Brasserie De Hooge Rotterdamsche

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ties K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Jammer dat de locatie wat minder bekend is, want een absolute aanrader. Vanavond voor slechts € 30,- een driegangenmenu, heerlijk bereid en mooi gepresenteerd.
Met mooier weer uitzicht op de skyline van Rotterdam en 's zomers een leuk terras.
Smulpaap001 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Voor de 2e keer er gegeten vanwege de mooie locatie maar minder tevreden over het eten.Mooie opmaak maar het eten valt tegen zeker gezien de prijs.Goed voor een volgende keer? Heb mijn twijfels.
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Geluncht op prachtige locatie op heuvel. Wel watoudbollig nog. Wordt aan gewerkt begrijp ik. Voor oudere of invalide wel een klimmetje. Goede service, maar prijs kwaliteit mag beter. Een club sandwiche voor 12,50 en dan is de kip uit ah verpakking en niet beter dan elders is te veel
Rsping65 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
na een mooi rondje golf gebruik gemaakt van het dagmenu in de brasserie welke bestond uit duitse biefstuk, heerlijke frietjes met vers gebakken groente tjes incl. lekker sausje.
Rondje golf incl. dit lekkere dagmenu €44,99 en ik kan alleen maar zeggen 'absoluut waar voor je geld'
Topbaan in zeer goede conditie waar je na je ronde voor zo weing geld lekker kan eten op het mooiste terras van Rotterdam, wat wil de golfliefhebber nog meer..?