Brasserie de Hompesche Molen

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Onduidelijkheid bij de bediening die onderbezet leek maar ook niet sterk gemanaged werd. De tafel (terras) was niet afgeruimd, dat gebeurde pas nadat we er al zeker 10 minuten zaten. Het was na de bestelling relatief lang wachten op de drankjes. Een tweede ober kwam weer zo'n 10 minuten later melden dat we toch wel lang op onze broodjes zouden moeten wachten omdat er een groot gezelschap zat!! We hebben de broodjes afbesteld en zijn, nadat we maar binnen zijn gaan afrekenen, verder gegaan.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Onlangs hier gaan eten met een gezelschap van vier om het nieuwe concept te proberen. Er kunnen verschillende kleine gerechtjes gekozen worden bij het All You Can Eat concept. Gezellige sfeer, mooie locatie. Stoelen zijn (te) hard, wij zaten er niet prettig op. Gerechten zijn prima van grootte maar wisselend van kwaliteit. Heerlijke zalmwrap en stoofpotje, maar daar tegenover tegenvallende scampi's.
Opvallend was de kledingkeuze en horeca ervaring van gastvrouw en gastheer. Het personeel zag er netter gekleed uit en had duidelijk meer ervaring in het horeca wezen. Jammer dat er -door meneer zelf- rond 21.30u bij ons op aangedrongen werd om de rekening te vragen.
Wilmine B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Mooi restaurant, mooie locatie, mooi terras, ik kan niet anders zeggen. We kwamen om 19.45 aan en de bediening vertelde ons dat er in zijn ogen te weinig tijd was om gebruik te maken van hun all you can eat concept omdat de keuken om 21.00 zou sluiten. We zouden alleen tijd hebben voor soep en een hoofdgerecht. Dus we bestelden beiden soep, voor mijn partner een schnitzel en voor mij de varkenshaassaté. We hadden in zo'n mooi restaurant een wat minder eetcafe-achtige kaart verwacht maar dit soort eten kwamen we vaker tegen in de omgeving, het zal vast goed verkopen. De kwaliteit van het eten was uitstekend, mijn partner had naar eigen zeggen nooit zo'n malse schnitzel op. Mijn saté was prima gebakken met lekkere atjar en satésaus.
Het all you can eat-concept houdt in dat je voor 25 euro onbeperkt kunt kiezen uit voor- en hoofdgerechten. Voor een dessert moet je bijbetalen. Het is niet duidelijk of het normale porties zijn. De kaart van dit concept zag er wel goed en creatief uit, ik had graag kunnen kiezen uit die gerechten voor een a la carte prijs.
Mariannevanleersum .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Zomaar op een gewone dinsdagavond.
We kwamen op de camping aan en vroegen om een eetadres. Het werd de Hompesche Molen. Leuke entourage, Hartelijke ontvangst. De bediening was zeer goed. Na afloop kwam de kok nogmaals vragen of het had gesmaakt. Op onze vraag hoe hij de spitskool zo lekker kreeg zei hij gewoon uit n pannetje.
De kwaliteit van het eten was gewoon SUPER. Een echte aanrader. Nico en Marianne van Leersum. 12 - 08 - 2014.
Annemieke71 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Prima geluncht op het terras. Eten was erg lekker, vriendelijke bediening, leuke en aparte lokatie zo aan de voet van de molen uit 1721.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Heerlijk gegeten op het terras en genoten van het menu met Spare-ribs, mooie portie en daarbij mijn favoriete zomer biertje van de tap...Erdinger! Absoluut een aanrader. Vriendelijke bediening en een schilderachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Jpurlings .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Erg sfeervolle locatie. Geen heel uitgebreide kaart, maar wel goede gerechten. Smaakte allemaal erg goed! Goede hoeveelheden, inclusief groenten en salade.
D.M.C. H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Voor de tweede keer weer goed gegeten bij deze molen. Ik koos voor het 3-gangen weekmenu 15 t/m 21 sept. voor 19,95 euro (knoflooksoep - vis met salade, groente en frites - ijs met kersen). Dat is prima eten voor een goede prijs. Mijn tafelgenoot nam de smakelijke groentelasagne. Eindelijk genoeg voor een goede eter! Het glas spaanse witte huiswijn vond ik persoonlijk wat flauw van smaak. De Zuid-Afrikaanse chardonnay (Drostdy-hof) bleek echter wel goed te bevallen. Bediening is aardig en doet zijn best voor de gasten.