Over restaurant Brasserie De Koepel

Culinair genieten in een historische setting

Gelegen midden in de zeventiende eeuwse buitenplaats Vreugd & Rust in een prachtige orangerie. Alles ademt historie als je midden in het park geniet van delicate gerechten en mooie wijnen. De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal soepel verloopt. Je voelt je helemaal in de watten gelegd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Koepel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Hymleliveld .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Violet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij vinden dit een heel goed restaurant,wij hebben niets negatiefs temelden.De bediening was erg goed en de ontvangst.De sfeer is goed.wij moesten niet lang wachten op de gerechten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prachtige lokatie maar de ambiance kan beter. Weinig sfeervolle plafondverlichting. Geen kaarsjes op tafel. Kan met eenvoudige middelen een stuk sfeervoller. Kwaliteit van het eten prima maar voor €6,- verwacht ik wel een beter gevuld glas wijn. Werd overigens na ons commentaar wel keurig gecorrigeerd.
Jwh R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gegeten in de Koepel in het kader van AH-restaurant aktie.
Prettige persoonlijke ontvangst; duidelijke uitleg bij het AH- menu en de wijn.
Kwalitatief uitstekend voorgerecht. Het hoofdgerecht was haas met wildgarnituur. Mijn echtgenoot vond dat een te zwaar gerecht ; probleemloos kon dit worden gewijzigd in een heerlijke kabeljauw-filet.
Het dessert was prima alleen het gebakje wat onderdeel vormde van het dessert was aan de harde kant.
Al met al is de Koepel een aanrader en wij komen zeker nog een keer.
Ynte K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De Koepel is prachtig in een park gelegen. Bij binnenkomst had de bediening ons niet direct gespot, dus daar wachtten we al eventjes. Dit werd ook wel een beetje een terugkerend thema: we moesten wachten op de kaart, moesten wachten op de wijn, moesten wachten op het aanbod om het glas bij te vullen. Qua positie keek ik rechtstreeks in de keuken op de vuilcontainers, niet het aantrekkelijkste gezicht. Het eten daarentegen was prima - vooral het hoofdgerecht, de haas, maakte indruk. Al met al een gemengde ervaring.
Ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH bon. Smaakvol menu en prima wijn voor een redelijke prijs. Attente, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
An V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het AH restaurant menu. Gerechten met zorg klaargemaakt en uitstekend van smaak. Vlotte bediening, mooie ambiance. Aanrader!
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Erg mooie ambiance om ons 25 jarig huwelijk te vieren!
Wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Er werd een leuk 3-gangen AHmenu geserveerd: mooi gecombineerd en fraai opgediend. Plezierig personeel en gezellige sfeer in deze prachtige brasserie.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Hier werd niet GEKOOKT,maar een prefab maal geserveerd uit de koeling!, dat. Kon de charmante gastvrouw met haar warme oosterse glimlach zelfs niet goedmaken! Zoek uw heil elders als u wilt Dineren.!!!!!
Flevius .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
we hebben lekker gegeten in een rustige omgeving.
Ons werd een drie gangen menu aangeboden met de mogelijkheid dit tot 4 gangen uit te breiden. We hebben daar geen gebruik van gemaakt.

In het driegangen menu was geen keuze mogelijkheid.
Woude .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het Restaurant in het bos in sfeervol ingericht. Wij werden bij de open deur al opgewacht.
We hebben verrukkelijk gegeten. Kraanwater was geen probleem. De bediening ontzettend kundig en uiterst vriendelijk. Jammer dat er in het AH menu geen keuze was. We komen zeker terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
In het kader van de AH actie hier samen met mijn vrouw gegeten. Gekozen voor een 4 gangen dagmenu. Lekkere combinaties geproefd. Was prima.
De bijpassende wijnen waren redelijk, niet iets aparts. Dit ging een beetje op de "automatische" piloot.

De smeersels bij het brood waren erg gewoon, niets bijzonders. Past m.i. niet echt bij deze gelegenheid. Kunnen zo bij een groothandel vandaan komen. Dit kan veel beter !

Vlotte en goede bediening met goede en juiste informatie. Zo hoort het !
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hadden het geluk dat het een bijzonder mooie avond was en dus buiten op het mooie terras konden eten. De sfeer was uitstekend evenals de gerechten en de bediening.
Het voorgerecht was uitstekend en het hoofdgerecht prima, maar het dessert was een plaatje en tongstrelend.
Bkoks .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
bijzonder vriendelijke bediening, heerlijk eten van voorgerecht tot nagerecht, voor mij een omgeving waar ik in de 70ter jaren veel feestjes mocht vieren met fijne herinneringen, dus een feest van herkenning. voor herhaling vatbaar!!!
Jenneke41 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij de Koepel.
Prachtig weer dus op het terras gezeten, genoten van al het groen om ons heen.

Jammer dat er met de AH actie geen keuze is.
Het eten was lekker, maar te kleine porties voor een grote eter.
Karaf kraanwater was geen probleem!

Het personeel is vriendelijk, wel een foutje gemaakt met de rekening.
Al met al een fijne avond gehad!

Blokuna65 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was goed, echter geen keuze, het menu stond vast. De bediening was uitermate goed en vriendelijk. De locatie is prima en sfeervol.
Bert_Schijf .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was goed. Bediening was niet helemaal scherp. Wijn en water werden niet bijgeschonken en lege borden stonden soms wel erg lang voor onze neus.
Greetmarcel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Samen met mijn partner gegeten die minder kritisch was dan ik. Vond het voorgerecht matig; het extra gerecht droog en de de Angus beef taai. Het nagerecht en de wijn was heerlijk. Het interieur is oubollig en geen gedekte tafels. De jongeman die meeloopt moet nog heel veel leren en liet ons de glazen van buiten naar binnen zelf meenemen want dat was wel zo makkelijk voor hem. Dit laatste kan mijn inziens niet bij dit soort restaurants. Al met al niet voor herhaling vatbaar.