Brasserie de Houtrib

Houtribhaven 2 8242 PC Lelystad Nederland Kaart
31-320260286

Over het restaurant Brasserie de Houtrib

Goed eten is niet ingewikkeld

Als een brasserie tot drie keer toe is uitgeroepen tot het ‘Leukste restaurant van Flevoland’, dan weet je wat je als gast kunt verwachten. De ligging aan een van de bekendste havens van Lelystad is een grote sfeermaker. Het hartelijke personeel is behalve professioneel ook heel behulpzaam. Je kunt kiezen uit verschillende Houtribmenu’s in verschillende prijsklassen. Leg speciale wensen voor aan de bediening, zij helpen je graag. Ook kinderen zijn hier van harte welkom. De speciale kinderkaart ligt al voor hen klaar.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Houtrib

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Houtrib

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede kwaliteit eten. Zaak kan wel een upgrade gebruiken. Beetje gedateerd. Het duurde wat lang voor de bestelling aan tafel gebracht werd. Maar het was niet hinderlijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooie, overzichtelijke kaart. Prettige en attente bediening. Slechts één minpuntje: de temperatuur van het toetje, een crème brûlée...
carol S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
prima eten en gezellig.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alleraardigste bediening die ook aandacht hadden voor de kleinkinderen. Onze kleindochter (bijna 4) wilde graag walvis eten. De jongedame legde geduldig uit waarom dat niet kon en kleindochter koos toen voor de zeebaars.
Als de kok zich wat kan beheersen met het zouten van de sliptong zal deze nog beter smaken.
Monika W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We bestellen de kabeljauw met garnalen en goriso .......we krijgen kabeljauw met goriso, jammer, de garnalen zijn op !! Zonder enig overleg vooraf, zonder alternatief, zonder enige compensatie. Jammer dan, ik kan er niks aan doen zegt de serveerster. Wilt u het niet? Nou de rest van het gezelschap heeft inmiddels een maaltijd, hoe los je dat op????? Niet dus.
Monika W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel raar, je besteld kabeljauw met garnalen en goriso, iedereen krijgt wat er besteld is maar ik krijg kabeljauw met goriso, op de vraag, waar zijn de garnalen is het antwoord, die zijn op !!!!!! DAT KAN TOCH ECHT NIET, ZONDER OVERLEG GEWOON SERVEREN ......
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prettige ontvangst en zeer vriendelijke bediening.leuke inrichting en alles was mogelijk. Zeker een zaak om terug te komen!
carol S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
was weer gezellig top gegeten en prima bediening. op voor de volgende keer. carol
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Had tafeltje aan het raam aangevraagd , was het niet geworden . niets over gehoord!!
Ook als het niet kan even melden?
Max D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Wat ik van tevoren gevraagd heb werd nagekomen, dus al met al een aanrader.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen en er stond snel een drankje voor ons. Leuke menukaart. Wij namen alleen een hoofdgerecht, de sliptongetjes. Die smaakten goed en waren flink aan de maat. De groente en frietjes daarentegen waren erg kleine porties.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gister gewest naar onze verloving ????!!
Heerlijk gegeten!???? Aanrader!! ⭐️
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een aanrader
paul M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Beperkte kaart maar wel goed.
Chardonnay (fles) prima.
Bediening gezellig.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke locatie. Heerlijk gegeten.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We eten vaker bij De Houtrib, normaal is de bediening snel en goed, dit keer moesten we langer wachten dan gebruikelijk. De zaak was vol en ik denk dat er iemand ontbrak in de bediening. De dames moesten in de hitte erg hard werken. Omdat een gerecht langer op zich had laten wachten werd het niet in rekening gebracht.
Kortom, we komen weer terug, in 6 jaar tijd mag het ook een keer iets minder goed gaan met de bediening op een hete dag. Het eten was goed.
Remko F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gewoon lekker eten en dat voor een goede prijs. Leuke plek in de Houtribhaven.
Sfeer is altijd goed, veel mensen die vanaf de boot een hapje komen eten.
Hans J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ambiance ok. Personeel vriendelijk, een tikje amicaal. Uitzicht over haven prachtig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. We moesten alleen wel lachen om de kersen bonbon bij de koffie dit is zo jaren 80. Ik zou hier iets voor verzinnen anno 2017 wat de mensen meer aanspreekt. Het is maar een tip.