Brasserie De Gruyterfabriek

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Oude fabriek van de Gruyter kruidenierswinkels. Nostalgie ten top! Prachtige fabriekshallen waar nu diverse bedrijfjes in zitten en dus ook deze brasserie. Bijzondere plek. Grote open ruimte maar wel gezellig. Aardige en attente bediening . Prima menukaart. Wij namen de fish en chips. Eenvoudig maar lekker! Inclusief 2 drankjes rekende we slechts 25€ af. Aanrader!
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Bij binnenkomst waan je je direct in de oude kantine van de De Gruyter Fabriek.
De lunchkaart is uitgebreid en de verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend. Wij hadden beide de clubsandwich. Een riant broodje voor de lunch.
Bediening is vriendelijk en attent.

Arneos .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Leuke omgeving. Vriendelijk personeel dat niet echt verstand van zaken heeft. Maar ach, voor een behoorlijke lunch kun je hier prima terecht. Goede broodjes en salades. Ook een borrel met diverse hapjes is goed te doen. Gewoon prettig en ongecompliceerd.
APaul .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Goed concept: food & film.
Eten en daarna (en op tijd) de filmzaal in. Wel een beperkte keuze voor dit concept, maar het smaakte zo goed, dat we er vaker gebruik van gaan maken.