Brasserie De Keizer

Ridderplein 3 5421 CV Gemert Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Keizer

Aan het gezellige Ridderplein

Het ideale vertrek- of eindpunt van een mooie wandeling door de schitterende omgeving. Tegenover het kasteel van Gemert is dit sfeervolle restaurant met zijn royale buitenterras gevestigd. De twee begrippen die hier het hoogst in het vaandel staan, zijn gastvrijheid en kwaliteit en dat voel je dan ook direct wanneer je hier naar binnen stapt. Neem lekker plaats en geniet van de gerechten die stuk voor stuk met passie worden bereid.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Keizer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier op zondag gegeten, het weer was minder goed dus niet op het grote terras maar binnen.

Wij kregen een tafeltje recht tegen over een openstaande deur en de deur van de garderobe stond ook open zodat wij echt een tocht plaats hadden, aan de serveerster gevraagd voor en andere plaats dit was geen probleem.

Wij gingen voor het drie gangen keuze weekmenu.

De eerste gang was voor mijn vrouw

Rouleax van Parmaham en Pulled Pork met een salade en een stroop van aceto balsamico was een mooi voorgerecht

Ik had

Tartaartje van haring met een compote van appel en begeleid door een tuinkers mayonaise
Mooi gerechtje maar het tartaartje was wel heel klein en de gefrituurde uienringen heb ik gemist, als dit wat groter was geweest was het werkelijke super.

De tweede gang was voor beide het zelfde namelijk.

Gegrilde kalfsoester met gebakken polenta (deze was in een vorm van visstick), gewokte groenten zoals uien paprika en boontjes en een basilicumsaus en heerlijke frietjes met een lekkere Mayonaise.
Jammer van de gebakken polenta deze was echt niet lekker, uit fatsoen ieder een op gegeten(van de vier)een deel van mijn kalfsoester was te ver gegrild, jammer.

Het nagerecht was voor mijn vrouw

Pastel de Nata met gewelde abrikozen, slagroom en vanille-ijs, was goed.

Ik had gevraagd voor een afwijking van de keuze menu nagerecht dit werd gehonoreerd.

Het was op verzoek een kaasplankje, een mooi en lekker plankje kaas met lekker vijgenbrood.

De wijnen Chardonnay van het huis en de Rode wijn van het huis gewoon lekker, dit is het mooie als men meerdere zaken heeft dat men zijn eigen etiket heeft.

De bediening zeer goed en vriendelijk als zijn ze jong, komen graag nog eens terug.
a.strick .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig. Ivm het mooie weer was de grootste drukte buiten. Heerlijk gegeten.
Wij hadden nergens iets op aan te merken. Kan de keizer bij iedereen aanbevelen.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Anderhalf uur gewacht op het voorgerecht en vervolgens nog eens een uur op het hoofdgerecht. Er waren problemen in de keuken, wat kan gebeuren, maar dit werd pas erg laat naar ons gecommuniceerd.
Er is vervolgens wel ruimschoots rekening mee gehouden in de uiteindelijke prijs van de avond.
nicoloontje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De keuze van het AH menu is beperkt.
We hebben lang moeten wachten op het extra schaaltje friet. Er zaten harde stukjes in de groente. We hebben een correctie van de rekening moeten vragen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
AH menu was goed. Lekkere kalfslende en goed gebakken heilbot,perfect. Parfait met hazelnoot en framboise was overheerlijk. Wat een paar framboosdruppels kunnen doen!
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hebben heerlijk op het terras gedineerd.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Trouwens, wij zijn in deze gelegenheid al eerder geweest.
Dames Wever en Petersen uit Heemstede
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het gaf ons GEEN fijn gevoel! Wij gingen met 6 personen van de AH-akte (2e menu gratis) uit eten. Restaurant geeft GEEN 2e menu gratis .... maar een 3-gangen menu van € 23,95 voor € 17,95 per persoon !!!
Wij vonden dit een heel rare formule en waren hiervan ook NIET op de hoogte.
Misschien een TIP voor IENS om met deze informatie iets te doen.
floorlucien .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op deze warme zomeravond was het goed toeven op het terras van De Keizer!
Het eten was lekker en de bord-presentatie mooi. Veel waardering voor de karaf water 'met' die op tafel werd gezet!
Een bijzonder compliment voor medewerkers bediening!!! Ondanks toenemende drukte steeds vriendelijk rustig. Wij voelden ons zeer welkom!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
De gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en waren gewoon lekker.
Mocht zelfs bij het toetje twee verschillende dranken proeven welke ik het lekkerste vond. Dus superservice.
Wel een aanrader om hier te gaan eten,
olgavogels .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gezellig gegeten, bediening was super en het eten ook heel lekker. We hadden AH menu, maar daar was niets van te merken, was prima allemaal!!!!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede ontvangst door de medewerkster, het keuze menu van AH was prima en het eten was goed , geen lange wachttijden tussen de voorafjes hoofdmaaltijd en toetje
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten. Geweldig!
olgavogels .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten, met de kortingsbonnen van AH. Speciaal AH menu, maar was prima, voor ieder wat wils. Alleen de steak was voor sommigen taai of te rauw. Vis en asperges heerlijk.
Betsie B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Kopjes soep besteld waarvan 1 soepje geserveerd werd wat lauw was daarna koffie besteld en alvast betaald vanwege activiteiten in het centrum maar na 20 minuutjes nog steeds geen koffie.
Uiteindelijk toch maar gegaan erg slecht vind ik ondanks dat het niet eens zo druk was
Jammer mooie zaak op super locatie en personeel dat lakoniek reageerd
rberghe77 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige accommodatie. We hebben het Albert Hein Menu gehad op een zaterdag middag, De bediening
was vriendelijk. Voor het menu kon je kiezen uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 nagerechten
Het eten was goed van smaak en we komen zeker nog en keer terug.
Marjoke60 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitsverhouding normaal echt te duur. Voor 32 euro ( nu voor de helft via AH IENZ actie) een mini salade in een kommetje waarvan een stuk af is, beetje smakeloos hoofdgerecht en mooi nagerecht. Saai opgediend. Er werden mini broodjes met roomboter bij geserveerd. Wij mochten die mee naar huis nemen. En hebben ze in overleg met de serveerster in een servet verpakt. We belden binnen 5 minuten na het verlaten van het restaurant dat we de broodjes waren vergeten en kregen te horen dat ze niet aan meegeven doen en dat ze alles weggooien. Zonde van al die broodjes ( zagen we ook bij andere tafels) die weggegooid worden. Leuk voor een keer, maar niet voor herhaling vatbaar.
maxim4fun .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gisterenavond het Albert Hein Menu gehad. Voor een maandag avond was het redelijk druk, de bediening
was erg vriendelijk. De keuze was goed, voorgerecht: keuze uit 5, hoofdgerecht: keuze uit 5, nagerecht:
keuze uit 5. De porties zijn voldoende, geen halve.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We komen zeker nog eens terug , genoten van het keizertjes menu
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Manita M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Helemaal super ,heerlijk gegeten . Er word echt aandacht besteed aan het eten .Echt complimenten aan de kok en zijn team. En daarbij een AH actiediner doet echt niet onder voor als je gaat eten zonder actie. Ik raad het iedereen aan.
Brasserie De Keizer in Gemert Krijgt van ons een hele grote pluim .