Brasserie De Koepel

Oosteinde 1 2271 EA Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koepel

mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding
Els D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Prijs kwaliteitsniveau klopt.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellige ambiance; dit voormalige koetshuis van prinses Marianne! Voortreffelijke gerechten en prima service. We hebben genoten. Dus voor herhaling vatbaar!
Carola O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Kliekjesavond na kerst.
Op 27 december via de site van het restaurant voor 3 personen gereserveerd. Menukaart op de site zag er prima uit. Toen we om 19 uur arriveerden, bleek dat onze reservering niet was aangekomen. Maar we konden toch terecht. Ter tafel bleek dat die avond uitsluitend het kerstmenu van de dagen ervoor werd geserveerd, omdat ze vanaf de dag erna een aantal dagen dicht gingen. We konden niet a la carte eten maar konden kiezen uit elke 3 van de 5 gangen. Huh??? Mochten wij de kliekjes komen opeten tegen de hoofdprijs?? Dat was niet onze bedoeling!?! Men zei dat dit op de site stond, maar dat was geenszins het geval, zoals ik ter plekke liet zien. Als we niet een 90-jarige dame bij ons hadden gehad, waren we stante pede vertrokken naar iets anders. Maar goed, 3 gangen ieder uitgekozen. Bij 2 van ons bleek de ober dit niet goed te hebben onthouden en kregen we bij de 2e gang wat anders dan we hadden besteld. Maar alas. Onze bange verwachting dat we kliekjes zouden krijgen, waarbij ingrediënten dus minimaal zo'n 5 dagen ervoor waren ingeslagen, werd meer dan bewaarheid. Na afloop gevraagd naar de manager, maar alleen de chef was aanwezig. Desgevraagd beaamde de chef zonder blikken of blozen dat we inderdaad de kliekjes hadden gehad. Ook hij verwees naar de site. Maar die was dus al weer aangepast naar de normale situatie...... Wat een blamage. En wat voelden we ons bekocht. Nooit meer De Koepel.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima gegeten, aardige bediening.
Johannes K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Via internet hier terechtgekomen,voornamelijk door de interressante menukaart en de goede recensies!Wij komen uit Brabant en eten regelmatig bij culinaire restaurants!(ook met Michelinster!)Wij waren daarom zeer verrast over de gerechten,qua presentatie en smaak!De gerechten waren met passie bereid,daardoor allemaal erg smaakvol!Heel verrassend!Ga zo door!Leuke locatie en bijzonder,gratis parkeren!
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heb daar weleens beter gegeten. Voorgerecht smaakte naar fabrieks zalmsalade. De griet smaakte ook niet heel vers. De hertenbiefstuk was goed.
Reinier N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Mooie ambiance, koepel met zuilen maar toch intiem. Eerlijke gerechten, verfijnd maar niet overdreven. Ontvangst en bediening, behulpzaam, vriendelijk en correct.
joannesvank .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastische ambiance, voortreffelijk eten en vriendelijke en correcte bediening.
Wij aten het 4-gangen Koepelmenu waarbij het mogelijk is gangen te vervangen door gerechten van de kaart.
Kortom een aanrader.
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen donderdag weer eens met vriendinnen bij De Koepel geweest. Zo'n mooie lokatie. Had goede herinneringen aan de tijd dat De Koepel nog door Henk Savelberg gerund werd. Maar wat een teleurstellingen. De sfeer was weg! Gelukkig waren nog wel de plafondschilderingen bewaard, maar de hele zware gordijnen passen hier absoluut niet. We werden allervriendelijkst ontvangen. Op het personeel is niets aan te merken. Helaas op het eten wel. Als voorgerecht o.a. gebakken bloedworst. Deze was veel te doorbakken en daardoor erg droog. Maar we verheugden ons op de hazenbout. Wat kregen we echter tot onze verbazing voorgeschoteld? Hazenpeper!! Dit kan toch echt niet! De hazenpeper was trouwens ook geen topper. Zo jammer! Deze lokatie verdient een topchef. Dan kom ik hier heel graag weer terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Beetje rustig maar daardoor hadden wij alle aandacht en het eten was subliem !
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geen professionele bediening, had meer verwacht. Mogelijk net nieuw personeel maar dan nog.....Ws echt niet op acceptabel niveau!
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was vriendelijk maar volledig onervaren en wist niets te vertellen over wijn arrangement.
Onprettige muziek.
FrederiekMuller .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heel sfeervol restaurant omringd door groen, uitstekende gerechten, heerlijke sfeer en buitengewoon vriendelijke en snelle bediening, zeer de moeite waard!
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekker eten, mooie locatie. Personeel wel vriendelijk maar oogde onervaren. Duurde lang voordat we de kaart kregen. Voorgerecht was wel weer snel, maar hoofdgerecht duurde weer veel langer. Ook weinig aandacht voor of we nog wat te drinken wilden; er was weinig oogcontact. Kan beter.
margarita V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De Koepel is een mooi, niet al te groot gebouw in een prachtig park. Het heeft een hele prettige uitstraling. De keken is bijzonder goed, de bediening prettig. Gelukkig geen muziek, een ontspannen sfeer.
Aan te bevelen.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Stoelen maken te veel herrie !
Viltjes onder de stoelpoten lost veel op!
Verder uitstekend gegeten en genoten.
C A J A P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten en goede sfeer. Ook personeel goed.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooie plek en fijne ambiance. Lekker gegeten, attente bediening. Het eten werd mooi geserveerd, smaakvol en ruim voldoende.