Brasserie De Keizer

Ridderplein 3 5421 CV Gemert Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Keizer

Aan het gezellige Ridderplein

Het ideale vertrek- of eindpunt van een mooie wandeling door de schitterende omgeving. Tegenover het kasteel van Gemert is dit sfeervolle restaurant met zijn royale buitenterras gevestigd. De twee begrippen die hier het hoogst in het vaandel staan, zijn gastvrijheid en kwaliteit en dat voel je dan ook direct wanneer je hier naar binnen stapt. Neem lekker plaats en geniet van de gerechten die stuk voor stuk met passie worden bereid.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Keizer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Manita M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Helemaal super ,heerlijk gegeten . Er word echt aandacht besteed aan het eten .Echt complimenten aan de kok en zijn team. En daarbij een AH actiediner doet echt niet onder voor als je gaat eten zonder actie. Ik raad het iedereen aan.
Brasserie De Keizer in Gemert Krijgt van ons een hele grote pluim .
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Deze Brasserie is heel gezellig en is een aanrader, de keus is goed en alle gerechten zijn goed van smaak. Als we weer eens in de buurt zijn van Gemert, gaan we daar vast weer eten.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie; bij alle 3 de gangen had je keuze uit 5 gerechten!
Je kreeg meer dan voldoende; 2 was ook voldoende geweest :-).
Alles was lekker.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Gezellige brasserie, leuke en goede bediening.
We hebben er heerlijk gegeten, prima keuze menu met de AH bonnen.
Keuze uit diverse voor-hoofd- en nagerechten.
Nicolle B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed maar niet voor herhaling vatbaar. Borden waren niet mooi opgemaakt. Erg gewoontjes. Was niet gevraagd hoe we de entrecote gebakken wilden hebben. Voor mij dus veel te rood. Normaal kost dit menu €32,- wat het echt niet waard is. Bij AH actie tweede menu gratis.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was prima eten alleen zou den we niet dikwijls gaan want een menu voor 32.50 doe je niet zo dikwijls.
Jekunt op veel plaatsen goedkoper terecht.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer gezellig restaurant. Heel erg vriendelijke bediening en prima gegeten van het AH menu.
Wij kenden het totaal niet omdat we in de omgeving verbleven heb ik het restaurant uitgekozen via AH restaurantzegels en prima bevallen! Zeker aan te bevelen!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het is er gezellig en het eten smaakt goed. Bediening is vlot. Wij hadden het Keizermenu, soort van Tapas. Alleen erg jammer als je aangeeft een allergie voor champignons te hebben en het biefstukje zonder saus wil, dat het dan toch in de champignonssaus ligt, 2de keer ligt het op een bedje van groente, MET champignons, biefstukje was toen in plakjes gesneden, vertrouw het dan al niet meer, was gegrild dus waarschijnlijk eerst afgespoeld! Weggeven maar bleek taai dus niet meer lekker. Dit bevestigd dan alleen nog maar meer mijn vermoeden! De 3de keer ligt het weer op 1 bedje van groente WEER met 1 champignon. Dit is niet het enigste restaurant waar ik dit mee maak. Hier wordt ik zo moe van! Erg jammer dat mensen nonchalant met een voedsel allergie omgaan. Ze schatten de situatie erg fout in en weten waarschijnlijk niet wat voor een ellende dit voor de persoon klant heeft!!!
wjehermsen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk. De gerechten waren erg lekker en de bediening kwam vragen of het smaakte, erg goed.
De sfeer is erg goed en je hebt leuke zitjes voor de open haard om een drankje te drinken. Leuke inrichting.
Zeker voor herhaling vatbaar!
gerrrit D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het e0ten was goed tot een volgende keer
mariet16 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten voor een erg voordelige prijs (AH actie). Ook zonder deze actie is het een aanrader en we gaan er zeker vaker eten.
Carlo H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding in een gezellige ambiance, met vriendelijk personeel.
wico C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mooi ingerichte en gezellige brasserie aan het plein in Gemert, gerechten waren goed op smaak, prijs/kwaliteit is in orde, wel wat lang moeten wachten voor een 2de rondje met drankjes, dus bediening kan iets attenter.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij waren erg verrast, eten was lekker nette bediening en de prijs was ook een meevaller. Ondanks de drukte kon men goed met elkaar communiceren. Aanrader
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hééérlijk gegeten in een uitstekende ambiance! Slechts één opmerking m.b.t. het voorgerecht:
carpaccio was erg lekker, maar heel veel sla.
Brommet .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
prima eten voor een redelijke prijs, en ook voldoende voor een stevige eter. Zeer vriendelijk personeel, gezellig restaurant, in het gedeelte waar wij zaten rustig en daar houden wij van. Wij hadden een fijne avond.
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Diegene die onze tafel bediende was rustig en spontaan. Vergat echter te vragen of t gesmaakt had, dat was jammer het was heerlijk. Vindt ik wel belangrijk
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Vriendelijk personeel!! Gastvrij!
Tafels netjes gedekt!
Het eten was ook lekker en goed van temperatuur!
Voor herhaling vatbaar
john-jet .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hebben lekker gegeten, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zowel de zalm als de rundersteak waren voortreffelijk.
Sfeer was gezellig en ontspannen. Fijne achtergrondmuziek.
gaan zeker nog eens terug.

Fam. Schepers
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij hadden een AH restaurantactie spaarkaart gekregen en die gisterenavond gebruikt bij Brasserie de Keizer.
Het driegangenmenuutje stelde niet veel voor maar ik kan me dat ook voorstellen voor die prijs.
Ga er niet heen met hoog gespannen verwachtingen.
De sfeer is ok en de bediening vriendelijk. Wij komen hier graag.