Brasserie De Drie Zwanen

Neckerstraat 3 1441 KT Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Drie Zwanen

Ambachtelijke creaties

Brasserie De Drie Zwanen is een eigentijds en vernieuwd restaurant met een gezellige huiskamersfeer. Hier worden dagelijks de lekkerste gerechten op tafel getoverd die stuk voor stuk worden bereid met verse ingrediënten. Hier proef je pure passie! Of je ‘s ochtends nou rustig wakker wil worden met een kop koffie en een krantje of ‘s avonds aan wil schuiven voor een uitgebreid diner; alles is mogelijk!

Meer informatie over restaurant Brasserie De Drie Zwanen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 11:00 - 22:00
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Drie Zwanen

willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
het was erg stil die avond. als
voorgerecht hadden we carpaccio. Hoofd gerecht had mijn lief de zalm en ik de biefstuk. Het was niet slecht maar wel
erg weinig groente. Parkeren kost als de 4 plaatsen vergeven zijn €2,50. achter de slagboom. Op mijn suggestie om de klant bij het afrekenen een muntje te geven werd negatief gereageerd. WiBo
Natasja R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Grappig alle zwaantjes. Lekker pittige tomaten soep. Boterzachte varkenshaas. Deden niet moeilijk dat ik er andere saus op wilde. Dame blanche was heerlijk. De rest van het gezelschap had ook prima gegeten. Onze complimenten.
Beste Natasja, bedankt voor de complimenten wij vinden het fijn dat u en uw gezelschap van onze gerechten en onze ambiance heeft genoten.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vanmiddag met een vriendin geluncht bij de drie zwanen. Vooraf hadden we een tomatensoep. Dit wer pd gereserveerd in een klein glas. Smaak was goed, maar het was er weinig. Niet waard wat je ervoor moet betalen. Mijn vriendin had een kopje thee. Hier weden twee oude pepernoten bij geserveerd en dat op 13 december. Doe dan niets. Ik had een club sandwich. Was matig. Zat een beetje oosters smaakje aan. Totaal niet wat je verwacht bij een club sandwich. Mijn vriendin had broodje caraoccio. Een snee wit brood met wat vlees. Apart smaakje met heel weinig kaas. Vlees was ook heel dik gesneden en dit voor 9,95 euro. Voor ons was dit de eerste en laatste keer bij de drie zwanen. Voor het bedrag dat we kwijt waren kan je ergens anders in Purmerend veel lekkerder eten. Bediening was ook rommelig en onaardig