Brasserie De Drie Zwanen

Neckerstraat 3 1441 KT Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Drie Zwanen

Ambachtelijke creaties

Brasserie De Drie Zwanen is een eigentijds en vernieuwd restaurant met een gezellige huiskamersfeer. Hier worden dagelijks de lekkerste gerechten op tafel getoverd die stuk voor stuk worden bereid met verse ingrediënten. Hier proef je pure passie! Of je ‘s ochtends nou rustig wakker wil worden met een kop koffie en een krantje of ‘s avonds aan wil schuiven voor een uitgebreid diner; alles is mogelijk!

Meer informatie over restaurant Brasserie De Drie Zwanen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 11:00 - 22:00
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
het was erg stil die avond. als
voorgerecht hadden we carpaccio. Hoofd gerecht had mijn lief de zalm en ik de biefstuk. Het was niet slecht maar wel
erg weinig groente. Parkeren kost als de 4 plaatsen vergeven zijn €2,50. achter de slagboom. Op mijn suggestie om de klant bij het afrekenen een muntje te geven werd negatief gereageerd. WiBo
Natasja R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Grappig alle zwaantjes. Lekker pittige tomaten soep. Boterzachte varkenshaas. Deden niet moeilijk dat ik er andere saus op wilde. Dame blanche was heerlijk. De rest van het gezelschap had ook prima gegeten. Onze complimenten.
Beste Natasja, bedankt voor de complimenten wij vinden het fijn dat u en uw gezelschap van onze gerechten en onze ambiance heeft genoten.
Ireen2000 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vanmiddag met een vriendin geluncht bij de drie zwanen. Vooraf hadden we een tomatensoep. Dit wer pd gereserveerd in een klein glas. Smaak was goed, maar het was er weinig. Niet waard wat je ervoor moet betalen. Mijn vriendin had een kopje thee. Hier weden twee oude pepernoten bij geserveerd en dat op 13 december. Doe dan niets. Ik had een club sandwich. Was matig. Zat een beetje oosters smaakje aan. Totaal niet wat je verwacht bij een club sandwich. Mijn vriendin had broodje caraoccio. Een snee wit brood met wat vlees. Apart smaakje met heel weinig kaas. Vlees was ook heel dik gesneden en dit voor 9,95 euro. Voor ons was dit de eerste en laatste keer bij de drie zwanen. Voor het bedrag dat we kwijt waren kan je ergens anders in Purmerend veel lekkerder eten. Bediening was ook rommelig en onaardig
Bart2903 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ik heb begrepen dat sinds er nieuwe eigenaren zijn, het restaurant zeet rustig is. En na mijn ervaring verbaast me dat ook niet. We hadden gereserveerd met een groep van 20 man en waren op zaterdagavond ook de enigen in het restaurant. Het was behoorlijk fris in het restaurant en daar werd door een van ons een opmerking over gemaakt, eerste reactie "oh nou ik ben een koukleum, ik vind dat wel meevallen". Hallo mevrouw, een klant vind dat, ga dan niet ontkennen! Ze was gelukkig toch bereid de verwarming wat hoger te zetten.
Ook al wilden we geen voorgerecht, er werd niet even gevraagd of we misschien een paar mandjes met stokbrood en kruidenboter/tapenade wilden hebben, stond ook niet op de menukaart, maar zou toch goed zijn geweest, levert weer omzet op niet waar?
Het eten zelf was prima, maar alles op 1 bord, een paar blaadjes sla en 8 (!) (soms wat slappe en melige) frieten. That's it. Niet even aparte schaaltjes met friet, geen apart schaaltje met groenten. Op ons verzoek werd nog wel wat friett extra gebracht...dat kwam nadat we alles op hadden. Timing is nog een aandachtspunt.
En dan worden ineens alle glazen afgeruimd, lege tafel, uuuuh misschien toch nog eens vragen of mensen iets willen drinken voorafgaand aan het dessert?
Voor het dessert konden we kiezen tussen 2 desserts, ooh mag ik de menukaart anders even zien..daar werd niet op ingegaan, oh ja daar staat ook nog een derde dessert op. Mmm royale keuze en wederom weinig enthousiast gebracht.

En toen kwam het afrekenen, dat wilden we graag individueel doen, iedereen had verschillend geconsumeerd en er stond nergens dat dat niet kon. Nee sorry, dat kan niet, dat moeten we vantevoren weten. Ik kan wel het gemiddelde per persoon uitrekenen. Mevrouw ik wil toch echt graag individueel afrekenen,..jaa maar dan blijft er vast wat over wat niet afgerekend wordt, mevrouw maakt u zich geen zorgen we rekenen alles af of is onze individuele omzet niet belangrijk voor u. Na veel gemopper werd de andere eigenaar uit de leuken gehaald en kon er apart afgerekend worden. En ja hoor alles is betaald. Kijk als je nu hartstikke vol zit dan kan ik me voorstellen dat je dat niet wil, maar het restaurant was op een stelletje na leeg. Deze rekenden overigens ook al af. Aan het einde moest toch nog even de opmerking gemaakt worden dat het toch wel bleek hoeveel werk het voor hun was. Mevrouw alstublieft, wees blij dat u zo vaak kunt afrekenen, als de zaak stampvol zit dan klaagt u toch ook niet dat u zoveel moet afrekenen? en zo was om 10 voor acht 's op zaterdagavond de hele zaak alweer leeg. Terwijl ik wegreed reed ik langs de nieuwe zaak van de voormalige eigenaar van dit restaurant...stampvol. Kortom nieuwe eigenaren, of je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen manier en werkwijze met als gevolg het waarschijnlijk binnenkort moeten sluiten van de boel, of je luistert eens wat meer naar je klanten en gaat met hen het gesprek aan, probeert een "sfeertje" te creëren, stelt niet je eigen belang, maar dat van de klant voorop, dan kan het misschien nog wat worden. Sterkte en succes!
Beste meneer Bart,

uw recensie hebben wij met veel belangstelling gelezen en tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring op onze locatie niet naar uw verwachting is verlopen en bedanken u dat u dit gemeld heeft.

Gasttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en elke gegronde klacht is er één te veel.
Wij streven er naar dat wij de plek zijn waar iedereen zich thuis voelt.
Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze producten en services kunnen optimaliseren.

Er kwam inderdaad één van uw tafelgenoten naar ons toe om te melden dat iemand aan uw tafel het fris vond in ons restaurant, wij keken samen naar de thermostaat die op 20 graden stond waarna we gezamenlijk naar uw tafel zijn gelopen. Uw tafelgenoot vermelde dat het toch 20 graden was in ons restaurant maar daar het toch niet warm genoeg bleek te zijn, hebben wij de verwarming hoger gezet. Het broodmandje staat op onze menukaart bij de voorgerechten vandaar dat wij ook niet gevraagd hebben of u die wel wilde hebben.

Wij bedanken u voor de vermelding dat het eten u heeft gesmaakt, en vinden het jammer dat u de garnering heeft aangezien voor een paar blaadjes sla. Wij serveren geen salade bij onze gerechten, maar verse groenten. Wij melden bij het uitserveren dat wij alvast wat verse frites bij de gerechten hadden gedaan en dat de schaaltjes met verse frites ook snel geserveerd zouden worden. Helaas is deze melding u ontgaan en had onze chef er iets meer tijd voor nodig dan gewoonlijk. Zoals u aangeeft is timing zeker een aandachtspunt.

Voor het dessert hebben wij verschillende keren gevraagd of iemand nog iets wilde drinken, maar alle keren was er niemand die iets wilde drinken, maar hadden wij zoals u aangeeft dat zeker nog een aantal keer moeten vragen.

Helaas hebben wij u daarover niet persoonlijk gesproken, maar komen wij graag met u in contact via telefoon of e-mail, voor extra inzicht in uw ervaring.

Wij zijn een jong bedrijf en wij maken zeker fouten.

Wij willen u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.
En zijn blij dat u ons sterkte en succes wenst.

Met vriendelijke groet,

Talita en Marcel Jaring
Brasserie De drie Zwanen

Reactie van proever:

Dag, dank u wel voor uw uitgebreide reactie, u geeft weliswaar veel verklaringen voor de geuite klachten maar ik denk dat, zoals ik ook aangaf, het vooral gaat om het gevoel dat u gegeven heeft, hoe het overkomen is, "c'est le ton qui fait la musique", er was door de samenloop van al die dingen geen "chemie", geen "sfeertje", iedereen heeft dit zo ervaren, vandaar mijn terugkoppeling die u ook positief oppakt, dat is professioneel. Ik hoop van harte dat dit bij gaat dragen aan de verdere groei en succes van uw onderneming, succes!
Roton .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Eens spontaan met familie met 1 kind van 11 maanden hier naar binnen gelopen. Ontvangst zeer vriendelijk van wat bleek nieuwe eigenaars Talita en Marcel Jaring. Mooie zaak waar ik denk dat er veel potentiaal in zit, ook voor feesten en partijen kan men hier terecht. Een heerlijke Carpaccio vooraf en een overheerlijke Wagyuburger gegeten waarna ik geen plek meer had voor iets anders. Ik ga zeker terug om een volgend gerecht uit te proberen.