Brasserie De Keizer

Ridderplein 3 5421 CV Gemert Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Keizer

Aan het gezellige Ridderplein

Het ideale vertrek- of eindpunt van een mooie wandeling door de schitterende omgeving. Tegenover het kasteel van Gemert is dit sfeervolle restaurant met zijn royale buitenterras gevestigd. De twee begrippen die hier het hoogst in het vaandel staan, zijn gastvrijheid en kwaliteit en dat voel je dan ook direct wanneer je hier naar binnen stapt. Neem lekker plaats en geniet van de gerechten die stuk voor stuk met passie worden bereid.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Keizer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Keizer

Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar!
heel klein minpuntje: geen single malt whiskey in huis
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
lekker eten en alles op goede smaak voor herhaling vatbaar
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten van t speciale AH. Menu.
Zeer vriendelijke bediening.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten.beetje lang moeten wachten
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het AH actiemenu was het weekmenu, hierin keuze in vlees/vis/vegetarisch. We hebben vlees en vis gegeten, beide waren bij zowel voor-, als hoofdgerecht lekker met mooi opgemaakt bord en verrassende garnituren. Bij het voorgerecht heerlijk warme minibroodjes met boter, bij het hoofdgerecht friet. Dit zullen veel mensen waarderen maar persoonlijk zou ik bij zo'n lekker bordje liever een iets uitdagender aardappelgerecht eten. De toetjes waren allebei lekker, de parfait van yuzu en groene theeschuim was heerlijk alsook de creme brulee van aardbei. Aangezien ze een wekelijks wisselend menu hebben en vele andere lekkere gerechten op de kaart verwacht ik dat wij nog wel eens terug gaan om hier te eten.
peertw .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een sfeervol restaurant, aardige bediening en goed eten. Wat wil je nog meer? Met AH actiebon gegeten dus prijs ook zeer gunstig.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
we waren hier met de ah-actie,. je hebt dan wel een speciaal menu en niet a la carte.
Al met al aten we goed gezien de prijs. Het ging wel vrij snel.
advanimpelen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Samen met mijn vrouw heb ik een fijne avond genoten, doen we bij "de Keizer" nog eens over. We hebben lekker gegeten. Alles bij elkaar was het een fijne avond.
Mario R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gevarieerd " Keizer menu" . Vlotte bediening en sfeervol inrichting
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Hotel de Keizer is een gelegenheid op een schitterende locatie. De sfeer is er warm en gezellig. De bediening is zeer correct de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Zeer aan te bevelen.
Monic D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gebruik gemaakt van het All you can eat menu. De bordjes zijn met zorg opgemaakt en niet onbelangrijk, het smaakte heerlijk. Geen lange wachttijden tussen de gerechtjes. De keuze uit de kaart is zo groot dat je gewoon nog een keer terug moet om weer andere dingen te proberen.
Al vaker hier geweest en het is ook fijn dat de kaart regelmatig wisselt.
Henrie T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg klantvriendelijk.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De tournadau mag iets malser zijn, bij 1 stuks zat een pees in, en er mag iets meer groenten bij, voor de rest was het eten voortreffelijk.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier op zondag gegeten, het weer was minder goed dus niet op het grote terras maar binnen.

Wij kregen een tafeltje recht tegen over een openstaande deur en de deur van de garderobe stond ook open zodat wij echt een tocht plaats hadden, aan de serveerster gevraagd voor en andere plaats dit was geen probleem.

Wij gingen voor het drie gangen keuze weekmenu.

De eerste gang was voor mijn vrouw

Rouleax van Parmaham en Pulled Pork met een salade en een stroop van aceto balsamico was een mooi voorgerecht

Ik had

Tartaartje van haring met een compote van appel en begeleid door een tuinkers mayonaise
Mooi gerechtje maar het tartaartje was wel heel klein en de gefrituurde uienringen heb ik gemist, als dit wat groter was geweest was het werkelijke super.

De tweede gang was voor beide het zelfde namelijk.

Gegrilde kalfsoester met gebakken polenta (deze was in een vorm van visstick), gewokte groenten zoals uien paprika en boontjes en een basilicumsaus en heerlijke frietjes met een lekkere Mayonaise.
Jammer van de gebakken polenta deze was echt niet lekker, uit fatsoen ieder een op gegeten(van de vier)een deel van mijn kalfsoester was te ver gegrild, jammer.

Het nagerecht was voor mijn vrouw

Pastel de Nata met gewelde abrikozen, slagroom en vanille-ijs, was goed.

Ik had gevraagd voor een afwijking van de keuze menu nagerecht dit werd gehonoreerd.

Het was op verzoek een kaasplankje, een mooi en lekker plankje kaas met lekker vijgenbrood.

De wijnen Chardonnay van het huis en de Rode wijn van het huis gewoon lekker, dit is het mooie als men meerdere zaken heeft dat men zijn eigen etiket heeft.

De bediening zeer goed en vriendelijk als zijn ze jong, komen graag nog eens terug.
a.strick .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig. Ivm het mooie weer was de grootste drukte buiten. Heerlijk gegeten.
Wij hadden nergens iets op aan te merken. Kan de keizer bij iedereen aanbevelen.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Anderhalf uur gewacht op het voorgerecht en vervolgens nog eens een uur op het hoofdgerecht. Er waren problemen in de keuken, wat kan gebeuren, maar dit werd pas erg laat naar ons gecommuniceerd.
Er is vervolgens wel ruimschoots rekening mee gehouden in de uiteindelijke prijs van de avond.
nicoloontje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De keuze van het AH menu is beperkt.
We hebben lang moeten wachten op het extra schaaltje friet. Er zaten harde stukjes in de groente. We hebben een correctie van de rekening moeten vragen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
AH menu was goed. Lekkere kalfslende en goed gebakken heilbot,perfect. Parfait met hazelnoot en framboise was overheerlijk. Wat een paar framboosdruppels kunnen doen!
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hebben heerlijk op het terras gedineerd.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Trouwens, wij zijn in deze gelegenheid al eerder geweest.
Dames Wever en Petersen uit Heemstede
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het gaf ons GEEN fijn gevoel! Wij gingen met 6 personen van de AH-akte (2e menu gratis) uit eten. Restaurant geeft GEEN 2e menu gratis .... maar een 3-gangen menu van € 23,95 voor € 17,95 per persoon !!!
Wij vonden dit een heel rare formule en waren hiervan ook NIET op de hoogte.
Misschien een TIP voor IENS om met deze informatie iets te doen.