Over het restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel lekker geluncht maandag op het mooie terras van de Koepel.
Steak tartaar als voorgerecht heel goed op smaak en de krokant gebakken confit de canard was een feestje.
Ook lekkere dragen mayo bij de friet!
Gezellige, kundige en voorkomende bediening!
Tel daar nog een 20 jaar oude port en een dijk van een kaasplank bij op en je hebt een waanzinnige middag in de zon!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De gerechten waren mooi opgediend en van prima kwali- en kwantiteit. De bediening was zoals het hoort, aanwezig maar niet opdringerig. De wijnkaart was goed samengesteld en niet over prijst.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen al jaren van tijd tot tijd bij de Koepel eten. Vinden het daar prettig en voelen ons daar thuis. Helemaal nu we er binnenkort ook kunnen lunchen. Heerlijk bij mooi weer op het terras met het zicht op het mooie park.
M C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prachtige ligging, grootse gastvrijheid, niks opdringerigs, grote glimlachen bij de twee medewerksters en lekkere confit de canard met zuurkool. De tarte tatin leek wat meer op appelbeignet dan omgekeerd taartje maar smaakte oké. Het interieur vind ik tikje gedateerd, maar wat zal het met mooi weer goed toeven op het terras zijn!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De proeverij was heerlijk, verfijnd en vol afwisseling. Iets minder romig mag van ons ook.
De service was zeer attent, en hield de dieetwensen uit de reservering alert in de gaten. We voelden ons zowel koning als thuis.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Het was weer een verzorgde avond met een perfecte samenstelling van gerechten. De bediening was super, attent, vrolijk en op de hoogte van de bijpassende wijnen. De sfeer is prettig en omdat het op dinsdag rustig is, is De Koepel zeker dan een place to be! Een echte aanrader.
Gessel01 V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We waren ietwat teleurgesteld dat er geen tafelkleed was. Ook dat er bij het vis gerecht geen visbestek was. Bovendien was het wel handig geweest om een bordje te hebben bij the amuse en ook voor het slaatje en de frieten. (Je krijgt een bord met uitstekend eten en dan moet je het plaatje bederven door er sla en frieten bij te lepelen). En een lepeltje for de mayonaise?
Maar ja, de avond was erg geslaagd, want de Koepel heeft toch wel iets speciaals!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker eten en redelijk geprijsd voor deze hoge kwaliteit. Wijn altijd lekker.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Perfect avond (vieren verjaardag met familie) met name dankzij de uitmuntende service van de Koepel, dit naast de zeer goede kwaliteit van het eten en de altijd mooie smaakverrassingen. De combinatie van de juiste persoonlijke aandacht zonder te aanwezig te zijn, de perfect timing en de grote flexibiliteit zorgden ervoor dat alle gasten precies kregen wat zij wensten op het juiste moment.
Onze voorgerechten waren een uitstekende zachte gerookte zalm met wat garnaaltjes, gevolgd door een heerlijk gepaneerd stukje kabeljauw-filet in kreeftsaus. Het hoofdgerecht van Angus steak was prima, het toetje was weer een smaakexplosie en schot in de roos. Dank voor een perfect avond
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het was weer een heerlijke avond met fantastisch eten, prettige bediening en mooie omgeving. We waren niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in sfeervolle ambiance met vriendelijk personeel. Kortom een zeer geslaagde avond
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima gegeten en goed kwaliteit met attente bediening. Jammer dat wij zowat de enige gasten waren op een woensdagavond want de Koepel verdient beter. Misschien ook het gevolg van (te) weinig reclame want eigenlijk wisten wij niet dat het restaurant dagelijks geopend was.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verfijnde keuken in een leuke kenmerkende accomodatie. Goed gegeten en erg vriendelijke service. Geslaagde avond dus.
Bert Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De Koepel biedt een goede keuken, plezierige bediening en stijl. Een aanrader. Hoogstens is het geluidsniveau wat lastig en bij een eerdere gelegenheid dat ik er at, was het bij de ramen te koud om er behaaglijk te zitten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Op 10-2-2017 met 5 personen bij De Koepel gegeten.
We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu en daar hebben we geen spijt van gekregen. Prima gegeten en ook de geadviseerde wijn was van een uitstekende kwaliteit. Ook een goede begeleiding door het personeel. Kortom we hadden een heerlijke avond.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Pracht locatie. Goede ontvangst en mooie tafel aan de raamkant. Gekozen voor het viergangen koepelmenu en deze uitgebreid met een vijfde gang, t.w. de kreeftensoep. De gerechten waren ware kunststukjes, waarbij de fles rode Cabernet Syrah een goede keuze bleek. Vriendelijk personeel. De dames doen hun best het naar je zin te maken.
delacroix .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was voortreffelijk. Aardige, attente, voorkomende dames. Het eten was in orde, maar niet buitengewoon. Bij de drankjes vooraf waren de (kleine) sneetjes brood afgepast (6 stuks) en de bijgeleverde smeersels aan de karige kant. Brood en boter kon desgewenst worden aangevuld. Wat de avond pas echt bedierf was de temperatuur in de hoge ruimte. Het is niet aan te raden bij de ramen plaats te nemen. Vooral bij de deur was er sprake van een stevige koudebrug. We mochten ons verplaatsen naar een tafel meer in het midden van de zaal, maar daar zal de kou niet veel minder zijn geweest. Ons werd door de vriendelijke bediening verteld dat er aan een betere verwarming werd gewerkt, maar dat dit niet zo makkelijk was omdat het gebouw op een monumentenlijst stond. Wel is geprobeerd om vooraf de zaal door straalkachels enigszins op temperatuur te brengen. Een loffelijk streven dat naar onze mening onvoldoende is gelukt...
H P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten bij de Koepel. Prima op elkaar afgestemde smaken en wat een super kwaliteit vlees bij het hoofdgerecht. Daarbij een wijnarrangement, dat het helemaal afmaakte. Vriendelijke bediening. Een heel gezellige ambiance. We komen zeker terug!
ton.leunis .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gerechten waren heerlijk, ontvangst uiterst vriendelijk, omgeving gezellig, zonder meer een prettige avond gehad.
Dineren in de Koepel is een aanrader.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Eten was ook prima. Alleen de sfeer was - mede door de koepel - erg mat en kil en koud. Helaas vanwege het laatste een rede om niet meer terug te komen.