Brasserie De Grost

Grosthuizen 80 1633 EP Avenhorn Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Grost

In alle rust dineren

Bij dit knusse restaurant, gelegen naast een fiets- en wandelroute, kun je heel goed terecht voor een hapje en een drankje. Je krijgt hier de lekkerste producten uit de regio voorgeschoteld en met mooi weer is het heel goed toeven op het sfeervolle terras. Er is ook een speciaal kinderhoekje gemaakt. Hier kunnen kinderen zich vermaken terwijl jij geniet van alle rust die deze omgeving te bieden heeft. Een ideaal restaurant dus om te combineren met een dagje uit met de familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Grost

• Kom je met de auto?
    Volg de borden Grosthuizen.

Maandag en Dinsdag Gesloten

Judith J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
T B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH verrassingsmenu, met diverse verrukkelijke gerechtjes vooraf, gezellig personeel, rustige achtergrond muziek,
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten en fijn dat ze luisteren naar de wensen van de klant. De gastvrouw is heel vriendelijk en het eten is superlekker .......vooral de voorgerechtjes is een feest.
J P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, oplossingsgericht meedenken, gezellig praatje,

Naar aanleiding van de A.H restaurant actie in brasserie de Grost terechtgekomen.
Wat een prima service, ik had mijn actie kaart in de caravan laten liggen die al in de winterstalling staat,
na het verhaal telefonisch uitgelegd te hebben kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat ik evengoed mocht komen voor de actie terwijl ik wel gezegd had anders even goed te komen! Top hoor!
Heerlijk rustig gegeten, alles prima verzorgd. Kortom wij komen zeker terug.

Conclusie, wij gaan er zeker terug komen!
Frank1861 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig restaurant en alles was goed verzorgd. Speciaal met ons rekening gehouden door het serveren van een suikervrij dessert.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was voor ons de eerste keer en met de AH actie, ja zo kom je nog eens ergens.
Het was niet erg druk, waarschijnlijk vanwege de st. Maarten, alle ouders moesten natuurlijk langs de deuren met de kinderen mee.
Ook in het restaurant stond een grote schaal met snoepgoed, dat wisten ook de meeste kinderen van het dorp die binnenkwamen. Zodoende werden we verrast onder het eten met alle nieuwe en oude liedjes.

Het is een leuk restaurant, een soort van grote huiskamer, we werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en kregen een leuk plekje aan een ronde tafel.
Het menu bestond uit drie gangen waarvan alleen de keuze vlees of vis was voor het hoofdgerecht, de overige gerechten zaten in het verrassingspakket.

Het voorgerecht bestond uit kleine hapjes en een kopje soep, zag er goed uit en zo smaakte het ook, met dit soort hapjes begin je rustig aan want het waren warme en koude gerechtjes. Wij kozen alle vier voor de vis, de vis was netjes opgemaakt maar was een beetje flauw, met een beetje zout was dit verholpen, beter zo dan te zout. Ik ben een groente liefhebber, voor mij was de groente wat magertjes, mijn tafelgenoten hoorde ik niet daarover, ligt het aan mij.
Nagerecht was ook goed, ach, eigenlijk niet veel te klagen, we hebben gewoon goed en lekker gegeten. Niet te vergeten, ook nog goede wijn.

Gaan we nog een keer doen.
Lice .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prachtig Ah menu vooral het voorgerecht met allemaal kleine heerlijke smaakpapillen strelende gerechtjes was superieur.
Een mooi niet te groot restaurant met bevlogen mensen.
Grote aanrader........erg gastvrij.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Onze trouwdag gevierd met diner voor 2! Vriendelijke ontvangst. Druk bezet restaurant met warme uitstraling. Moesten wel even wachten op het voorgerecht maar dat was het meer dan waard! Een proeverij van diverse hapjes waaronder carpaccio, tomaat mozzarella, gevulde kiprollade en een paddestoelensoepje.......Heerlijk! Hoofdgerecht een varkensentrecote en de victoriabaars, rode kool met appel, stukje witlof, haricots verts, aardappelmousseline en een puntzak verse frites. Alles zeer smaakvol en goed bereide verse producten! Het toetje waren 2 overheerlijke glaasjes met oa een panna cotta. Wij hebben een heerlijke avond gehad met lekkere wijn ( Merlot ) en een Jupiter.Proost!
Channon B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier terecht gekomen door de restaurantactie van de Albert Heijn, en dat was echt een topper! De sfeer in het restaurant is gezellig en ongedwongen. Het restaurant doet een beetje landelijk aan, was het nog knusser maakt. Als voorgerecht hadden we een plateau met verschillende hapjes en voor het hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees en vis. Alle gerechten smaakten heerlijk en waren heel netjes opgemaakt. Ook het dessert was een topper. Wij zouden hier zeker nog een keer heen gaan, ook zonder de restaurantactie!
Onverveerd .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met AH bonnen met 8 man en een kind een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten in leuk aangekleed restaurant op een locatie waar je dat niet zou verwachten, beslist een aanrader!
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een geweldige ervaring bij De Grost!! Alles was echt perfect, het eten, de bediening en de sfeer waren super! Het AH-menu was zeer gevarieerd en mooi opgemaakt. Mooi plateau met kleine hapjes als voorgerecht, Victoriabaas als hoofdgerecht en een heerlijk dessert gaven ons een geweldig voldaan gevoel.
Een ding is zeker, wel of geen bonnetjes, bij De Grost komen we zeker terug!!!
Angeliga P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt ,goed klaargemaakt en stuk voor stuk lekker!
Het is zeker een aanrader om zelf eens te proeven...
Agjvdhoogen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, sfeer was buitengewoon goed. Hartelijk ontvangen .Een aanrader.
We hopen er zeker nog een keer terug te komen.
R.esveld.smits .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ondanks dat het'n doordeweekse avond was en het erg rustig was in het restaurant was de ontvangst zeer vriendelijk! Het 3gangenmenu was fantastisch en ook prachtig opgemaakt! Heerlijke wijn voor een normale prijs! We gaan zeker nog 'n keer hier eten!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Vorige week hier gegeten, het eten was in een woord geweldig verrassend en heel lekker.
En een geweldige top keuze van de chef , goede vlotte bediening.
Zeker de moeite waard om te bezoeken.
Dorotheapronk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Aangenaam verrast door het eten in de Grost. Het voorgerecht was een ware traktatie van allerlei lekkere kleine hapjes, oa eendenborst, een bieterbal en carpaccio. Als hoofdgerecht konden we kiezen uit parelhoen of zeebaars met daarbij verschillende verse groenten. Het nagerecht was aardbeienijs met cheesecake. Alles was top, heerlijke dessertwijn en prima bediening in een huiselijke sfeer. Enige domper was voor mij de constatering dat restaurants geen enkele euro krijgen voor die AH restaurantzegels.
Moossie2 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Kan niet anders zeggen dan dat het een onwijs gemoedelijk restaurant is, huiselijk, heerlijk eten, onwijs vriendelijk personeel. We hebben genoten en gaan zeker nog eens terug!
Mirpeer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Met speciale wensen werd ook rekening gehouden.
Alles was vers en zag er mooi uit.
We gaan zeker nog een keer hier eten, een echte aanrader
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hadden voor de tweede keer gereserveerd naar aanleiding van de AH actie.
Voor deze actie heeft de kok een speciaal menu gereserveerd en op zich is het een verrassing.
Voor het hoofdgerecht kan men kiezen uit vis of vlees. Het voorgerecht bestond uit allerlei hapjes (altijd weer een verassing) en de hoofdmaaltijd was parelhoen met diverse groenten en een zak patat. De combinatie was weer voortreffelijk. Als nagerecht ijs en een soort gebakje.
Wij hebben besloten in oktober weer te gaan en er rest maar 1 woord "voortreffelijk".
Ga zo door op deze weg.
Valkwe .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Knusse Brasserie met zeer vriendelijk personeel. Hier al meerdere keren gegeten en elke keer weer is het top en verrassend. Er wordt veel aandacht aan de gerechten besteed en het is steeds weer een genot om daar te eten. Echte aanrader voor ieder die van lekker eten houd en gek is op een knusse sfeer.