Brasserie de Keuken

6,9
Erg lang
KvLP .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond gegeten met gezin van 3 personen. Vooraf gereserveerd voor 18.30 uur maar bij aankomst bleek er een bruiloft te zijn en mochten we alleen buiten eten. Had ik graag vooraf geweten, want het wordt nu snel kouder 'savonds en dan had ik zeker voor een ander restaurant gekozen. Na 45 min wachten maar eens gevraagd of het voorgerecht nog lang ging duren. Bediening gaf aan dat ze binnen een groep van 30 personen hadden, dus het duurde langer. Ook dat had ik graag vooraf bij het bestellen willen weten, want dan had ik - met een kind in het gezelschap - het voorgerecht voorbij laten gaan. Nadat 1 persoon nog een een biertje bestelde, kreeg de andere ook een biertje, terwijl hij had aangegeven niets te willen bestellen omdat hij nog had. Na 50 minuten ons voorgerecht gekregen. Weer ruim 45 min minuten later maar weer eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef. Het kwam er echt nu aan en ter compensatie kregen we een consumptie aangeboden. Ruim 1,5 uur na aankomst kregen we eindelijk ons hoofdgerecht maar..... Alleen het vlees, de frituur was uitgegaan dus de friet kwam later. Die kwam pas toen we ons eten bijna op hadden. Wat een vreselijk teleurstellende avond en dat voor bijna 110 euro. Dit was de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Ik heb de eigenaar aangesproken dat het zo kang duurde en dat ik daar graag over geïnformeerd had willen worden, maar zijn reactie was "overmacht".
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Brasserie De Keuken is een sfeervol restaurant in een oud dorpscafé. Stijlvolle en rustige inrichting. De bediening was vriendelijk en jong, maar had attenter mogen zijn. Zo vond ik dat er onvoldoende in de gaten werd gehouden of we misschien nog iets wilden drinken in de toch al wat lange tijd tussen de gangen. Vooraf de Ceasar Salad, die prima was. Lekkere verse ingrediënten met een uitstekend gepocheerd eitje. Als hoofdgerecht de courgette. Het gerecht was in orde, maar niet heel speciaal. Geen dessert genomen. De huiswijn, een pinot grigio was goed. Ik vind De Keuken een fijn restaurant, waar met kwalitatief goede ingrediënten gekookt wordt, maar waar het best nog wat gedurfder kan.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
In eerste instantie hadden we een negatieve ervaring met het digitale reserveringssysteem. Na gereserveerd te hebben ontvingen wij direct een super mail dat de reservering werd bevestigd. Een dag voordat we zouden gaan eten ontvingen wij een mail dat het niet door kon gaan. Waarom geen persoonlijk telefoontje?
Maar goed we hebben een herkansing willen doen en het was super!!!!! Heerlijk gegeten, voldoende aandacht en mooi gezeten! Ze zien ons zeker vaker!! Keukenbrigade maar zeker ook de enthousiaste bediening chapeau !
YSV .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het restaurant is erg sfeervol ingericht. De bediening was prima, deden het erg netjes. Daarentegen vond ik het hoofdgerecht helaas wat tegenvallen. Mijn man had de vis van de dag, een minuscuul stukje vis met weinig garnering op het bord. Daarnaast ontbrak er garnituur bij de hoofdgerechten, dit is iets wat je wel mag verwachten van een brasserie. Doordat het hoofdgerecht erg weinig was waren wij al snel klaar met eten, dit was erg jammer omdat wij van lang tafelen houden. Zelfs na het toetje zaten wij allebei niet heel erg vol. Prijs/kwaliteit verhouding is wat mij betreft dan ook erg uit verhouding. Wellicht is het een idee om in de toekomst apart nog friet en/of een andere garnituur met salade bij de hoofdgerechten te serveren. Misschien dat wij het in de toekomst dan weer proberen om hier te eten.
John G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vandaag met de motorclub langs geweest. Diverse uitsmijters , hamburger, tosties en appeltaart. Alles was heerlijk en netjes geserveerd. Een ontzettend leuk tentje, voor herhaling vatbaar.
03-03-1982 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Gisteren gegeten bij Brasserie De Keuken met mij man en zoontje van 3 jaar.
Wat een fantastische ervaring! Bij aankomst stond het terras er erg gezellig bij, fakkels aan, leuke kleedjes en kussens. Direct worden we opgevangen door de vriendelijke bediening, die ons vervolgens voorgaat naar onze tafel. Ook ontgaat het ze niet dat we ons zoontje erbij is (geloof dat het de eigenaren waren) die meteen een praatje met je houden en je zeer welkom laten voelen. Aan tafel besteld mijn man een verdett wit bier van de tap en ik de maandwijn die mij aanbevolen werd (CIU CIU Verdicchio), daarbij de chacutterie met diverse ham, worst en olijven. Als voorgerecht hebben wij de proeverij gehad, jeetje wat is dit genieten zeg! Het wordt geserveerd op stoere houten planken en een mooie uitgebreide variatie van de pure producten die ze gebruiken. Als hoofdgerecht heeft mijn man de steak medium/rare, ik de Gnocchi en ons zoontje een pizza. De steak was goed geportioneerd, tot perfectie gebakken en de smaak van de bigg green egg BBQ is echt top! De Gnocchi echt heerlijk, als je een portie liefde wil proeven zit je in de Keuken zeker goed. Onze zoontje heeft zelf zijn pizza mogen maken in de keuken (dit wilde hij graag en het mocht gewoon, echt te gek!) Als afsluiting heeft mijn man een bosvruchten-yoghurt taartje genomen, ik een café brûlée en onze zoontje een bolletje ijs met slagroom (dit kwam met een snoepketting en een kleinigheidje) wederom weer lekker gesmaakt.

Wij zijn erg culinair aangelegd, Brasserie de keuken is dan ook echt een aanrader!
Je voelt je welkom, op je gemak en er is voor ieder wat wils. Bereid door mensen die passie en liefde hebben voor het vak.
Bedankt en wij komen hier zeker terug!

Groetjes Natasha
Maddy86 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heerlijke kaart met bijzondere gerechten. Erg leuk geserveerd! Bediening is vriendelijk en doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Kom zeker vaker terug om de rest van de kaart te proberen. Zelfgemaakte Hugo is een aanrader en ook alcohol vrij te bestellen! Ga zo door!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Met z'n drieën op doorreis in Schagerbrug beland. Via iens wat recensies gelezen en besloten hier te gaan eten.
We begonnen met een biertje en een huiswijn en kregen al snel de kaart. Als starter namen we een plateau charcuterie met diverse ham, worst en olijven.
Als voorgerecht samen een proeverij van voorgerechten en voor onze dochter een pizza. Hier bogon de teleurstelling, de pizzakorst was bijgesneden (waarschijnlijk omdat deze verbrand was) en de helft van onze proeverij bestond uit de charcuterie die we als starter hadden gehad met daarbij een smaakloze gazpacho, 2 bladerdeeghapjes en een beetje carpaccio. Wat een liefdeloos gerecht was dit. Als hoofdgerecht hadden we de lamskoteletten en voor mij de steak van de big green egg. Steak rood besteld maar kwam doorbakken op tafel, wat van gezegd en kreeg een nieuwe maar eerst werd er gevraagd of ik m te rood of te doorbakken vond??????? De tweede steak was aardig, maar zeker niet om naar huis te schrijven.Een dessert nemen vonden we na dit diner niet meer nodig om verdere teleurstelling te voorkomen en dus gelijk de rekening gevraagd.
Voor ons geen brasserie de keuken meer!
Johannna .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We werden gastvrij ontvangen in dit sfeervolle restaurant. Boven heb je een mooi uitzicht over de Grote Sloot. We kwamen voor de lunch en kozen het broodje van de maand.
Heerlijk brood met kalfssukade, gemarineerde anijschampignons en bearnaise saus. Wat salade met rucola en kervel erbij maakte dit smakelijke geheel helemaal af.
Een aanrader om hier te gaan lunchen! wij komen zeker terug.
Gerardvandalen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
De keuken is in 1 woord geweldig! Wij komen hier vaker en elke keer worden wij weer blij verrast. De kwaliteit prijs verhouding is dan ook meer dan goed! Het bedienend personeel is enthousiast en altijd vriendelijk! Dus als u lekker wilt eten is de keuken in schagerbrug zeker aan te raden! Dit is ook zeker een restaurant met een goede sfeer om een avond door te brengen!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Gezellig en sfeervol restaurantje. Ik vond alleen de kwaliteit-prijs verhouding aan de teleurstellende kant. Mijn hoofdgerecht werd koud geserveerd en ik had op een groter stuk vlees gehoopt. Ik vond de bediening uitermate teleurstellend! We zaten er al om half zeven en pas 10 uur de deur uit. We moesten telkens erg lang wachten voordat iemand bij ons kwam om de bestelling op te nemen. Ook moesten we lang wachten op nieuw drinken. Als hier beter op werd gelet dan konden ze nog veel meer winst maken. Het was wel lekker, maar wel de eerste en laatste keer.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Spontaan neergestreken bij de Keuken, gelukkig op tijd want het raakte er redelijk (gezellig) vol. De kaart is voldoende gevarieerd. Ik lees over grote porties bij andere recensies maar heb dat zelf niet zo ervaren. Het eten was lekker maar ik vond de portie hoofdgerecht eigenlijk maar nèt genoeg.
De creme brulee was koud, dat was jammer.
Ik eet glutenvrij, in de keuken is daar goed rekening mee gehouden en aanpassingen in de gerechten aangebracht, niet belangrijk maar dan toch jammer dat ik steeds bij mijn koffie koekjes kreeg.
Meiden in de bediening deden het netjes, zeg maar adequaat maar ik vond ze onpersoonlijk wat het sfeer niet warm en gezellig maakt.
Arlecchino33 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Binnen in de brasserie is het erg lawaaiig, komt misschien ook omdat er vandaag twee grote groepen zaten. Maar wat mij betreft hoeft de muziek dan niet steeds harder om er bovenuit te komen.
De service is prima, vlot en vriendelijk. Het eten is er goed, ik had een heerlijke Italiaanse burger, de borden zijn vol en dus hoef je er echt geen 4 gangen te doen. Wat mij betreft mogen de porties iets kleiner, maar het is zeker waar voor je geld. Buiten het terras ziet er heel gezellig uit, helaas was het weer niet zo super, dus binnen gegeten.
Ik kom absoluut weer terug hier.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Jurriaan Geldermans 8+ dus op naar Brasserie De Keuken.
Van mij,maar wie ben ik een 7 1/2. Dat komt misschien ook vanwege de keuze.
De eerste keer wil ik altijd nogal veel proeven en wist niet dat er ruime porties
op tafel kwamen voor relatief weinig geld. Menukaart en porties dus voor elk wat wils en dat is zakelijk gezien slim in deze buurt. Internationale keuken met een voorliefde Italiaans. Focaccia met gorgonzola en peer was meer
pizza dan focaccia. En veel. De proeverij sloeg qua hoeveelheid helemaal alles.
Lekker maar ik zit dan eigenlijk aan mijn tax en toen moest de risotto met truffel en eendenborst nog komen. De risotto had teveel kaas en de eend was iets
te droog. Uitstekende espresso waarbij een extra zoete lekkernij van 50% huisgemaakt en 50% goed ingekocht. De presentatie van de eendenborst op
risotto in een pannetje beviel mij niet zo. Hoe kan ik die eendenborst dan snijden.
Veelgemaakte fout in Nederland. Prima gedaan de eigen naam op de zout en pepermolens en op de fles water e.d. Hang naar perfectie en hopelijk gaat de keuken ook nog even de echte puntjes op de I zetten. Gaat u maar gerust
hier eten !

Robert W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Met zo'n heerlijke avond zon is het natuurlijk fantastisch als je ergens op het terras kunt zitten, gelukkig heeft brasserie de keuken een mooi terras waar de hele avond de zon op staat.

We kwamen zonder te reserveren binnen, gelukkig hadden ze nog een plekje vrij op het terras.
Het was wel vrij druk daardoor moesten we iets langer wachten voordat we de kaart kregen, gelukkig schonk de gastheer wel alvast een heerlijk glaas pinot grigio in hierdoor was het wachten geen straf.

Na de heerlijke voorgerechten van Huis gerookte zalm en terrine van Paling toch maar besloten om naar binnen te gaan en binnen ziet het er net zo gezellig uit als buiten.

Eenmaal binnen plaats te hebben genomen kregen we meteen het hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot had een grillburger met huisgemaakte patat dit was erg lekker en de huisgemaakte friet werd mooi geserveerd en een klein frituurmandje. Zelf had ik truffelrisotto met eendenborst. De risotto was mooi gegaard en goed van smaak.

Als afsluiter gekozen voor baileys met friandises deze waren helaas niet volledig zelf gemaakt en de smaak liet ook te wensen over dit was erg jammer. Mijn tafelgenoot had een dessert met macarons bosvruchten witte chocolade mousse en vanille ijs. Het dessert was erg lekker alleen enige minpuntje dat er in de vanille ijs geen vanille zat. Ook op het dessert moesten we erg lang wachten.

Brasserie De Keuken heeft mij positief verrast en is zeker een plek waar we nog is terug komen ze hebben een erg leuke kaart en het restaurant ziet er erg leuk uit.
En mooiste vind ik dat ze niet een standaard brasserie kaart hebben en leuke gerechten buiten de kaart om hebben!

Daqin .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Brabantse gastvrijheid in de kop van Noord-Holland. Heerlijke gerechten en onze meiden mochten mee de keuken in om zelf pizza te maken. Enthousiaste chefs en vriendelijk personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een hele fijne avond beleefd.