Brasserie de Hoofdzaak

Meer informatie over restaurant Brasserie de Hoofdzaak

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Hoofdzaak

Mariëlle I.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Niet wat je van een restaurant in een dorp verwacht. Zowel kwaliteit als kwantiteit vielen tegen. Oa biefstuk i.p.v. ossenhaas en tijgergarnalen i.p.v. scampi’s
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Tijdens een fietstochtje de lekkerste Club Sandwich ooit gegeten. Met een gebakken eitje en spek ertussen, heerlijk brood en goudgele frietjes erbij. Was super lekker! En gezellige bediening. Leuke terras!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Hier aangeland op de weg terug uit Duitsland op een treurig natte dag. Er was dan ook geen sprake van topdrukte.
Onze trek werd uitermate goed gestild met heerlijke carpaccio, een uitstekende burger met toebehoren toepasselijk de hoofdzaak genoemd en een heerlijke tosti met boerenbrood, brie, honing en walnoten. Het feit, dat ik de brasserie zelf op Iens heb aangemeld en de 1e recensie schrijf zit in het feit, dat wij getroffen werden door de aandacht, de betrokkenheid en de liefde voor het vak van de eigenaren. Gastvrijheid optimaal, zelfs voor onze hond. Deze brasserie verdient goed weer (grapje) want dan loopt het hier storm; kan niet anders. Kwaliteit gekoppeld aan aandacht. Uitstekende combinatie!