Brasserie de Katterug

6,8
Voordelig
André M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een verademing. Net weggelopen bij een koffietentje dicht in de buurt omdat na 40 minuten wachten nog niemand van het bedienend personeel de bestelling op wilde nemen. Hier kom je binnen en het bedienend personeel wenst je direct een goede middag toe. Het zat vol maar toch staat men binnen luttele minuten bij je om de bestelling op te nemen. Voor € 4,10 bestel je een cappuccino met een Bossche Bol van Govert van Nuenen die elke dag vers gebracht worden. Wederom binnen paar minuten staat het op je tafeltje en wordt je "smakelijk" gewenst. De Bossche Bol is prima, goede soes, chocoladefondant die op de soes blijft zitten en er niet vanaf springt zoals je veelal ziet als ze te koud staan, oud zijn of wanneer chocolade gebruikt wordt. De cappuccino is ....acceptabel. Deze komt uit een "vol"automaat. Druk op de knop en je cappuccino komt eruit. Nooit top maar warm en prima drinkbaar. En als je wilt betalen wordt bij het afruimen netjes gevraagd of het gebakje gesmaakt heeft. Wat een service, top! Het oogt binnen allemaal wat ouderwets, misschien wat oubollig, maar hier kom ik graag terug vanwege de service, lekker gebak, drinkbare cappuccino en de relatief lage prijs voor deze combi.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijke lunch hier gegeten. Een vriendelijk en snelle service. Grote keus op menukaart.
Het zijn grote porties, en het wordt snel aan tafel gebracht.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hier uit nieuwsgierigheid gisteren met tweeën gelunched. Dit was verrassend goed! Pasteitje was veel en erg lekker, en de kroketten met brood waren ook erg goed. Ook goedkoop! Bediening was vlot ondanks de drukte en vriendelijk. Tent mag wel wat aan de generieke uitstraling doen. Kom hier zeker terug!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Op zoek naar een kop koffie bij de Katterug binnengelopen, daartoe uitgenodigd via een display op straat met de aanbieding: koffie katterug (koffie met gebak naar keuze) voor 3,85.
De prijs kwaliteit is prima; een gemiddelde smaak van de koffie en prima gebak van een bekende bakkerij Govert van Nunen). Eén persoon bestelde een warme appelbol.
Soms wordt dan de koffie en het gebak tegelijk gebracht en duurt het even voordat de bestelling komt. Meestal wordt de koffie geserveerd en komt het gebak als je de koffie op hebt, wat volgens mij niet hoort.
Bij dit bedrijf is de vraag bij de bestelling: Wilt u de koffie eerst geserveerd hebben of samen met het gebak? En aan de personen, die geen warm gebak hadden besteld: Wilt u de koffie nu al of wacht u liever op de ander?
Om die reden komt het cijfer voor service op een 9.
René K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Al bij binnenkomst voelt het warm en gemoedelijk aan. Het is druk maar nog enkele tafeltjes vrij voor de lunch. Vlotte vriendelijke bediening. Met interesse is al snel gewekt als ik prachtige borden naar overige klanten zie gaan. Zelf gekozen voor de huisgemaakte tonijn en mijn dochter "broodje gezond". ook wij krijgen mooi opgemaakte borden die royaal zijn belegd.
De Tonijn was uitstekend en gecompleteerd met verse garnering en noten en rauwkost salade afgemaakt met een frisse dressing. Helemaal TOP !!! Hier komen we graag terug !!
HansvdH .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Op een woensdagmiddag samen met mijn vrouw hier heerlijk geluncht. Vanuit de ruime menukaart heeft mijn vrouw gekozen voor de huisgemaakte tonijnsalade met waldkornbrood. Mijn keuze was gevallen op de Italiaanse bol met warm vlees. Beide gerechten waren uitstekend bereid en zeer smaakvol. Onze borden waren royaal gevuld tegen een zeer schappelijke prijs van nog geen € 20,00 (inclusief drankje). Voor ons zeker een aanrader als we nog eens in het centrum van Tilburg zijn.
John .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
hier tijdens de tilburgse kermis gegeten en we namen beide een dagmenu ikzelf de kipburger met gebakken aardappels en salade en partner de tilapia met friet en groente best lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
als ik in tilburg ben ga ik hier altijd een hapje eten.
je kan hier heerlijk lunchen buiten of binnen. en de kids mogen een presentje uitkiezen als ze klaar zijn met eten. super vriendelijk personeel. !! oftewel een goede aanrader vooral de tosti katterug is erg lekker en betaalbaar!!