Brasserie De Grost

Grosthuizen 80 1633 EP Avenhorn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Grost

In alle rust dineren

Bij dit knusse restaurant, gelegen naast een fiets- en wandelroute, kun je heel goed terecht voor een hapje en een drankje. Je krijgt hier de lekkerste producten uit de regio voorgeschoteld en met mooi weer is het heel goed toeven op het sfeervolle terras. Er is ook een speciaal kinderhoekje gemaakt. Hier kunnen kinderen zich vermaken terwijl jij geniet van alle rust die deze omgeving te bieden heeft. Een ideaal restaurant dus om te combineren met een dagje uit met de familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Grost

• Kom je met de auto?
    Volg de borden Grosthuizen.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu. Eigenlijk kan alles wel als je er naar vraagt. Ik had niet gedacht zulke verfijnde gerechten aan te treffen. Hele leuke bediening, neemt de tijd voor de gasten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk genoten van een verrassend menu wat vele smaken combineerde. Zeker voor herhaling vatbaar! De hoeveelheid was voor ons ruim voldoende en het personeel was erg aardig. We kregen ook zeker ruim de tijd om te genieten van de maaltijd en elkaar.
ans W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed eten in een gezellige sfeer,het hoofdgerecht lag op een heerlijk warm bord.We hadden het 2e 3 gangendiner gratis via de AH actie.Was prima allemaal.
hermapoppe .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het voorgerecht bestond uit meerdere kleine gerechtjes, dus altijd wel iets van je gading (je kunt altijd iets ruilen met je tafelgenoot), als hoofgerecht een heerlijke, malse biefstuk en knapperige friet, prima dus. ook het nagerecht was lekker. de porties eigenlijk precies goed. een herhaling waard!
jg.huigen1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
5 januari heerlijk gegeten Martin en Vanessa met de AH restaurantactie. Vriendelijke ontvangst en ontspannen sfeer. Heerlijke gerechtjes van seizoensproducten in goede porties. Zeker een aanrader.
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima restaurant in the middle of nowhere waar je niet zo gauw komt als je het niet weet.Nu weten we het en zal de recommandatie zijn weg vinden..Alleen voor de kleedjes op de tafels moeten ze iets anders gaan verzinnen.!!
annagroot .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede, vriendelijke bediening.
Goede ambiance. Goede uitleg over de verschillende gerechten. De gerechten zagen er mooi uit en smaakten voortreffelijk vooral de voorgerechtjes
onverveerd .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na in oktober hier heel leuk en lekker via de AH bonnen hier te hebben gedineerd besloten we om de traditionele familie kerstbrunch hier te boeken als high tea, hetgeen op een grote teleurstelling is uitgelopen, zeker voor mijn 82 jaar oude vader voor wie dit altijd een belangrijk samenzijn is. Zonder in teveel details te treden, als je iets niet kan doe het dan niet en zeker niet met grote hoeveelheden producten zo uit het schap van de supermarkt,
Lammy K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
1e Kerstdag 2016 met mijn familiegroep een waar CULINAIR FEEST mogen beleven! Alles zó goed voor elkaar, aanpassing van het menu geen enkel probleem, uiterst zorgvuldig gedekte tafel, prachtig versierde entourage, vriendelijke en zeer attente bediening! Wij hebben genoten van een 5-gangen Kerstdiner met een smaakbeleving van een hoog niveau!!! Lammy Keestra
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een leuke plek en zeer attente bediening. Er was veel aandacht aan de (AH) maaltijd besteed, waarbij we het voorgerecht met al die kleine lekkere hapjes het meest waardeerden. Zowel de kabeljauw als varkenshaas waren van prima kwaliteit. Heerlijke wijn en ook een goed tapbiertje. Dessert vervolgens ook weer met verschillende smaken. Alles erop en eraan tot en met een glaasje water en koffiekaatje met slagroom bij de koffie. Top!
Bij mooi weer schijn je buiten te kunnen eten met zicht op de (bollen)velden. Ook dat gaan we zeker een keer doen!
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Te weinig personeel in de bediening!
Deze moesten met 2 personen bedienen in een vol restaurant en achter de bar voor het drinken zorgen.
Tussen voor en hoofdgerecht zat een uur tussen. Hoofdgerecht was flauw van smaak combinatie vis met een of andere zoete saus was niet te eten.
Groente ook te hard en niet lekker van smaak
T B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH verrassingsmenu, met diverse verrukkelijke gerechtjes vooraf, gezellig personeel, rustige achtergrond muziek,
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten en fijn dat ze luisteren naar de wensen van de klant. De gastvrouw is heel vriendelijk en het eten is superlekker .......vooral de voorgerechtjes is een feest.
J P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, oplossingsgericht meedenken, gezellig praatje,

Naar aanleiding van de A.H restaurant actie in brasserie de Grost terechtgekomen.
Wat een prima service, ik had mijn actie kaart in de caravan laten liggen die al in de winterstalling staat,
na het verhaal telefonisch uitgelegd te hebben kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat ik evengoed mocht komen voor de actie terwijl ik wel gezegd had anders even goed te komen! Top hoor!
Heerlijk rustig gegeten, alles prima verzorgd. Kortom wij komen zeker terug.

Conclusie, wij gaan er zeker terug komen!
Frank1861 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig restaurant en alles was goed verzorgd. Speciaal met ons rekening gehouden door het serveren van een suikervrij dessert.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was voor ons de eerste keer en met de AH actie, ja zo kom je nog eens ergens.
Het was niet erg druk, waarschijnlijk vanwege de st. Maarten, alle ouders moesten natuurlijk langs de deuren met de kinderen mee.
Ook in het restaurant stond een grote schaal met snoepgoed, dat wisten ook de meeste kinderen van het dorp die binnenkwamen. Zodoende werden we verrast onder het eten met alle nieuwe en oude liedjes.

Het is een leuk restaurant, een soort van grote huiskamer, we werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en kregen een leuk plekje aan een ronde tafel.
Het menu bestond uit drie gangen waarvan alleen de keuze vlees of vis was voor het hoofdgerecht, de overige gerechten zaten in het verrassingspakket.

Het voorgerecht bestond uit kleine hapjes en een kopje soep, zag er goed uit en zo smaakte het ook, met dit soort hapjes begin je rustig aan want het waren warme en koude gerechtjes. Wij kozen alle vier voor de vis, de vis was netjes opgemaakt maar was een beetje flauw, met een beetje zout was dit verholpen, beter zo dan te zout. Ik ben een groente liefhebber, voor mij was de groente wat magertjes, mijn tafelgenoten hoorde ik niet daarover, ligt het aan mij.
Nagerecht was ook goed, ach, eigenlijk niet veel te klagen, we hebben gewoon goed en lekker gegeten. Niet te vergeten, ook nog goede wijn.

Gaan we nog een keer doen.
lice .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prachtig Ah menu vooral het voorgerecht met allemaal kleine heerlijke smaakpapillen strelende gerechtjes was superieur.
Een mooi niet te groot restaurant met bevlogen mensen.
Grote aanrader........erg gastvrij.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Onze trouwdag gevierd met diner voor 2! Vriendelijke ontvangst. Druk bezet restaurant met warme uitstraling. Moesten wel even wachten op het voorgerecht maar dat was het meer dan waard! Een proeverij van diverse hapjes waaronder carpaccio, tomaat mozzarella, gevulde kiprollade en een paddestoelensoepje.......Heerlijk! Hoofdgerecht een varkensentrecote en de victoriabaars, rode kool met appel, stukje witlof, haricots verts, aardappelmousseline en een puntzak verse frites. Alles zeer smaakvol en goed bereide verse producten! Het toetje waren 2 overheerlijke glaasjes met oa een panna cotta. Wij hebben een heerlijke avond gehad met lekkere wijn ( Merlot ) en een Jupiter.Proost!
Channon B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier terecht gekomen door de restaurantactie van de Albert Heijn, en dat was echt een topper! De sfeer in het restaurant is gezellig en ongedwongen. Het restaurant doet een beetje landelijk aan, was het nog knusser maakt. Als voorgerecht hadden we een plateau met verschillende hapjes en voor het hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees en vis. Alle gerechten smaakten heerlijk en waren heel netjes opgemaakt. Ook het dessert was een topper. Wij zouden hier zeker nog een keer heen gaan, ook zonder de restaurantactie!
onverveerd .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met AH bonnen met 8 man en een kind een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten in leuk aangekleed restaurant op een locatie waar je dat niet zou verwachten, beslist een aanrader!