Brasserie De Helftheuvel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Helftheuvel

Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Was druk en werd vooraf bij bestellen gezegd dat we ca. een half uur moesten wachten en dit klopte ook. Salade carpaccio: geen dressing, geen spek zoals op de kaart vermeld stond en veel sla onder de carpaccio. Sla knarste van het zand. Zo ook de sla die bij 12-uurtje zat. Dit gemeld en het enige wat gezegd werd was dat het doorgegeven zou worden aan de keuken. Bij afrekenen ook niets meer over gezegd. Kortom: loop deze zanderige zaak maar voorbij.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gisteren zijn we gaan lunchen bij De Helftheuvel. Tosti was lekker, opmaak erg simpel en de koffie en cappuccino met zorg bereid. Wat opviel was dat de medewerkers erg vriendelijk omging met ouderen, want ze hielpen hen attent bij het binnenkomen en dergelijke. Iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, maar bij niet alle restaurants is.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier na het shoppen een heerlijk broodje carpaccio gegeten, mooi bruin brood, goede truffelsaus en lekkere carpaccio. Thee wordt hier leuk geserveerd, je schept zelf een thee naar keuze in een theezeefje. Snelle en vriendelijke bediening, schoon sanitair. We waren niet de enigen die het hier waardeerden, het zat flink vol op de vrijdagmiddag.