betalen en dan heb je absoluut niets te klagen!
kesber .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Samen met C. Wiedenhoff gedineerd bij De Koepel. Voortreffelijk! Mooie ambiance, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Je kon met de AH zegels niet zelf een gerecht kiezen, maar het menu was echt uitstekend! Mooi voorgerecht met kalfsvlees, dan fijngemaakte hazenbout met puree en groenten, een overheerlijk dessert. Wij komen terug!
12071959 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het bedienend personeel is erg aardig maar nauwelijks geschoold. Moeten zelf de wijnkaart napluizen. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ongelofelijk lang, wij kregen het hoofdgerecht 2 uur en twintig minuten na binnenkomst! De Koepel is mooi maar heeft slechte akoestiek. Het was er verder warm en benauwd. Het eten was overigens lekker en van goede kwaliteit.
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ieder jaar gaan we hier eten met de familie. Zo waren we hier ook afgelopen zaterdag. De entourage is prachtig en het eten erg goed. Maar wat helaas roet in het eten gooide was de lange wachttijd tussen de gerechten en de bediening die, nadat we na 1 uur wachten hadden aangegeven het dat lang duurde, onvoldoende aandacht aan ons schonk. Ze kwamen zelfs hun belofte niet na ons direct uit te serveren, maar lieten nog drie andere tafels die na ons waren binnengekomen voor gaan. Het enige excuus was dat het een drukke avond was. Flesje wijn is van de rekening gehaald ter compensatie, maar we hadden liever wat oprechte aandacht voor onze situatie gehad. Dit verwacht je toch bij De Koepel.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Op deze December avond met ega en AH-bon naar De Koepel. Voor we de deurklink raken gaat de deur open en worden we hartelijk verwelkomd. De winterjassen in de garderobe en dan . . . de deur naar de eetzaal gaat open en wij staan versteld van de feestelijke sfeer. De kerstlichtjes weerkaatsen in de ramen en omdat De Koepel, een theehuis van destijds, in een halve cirkel is gebouwd. lijkt het of de hele tuin met lichtjes is versierd. Het restaurant is qua tafels ruim ingericht met twee en vier persoonstafels.

Voorafgaand aan het menu worden we getracteerd op heerlijk vers boord met likkepot, tonijnmoes en boter.
Als entree wordt geserveerd rucola op een lauwwarm bedje van kalfstartaar. Heerlijk.
Mijn ega kiest als hoofdgerecht de schelvis met tomaatjes, peterselie en rucola. voor mij de geplukte haas op aardappelpree, omringd met spruitjes, uitjes en croutons. We zijn alle twee zeer tevreden.
Het nagerecht is een taartje van frambozenmoes met mago-ijs. Ook heerlijk.
Het geheel vergezeld van een heerlijkSpaanse rioja. En dan nog een heerlijk kopje koffie met madalena's en bonbons. In één woord: voortreffelijk gedineerd.

De bediening is aller hartelijkst en vlot. Naar onze mening . . zoals het behoort in een goed restaurant.
Wanneer gaan we weer?!
rooscleij .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Een 3-gangen vastgesteld menu, dus geen keuzemogelijkheid. Voor ons geen bezwaar, maar voor anderen misschien wel. Wij hadden een heerlijke avond.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg lekker eten (AH restaurantactie, driegangenmenu), prettige bediening. Prachtige locatie in een fraai park. Een geslaagde avond.
philgenga .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten, het menu was super, heerlijk gegeten.

Vooral het bolletje ijs bij het dessert was verrukkelijk.

Echt een aanrader !
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke correcte bediening. Gerechten waren prima behalve het dessert. Die was zo koud waardoor het gewoon niet lekker was.
hymleliveld .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was heerlijk de bediening erg vriendelijk.
De locatie is sfeervol kom er graag terug. In de zomer kan je er buiten eten op het terras maar ik vind het in de winter zo mooi binnen dat ik liever binnen eet.
Violet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Redelijk veel kant en klaar gerechten ongezellige kille ambiance
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij vinden dit een heel goed restaurant,wij hebben niets negatiefs temelden.De bediening was erg goed en de ontvangst.De sfeer is goed.wij moesten niet lang wachten op de gerechten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prachtige lokatie maar de ambiance kan beter. Weinig sfeervolle plafondverlichting. Geen kaarsjes op tafel. Kan met eenvoudige middelen een stuk sfeervoller. Kwaliteit van het eten prima maar voor €6,- verwacht ik wel een beter gevuld glas wijn. Werd overigens na ons commentaar wel keurig gecorrigeerd.
jwh R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gegeten in de Koepel in het kader van AH-restaurant aktie.
Prettige persoonlijke ontvangst; duidelijke uitleg bij het AH- menu en de wijn.
Kwalitatief uitstekend voorgerecht. Het hoofdgerecht was haas met wildgarnituur. Mijn echtgenoot vond dat een te zwaar gerecht ; probleemloos kon dit worden gewijzigd in een heerlijke kabeljauw-filet.
Het dessert was prima alleen het gebakje wat onderdeel vormde van het dessert was aan de harde kant.
Al met al is de Koepel een aanrader en wij komen zeker nog een keer.
Ynte K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De Koepel is prachtig in een park gelegen. Bij binnenkomst had de bediening ons niet direct gespot, dus daar wachtten we al eventjes. Dit werd ook wel een beetje een terugkerend thema: we moesten wachten op de kaart, moesten wachten op de wijn, moesten wachten op het aanbod om het glas bij te vullen. Qua positie keek ik rechtstreeks in de keuken op de vuilcontainers, niet het aantrekkelijkste gezicht. Het eten daarentegen was prima - vooral het hoofdgerecht, de haas, maakte indruk. Al met al een gemengde ervaring.
ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH bon. Smaakvol menu en prima wijn voor een redelijke prijs. Attente, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
An V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het AH restaurant menu. Gerechten met zorg klaargemaakt en uitstekend van smaak. Vlotte bediening, mooie ambiance. Aanrader!
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Erg mooie ambiance om ons 25 jarig huwelijk te vieren!