Brasserie De Koepel

Oosteinde 1 2271 EA Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Koepel

Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een heerlijk rustig restaurant midden in het park
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Plezierige ambiance met verrassend menu en fijne bediening. Rustig en fijne setting tafels. Plateau de fromage met 5 soorten was heerleijk.
Sipke F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Twintig februari 2018 dit restaurant bezocht met een vriend. Het was mijn tweede bezoek. De avond verliep heel plezierig met uitstekende creatieve gerechten en een leuke bediening. Helaas was er naast ons slechts 1 tafeltje bezet. Een minpuntje vond ik de verlichting die veel te donker stond afgesteld, waardoor de leuke plafondschilderingen vrijwel onzichtbaar waren. Dat was bij mijn eerste bezoek, plm. twee jaar geleden niet het geval. Niettemin een prima zaak die een grotere bekendheid verdient.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk, echte aanrader!!
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De vier gangen waren lekker. Het voorgerecht was zalm tartaar met krabsalade met toefjes kerrie mayonaise. Tussengerecht was truffel crème soep. Hoofdgerecht was gegrilde steak en dessert was Lambada aardbeien, een bolletje smakelijk ijs en een quenellle van room. Geen amuse maar wel brood geserveerd. Snelle en vriendelijke bediening. Prima sfeer.
madeleine T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Aardig, lekker, heel langzaam
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vrienden uit Maastricht waren zeer te spreken over De Koepel.
Zelf kom ik er regelmatig. Ben altijd zeer tevreden over dit restaurant.
Het enige waar ik altijd opmerkingen over heb is de verlichting.
Naarmate het donkerder wordt verdwijnt de goede sfeer.
Daar moet een keer iemand naar kijken.
m.w. D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Voor ons de2ekeer.mooi koken, hoeveelheid voldoende,prima bediening.We komen zeker terug
Harrie J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Altijd goede kwaliteit bij de Koepel. Geen grote innovaties of verbijsterende gerechten, maar klassiek Frans van top kwaliteit, goed bereid en ontspannen opgediend.

Enige minpunt: heel weinig keuze in non-alcoholische drankjes voor mijn zwangere vrouw. Dan kan wel beter. Komt meer voor ook bij andere restaurants maar is toch jammer.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige ontvangst, vriendelijk. Hadden een eigen ruimte gekregen omdat we met 8 personen waren om een verjaardag te vieren. Ik had bij de reservering gevraagd voor welkomstdrankjes en een speciaal dessert na afloop.
Dit alles was keurig in orde gemaakt! Heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad!
Maddy S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gisteren genoten van het Valentijn arrangement, wat een service! Bij aankomst werden wij welkom geheten en naar de tafel begeleid. Het 4 gangen diner was subliem, alle gangen & de wijnen werden toegelicht. Het ontbreken van achtergrondmuziek is prettig en de sfeer is bijzonder aangenaam en warm. Wij voelden ons zeer welkom. kortom een avond met een gouden randje, een dikke 10!
Steffie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij doen niet vaak iets achter laten op een site maar nu moet ik het echt doen! Het eten was heerlijk de service was top en ik weet niet haar naam maar de gastvrouw was geweldig!! Wij waren daar met onze kleine meid van 10 maanden en zij hield overal rekening mee dat was zo prettig:) dikke pluim voor deze vrouw en het team!!! Wij gaan zeker vaker komen en ook kijken voor een eventuele trouwlocatie.

Steffie , Erik en Sterre
lea V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het blijft heerlijk eten hier. Smaakvol en wisselend menu. Gastvrij ontvangst!
sonja B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Helemaal niets op aan te merken
mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding
Els B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Prijs kwaliteitsniveau klopt.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellige ambiance; dit voormalige koetshuis van prinses Marianne! Voortreffelijke gerechten en prima service. We hebben genoten. Dus voor herhaling vatbaar!
Carola O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Kliekjesavond na kerst.
Op 27 december via de site van het restaurant voor 3 personen gereserveerd. Menukaart op de site zag er prima uit. Toen we om 19 uur arriveerden, bleek dat onze reservering niet was aangekomen. Maar we konden toch terecht. Ter tafel bleek dat die avond uitsluitend het kerstmenu van de dagen ervoor werd geserveerd, omdat ze vanaf de dag erna een aantal dagen dicht gingen. We konden niet a la carte eten maar konden kiezen uit elke 3 van de 5 gangen. Huh??? Mochten wij de kliekjes komen opeten tegen de hoofdprijs?? Dat was niet onze bedoeling!?! Men zei dat dit op de site stond, maar dat was geenszins het geval, zoals ik ter plekke liet zien. Als we niet een 90-jarige dame bij ons hadden gehad, waren we stante pede vertrokken naar iets anders. Maar goed, 3 gangen ieder uitgekozen. Bij 2 van ons bleek de ober dit niet goed te hebben onthouden en kregen we bij de 2e gang wat anders dan we hadden besteld. Maar alas. Onze bange verwachting dat we kliekjes zouden krijgen, waarbij ingrediënten dus minimaal zo'n 5 dagen ervoor waren ingeslagen, werd meer dan bewaarheid. Na afloop gevraagd naar de manager, maar alleen de chef was aanwezig. Desgevraagd beaamde de chef zonder blikken of blozen dat we inderdaad de kliekjes hadden gehad. Ook hij verwees naar de site. Maar die was dus al weer aangepast naar de normale situatie...... Wat een blamage. En wat voelden we ons bekocht. Nooit meer De Koepel.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima gegeten, aardige bediening.