Brasserie De Hagehorst

Kampweg 1 7736 PK Beerze Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Hagehorst

Terras of open haard...

Een gezellig familierestaurant waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van heerlijke gerechten en goede gesprekken met je tafelgenoten. Kunnen de jongste gezinsleden niet stil zitten? Wijs ze dan op de speelhoek waarin ze zorgeloos kunnen ravotten, terwijl papa en mama de kaart nog eens rustig bestuderen. Tijdens warme zomerdagen is het zonnige terras een aantrekkelijke optie en ook daar kunnen de kinderen hun hart ophalen in de speeltuin.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Hagehorst

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Hagehorst

Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten met de kinderen. Genoeg te doen voor de kinderen, dus voor ouders is het ook te doen. Komen hier zeker nog eens deze vakantie!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Echt slecht! Op een stille vrijdagavond met twee kinderen aangeschoven voor het diner. Twee maal Fish and chips voor de kinderen waarvan de Fish opgewarmd leek in de magnetron. Zompige korst en droge vis. Frites leken voor de tweede keer opgebakken te zijn. Dit doorgegeven toen werd gevraagd of het gesmaakt had en aan het einde bleek er één (!) Fish and chips van de rekening gehaald. De mixed grill is redelijk, maar ook niet meer dan dat. Men vertelt trots dat er een nieuwe kaart is, maar wat ons betreft was de oude kaart qua keuze beter, zeker met kinderen!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij zaten op het park en hebben daar geluncht voor één keer
Het voorafje was een stokbroodje met kruidenboter en tapenade
Stokbrood vonden wij aan de taaie kant en hebben dit ook kenbaar gemaakt aan de bediening
De blt sandwitch was zeker niet beter de korst van het brood mag best een krokantje bevatten maar taai, ook dit kenbaar gemaakt aan de bediening deze ging dat ook doorgeven aan de kok
De bediening gaf aan dat zij dit ging proeven in de keuken van het
resterende broodje.
Voor het ongemak werd er koffie aangeboden welke ik wel zelf moest
afrekenen
Aan de drukte kan met mijns inziens niet gelegen hebben wel geteld
zaten er zes kinderen en acht volwassenen op dat moment te lunchen
Ik heb geen terugkoppeling gehad van serveerster dan wel de kok over de gedane klacht
Bij het afrekenen was een ongemakkelijke en kille sfeer
Jammer want de camping met het bijbehorende entertainment is gewelding voor de kinderen
Maar lunchen sla ik even over bij de Hagenhorst
lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Als vegetariër is het behelpen, voorgerecht was goed. Hoofdgerecht is ook eigenlijk een voorgerecht, champignons in bierbeslag, maar dan krijg je er nog patat bij. Geen warme groente. De andere personen hebben smakelijk gegeten. Het plekje waar wij zaten, was nou niet bepaald gezellig. Bij de deur naar toilet en waar de kinderstoelen stonden opgestapeld. Achteraf hoekje. Niet om weer gauw eens naar toe te gaan. Personeel was vriendelijk.
pk-iprozema .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was gezellig en lekker! Vriendelijke ontvangst. Vooraf heerlijk gerelaxt in de zoutgrot en de jeugd in het zwembad.
Al met al een heel leuk uitje! Dank aan AH en de Beerze Bulten!
NelK .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg leuke locatie waar we met kinderen en kleinkinderen hebben gegeten! Hartelijk even ontvangst en zeer accurate bediening! Speelhoek voor e kinderen, leuke kindermenu's!
Hebben hier lekker gegeten, snelle bediening! TOP!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was echt heel erg lekker, bediening was goed en erg vriendelijk. de wachttijd was niet lang maar er zat genoeg tijd tussen de gangen van het menu. de gelegenheid zelf zag er heel leuk uit in de kerstsfeer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Pinnige serveerster verwees ons naar tafeltje bij blinde muur terwijl er nog meer tafeltjes voor 2 personen vrij waren. Toen wij haar daar op wezen was het uiteindelijk wel oké. Andere serveerster (die ook afrekende) en ober waren juist heel aardig. Vond de inrichting ongezellig en zeer slechte verlichting. Eten prima en genoeg.
José J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij waren met 8 personen. 6 volwassenen en 2 kinderen. Het eten was heel goed. Met alle wensen werd rekening gehouden ook voor de kinderen. Goede en zeer aardige bediening.
Er was een super speelhoek voor de kinderen die daar dan ook gretig gebruik van maakten.
Wij gaan er zeker weer eten wanneer wij op de Beerze Bulten verblijven. Echt een aanrader
ajschepers51 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gemoedelijke sfeer. Geweest met de AH actie. Vaker bij de Beerze Bulten geweest en ook van de keuken van de Hagehorst gebruik gemaakt. Heerlijke producten! Wel jammer dat de menukaart niet vernieuwd was.
We komen zeker nog eens terug.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
voorgerecht carpaccio prima-hoofdgerecht mixed grill matig, vleessoorten prima groente en kriel in schil geen succes. Nagerecht ook ruime voldoende.
Bediening vriendelijk attent en snel.
Sfeer was matig en stoelen heel hard.
natasjadekleer .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuk zitten, aardige bediening, prima eten voor de Albert Heyn bon, 2e diner gratis.
Was er al eens eerder geweest voor een high tea. Dat was ook prima voor elkaar.
mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten!
Erg groot maar dat komt dat het er een vakantie park bij zit!

Eten was prima.
Bediening ook oke ondanks het erg druk was!

Ria
MarleenPol .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima eten, in overleg afwijkingen van de kaart mogelijk. Zeer vriendelijk personeel, zelfs bij grote drukte op 1e Pinksterdag.
dees13 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Simpele kaart maar het smaakte prima. Voor ons iets te veel maar we hebben bijna alles op gegeten. Tot de volgende keer.
vdhoekjanny .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De Hagehorst is een sfeervol restaurant met een prettige speelhoek voor kinderen.
Er waren ivm de AH aktie 2 menu's waar we uit kiezen konden.Beide waren heerlijk.
De bediening is vriendelijk. Van te voren mochten de kinderen gratis een uur in het GiGa Konijnenhol spelen. Helemaal super.
We zijn erg tevreden en komen zeker nog eens terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We kwamen met de A.H. actie en kregen een heerlijk 3 gangenmenu, keuze uit twee gerechten.
Voor 29,50 uitstekende kwaliteit! De biefstuk was bijzonder mals.We kwamen met onze hond en ook die was van harte welkom. Bediening heel gastvrij,attent en professioneel.
De Brasserie was zowel buiten als binnen in gezellige kerstsfeer. Kortom: goede kwaliteit/prijsverhouding en voor herhaling vatbaar!
biljard .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Een gemoedelijk goed verzorgd "camping" restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het voorgerecht, zalm en garnalen, was heel smakelijk. Het hoofd gerecht, ik had Hollandse biefstuk, was heerlijk. Mijn vrouw had een vis gerecht, 3 soorten vis, het bord was mooi opgemaakt en het smaakte ook heerlijk. Het nagerecht idem dito.
Voor ons een zeer geslaagde avond! Een aanrader voor iedereen die in een rustige ambiance heerlijk wil vertoeven.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben met 4 stellen gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Het eten was zondermeer goed. Ruim voldoende. Keuze uit 2 voor- hoofd- en nagerechten.
Op zich is het best een leuke locatie. Een haard, mooie grote vazen etc. Maar bij binnenkomst werden we onaangenaam verrast door een stevige frituurlucht. Het heeft een open keuken, dat heeft dus zijn voordelen maar in dit geval ook erg veel nadelen. De keuken is geopend tot 9 uur. Om kwart voor 9 zat er behalve wij met zijn achten verder niemand meer, we voelden ons dus ook min of meer verplicht om vrij snel na het dessert te vertrekken. Voor ons ook mede door de snackbarlucht niet voor herhaling vatbaar. Verblijf je op het park dan kan je daar uitstekend eten! Niets mis mee, maar voor een avond uit met vrienden, waar je nog langer wilt natafelen minder geschikt.
kwakkel20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Alles was naar wens. Gezellig gezinsrestaurant waar je gerust met kleine kinderen naar toe kunt. Dat is alles wat ik er over te zeggen heb.