Brasserie de Huiskamer

Kevelaarsedijk 6 5855 GC Well Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Huiskamer

Ervaar de diversiteit van de natuur

De zelfgemaakte steigerhouten meubelen zorgen voor een warme en sfeervolle ambiance in dit restaurant. Hier geniet je van de lekkerste gerechten die worden bereid met producten van de dorpsslager en de plaatselijke boer. Bij mooi weer kun je plaatsnemen op het zonnige terras dat door bloemen en gezellige snuisterijen wordt omringd. Het perfecte begin- en eindpunt van een wandeling in nationaal park De Maasduinen.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Huiskamer

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een eenvoudig, 'n beetje jaren 60' restaurant. simpele gerechten. die overigens goed smaken. We hadden een keuze uit 4 voor gerechten waarvan twee soepen. Vervolgens 3 hoofdgerechten waarvan 1 vis. Bij de nagerechten konden we kiezen uit twee.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
"huiskamer restaurant" met een gezellig welkom. Gastvrouw heeft "hart"" voor horeca en de kok doet het prima. Uitserveren gerechten wordt aangepast op eettempo. Goede kaart met voor ieder wat wils en zeker voor herhaling vatbaar al dan niet met fiets- of wandeltocht in de omgeving.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Onlangs met 2 personen hier gegeten. We konden kiezen uit verschillende menu's of a la carte. Omdat niet alle gerechten van de menu's ons bevielen besloten we a la carte te bestellen. We namen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De gerechten waren redelijk rechttoe, rechtaan maar prima qua smaak en presentatie. Prijzen waren (in vergelijking met de prijzen van de menu's) toch wel aan de forse kant, iets wat in Nederland helaas niet ongebruikelijk is. Dit zet de prijs/kwaliteit-verhouding wel behoorlijk onder druk. Wij waren met 2 personen totaal (inclusief een prima geprijsde fles wijn en koffie) tegen 110 euro kwijt. De bediening was wel voorkomend en verstond het vak, waardoor het toch een geslaagde avond was.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Brasserie de Huiskamer gegeten nadat we in de bosrijke omgeving een wandeling hadden gemaakt. Er is een gezellig buitenterras, uitgebreide bierkaart. In het restaurant gegeten. Gezellige, huislijke inrichting. Het personeel is vriendelijk. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
MartinPieter .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Wij zijn hier op 1ste Pinksterdag toevallig terecht gekomen. Er is een mooi terras met parasols en het was er rustig. We werden zeer gastvrij onthaald en kregen bij onze speciale biertjes spontaan een schaaltje met kaas en andere hartigheden gratis aangeboden. Het personeel was in voor een praatje en was heel gastvrij en voorkomend. Dat gaf een goed gevoel. We komen zeker een keer terug.