Brasserie de Houtrib

Houtribhaven 2 8242 PC Lelystad Nederland Kaart
31-320260286

Over het restaurant Brasserie de Houtrib

Goed eten is niet ingewikkeld

Als een brasserie tot drie keer toe is uitgeroepen tot het ‘Leukste restaurant van Flevoland’, dan weet je wat je als gast kunt verwachten. De ligging aan een van de bekendste havens van Lelystad is een grote sfeermaker. Het hartelijke personeel is behalve professioneel ook heel behulpzaam. Je kunt kiezen uit verschillende Houtribmenu’s in verschillende prijsklassen. Leg speciale wensen voor aan de bediening, zij helpen je graag. Ook kinderen zijn hier van harte welkom. De speciale kinderkaart ligt al voor hen klaar.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Houtrib

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Houtrib

Lena S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Mooie plek! Lekker eten. De gerookte zalm als voorgerecht was fantastisch. Een frisse salade bij het hoofdgerecht misten we wel
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Lekker gegeten, aardige bediening en een heerlijke locatie aan het water.
J K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Tientallen keren geweest en (bijna) altijd goede ervaringen. Vooral de sliptongen zijn er heerlijk. Concept van menu’s in verschillende prijsklassen is ook aantrekkelijk.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede wijn, snelle vriendelijke bediening!
Ciska J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Top tentje op de haven.. heerlijk eten en lieve bediening..
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Waren dit restaurant door omstandigheden tijdelijk uit het oog verloren, maar we hebben de weg terug weer gevonden. Aan alles is te merken, dat Guido een echt horecabeest is, die ook oog heeft voor de details. Wederom smakelijk gegeten en allerhartelijkst ontvangen. We kijken uit naar zomers weer om het terras uit te proberen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
hoofdgerecht was, vergeleken bij eerdere ervaring, vrij minimalistisch opgediend. Ook bijgerechten minimaal, 1 klein bakje friet voor 3 personen en heel weinig groente. Zijn het anders gewend bij de brasserie.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na meer dan een uur wachten na het voorgerecht hebben we gevraagd naar stand van zaken door naar hen toe te lopen. Het viel ons op dat ze steeds naar onze tafel zaten te kijken en het duurde erg lang. De dames achter de bar zouden het navragen. Even later kwamen hoofdgerechten met mededeling dat er iets mis was gegaan in de keuken en dat ze de eerste drankjes van de rekening zouden halen. Dat was teleurstellend. Wij wilden excuus en hebben dat niet gekregen, ook niet na afloop. Beter bieden ze een drankje aan, want wij hebben niet gevraagd om het eerste drankje van de rekening te halen. Kortom, de service was onder de maat. Erg jammer, want uit eten ga je vanwege meer dan het eten. De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten niet bijzonder. Daarmee de prijs-kwaliteitsvertoning niet goed. Na zo lang wachten wilden we geen nagerecht meer. Jammer, eerdere ervaringen waren prima.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ondanks een drukke avond, alle tafels bezet, goed eten met een prima team in de bediening.!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben beiden heerlijk gegeten, en een heel vriendelijke ontvangst. We hebben dus niets te klagen. En dat voor een dinsdagavond!!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het geluidsniveau had rustiger gekund, jammer. Het eten was lekker, niet echt culinair. De tomatensoep was goed, het vlees mals. De bediening had vlotter mogen zijn.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel gezellig en heerlijk gegeten met mijn man zusje en zwager.waren daar al eerder wezen eten,en zal zeker niet de laatste keer geweest. HEERLIJK
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Op de dinsdagavond was er één serveerster en er waren 16 gasten. De serveerster verdient een grote pluim. Ze was vriendelijk, correct en dacht overal aan. Toen één van de gasten onwel werd, handelde ze rustig en kordaat en belde een ambulance. We hebben heerlijk gegeten en waren over alles super tevreden.
Marie-Jose R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De achtergrondmuziek kan wel wat zachter. Deze was nu wel erg aanwezig. De bediening was oke. Aardige mensen. Het eten goede kwaliteit-prijs verhouding.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Van buiten zag de locatie er niet zo aantrekkelijk uit, maar binnen was het mooi ingericht, warm en gezellig! Mooi uitzicht op de haven. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker, de prijs was wel een beetje aan de hoge kant. Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Eenvoudige kaart maar van uitstekende kwaliteit. Vers en prima bereid Bediening prima, vriendelijk en niet zwaar op de hand.
Lydianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
we hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten, maar ik vond het niet echt spectaculair.....de bediening was vriendelijk en attent.
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima eten. Gastvrije bediening. Leuke ambiance. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mehrdad S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Was lekker en bedankt en tot ziens.
l.Linda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Lekker eten, ruime keus, leuke locatie