Brasserie de Joffers

Willemsparkweg 163 1071 GZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206730360

Over restaurant Brasserie de Joffers

In het chique Amsterdam Zuid

Op steenworp afstand van het Vondelpark en het Museumplein is restaurant De Joffers gevestigd. Dit gezellige restaurant ademt de sfeer van het chique Amsterdam Zuid en je kunt hier dan ook makkelijk een paar uur blijven hangen. Winkelende mensen bekijken terwijl jij geniet van een heerlijke lunch of uitgebreid diner. Neem plaats op het terras of nestel je binnen in een van de comfortabele stoelen en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Joffers

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 23:00

Johan M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Het eten is mooi gepresenteerd en van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en attent .
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gezellige brasserie, met smakelijke gerechten.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een heerlijke lunch , alles vers en zag er verzorgd uit!
Aardige en snelle bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mijn entrecote was heel klein, maar alles behalve fijn. Ik kreeg nog niet de helft "weg' zo taai was hij. Bovendien zeer aan de prijs: € 24,50 voor een klein stukje taai vlees, 3 cc pepersaus (wel lekker) een paar haricot boontjes, een stukje wortel en een handvol patat. Zeer teleurstellend en voor mij aanleiding om hier nooit meer naar toe te gaan. De bediening was wel heel vriendelijke en correct.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Lekker gegeten, de menukaart is volgens mij weer veranderd en verbeterd. Er staan meer 'gewone' gerechten zoals vroeger op de kaart, zoals grote salades bijvoorbeeld. Heel fijn. Aardige bediening ook!
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Prima eten en aardige bediening. Er hing een prettige sfeer en ook belangriijk: er werd goede jazz gedraaid. Allemaal heel comfortabel.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij dachten fout Zuid met al die mooie mensen op terras overdag.
Nee hoor, het is een prima buurtrestaurant met lieverds in de bediening!
De keuken is eenvoudig, niet hoogdravend, maar wel zorgvuldig gemaakte gerechten met fijne smaken. Het gaat van standaard brasserie (eend, friet, tarte tatin) naar fijne alternatieven (goede curry!).
Het menu is 30 euro en op zondag ook 's avonds het lunchmenu, dat overigens voldoende keus biedt met salades, burgers en snacks.
Na jaren pas door ons ontdekt en nu al een favoriet.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Een hele fijne brasserie om lekker te lunchen.
De formule van de keuze in verschillende broodjes en het 'twaalf uurtje' werken erg goed. De salades zijn rijk gevuld en vers. In vergelijking met andere lunch zaken in de stad is de service hier heel vriendelijk en behulpzaam. Het decor is gezellig en warm. Ik raad deze plek zeker aan!
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk twaalfuurtje gehad, vriendelijke en snelle bediening ondanks drukte, het decor kan hier en daar een opfrisser gebruiken. Buiten ziet het er gezellig uit met goede warmtelampen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Maandagavond besloten we spontaan om een hapje te gaan eten bij de Joffers...rond 20.00 kwamen we aan en het was al gezellig druk.
We werden ontvangen door een uiterst vriendelijke dame en toen we aangaven dat we een hapje wilde eten bleek dat de keuken eigenlijk al dicht was.
Ze zou even gaan overleggen met de chef en juist omdat het nog zo gezellig druk was bleef de keuken nog wat langer open....wat ontzettend aardig.
De avondkaart was er deze avond niet dus we konden kiezen van de,ons toch al bekende, lunchkaart en los daarvan was er ook nog een Hollands stamppot....
Wat een slimme en leuke oplossing en wij kozen dan ook de burger en een stamppot.
We hebben heerlijk gegeten en konden het ook zeer waarderen dat ze "speciaal" voor ons langer open bleven.
Al met al weer een prettige ervaring bij de Joffers...
Lindabebe .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Sfeervol , fijn terras vriendelijke bediening en lekker eten. Klein minpuntje was dat de stoelen redelijk versleten zijn. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ludwijn J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Hoewel de beefsalade lekker was, is de kaart wel buitengewoon beperkt: hamburgers en salades. Wat treurig vond ik dat we om 20.50 uur al te horen kregen, dat de laatste ronde zo was en om 21.15 'alvast' de rekening kregen, zodat ze de kassa konden afsluiten.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
De sfeer was heel gezellig en feestelijk, prachtig gedecoreerd in kerstsfeer. Het personeel was heel behulpzaam met het vinden van een juiste stoel met kussen voor mijn rug, zodat ik goed kon zitten. Mijn heeft genoten van de geroosterde eend en de parelhoen, het toetje was verrukkelijk! Bosvruchtenmousse. Kortom heerlijk genoten van de ambiance en het eten. Geen doorsnee gerechten.
David P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Bediening was vriendelijk, de brasserie had een heel gezeligge uitstraling. Enige minpuntje is dat bij onze high tea niet volledig rekening werd gehouden met onze dieet wensen, maar er waren genoeg lekkere dingen die wel voldeden!
Neeltje1904 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gezellig ontbeten met 8 personen. Heerlijke broodjes en lekkere koffie! Snelle en attente bediening! Ongedwongen. Heerlijke stoeltjes en leuke inrichting. Huiskamer-gevoel! We komen zéker terug!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Donderdag 29 oktober een heerlijk 3 gangen diner gegeten bij brasserie de Joffers als voorgerecht hadden we carpacciio daarna een kalfsentreco en puree met paddestoelen en knoflook jus en als dessert koffiemousse en de ander roodfruitmouse
De bediening was vlot en erg vriendelijk
En zag er allemaal heel mooi op elkaar afgestemd uit
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Fijne lunch gehad bij Joffers, mooi pand. Ik vind zelf het Joffers duo concept erg leuk (voor mensen zoals ik die nooit kunnen kiezen). Ik had Joffers duo carpaccio en buffel mozzarella, pesto, tomaat, lekker en vers. Mijn man een club sandwich met kip, goed belegt (zoals het moet zijn). Bediening vrolijk en correct. Wij gaan hier zeker vaker lunchen.
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Joffers is een geweldige plek voor alleen een kopje koffie, lunch of een goed glas wijn in de middag. Goede sfeer en prima bediening. De beste ober van Amsterdam bedient hier. Altijd vriendelijk, warme uitstraling en kent zijn klanten. Chapeau!
Derkjan V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Weer eens geluncht bij Joffers. De conclusie luidt: de formule werkt weer!
Ik heb een aantal keren het gevoel gehad dat Joffers de draad kwijt was met matig eten en dito bediening. Deze keer was alles weer als vanouds. Heerlijke hamburger royale en croque monsieur voor mijn tafelgenote, op het verwarmde terras, gezellig druk en attente bediening. Wat wil een mens nog meer! Met deze allure mag Joffers blijven.