Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker eten en redelijk geprijsd voor deze hoge kwaliteit. Wijn altijd lekker.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Perfect avond (vieren verjaardag met familie) met name dankzij de uitmuntende service van de Koepel, dit naast de zeer goede kwaliteit van het eten en de altijd mooie smaakverrassingen. De combinatie van de juiste persoonlijke aandacht zonder te aanwezig te zijn, de perfect timing en de grote flexibiliteit zorgden ervoor dat alle gasten precies kregen wat zij wensten op het juiste moment.
Onze voorgerechten waren een uitstekende zachte gerookte zalm met wat garnaaltjes, gevolgd door een heerlijk gepaneerd stukje kabeljauw-filet in kreeftsaus. Het hoofdgerecht van Angus steak was prima, het toetje was weer een smaakexplosie en schot in de roos. Dank voor een perfect avond
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het was weer een heerlijke avond met fantastisch eten, prettige bediening en mooie omgeving. We waren niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in sfeervolle ambiance met vriendelijk personeel. Kortom een zeer geslaagde avond
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima gegeten en goed kwaliteit met attente bediening. Jammer dat wij zowat de enige gasten waren op een woensdagavond want de Koepel verdient beter. Misschien ook het gevolg van (te) weinig reclame want eigenlijk wisten wij niet dat het restaurant dagelijks geopend was.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verfijnde keuken in een leuke kenmerkende accomodatie. Goed gegeten en erg vriendelijke service. Geslaagde avond dus.
Bert Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De Koepel biedt een goede keuken, plezierige bediening en stijl. Een aanrader. Hoogstens is het geluidsniveau wat lastig en bij een eerdere gelegenheid dat ik er at, was het bij de ramen te koud om er behaaglijk te zitten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Op 10-2-2017 met 5 personen bij De Koepel gegeten.
We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu en daar hebben we geen spijt van gekregen. Prima gegeten en ook de geadviseerde wijn was van een uitstekende kwaliteit. Ook een goede begeleiding door het personeel. Kortom we hadden een heerlijke avond.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Pracht locatie. Goede ontvangst en mooie tafel aan de raamkant. Gekozen voor het viergangen koepelmenu en deze uitgebreid met een vijfde gang, t.w. de kreeftensoep. De gerechten waren ware kunststukjes, waarbij de fles rode Cabernet Syrah een goede keuze bleek. Vriendelijk personeel. De dames doen hun best het naar je zin te maken.
delacroix .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was voortreffelijk. Aardige, attente, voorkomende dames. Het eten was in orde, maar niet buitengewoon. Bij de drankjes vooraf waren de (kleine) sneetjes brood afgepast (6 stuks) en de bijgeleverde smeersels aan de karige kant. Brood en boter kon desgewenst worden aangevuld. Wat de avond pas echt bedierf was de temperatuur in de hoge ruimte. Het is niet aan te raden bij de ramen plaats te nemen. Vooral bij de deur was er sprake van een stevige koudebrug. We mochten ons verplaatsen naar een tafel meer in het midden van de zaal, maar daar zal de kou niet veel minder zijn geweest. Ons werd door de vriendelijke bediening verteld dat er aan een betere verwarming werd gewerkt, maar dat dit niet zo makkelijk was omdat het gebouw op een monumentenlijst stond. Wel is geprobeerd om vooraf de zaal door straalkachels enigszins op temperatuur te brengen. Een loffelijk streven dat naar onze mening onvoldoende is gelukt...
H P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten bij de Koepel. Prima op elkaar afgestemde smaken en wat een super kwaliteit vlees bij het hoofdgerecht. Daarbij een wijnarrangement, dat het helemaal afmaakte. Vriendelijke bediening. Een heel gezellige ambiance. We komen zeker terug!
ton.leunis .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gerechten waren heerlijk, ontvangst uiterst vriendelijk, omgeving gezellig, zonder meer een prettige avond gehad.
Dineren in de Koepel is een aanrader.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Eten was ook prima. Alleen de sfeer was - mede door de koepel - erg mat en kil en koud. Helaas vanwege het laatste een rede om niet meer terug te komen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in de koepel met AH menu actie. Ontvangst was hartelijk. We kwamen op de fiets en de deur werd van te voren al open gedaan, top. We kozen voor het 4 gangen menu en ik heb geen commentaar, het was heerlijk. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. We komen zeker nog een keertje terug.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dit is een fijn en mooi restaurant, een heerlijk avondje uit. Wij hadden geboekt met de AH kaart en hebben een extra gang erbij genomen. De amuse en alle gangen zijn prima van smaak en de bediening is ook zeer goed. Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad met lekker eten in een prima sfeer.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bij de Koepel zijn we al diverse keren geweest en nu dus weer. Dat zegt al heel wat.
Ook nu werden we niet teleurgesteld. We kwamen met de AH kaart voor drie gangen. Geen bijgerechten of extra gangen besteld. Het menu was voor alle drie de gangen anders dan vorige week. Dat vonden wij een positief punt. Het eten werd mooi opgediend en alles was lekker. Een enkel minpuntje was dat het vlees van het hoofdgerecht in het midden koud was. Omdat het een zacht en mals stukje vlees was en medium rare (tegen rare aan) bereid, was het niet echt storend, maar dat kon zeker beter. Je weet dat je voor de helft van de normale dinerprijs zit te eten. De normale dinerprijs is 35 euro voor het driegangenmenu. Voor de volle prijs zou ik het menu behoorlijk aan de prijs vinden, maar voor de helft van dat bedrag was het gewoon prima! Je zit er heerlijk, hoewel je met deze koude avonden beter niet bij het raam kunt zitten. Erge kou-doorslag. We verhuisden dus naar het gedeelte met de rode banken. Bediening was goed en vlot.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Bij binnenkomst liet de ontvangst op zich wachten. Na enige tijd kwam er iemand onze jassen ophangen.Wij waren hier met de AH restaurantactie. Drie gangenmenu. We konden naar keus een vierde gang bestellen maar dat hebben we niet gedaan. Ook werd de mogelijkheid geboden om extra salade, patat of groenten bij te bestellen. Ook dat niet gedaan. Mooi tafeltje in de koepel met tafellinnen gedekt en gesteven servetten. Allereerst kwam er brood met 2 smeersels: tonijnsalade en likkepot. Ook stond er boter op tafel, maar je zoekt tevergeefs naar de zoutpot. Het eten was lekker, hoewel de kalfstartaar als voorgerecht wat kruiden en zout miste. De borden waren prachtig opgemaakt. De huiswijn (20 euro) was lekker, ongecompliceerd. Het was geen probleem om een kan kraanwater te serveren. Al met al een prima belevenis in de koepel. Wel ga je je automatisch afvragen of je dit diner 35 euro per persoon waard vindt. Nu hoefde wij dit slechts 1x te betalen en dan heb je absoluut niets te klagen!
kesber .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Samen met C. Wiedenhoff gedineerd bij De Koepel. Voortreffelijk! Mooie ambiance, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Je kon met de AH zegels niet zelf een gerecht kiezen, maar het menu was echt uitstekend! Mooi voorgerecht met kalfsvlees, dan fijngemaakte hazenbout met puree en groenten, een overheerlijk dessert. Wij komen terug!
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ieder jaar gaan we hier eten met de familie. Zo waren we hier ook afgelopen zaterdag. De entourage is prachtig en het eten erg goed. Maar wat helaas roet in het eten gooide was de lange wachttijd tussen de gerechten en de bediening die, nadat we na 1 uur wachten hadden aangegeven het dat lang duurde, onvoldoende aandacht aan ons schonk. Ze kwamen zelfs hun belofte niet na ons direct uit te serveren, maar lieten nog drie andere tafels die na ons waren binnengekomen voor gaan. Het enige excuus was dat het een drukke avond was. Flesje wijn is van de rekening gehaald ter compensatie, maar we hadden liever wat oprechte aandacht voor onze situatie gehad. Dit verwacht je toch bij De Koepel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het bedienend personeel is erg aardig maar nauwelijks geschoold. Moeten zelf de wijnkaart napluizen. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ongelofelijk lang, wij kregen het hoofdgerecht 2 uur en twintig minuten na binnenkomst! De Koepel is mooi maar heeft slechte akoestiek. Het was er verder warm en benauwd. Het eten was overigens lekker en van goede kwaliteit.