Brasserie de Kievit

Kievit 12c 5111 HD Baarle-Nassau Nederland Kaart
31-31132040152

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie de Kievit

Wij zijn een gezellig restaurant waar u terecht kan voor een heerlijk diner tegen voordelige prijzen. Ons restaurant is gelegen op Parc de Kievit waar we u graag welkom heten voor een hapje en een drankje. In de winter kunt genieten van onze openhaard waar het goed vertoeven is met een lekkere koffie en in de zomer kunt u plaats nemen op ons ruime terras.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Kievit

• : gratis parkeren

donderdag t/m Zondag 14:30 - 21:00
Maandag, dinsdag en woensdag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Kievit

Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten was matig. Taai en apart van smaak. We kennen het bedrijf in oude vorm al tientallen jaren en we hebben er altijd ontzettend goed gegeten. Dit viel enorm tegen.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat lang moeten wachten... verder prima!
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekkere maaltijd in goede sfeer. Er zijn een aantal aantrekkelijke dagschotels en een gevarieerde eetcafé-kaart. De prijzen zijn prima in verhouding tot de kwaliteit.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuke zaak, mooi gelegen op een park, gratis parkeren, eten was super, gezellige ambiance met open haard. zeker voor herhaling vatbaar!
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Verrassende locatie, mooi gelegen, sfeervol, gezellige mensen, is ons heel goed bevallen, met dank!