Brasserie de Joffers

Willemsparkweg 163 1071 GZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206730360

Over het restaurant Brasserie de Joffers

In het chique Amsterdam Zuid

Op steenworp afstand van het Vondelpark en het Museumplein is restaurant De Joffers gevestigd. Dit gezellige restaurant ademt de sfeer van het chique Amsterdam Zuid en je kunt hier dan ook makkelijk een paar uur blijven hangen. Winkelende mensen bekijken terwijl jij geniet van een heerlijke lunch of uitgebreid diner. Neem plaats op het terras of nestel je binnen in een van de comfortabele stoelen en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Joffers

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Joffers

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Op een zondagmiddag hebben we gezellig geluncht bij Joffers, na ruim 5 minuten rond rijden hadden we een parkeerplek bijna voor de deur gevonden.
De ontvangst was vrij rommelig , we hebben zelf een tafeltje gevonden toen er gasten weg gingen.
Vrij snel nadat we zaten werd gevraagd wat we wilden drinken.En voor het drinken kregen we de kaart voor de lunch. Na het bestellen duurde het nog c.a.20 minuten voordat onze warme lunch werd geserveerd.
Alles was erg smakelijk en lekker warm, hierna hebben we nog een espresso besteld en afgerekend.
Joffers is een drukke tent waar het nogal ongedwongen toegaat en vaak gasten rond lopen die een plaatsje zoeken. De toiletten zijn klein en aan vervanging toe.
Grisella I.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Er was geen dinerkaart. Was niet aangegeven. We hebben wel wat warms gegeten. Soep en een stoofpotje. Uiteindelijk ok.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Brasserie de Joffers in op-en-top Oud-Zuid. Buiten hebben ze een goed afgeschermd terras waar de mensen zelfs met herfstweer met veel plezier plaatsnemen en binnen lijkt het op een volgepakte huiskamer van een statig pand. Wat mij betreft staan er net iets te veel tafeltjes. De service was prima maar de lunch viel toch tegen. Ik had de erwtensoep met rookworst, roggebrood en katenspek en de clubsandwich met gerookte kip, bacon en avocado. De erwtensoep leek wel uit blik te komen en was daarnaast erg dik maar bovenal veel te zout. Niet lekker! De clubsandwich was oké maar viel voor de prijs van elf euro toch tegen.
Bettina Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Had vorige week gereserveerd, maar er was geen tafel voor ons gereserveerd, toen we precies op tijd arriveerde! Er werden snel wat tafeltjes tegenelkaar aangeschoven en zaten vervolgens met ons gezelschap wat opgepropt bij elkaar. Bediening was wat onervaren!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige lunchkaart.
Derk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De tonijn als voorgerecht en het marrokaans stoodvlees waren echt herl bijzonder en geweldig van smaak!
Roselien D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bediening is erg langzaam... Bestellingen plaatsen en vervolgens drinken en eten krijgen duurt erg lang... Half uur wachten op een nooit gekomen Ice Tea terwijl het qua drukte erg mee viel.

Verder eten is goed en gezellige sfeer
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Klein restaurant in buurt van vondelpark.
leuke gerechten, goede prijzen voor de hoofdstad. Terras vast lekker bij mooi weer.
We hadden diverse tapas en sushi als voorgerecht op tafel laten zetten welke lekker waren. Als hoofdgerecht had ik tajine met lam welke heerlijk was. Grand dessert was er niet en de overige desserts vond ik niet bijzonder. (Cheesecake, kaasplank en nog iets)
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Het eten is mooi gepresenteerd en van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en attent .
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gezellige brasserie, met smakelijke gerechten.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een heerlijke lunch , alles vers en zag er verzorgd uit!
Aardige en snelle bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mijn entrecote was heel klein, maar alles behalve fijn. Ik kreeg nog niet de helft "weg' zo taai was hij. Bovendien zeer aan de prijs: € 24,50 voor een klein stukje taai vlees, 3 cc pepersaus (wel lekker) een paar haricot boontjes, een stukje wortel en een handvol patat. Zeer teleurstellend en voor mij aanleiding om hier nooit meer naar toe te gaan. De bediening was wel heel vriendelijke en correct.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Lekker gegeten, de menukaart is volgens mij weer veranderd en verbeterd. Er staan meer 'gewone' gerechten zoals vroeger op de kaart, zoals grote salades bijvoorbeeld. Heel fijn. Aardige bediening ook!
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Prima eten en aardige bediening. Er hing een prettige sfeer en ook belangriijk: er werd goede jazz gedraaid. Allemaal heel comfortabel.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij dachten fout Zuid met al die mooie mensen op terras overdag.
Nee hoor, het is een prima buurtrestaurant met lieverds in de bediening!
De keuken is eenvoudig, niet hoogdravend, maar wel zorgvuldig gemaakte gerechten met fijne smaken. Het gaat van standaard brasserie (eend, friet, tarte tatin) naar fijne alternatieven (goede curry!).
Het menu is 30 euro en op zondag ook 's avonds het lunchmenu, dat overigens voldoende keus biedt met salades, burgers en snacks.
Na jaren pas door ons ontdekt en nu al een favoriet.
Camilla A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Een hele fijne brasserie om lekker te lunchen.
De formule van de keuze in verschillende broodjes en het 'twaalf uurtje' werken erg goed. De salades zijn rijk gevuld en vers. In vergelijking met andere lunch zaken in de stad is de service hier heel vriendelijk en behulpzaam. Het decor is gezellig en warm. Ik raad deze plek zeker aan!
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk twaalfuurtje gehad, vriendelijke en snelle bediening ondanks drukte, het decor kan hier en daar een opfrisser gebruiken. Buiten ziet het er gezellig uit met goede warmtelampen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Maandagavond besloten we spontaan om een hapje te gaan eten bij de Joffers...rond 20.00 kwamen we aan en het was al gezellig druk.
We werden ontvangen door een uiterst vriendelijke dame en toen we aangaven dat we een hapje wilde eten bleek dat de keuken eigenlijk al dicht was.
Ze zou even gaan overleggen met de chef en juist omdat het nog zo gezellig druk was bleef de keuken nog wat langer open....wat ontzettend aardig.
De avondkaart was er deze avond niet dus we konden kiezen van de,ons toch al bekende, lunchkaart en los daarvan was er ook nog een Hollands stamppot....
Wat een slimme en leuke oplossing en wij kozen dan ook de burger en een stamppot.
We hebben heerlijk gegeten en konden het ook zeer waarderen dat ze "speciaal" voor ons langer open bleven.
Al met al weer een prettige ervaring bij de Joffers...
Lindabebe B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Sfeervol , fijn terras vriendelijke bediening en lekker eten. Klein minpuntje was dat de stoelen redelijk versleten zijn. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ludwijn J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Hoewel de beefsalade lekker was, is de kaart wel buitengewoon beperkt: hamburgers en salades. Wat treurig vond ik dat we om 20.50 uur al te horen kregen, dat de laatste ronde zo was en om 21.15 'alvast' de rekening kregen, zodat ze de kassa konden afsluiten.