Brasserie De Jasmijn

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier op een zonnige dag buiten op het terras gegeten. De bediening had het erg druk, maar ondanks dat werden wij vriendelijk geholpen.

Het brood met kruidenboter en tapenade waren verrukkelijk. Bij beide proefde je overduidelijk dat het zelf gemaakt was.

Daarna de biefstuk gekozen. Deze was heerlijk mals en van goede smaak. De frites waren lekker en een lekkere slade met dressing.

Kortom echt een aanrader.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 4 personen hier geluncht. Inrichting is er gezellig met grote leestafel waar je met meerdere personen aan kan zitten. De bestelde broodjes en soep waren lekker en mooi opgediend. Het enige minpunt was de ongastvrije en afstandelijke bediening. Erg jammer voor zo'n leuke brasserie!
Goedemiddag meneer,

Wij namens de Jasmijn bieden ons excuses aan. Dit is namelijk niet de bedoeling om ongastvrij en afstandelijk over te komen.

Mocht u ons nog een keer bezoeken, bieden wij u graag een drankje van het huis aan.

Met vriendelijke groet,
Iris van der Zee

Essie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Erg leuk en sfeervol restaurant. Fijne locatie om te zitten zowel binnen en buiten!
Lekkere kaart en deden niet moeilijk toen ik vroeg of m'n broodje net iets anders belegd kon worden.
Wij komen zeker terug !
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Natuurlijk is het leuker om een reactie te krijgen op "goede morgen dames" als je plaats meemt op het terras. Helaas zat dat er bij de dames van deze brasserie er niet in. De bestelde capucinno was erg lekker, helaas gold dat niet voor de smakeloze zalmsalade zonder dressing en de te kort in de oven bereidde 'zongedroogde' tomaatjes. Jammer maar volgende keer beter hoop ik maar.
Goedemorgen meneer,

Wij willen graag onze excuses aanbieden. Het is niet netjes van ons als we u inderdaad geen goedemorgen hebben teruggewenst.

Misschien kunnen we u dan wel verblijden met een lekkere cappuccino van het huis als u de volgende keer weer komt.

Met vriendelijke groet,

De dames van brasserie de Jasmijn
Ton-Marjolijne .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
officieel een lunch restaurant, maar ook heel geschikt voor het diner. Wij hebben s'avonds op het terras gegeten, was tenslotte stralend weer.
De keuzes zijn beperkt, maar dat is bewust gedaan omdat er veel eetgelegenheden in de buurt zitten, verder kunnen ze dan ook meer kwaliteit leveren.
Als voorgrecht alleen dagsoep, in ons geval tomatensoep die uitstekend smaakte. Er wordt gewerkt aan meer keuzes.
Ons hoofdgerecht bestond uit mosselen en een biefstuk. Beide prima bereid en smaakvol. Eenvoudige bijlagen, friet en salade, maar dan wel vers gemaakt.
Nagerecht bied meer keuzes, maar dat zou te veel worden. De koffie was goed.
Derekening van 70 Euro viel mee omdat we ook nog een fles Franse roze hebben genuttigd.
Bij ons was de bediening prima gehumeerd en zeer attent.
Pamon .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Na een lange rit in Harlingen aangekomen lustten wij wel een lekkere lunch en zochten een plek om even te relazen. Wij vonden beide bij De Jasmijn. Het was al 12.30 uur maar het ontbijt zoals omschreven op het schoolbord leek ons wel wat dus wij vroegen of dit nog kon. 'Natuurlijk' zei Petra (even website gecheckt voor haar naam), 'dat kan de hele middag nog, wij maken gewoon waar je trek in hebt, ik doe meteen de broodjes in de oven'. Kijk, dat vinden wij nu gastvrijheid. Wij gingen zitten aan de leestafel, verdiepten ons in de kranten en hoorden eitjes breken, boter in de pan sizzelen, sinaasappels uitgeperst worden en het espressoapparaat zijn werk doen. Niet veel later verscheen er een flink gevulde mand met warm stokbrood en grote, warme croissants (en diverse jams en boter). Een heel goed bereid omelet met garnituur, verse orange juice (met niet te veel pulp) en lekkere koffie. Heerlijk, een uurtje relaxen en lekker eten, precies wat we nodig hadden, voordat we weer verder moesten. Super adres hoor, zeker doen!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Lekker gegeten voor een aardige prijs. Aangezien we op een dinsdag hier aten, was de sfeer niet erg bijzonder. Zeker gezien de formule van het restaurant was het jammer dat er zowel wijnen als port tijdens het diner op raakte. Hierdoor was er maar voor 2 van de drie een portje en krijgen we dezelfde wijn, die bij het 2de glas bij iedereen heel anders smaakte.