Brasserie de Euromast

Duur
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Jammer jammer jammer.

Tijdje geleden een gift for 2 gekocht voor een Luxe Hightea.

Onze keuze was gevallen op de Euromast ze hadden tenslotte een reward gewonnen in 2015,dat gaf bij mij de doorslag om te reserveren.

Om uiteindelijk binnen te komen moesten we een entree van € 7,= p.p betalen we dachten oke dan kunnen we ook naar de top,maar helaas die was dicht ivbm onderhoud.Tegenvaller.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gewoon super gehad!
Natuurlijk door het fenomenale uitzicht. Maar ook door het restaurant.
Zonder het gevraagd te hebben kregen we een tafel met prachtig zicht op de Erasmusbrug.
Bediening was attent.
We kregen broodjes vooraf van het huis.
Ons eten (pasta pesto) was erg lekker, maar er was wel zuinig omgegaan met de gefrituurde kaas... Ieder krijgt een klein bakje sla. Niet teveel en dat vind ik goed handelen tegen de weggooi-cultuur.
Nagerechten: heel lekker!
De kinderen krijgen een origineel kinderijsje met een kleine verrassing.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met mijn vriendin genoten van een High Tea.
Werkelijk alles was vers bereidt, en we kregen een ruim en gevarieerd aanbod. Echt subliem.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
we waren met een groep van 19 personen. In de ochtend aangegeven dat er helaas twee mensen ziek waren. De servicebalie vertelden wel dat het volledige bedrag a €37,50 pp berekend zal gaan worden omdat er namelijk wel was ingekocht. Er werd mij meermaals op de algemene voorwaarden gewezen. Is dit nu gastvrijheid? Uit 'coulance' werd er maar 1 persoon doorberekend.
Het eten zelf is van een laag niveau, simpel en redelijk smaakloos. De prijs/kwaliteit is ver te zoeken.
Ik merk aan de meeste recensies hier dat het uitzicht bepaalde hoge eindcijfers geeft. Inderdaad, het uitzicht is weergaloos.
Het budget was €50,-- pp, maar was het niet waard en dat in combinatie met de ongastvrijheid mbt twee afmedlingen is dit niet een aanrader. Ga hier alleen naar toe als je van het prachtige uitzicht wilt genieten.
Mathieu M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat een teleurstelling.
Dagje Rotterdam, met Lunch in de Euromast.
De verwachtingen waren hoog gespannen maar wat viel dat tegen.
Vijftien euro betaald voor een geitenkaas salade. Twee holle kroketjes zonder vulling en geitenkaas. Verder een armzalige portie sla. Nog geen drie euro waard. Schande dat zo'n mooie locatie zo uitgebuit word.
Wij komen hier nooit meer terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik heb zelden zo slecht gegeten voor totaal 50 euro per persoon.
1 een paar restanten groenten in een glaasje
2 een paar gekoelde broodjes met sla en kaas
3 een glas melk
4 de koffie was ook koud
Entree 10 euro en 40 euro per persoon.
En dat voor totaal 16 personen.
Heb het lef om dit bij de resenties te laten staan.
A.jong3428 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Tja deze keer toch een minder goede ervaring . Omdat dit restaurant ons de vorige keer zo goed bevallen was kwa bediening en kwaliteit van eten kozen we er voor om onze trouwdag samen wederom uit eten te gaan. ten eerste ist knap storend dat er steeds mensen bij de ingang het restaurant binnen lopen om te willen eten maar die weggestuurd worden omdat je er een reservering voor moet hebben en dus niet zomaar aan kunt schuiven .. en das helemaal vervelend als je met je tafel vlak bij de entree zit .. t stoort in je conversatie zeker als r n grotere luidruchtige groep binnen komt vaak ook buitenlands en dan duurt het ff eer men het uitgelegd heeft ..daar zou de Euromast wat op moeten verzinnen naar mijn idee ... storend !! De kaart viel tegen dus eigenlijk hebben we wat gekozen waar we in eerste instantie niet voor kwamen .. ik koos verrast te worden door de chef 4 gangen .. nou verrast ben ik wel kan alleen niet zeggen Blij verrast .. de gerechten vielen tegen kwa portie en kwaliteit .. voorgerecht carpacio van rosbief met n nogal bittere sla en nog net niet aangebrande stukjes gesmolten hard geworden kaas daarna een venkelsoepje met geitenkaas die was lekker tussengerecht bestond uit 3 gevulde raviolie's met truffelsaus saai en bijna smaakloos hoofdgerecht was suddervlees met 2 stukjes biet hard en met de smaak van grond .. snijbonen euh dat waren zeker die drie stukjes groen in m,n smeertje puree ? en aardwortel reepjes die zo hard waren dat ik die maar heb laten liggen .. toetje was dan wel weer aardig bolletje ijs 1 framboos 1 braam en n vierkantje boerenjongens cake met 5 gewelde rozijnen ernaast ... niet verkeerd maar weinig .. het uitzicht was zoals de vorige keer geweldig en gelukkig verkeerde ik in goed gezelschap ... Maar of ik nog eens in het restaurant aan schuif ????
Lyanne D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De Euromast blijft een bijzondere locatie, extra leuk om gasten uit het buitenland mee naar toe te nemen. De kwaliteit van het eten was goed, de porties hadden, met name van het verrassingsmenu en de desserts, iets groter mogen zijn. De service was oké, maar kan beter naar mijn mening.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een leuke plek om te eten! Het uitzicht vanaf de Euromast is mooi dus dat is alleen maar genieten. Helaas zaten we niet aan de ‘buitenring’ waar je als gast wel het mooiste uitzicht hebt.

Het eten werd mooi opgediend en smaakte prima, maar was relatief duur voor wat je kreeg. Het is niet vergelijkbaar met een ‘luxe restaurant’. Het voorgerecht van gerookte zalm en krab viel ons wat tegen. De krab leek meer op een simpele krabsalade uit een supermarkt. De coquilles met gamba's als hoofdgerecht smaakten goed. De polenta met de spinazie paste er heel goed bij! Jammer dat de frietjes en salade bij de tournedos pas laat gereserveerd werden na twee keer navraag te hebben gedaan. De lemon curd was een mooie afsluiter en zorgde voor een voldaan gevoel; daar was na het voor- en hoofdgerecht nog geen sprake van.

Wat erg leuk is, is dat je tussen de gangen door naar de euroscoop kunt om naar hoge hoogte te gaan om van het uitzicht te genieten. De bediening houdt daar rekening mee en het uitzicht is natuurlijk fantastisch!
Baksteen182 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op een donderdag avond gegeten bij de Euromast. Het was niet overdreven druk. We hadden er erg veel zin in, want: de kaart zag er veelbelovend uit en het uitzicht was uiteraard fenomenaal. Gekozen na aanraden van de ober voor het verrassingsmenu aangevuld met een wijnarrangement. Van te voren gevraagd of de keuken wilde kiezen voor geen zuivel producten in het verrassingsmenu wegens een intolerantie. Het voor en hoofdgerecht waren prima bereid, maar weinig verrassende gerechten: een kogelbiefstuk als hoofdgerecht vind ik een maffe keuze voor een verrassingsmenu. De wijnen in het wijn arrangement kunnen in beste geval als saai worden omschreven. Als klap op de vuurpijl kregen we als toetje een pannacotta geserveerd, waar we hadden gevraagd om zuivel producten te vermijden. De kwaliteit van het eten was prima, helaas hebben wij een verkeerde keuze gemaakt door een 'verrassings' menu te kiezen. Al met al kan je van zo'n locatie misschien meer verwachten.
Db9 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
gegeten met 5 personen de bedoeling was voor hoofd en nagerecht, maar we zijn niet verder dan het hoofd gerecht gekomen, de voorgerechten waren qua smaak redelijk, maar de caprese bestond uit een ingesneden bol mozzarela met daar in een paar stukjes tomaat, of de salade met een kroketje van geitenkaas( beetje sla 3 olijven en een kroketje van nog geen 3,5 centimeter in oud frituurvet) dat ging helemaal nergens over . dan de hoofd gerechten, koude borden met koude heilbot geen kraak nog smaak(diepvries??) toen ik de bediening hier op attendeerde werd er een nieuw bord beloofd, dat kwam ook maar daar lag roodbaars op, omdat ik dat niet lust werd dat aan een ander gegeven bij ons aan tafel, en zou er voor mij als nog een bord komen. er werd na deze belofte verteld dat dit helaas niet door ging maar ik kon wel een kopje koffie gratis krijgen. dit werd niet geaccepteerd dus op naar de manager en uit eindelijk werd het alsnog geregeld. dit keer een warm bord met warme smaakloze heilbot.(zit je dan alleen te eten) toen maar koffie genomen en weg gegaan (koffie was niet van het huis). dik 200 euro afgerekend. Oja en dan vergeet ik nog het hoofdgerecht met slecht 1 coquille en 3 garnalen waar van 1 alleen de kop a 25,50 euro,
ik moet zeggen we voelden ons aardig belazerd op ons verjaardagsfeestje waar van ze op de hoogte waren.
Marloeskoolhof .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke high tea met een bon van gift for 2.

Uitzicht fantastisch, high tae perfecte hoeveelheid, lekker en goed rekening gehouden met dieet wensen!

Top!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisterenavond met ons tweeën gegeten in de Brasserie van de Euromast. Een romantische gelegenheid zorgde ervoor dat we iets anders zochten dan een lokale Italiaan of Frans restaurant. De Euromast stelde hierbij niet teleur!

De entreekosten voor de Euromast bedragen €9,50 p.p. Een schappelijke prijs voor deze attractie. Als je eenmaal aan je tafeltje tegen het glas zit, is het uitzicht adembenemend. Wij overzagen de nabijgelegen parken en een groot deel van Rotterdam-Noord. Voor ons leuk, omdat we hier ook wonen. We hadden het niet zo gepland, maar het kwam toevallig zo uit dat we hier zaten.

De ober bracht ons de menukaart. We bestelden samen het verrassingsmenu met een klein wijnarrangement. Al vrij snel was de ober terug met ons voorgerecht en de bijpassende eerste wijn. Hierdoor kreeg ik even het vreetschuuridee en ik dacht: "Het zal toch niet?!" Maar het hoofdgerecht liet (gelukkig) langer op zich wachten.

Tussen het hoofd- en nagerecht vroeg de ober of we het niet leuk zouden vinden om boven in de Euroscope te gaan kijken. Dit hebben we gedaan. Het lijkt een beetje op de Pagode uit de Efteling. In zeven minuten tijd ga je naar de top van de Euromast en weer naar beneden en hoor je allerlei feitjes over de Euromast, Rotterdam en hun beider geschiedenis. Een leuk tussendoortje en je bent even in beweging zodat de laatste gang wat kan zakken.

Over het eten zelf wil ik niet al teveel vertellen. De wijntjes complimenteerden de gerechten en alles smaakte prima. Maar omdat we het verrassingsmenu bestelden zal ik verder niets verklappen. Ik kan het in ieder geval wel van harte aanbevelen!

Nadat we onze drie gangen hadden genoten, en het buiten van een zonnige avond naar schemer hadden zien veranderen liep ons avondje Euromast op zijn eind. Het was niet zomaar een leuk etentje, maar ook een ervaring die ons lang zal bijblijven. We hebben het er al over gehad om nog eens terug te gaan in de winter, zodat we de lichtjes van de stad kunnen zien.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Als kado een diner aangeboden gekregen in de Euromast. En dat was inderdaad een grote verrassing. Het uitzicht was geweldig, de eerste gang was malse vitello. Doordat de volgende gang gelukkig niet zo snel kwam konden wij op ons gemak naar buiten kijken. De varkens lende met frietjes en sla smaakte ook weer goed. Het vriendelijke personeel gaf goede uitleg over het eten en vulde onze glazen regelmatig bij. Na een ijsje met perzik en saus zijn we nog met de skytoren naar boven gegaan en hebben wij hier een geslaagde avond gehad.
KiraMel .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Afgelopen week wezen dineren bij de Euromast. Het decor ziet er goed uit en geeft het een chic uitstraling. In eerste instantie was er geen plek, maar na de chef gesproken te hebben, konden we alsnog een tafel krijgen. De bediening was vriendelijk, maar kwam niet professioneel over. Ze hielden zich vaak niet aan de etiquette. Ik had sucade besteld: het bord was netjes opgemaakt en het vlees was mooi rosé. Zeker een aanrader! Conclusie: een middenklasse restaurant met een veelbelovende kaart en uitsraling.
Stientje .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hadden gereserveerd voor 10 mensen.
Helaas lieten 5 personen verstek gaan.
Dus waren we slechts met de helft van het geplande gezelschap.
Voor de bediening bleek het helemaal geen probleem, er werd gewoon een aantal couverts weggehaald.
Tafel was keurig gedekt, wit tafellaken en idem servetten.
Na een drankje vooraf eerst in de "space tower", daarna ieder een ander hoofdgerecht besteld, het eten kwam redelijk snel, de borden mooi opgemaakt.
Eén van ons vond haar zwaardvis plaatselijk te rosé en vroeg of het nog even verder gegaard kon worden.
Zonder problemen kreeg zij een nieuwe zwaardvis die beter van kleur was.
Gerechten werden gegarneerd door frieten en salade , smaakten ook goed.
Apart betalen bleek niet gebruikelijk maar ieders bedrag werd toch zonder moeilijk te doen keurig voor ons uitgerekend.
We konden mobiel pinnen.
Wij waren tevreden over ons Euromast-uitje en in het bijzonder over de bediening.
Volgende keer wachten we op het uitzicht met lichtjes.
Jatcmaatjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten: o.a. carpaccio vooraf en als hoofdgerecht heilbot/lam/schnitzel. Gerechten stonden in goede tijd op tafel. Heilbot was wat flauw w.b. smaak. Porties wat aan de kleine kant. Prijs-kwaliteit goed. Bijgerechten lekker. Leuk dat men tussen gangen door even naar boven/buiten kan.Uitzicht.... super!
Mina S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mijn favoriete plek in Rotterdam in Nederland. Grote elegante sfeer, prachtig uitzicht. Sophisticated menu! Geef 9 in plaats van 10 voor eten alleen omdat de laatste keer ik vond een sticker op mijn cherry tomat. Het is onaanvaardbaar voor een restaurant met een dergelijke klasse! Toch verontschuldigde de chef-kok en behandelden ons met extra tweede dessert.
Xndr .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met 3 mensen hiervoor lunch geweest. Het was niet erg druk maar het personeel deed wel druk. Na 15 minuten kwam er eindelijk iemand naar onze tafel. Bestelde dan maar wat gebak en drinken. Moet niet al te moeilijk zijn. we bestelden een appeltaart, chocolade taart en worteltaart met 2 thee en een cola. Eerst werd er verteld dat er geen choco taart was terwijl deze gewoon in de vitrine stond. Na een minuut kwam men terug met de vraag wat voor drankjes we besteld hadden. Het duurde vervolgens weer minimaal 10 minuten waarna eindelijk alles arriveerde. Het gebak zag er mooi uit maar had totaal geen smaak. De appeltaart was erg koud van binnen. Teleurstellend. Overigens waren de stoelen (retro uit 1 stuk wit plastic) bijzonder oncomfortabel. Alleen op het puntje zitten was mogelijk of in de kuip naar achter, en in dat geval was het moeilijk bij de tafel komen. Het uitzicht was overigens wel adembenemend.
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten ter gelegenheid van de 90ste verjaardag van mijn moeder, wat een fantastisch uitzicht en wat een gastvrije en professionele bediening. Met als klap op de vuurpijl het specialle dessert voor de jarige met: "Gefeliciteerd,, 90 jaar". Heb je iets te vieren of wil je gewoon lekker eten, dan is dit adres een aanrader. Houdt er wel rekening mee dat apart de entree voor de Euromast moet worden afgerekend voor alle personen. Beetje jammer als je alleen voor het eten komt!