Brasserie de Euromast

6,7
7,1
E. de Graeve D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
High wine met vrienden, erg karig waardoor wij nog een extra bittergarnituur hebben besteld ondanks dat wij normale eters zijn. Ook de entree 9,75 vind ik belachelijk als je een arrangement boekt, geef dan op zn minst korting oid
Uitzicht prachtig maar wij gaan hier niet meer eten.
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben hier zondag gebruncht en hadden geen hoge verwachtingen na het lezen van recenties. Ik moet zeggen dat het super goed was! Er was ruime keuze aan verschillende broodjes, eieren, spek, worstjes, pannekoeken, beleg, fruit, yoghurt etc. etc. Zelfs snoep en koek. Verder was de bediening echt top! ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en waren oprecht vriendelijk en vrolijk. Als je nagaat dat de toegang tot de euromast inbegrepen was, hebben we eigenlijk voor een tientje uitgebreid gebruncht. Ik kan het iedereen aanraden!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Top locatie, ja maar daar houdt het op. Sta je wachten,staat er 2 personeelsleden, die dus echt niks zeggen, geen goedenmiddag/ kan ik u mss helpen?

Theekopje vuil lang wachten op een schone, scheur in het kopje met bouillon. Ongezellige tent slechte service. Eerste en laatste keer.

Datum bezoek woensdag 17 mei 2017
foodlove88 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We kwamen voor een high wine maar waren 5min te vroeg en werden toen gevraagd nog even de toren te beklimmen terwijl het halve restaurant leeg was. Toen we mochten gaan zitten viel meteen op dat zowel de vloer als de stoelen erg smerig waren. Toen we onze plek kregen werd ons niks over de high wine verteld en mochten we rustig 20min wachten. Na 20min kregen we lekkere cava, toen we deze op hadden kregen we wat borrel hapjes. Na weer een hele tijd kregen we een de hapjes maar zonder wijn, na een tijd wachten heb ik er maar zelf om gevraagd. De bediening was vreselijk en lette totaal niet op, ik heb het eten maar niet helemaal opgegeten omdat alles er zo vies uitzag.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voor eenieder die van koud eten, lang wachten en vies bestek houdt is dit een echte aanrader! Bediening in kostuum maakt van de service een ware verrassing. Fraai uitzicht, dat dan weer wel.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vandaag een high wine uitgeprobeerd maar dat
viel behoorlijk tegen...5 kleine hapjes per persoon die,
ondanks de prima kwaliteit en heerlijke smaak, wel erg karig was!
Tel daar 2 glaasjes wijn bij op, een kantine achtige inrichting en
erg luidruchtige gasten... nee wij komen hier nooit meer!
Jaydee .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
2e kerstdag hier een brunch gehad en dit was zeer teleurstellend! Het buffet was zeer karig voor de 40,- pp en de kwaliteit zeer slecht. Afbak broodjes leken niet afgebakken, scrambled eggs leken van de dag er voor; keiharde, koude, droge klompen ei, de koffie leek wel slootwater en de sappen werden na een half uur niet meer aangevuld. De keuze uit beleg was in de verste verte niet breed te noemen en zag er (behalve de per stuk verpakte vleeswaren zoals ossenworst en smeerworst en zoetbeleg) ook niet appetijtelijk uit. Er was verder yoghurt met basic muesli en een kom fruit uit blik en een desserttafel welke bestond uit oude taaie stukjes brownie, droge kleine muffins en een klein chocoladefonteintje waar je spekjes in kon dopen. Voor ons nooit meer euromast!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een heerlijke avond hebben we gehad! Met z'n tweetjes het verrassingsmenu genomen, en het is ons positief bevallen. Bediening was duidelijk geschoold, en het eten was heel lekker. Zeker een aanrader.
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Jammer jammer jammer.

Tijdje geleden een gift for 2 gekocht voor een Luxe Hightea.

Onze keuze was gevallen op de Euromast ze hadden tenslotte een reward gewonnen in 2015,dat gaf bij mij de doorslag om te reserveren.

Om uiteindelijk binnen te komen moesten we een entree van € 7,= p.p betalen we dachten oke dan kunnen we ook naar de top,maar helaas die was dicht ivbm onderhoud.Tegenvaller.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gewoon super gehad!
Natuurlijk door het fenomenale uitzicht. Maar ook door het restaurant.
Zonder het gevraagd te hebben kregen we een tafel met prachtig zicht op de Erasmusbrug.
Bediening was attent.
We kregen broodjes vooraf van het huis.
Ons eten (pasta pesto) was erg lekker, maar er was wel zuinig omgegaan met de gefrituurde kaas... Ieder krijgt een klein bakje sla. Niet teveel en dat vind ik goed handelen tegen de weggooi-cultuur.
Nagerechten: heel lekker!
De kinderen krijgen een origineel kinderijsje met een kleine verrassing.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met mijn vriendin genoten van een High Tea.
Werkelijk alles was vers bereidt, en we kregen een ruim en gevarieerd aanbod. Echt subliem.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
we waren met een groep van 19 personen. In de ochtend aangegeven dat er helaas twee mensen ziek waren. De servicebalie vertelden wel dat het volledige bedrag a €37,50 pp berekend zal gaan worden omdat er namelijk wel was ingekocht. Er werd mij meermaals op de algemene voorwaarden gewezen. Is dit nu gastvrijheid? Uit 'coulance' werd er maar 1 persoon doorberekend.
Het eten zelf is van een laag niveau, simpel en redelijk smaakloos. De prijs/kwaliteit is ver te zoeken.
Ik merk aan de meeste recensies hier dat het uitzicht bepaalde hoge eindcijfers geeft. Inderdaad, het uitzicht is weergaloos.
Het budget was €50,-- pp, maar was het niet waard en dat in combinatie met de ongastvrijheid mbt twee afmedlingen is dit niet een aanrader. Ga hier alleen naar toe als je van het prachtige uitzicht wilt genieten.
Mathieu M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat een teleurstelling.
Dagje Rotterdam, met Lunch in de Euromast.
De verwachtingen waren hoog gespannen maar wat viel dat tegen.
Vijftien euro betaald voor een geitenkaas salade. Twee holle kroketjes zonder vulling en geitenkaas. Verder een armzalige portie sla. Nog geen drie euro waard. Schande dat zo'n mooie locatie zo uitgebuit word.
Wij komen hier nooit meer terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik heb zelden zo slecht gegeten voor totaal 50 euro per persoon.
1 een paar restanten groenten in een glaasje
2 een paar gekoelde broodjes met sla en kaas
3 een glas melk
4 de koffie was ook koud
Entree 10 euro en 40 euro per persoon.
En dat voor totaal 16 personen.
Heb het lef om dit bij de resenties te laten staan.
a.jong3428 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Tja deze keer toch een minder goede ervaring . Omdat dit restaurant ons de vorige keer zo goed bevallen was kwa bediening en kwaliteit van eten kozen we er voor om onze trouwdag samen wederom uit eten te gaan. ten eerste ist knap storend dat er steeds mensen bij de ingang het restaurant binnen lopen om te willen eten maar die weggestuurd worden omdat je er een reservering voor moet hebben en dus niet zomaar aan kunt schuiven .. en das helemaal vervelend als je met je tafel vlak bij de entree zit .. t stoort in je conversatie zeker als r n grotere luidruchtige groep binnen komt vaak ook buitenlands en dan duurt het ff eer men het uitgelegd heeft ..daar zou de Euromast wat op moeten verzinnen naar mijn idee ... storend !! De kaart viel tegen dus eigenlijk hebben we wat gekozen waar we in eerste instantie niet voor kwamen .. ik koos verrast te worden door de chef 4 gangen .. nou verrast ben ik wel kan alleen niet zeggen Blij verrast .. de gerechten vielen tegen kwa portie en kwaliteit .. voorgerecht carpacio van rosbief met n nogal bittere sla en nog net niet aangebrande stukjes gesmolten hard geworden kaas daarna een venkelsoepje met geitenkaas die was lekker tussengerecht bestond uit 3 gevulde raviolie's met truffelsaus saai en bijna smaakloos hoofdgerecht was suddervlees met 2 stukjes biet hard en met de smaak van grond .. snijbonen euh dat waren zeker die drie stukjes groen in m,n smeertje puree ? en aardwortel reepjes die zo hard waren dat ik die maar heb laten liggen .. toetje was dan wel weer aardig bolletje ijs 1 framboos 1 braam en n vierkantje boerenjongens cake met 5 gewelde rozijnen ernaast ... niet verkeerd maar weinig .. het uitzicht was zoals de vorige keer geweldig en gelukkig verkeerde ik in goed gezelschap ... Maar of ik nog eens in het restaurant aan schuif ????
Lyanne D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De Euromast blijft een bijzondere locatie, extra leuk om gasten uit het buitenland mee naar toe te nemen. De kwaliteit van het eten was goed, de porties hadden, met name van het verrassingsmenu en de desserts, iets groter mogen zijn. De service was oké, maar kan beter naar mijn mening.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een leuke plek om te eten! Het uitzicht vanaf de Euromast is mooi dus dat is alleen maar genieten. Helaas zaten we niet aan de ‘buitenring’ waar je als gast wel het mooiste uitzicht hebt.

Het eten werd mooi opgediend en smaakte prima, maar was relatief duur voor wat je kreeg. Het is niet vergelijkbaar met een ‘luxe restaurant’. Het voorgerecht van gerookte zalm en krab viel ons wat tegen. De krab leek meer op een simpele krabsalade uit een supermarkt. De coquilles met gamba's als hoofdgerecht smaakten goed. De polenta met de spinazie paste er heel goed bij! Jammer dat de frietjes en salade bij de tournedos pas laat gereserveerd werden na twee keer navraag te hebben gedaan. De lemon curd was een mooie afsluiter en zorgde voor een voldaan gevoel; daar was na het voor- en hoofdgerecht nog geen sprake van.

Wat erg leuk is, is dat je tussen de gangen door naar de euroscoop kunt om naar hoge hoogte te gaan om van het uitzicht te genieten. De bediening houdt daar rekening mee en het uitzicht is natuurlijk fantastisch!
baksteen182 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op een donderdag avond gegeten bij de Euromast. Het was niet overdreven druk. We hadden er erg veel zin in, want: de kaart zag er veelbelovend uit en het uitzicht was uiteraard fenomenaal. Gekozen na aanraden van de ober voor het verrassingsmenu aangevuld met een wijnarrangement. Van te voren gevraagd of de keuken wilde kiezen voor geen zuivel producten in het verrassingsmenu wegens een intolerantie. Het voor en hoofdgerecht waren prima bereid, maar weinig verrassende gerechten: een kogelbiefstuk als hoofdgerecht vind ik een maffe keuze voor een verrassingsmenu. De wijnen in het wijn arrangement kunnen in beste geval als saai worden omschreven. Als klap op de vuurpijl kregen we als toetje een pannacotta geserveerd, waar we hadden gevraagd om zuivel producten te vermijden. De kwaliteit van het eten was prima, helaas hebben wij een verkeerde keuze gemaakt door een 'verrassings' menu te kiezen. Al met al kan je van zo'n locatie misschien meer verwachten.
db9 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
gegeten met 5 personen de bedoeling was voor hoofd en nagerecht, maar we zijn niet verder dan het hoofd gerecht gekomen, de voorgerechten waren qua smaak redelijk, maar de caprese bestond uit een ingesneden bol mozzarela met daar in een paar stukjes tomaat, of de salade met een kroketje van geitenkaas( beetje sla 3 olijven en een kroketje van nog geen 3,5 centimeter in oud frituurvet) dat ging helemaal nergens over . dan de hoofd gerechten, koude borden met koude heilbot geen kraak nog smaak(diepvries??) toen ik de bediening hier op attendeerde werd er een nieuw bord beloofd, dat kwam ook maar daar lag roodbaars op, omdat ik dat niet lust werd dat aan een ander gegeven bij ons aan tafel, en zou er voor mij als nog een bord komen. er werd na deze belofte verteld dat dit helaas niet door ging maar ik kon wel een kopje koffie gratis krijgen. dit werd niet geaccepteerd dus op naar de manager en uit eindelijk werd het alsnog geregeld. dit keer een warm bord met warme smaakloze heilbot.(zit je dan alleen te eten) toen maar koffie genomen en weg gegaan (koffie was niet van het huis). dik 200 euro afgerekend. Oja en dan vergeet ik nog het hoofdgerecht met slecht 1 coquille en 3 garnalen waar van 1 alleen de kop a 25,50 euro,
ik moet zeggen we voelden ons aardig belazerd op ons verjaardagsfeestje waar van ze op de hoogte waren.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke high tea met een bon van gift for 2.

Uitzicht fantastisch, high tae perfecte hoeveelheid, lekker en goed rekening gehouden met dieet wensen!

Top!