Brasserie de Kaagsociëteit

Sweilandpolder 8 2362 AG Warmond Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Kaagsociëteit

Brasserie de Kaagsociëteit laat zien hoe mooi de omgeving van Leiden is. Dankzij de unieke ligging met prachtig uitzicht over de Kagerplassen is het ultiem genieten van een lunch, borrel of diner. Aanmeren met zeilboot of sloep kan voor de deur en ook per auto of fiets is deze moderne brasserie bereikbaar. Het gevoel van vakantie bekruipt je zodra je met het pontje het eiland bereikt.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Kaagsociëteit

Maart tot en met oktober, maandag t/m zondag van 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,6
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tsja... Als fantastisch mooi weer de dagen zijn waarop je je geld verdiend en het terras vol zit verwacht je dat men daar op ingespeeld is en er klaar voor zijn. Helaas sloeg de bediening nergens op. Iedereen liep als een kip zonder kop over het terras met voornamelijk lege handen of een dienblad met een enkel drankje erop. Voorgerecht werd vergeten, de eerste hamburger over tafel gegooid (we kregen overigens wel meteen een nieuwe maar de saus en sla op zowel de stoel als de tafel werd gewoon gelaten voor wat het was...) en alles duurde vooral heel erg lang. Het uitzicht is top, dat dan weer wel.
Ktoerkoop .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een rondvaart hier aangemeerd voor diner. Mooie locatie en perfect als je met de boot bent.

Bediening is jong maar vriendelijk, ze mogen iets meer op de lege glazen letten maar de verzorging was verder goed. Als je iets wilt bestellen dan heb je snel genoeg de aandacht.

Het eten was heerlijk; ruime keus en mooi opgemaakte borden. Een dieetwens was geen probleem.
Jvanmarle .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
vandaag met prachtig weer gaan lunchen bij de kaagsociëteit. Het ligt prachtig aan het water met een druk terras. Voor je er bent heb je drie euro parkeergeld betaald en voor twee personen een euro voor het pontje. De bediening is prima ondanks de drukte. Wij bestelden een steak tartare voor € 10,50 per stuk. Wij kregen een tartaartje van ongeveer een ons, goede kwaliteit. En lijntje uitjes, kappertjes, augurkjes en twee halve sneden brood erbij moest het compleet maken. € 10,50 was wel heel erg veel geld voor wat werd voorgeschoteld. De drankjes waren prima, frisdrank voor € 250 is reel.... Al met al een gezellig terras om wat te drinken, sla het eten over, dat kan ergens anders net zo goed, meer te eten en veel goedkoper. Met honger vertrokken wij van een gezellig terras.
Advanwinden V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Op een mooie, zonnige zondag hier de lunch gebruikt. Het is een prachtige plek aan het water, voor ons als fietsers te bereiken met een pontje. Dat geeft al een vrolijk gevoel. De gerechten zijn verrassend en aangenaam. Lekker pittige soep met prima brood en zeer smakelijke kaaskroketjes. De kaart geeft een ruime keuze. De bediening is wat traag, maar wel vriendelijk en vrolijk. Vanaf Leiden is het een mooie fietstocht, alleen jammer dat de route niet meer vanaf de Kaagsociëteit verder gaat door de polders. Maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
De Soos was al altijd onze plek om vrije tijd door te brengen. Wat de Brasseriegroep met het restaurant gedaan heeft is betoverend. Nadat de spanning van het nieuwe een beetje is afgenomen wordt dit langzaam weer "onze Club" en niet alleen een "place to be seen".
Over het eten, ik ben er minstens een keer per week, ben ik wat ambivalent. Er zijn fantastische gerechten, neem bijvoorbeeld het 12 uurtje vis. Ik mocht er een diner voor 80 mensen meemaken, waarvan elk uitgeserveerd bord top was, maar er zijn ook gerechten met mindere kanten. Saté, 2 stokjes per bord, wel met wat sla en atjar maar met friet, jammer, als je een semi Indisch gerecht hebt zonder rijst of nasi. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er niet meer met groenten gedaan wordt, in een moderne keuken hoeft vlees niet meer de solopartij te spelen, toch?
Over de bediening: Marijke en Rene hebben een prachtig team met enthousiaste mensen verzameld.
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Locatie prachtig!
Prijs kwaliteit verhouding gaat nergens over. Patatje friet in een soepkom en dat voor €2,50. Vraag je er mayonaise bij krijg je een ander sausje.. Ik ga volgende keer naar de snackbar.