Brasserie De Hagehorst

Kampweg 1 7736 PK Beerze Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Hagehorst

Terras of open haard...

Een gezellig familierestaurant waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van heerlijke gerechten en goede gesprekken met je tafelgenoten. Kunnen de jongste gezinsleden niet stil zitten? Wijs ze dan op de speelhoek waarin ze zorgeloos kunnen ravotten, terwijl papa en mama de kaart nog eens rustig bestuderen. Tijdens warme zomerdagen is het zonnige terras een aantrekkelijke optie en ook daar kunnen de kinderen hun hart ophalen in de speeltuin.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Hagehorst

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Pinnige serveerster verwees ons naar tafeltje bij blinde muur terwijl er nog meer tafeltjes voor 2 personen vrij waren. Toen wij haar daar op wezen was het uiteindelijk wel oké. Andere serveerster (die ook afrekende) en ober waren juist heel aardig. Vond de inrichting ongezellig en zeer slechte verlichting. Eten prima en genoeg.
José J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij waren met 8 personen. 6 volwassenen en 2 kinderen. Het eten was heel goed. Met alle wensen werd rekening gehouden ook voor de kinderen. Goede en zeer aardige bediening.
Er was een super speelhoek voor de kinderen die daar dan ook gretig gebruik van maakten.
Wij gaan er zeker weer eten wanneer wij op de Beerze Bulten verblijven. Echt een aanrader
Ajschepers51 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gemoedelijke sfeer. Geweest met de AH actie. Vaker bij de Beerze Bulten geweest en ook van de keuken van de Hagehorst gebruik gemaakt. Heerlijke producten! Wel jammer dat de menukaart niet vernieuwd was.
We komen zeker nog eens terug.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
voorgerecht carpaccio prima-hoofdgerecht mixed grill matig, vleessoorten prima groente en kriel in schil geen succes. Nagerecht ook ruime voldoende.
Bediening vriendelijk attent en snel.
Sfeer was matig en stoelen heel hard.
Natasjadekleer .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuk zitten, aardige bediening, prima eten voor de Albert Heyn bon, 2e diner gratis.
Was er al eens eerder geweest voor een high tea. Dat was ook prima voor elkaar.
Mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten!
Erg groot maar dat komt dat het er een vakantie park bij zit!

Eten was prima.
Bediening ook oke ondanks het erg druk was!

Ria
MarleenPol .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima eten, in overleg afwijkingen van de kaart mogelijk. Zeer vriendelijk personeel, zelfs bij grote drukte op 1e Pinksterdag.
Dees13 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Simpele kaart maar het smaakte prima. Voor ons iets te veel maar we hebben bijna alles op gegeten. Tot de volgende keer.
Vdhoekjanny .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De Hagehorst is een sfeervol restaurant met een prettige speelhoek voor kinderen.
Er waren ivm de AH aktie 2 menu's waar we uit kiezen konden.Beide waren heerlijk.
De bediening is vriendelijk. Van te voren mochten de kinderen gratis een uur in het GiGa Konijnenhol spelen. Helemaal super.
We zijn erg tevreden en komen zeker nog eens terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We kwamen met de A.H. actie en kregen een heerlijk 3 gangenmenu, keuze uit twee gerechten.
Voor 29,50 uitstekende kwaliteit! De biefstuk was bijzonder mals.We kwamen met onze hond en ook die was van harte welkom. Bediening heel gastvrij,attent en professioneel.
De Brasserie was zowel buiten als binnen in gezellige kerstsfeer. Kortom: goede kwaliteit/prijsverhouding en voor herhaling vatbaar!
Biljard .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Een gemoedelijk goed verzorgd "camping" restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het voorgerecht, zalm en garnalen, was heel smakelijk. Het hoofd gerecht, ik had Hollandse biefstuk, was heerlijk. Mijn vrouw had een vis gerecht, 3 soorten vis, het bord was mooi opgemaakt en het smaakte ook heerlijk. Het nagerecht idem dito.
Voor ons een zeer geslaagde avond! Een aanrader voor iedereen die in een rustige ambiance heerlijk wil vertoeven.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben met 4 stellen gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Het eten was zondermeer goed. Ruim voldoende. Keuze uit 2 voor- hoofd- en nagerechten.
Op zich is het best een leuke locatie. Een haard, mooie grote vazen etc. Maar bij binnenkomst werden we onaangenaam verrast door een stevige frituurlucht. Het heeft een open keuken, dat heeft dus zijn voordelen maar in dit geval ook erg veel nadelen. De keuken is geopend tot 9 uur. Om kwart voor 9 zat er behalve wij met zijn achten verder niemand meer, we voelden ons dus ook min of meer verplicht om vrij snel na het dessert te vertrekken. Voor ons ook mede door de snackbarlucht niet voor herhaling vatbaar. Verblijf je op het park dan kan je daar uitstekend eten! Niets mis mee, maar voor een avond uit met vrienden, waar je nog langer wilt natafelen minder geschikt.
Kwakkel20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Alles was naar wens. Gezellig gezinsrestaurant waar je gerust met kleine kinderen naar toe kunt. Dat is alles wat ik er over te zeggen heb.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het restaurant is op zich prima qua uitstraling, maar er moet echt iets aan de verlichting gedaan worden. Op veel plekken zit je onder een tl licht, totaal niet gezellig.
Wij hadden beide een saté genomen met de opmerking dat deze voor mij niet meer rood van binnen mocht zijn. We kregen beide een saté die echt niet te eten was. Garnituur was ok. En dan hebben we al vaak saté gegeten... Jongedame was vriendelijk, bood haar excuus aan en er kwam een hamburger die ok was. Toen de manager deze kwam brengen, zei hij; ja als de saté niet meer rood mag zijn.. Toen dacht ik; geef je nu mij de schuld? Geen excuses vanuit hem, prima. Wij komen hier niet weer.
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Een campingrestaurant en accepteren dat er (zeker op een zondag met slecht weer) veel kinderen zijn. Het interieur is daarop afgestemd.
Het speciale AH-menu (€29,50) biedt keuze uit telkens twee gerechten. De voorgerechten t.w. carpaccio en salade met zalm en garnalen waren prima. Het vispannetje eveneens, doch de biefstuk was van mindere kwaliteit (men heeft met de opmerking daarover niets gedaan). Van de gepresenteerde warme groente (met camping-opwarmboontjes) is weinig gegeten. Als dessert hadden wij beiden crème brûlée. De bediening was vriendelijk en de prijzen van de dranken alleszins redelijk. De toiletten waren verzorgd.
Schneijderberg19 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij 4 volwassenen en 2 kinderen hebben heerlijk gegeten , werkelijk alles was voortreffelijk.
De kinderen kunnen tussen de gangen fijn spelen in de kinder kamer , Wij hebben ons bezoek als zeer gastvrij en smakelijk ervaren.
Fijne bediening maakte ons etentje tot een feestje.
Nogmaals hartelijk dank , voor deze avond,
MVG fam Schneijderberg
Jroede .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Na een wandeling in de prachtige omgeving voelden we ons meteen op ons gemak in de gemoedelijke sfeer van het restaurant. De bediening was correct en attent. Het diner is ons kwalitatief en kwantitief zeer goed bevallen. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader dus.
Gea.sikkenga .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met de AH actie gegeten bij brasserie De Hagehorst.
Gastvrij ontvangen in een warme , gezellige brasserie.
Het eten was heerlijk en ruim voldoende, het personeel belangstellend en had tijd voor een praatje.
Kortom , zeker een adres om nog eens heen te gaan. Bovendien is het in het bos aan de overkant heerlijk wandelen.
Margarethjoosten .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk genoten van ons driegangenmenu! Er kon een keuze worden gemaakt uit voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. Allemaal even lekker en ruimschoots voldoende. Vriendelijk personeel.
Eén minpuntje: buitenverlichting mag wel wat beter. Vooral bij de trapjes naar de hoofdingang is de verlichting onvoldoende!
Winnyschuurman .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was allemaal erg lekker! Vooral die biefstuk perfect medium gebakken!!!! Personeel allemaal erg aardig! En de sfeer toppie! We waren hier nog niet wezen eten ook vanwege dat het op een camping staat... Maar het deed ons verbazen want het was top en voor herhaling vatbaar!!!