Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
delacroix .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was voortreffelijk. Aardige, attente, voorkomende dames. Het eten was in orde, maar niet buitengewoon. Bij de drankjes vooraf waren de (kleine) sneetjes brood afgepast (6 stuks) en de bijgeleverde smeersels aan de karige kant. Brood en boter kon desgewenst worden aangevuld. Wat de avond pas echt bedierf was de temperatuur in de hoge ruimte. Het is niet aan te raden bij de ramen plaats te nemen. Vooral bij de deur was er sprake van een stevige koudebrug. We mochten ons verplaatsen naar een tafel meer in het midden van de zaal, maar daar zal de kou niet veel minder zijn geweest. Ons werd door de vriendelijke bediening verteld dat er aan een betere verwarming werd gewerkt, maar dat dit niet zo makkelijk was omdat het gebouw op een monumentenlijst stond. Wel is geprobeerd om vooraf de zaal door straalkachels enigszins op temperatuur te brengen. Een loffelijk streven dat naar onze mening onvoldoende is gelukt...
H P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten bij de Koepel. Prima op elkaar afgestemde smaken en wat een super kwaliteit vlees bij het hoofdgerecht. Daarbij een wijnarrangement, dat het helemaal afmaakte. Vriendelijke bediening. Een heel gezellige ambiance. We komen zeker terug!
ton.leunis .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gerechten waren heerlijk, ontvangst uiterst vriendelijk, omgeving gezellig, zonder meer een prettige avond gehad.
Dineren in de Koepel is een aanrader.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Eten was ook prima. Alleen de sfeer was - mede door de koepel - erg mat en kil en koud. Helaas vanwege het laatste een rede om niet meer terug te komen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in de koepel met AH menu actie. Ontvangst was hartelijk. We kwamen op de fiets en de deur werd van te voren al open gedaan, top. We kozen voor het 4 gangen menu en ik heb geen commentaar, het was heerlijk. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. We komen zeker nog een keertje terug.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dit is een fijn en mooi restaurant, een heerlijk avondje uit. Wij hadden geboekt met de AH kaart en hebben een extra gang erbij genomen. De amuse en alle gangen zijn prima van smaak en de bediening is ook zeer goed. Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad met lekker eten in een prima sfeer.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bij de Koepel zijn we al diverse keren geweest en nu dus weer. Dat zegt al heel wat.
Ook nu werden we niet teleurgesteld. We kwamen met de AH kaart voor drie gangen. Geen bijgerechten of extra gangen besteld. Het menu was voor alle drie de gangen anders dan vorige week. Dat vonden wij een positief punt. Het eten werd mooi opgediend en alles was lekker. Een enkel minpuntje was dat het vlees van het hoofdgerecht in het midden koud was. Omdat het een zacht en mals stukje vlees was en medium rare (tegen rare aan) bereid, was het niet echt storend, maar dat kon zeker beter. Je weet dat je voor de helft van de normale dinerprijs zit te eten. De normale dinerprijs is 35 euro voor het driegangenmenu. Voor de volle prijs zou ik het menu behoorlijk aan de prijs vinden, maar voor de helft van dat bedrag was het gewoon prima! Je zit er heerlijk, hoewel je met deze koude avonden beter niet bij het raam kunt zitten. Erge kou-doorslag. We verhuisden dus naar het gedeelte met de rode banken. Bediening was goed en vlot.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Bij binnenkomst liet de ontvangst op zich wachten. Na enige tijd kwam er iemand onze jassen ophangen.Wij waren hier met de AH restaurantactie. Drie gangenmenu. We konden naar keus een vierde gang bestellen maar dat hebben we niet gedaan. Ook werd de mogelijkheid geboden om extra salade, patat of groenten bij te bestellen. Ook dat niet gedaan. Mooi tafeltje in de koepel met tafellinnen gedekt en gesteven servetten. Allereerst kwam er brood met 2 smeersels: tonijnsalade en likkepot. Ook stond er boter op tafel, maar je zoekt tevergeefs naar de zoutpot. Het eten was lekker, hoewel de kalfstartaar als voorgerecht wat kruiden en zout miste. De borden waren prachtig opgemaakt. De huiswijn (20 euro) was lekker, ongecompliceerd. Het was geen probleem om een kan kraanwater te serveren. Al met al een prima belevenis in de koepel. Wel ga je je automatisch afvragen of je dit diner 35 euro per persoon waard vindt. Nu hoefde wij dit slechts 1x te betalen en dan heb je absoluut niets te klagen!
kesber .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Samen met C. Wiedenhoff gedineerd bij De Koepel. Voortreffelijk! Mooie ambiance, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Je kon met de AH zegels niet zelf een gerecht kiezen, maar het menu was echt uitstekend! Mooi voorgerecht met kalfsvlees, dan fijngemaakte hazenbout met puree en groenten, een overheerlijk dessert. Wij komen terug!
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ieder jaar gaan we hier eten met de familie. Zo waren we hier ook afgelopen zaterdag. De entourage is prachtig en het eten erg goed. Maar wat helaas roet in het eten gooide was de lange wachttijd tussen de gerechten en de bediening die, nadat we na 1 uur wachten hadden aangegeven het dat lang duurde, onvoldoende aandacht aan ons schonk. Ze kwamen zelfs hun belofte niet na ons direct uit te serveren, maar lieten nog drie andere tafels die na ons waren binnengekomen voor gaan. Het enige excuus was dat het een drukke avond was. Flesje wijn is van de rekening gehaald ter compensatie, maar we hadden liever wat oprechte aandacht voor onze situatie gehad. Dit verwacht je toch bij De Koepel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het bedienend personeel is erg aardig maar nauwelijks geschoold. Moeten zelf de wijnkaart napluizen. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ongelofelijk lang, wij kregen het hoofdgerecht 2 uur en twintig minuten na binnenkomst! De Koepel is mooi maar heeft slechte akoestiek. Het was er verder warm en benauwd. Het eten was overigens lekker en van goede kwaliteit.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Op deze December avond met ega en AH-bon naar De Koepel. Voor we de deurklink raken gaat de deur open en worden we hartelijk verwelkomd. De winterjassen in de garderobe en dan . . . de deur naar de eetzaal gaat open en wij staan versteld van de feestelijke sfeer. De kerstlichtjes weerkaatsen in de ramen en omdat De Koepel, een theehuis van destijds, in een halve cirkel is gebouwd. lijkt het of de hele tuin met lichtjes is versierd. Het restaurant is qua tafels ruim ingericht met twee en vier persoonstafels.

Voorafgaand aan het menu worden we getracteerd op heerlijk vers boord met likkepot, tonijnmoes en boter.
Als entree wordt geserveerd rucola op een lauwwarm bedje van kalfstartaar. Heerlijk.
Mijn ega kiest als hoofdgerecht de schelvis met tomaatjes, peterselie en rucola. voor mij de geplukte haas op aardappelpree, omringd met spruitjes, uitjes en croutons. We zijn alle twee zeer tevreden.
Het nagerecht is een taartje van frambozenmoes met mago-ijs. Ook heerlijk.
Het geheel vergezeld van een heerlijkSpaanse rioja. En dan nog een heerlijk kopje koffie met madalena's en bonbons. In één woord: voortreffelijk gedineerd.

De bediening is aller hartelijkst en vlot. Naar onze mening . . zoals het behoort in een goed restaurant.
Wanneer gaan we weer?!
rooscleij .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Een 3-gangen vastgesteld menu, dus geen keuzemogelijkheid. Voor ons geen bezwaar, maar voor anderen misschien wel. Wij hadden een heerlijke avond.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg lekker eten (AH restaurantactie, driegangenmenu), prettige bediening. Prachtige locatie in een fraai park. Een geslaagde avond.
philgenga .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten, het menu was super, heerlijk gegeten.

Vooral het bolletje ijs bij het dessert was verrukkelijk.

Echt een aanrader !
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke correcte bediening. Gerechten waren prima behalve het dessert. Die was zo koud waardoor het gewoon niet lekker was.
hymleliveld .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was heerlijk de bediening erg vriendelijk.
De locatie is sfeervol kom er graag terug. In de zomer kan je er buiten eten op het terras maar ik vind het in de winter zo mooi binnen dat ik liever binnen eet.
Violet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Redelijk veel kant en klaar gerechten ongezellige kille ambiance