Brasserie De Hagehorst

Kampweg 1 7736 PK Beerze Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Proeverij met runder pastrami, soepje van tomaat, garnalenkroketje, gefrituurde champignon Dordogne en boerenstokbrood met aioli
  • Hoofdgerechten
    • Gevulde varkenshaas omwikkeld met pancetta en gevuld met bospaddestoelen, groente ratatouille, aardappeltaartje en champignonroomsaus
      Duo vis, gebakken zalm en schelvis met groente ratatouille, aardappeltaartje en bearnaisesaus met tomaat
      Huisgemaakte groentequiche geserveerd met een gefrituurde champignon Dordogne, broccoli, puntpaprika en kruidenolie
      Extra te bestellen: Vlaamse frieten met fritessaus € 2,50
  • Nagerecht
    • Dame blanche, 3 bollen vanilleijs, slagroom en warme chocoladesaus
      Dessert van de chef

Over het restaurant Brasserie De Hagehorst

Terras of open haard...

Een gezellig familierestaurant waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van heerlijke gerechten en goede gesprekken met je tafelgenoten. Kunnen de jongste gezinsleden niet stil zitten? Wijs ze dan op de speelhoek waarin ze zorgeloos kunnen ravotten, terwijl papa en mama de kaart nog eens rustig bestuderen. Tijdens warme zomerdagen is het zonnige terras een aantrekkelijke optie en ook daar kunnen de kinderen hun hart ophalen in de speeltuin.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Hagehorst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Hagehorst

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuke locatie, prettige bediening en goed eten
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten was heel lekker. Het was wel levendig in het restaurant, omdat er een aantal gezinnen zaten met kleine kinderen. Was niet storend. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Wij waren daar in het kader van de AH actie.
D. H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
als het op een warm bord was geserveerd, was de groente ook warm gebleven
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
buiten kan er nog wel een lampje bij, vanaf de parkeerplaats naar het restaurant is het erg donker en niet duidelijk waar men lang moet naar de toegang
binnen leuk en sfeervol ingericht naar de tijd van het jaar
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
heerlijk ge eten .gezellige tent, vriendelijke bediening we komen zeker weer bij gelegenheid we snappen niet hoe sommigen een 4 kunnen geven bedankt
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het voorgerecht was heel mooi en lekker! We hebben erg goed gegeten met dank aan de AH -actie voor een héle leuke prijs. Zéér de moeite waard!
J.H. G.
Lekker gegeten.
Goed verzorgd.
Uiterst vriendelijke en correcte bediening.
Was in het begin van de avond een beetje rumoerig aangezien er vrij veel kinderen waren maar niet echt storend.
Eten was goed verzorgd.
Huiswijn was prima
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
AH menu gegeten. Wat aan aanrader. Heerlijk gegeten. Heerlijke proeverij als voorgerecht. Gezellig aan de ronde tafel. Prima bediening
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Mooie ambiance, goed keuze menu. Heerlijk gegeten, het was gezellig zo met vrienden. Super bedankt!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Goed ontvangst in een mindere ambiance. Eten was verrassend en erg lekker!
Rineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben gegeten via de AH restaurant actie.
Het voorgerecht was een proeverij van verschillende gerechtjes, leuk geserveerd op een plank.
Voor mij was het hoofdgerecht meer dan voldoende, de dame blanche als dessert een fijne afsluiter!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten met de kinderen. Genoeg te doen voor de kinderen, dus voor ouders is het ook te doen. Komen hier zeker nog eens deze vakantie!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Echt slecht! Op een stille vrijdagavond met twee kinderen aangeschoven voor het diner. Twee maal Fish and chips voor de kinderen waarvan de Fish opgewarmd leek in de magnetron. Zompige korst en droge vis. Frites leken voor de tweede keer opgebakken te zijn. Dit doorgegeven toen werd gevraagd of het gesmaakt had en aan het einde bleek er één (!) Fish and chips van de rekening gehaald. De mixed grill is redelijk, maar ook niet meer dan dat. Men vertelt trots dat er een nieuwe kaart is, maar wat ons betreft was de oude kaart qua keuze beter, zeker met kinderen!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij zaten op het park en hebben daar geluncht voor één keer
Het voorafje was een stokbroodje met kruidenboter en tapenade
Stokbrood vonden wij aan de taaie kant en hebben dit ook kenbaar gemaakt aan de bediening
De blt sandwitch was zeker niet beter de korst van het brood mag best een krokantje bevatten maar taai, ook dit kenbaar gemaakt aan de bediening deze ging dat ook doorgeven aan de kok
De bediening gaf aan dat zij dit ging proeven in de keuken van het
resterende broodje.
Voor het ongemak werd er koffie aangeboden welke ik wel zelf moest
afrekenen
Aan de drukte kan met mijns inziens niet gelegen hebben wel geteld
zaten er zes kinderen en acht volwassenen op dat moment te lunchen
Ik heb geen terugkoppeling gehad van serveerster dan wel de kok over de gedane klacht
Bij het afrekenen was een ongemakkelijke en kille sfeer
Jammer want de camping met het bijbehorende entertainment is gewelding voor de kinderen
Maar lunchen sla ik even over bij de Hagenhorst
Lomekoj M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Als vegetariër is het behelpen, voorgerecht was goed. Hoofdgerecht is ook eigenlijk een voorgerecht, champignons in bierbeslag, maar dan krijg je er nog patat bij. Geen warme groente. De andere personen hebben smakelijk gegeten. Het plekje waar wij zaten, was nou niet bepaald gezellig. Bij de deur naar toilet en waar de kinderstoelen stonden opgestapeld. Achteraf hoekje. Niet om weer gauw eens naar toe te gaan. Personeel was vriendelijk.
pk-iprozema .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was gezellig en lekker! Vriendelijke ontvangst. Vooraf heerlijk gerelaxt in de zoutgrot en de jeugd in het zwembad.
Al met al een heel leuk uitje! Dank aan AH en de Beerze Bulten!
NelK K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg leuke locatie waar we met kinderen en kleinkinderen hebben gegeten! Hartelijk even ontvangst en zeer accurate bediening! Speelhoek voor e kinderen, leuke kindermenu's!
Hebben hier lekker gegeten, snelle bediening! TOP!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was echt heel erg lekker, bediening was goed en erg vriendelijk. de wachttijd was niet lang maar er zat genoeg tijd tussen de gangen van het menu. de gelegenheid zelf zag er heel leuk uit in de kerstsfeer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Pinnige serveerster verwees ons naar tafeltje bij blinde muur terwijl er nog meer tafeltjes voor 2 personen vrij waren. Toen wij haar daar op wezen was het uiteindelijk wel oké. Andere serveerster (die ook afrekende) en ober waren juist heel aardig. Vond de inrichting ongezellig en zeer slechte verlichting. Eten prima en genoeg.
José J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij waren met 8 personen. 6 volwassenen en 2 kinderen. Het eten was heel goed. Met alle wensen werd rekening gehouden ook voor de kinderen. Goede en zeer aardige bediening.
Er was een super speelhoek voor de kinderen die daar dan ook gretig gebruik van maakten.
Wij gaan er zeker weer eten wanneer wij op de Beerze Bulten verblijven. Echt een aanrader