Brasserie De Drie Vissen

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Drie Vissen

Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zaterdag bij de Drie Vissen geboekt voor het Comedydiner. We vonden dat de comedy te lang op zich liet wachten en over het niveau... laten we zeggen dat smaken verschillen.
Maar dat staat los van de kwaliteit van het diner. Die was goed. De prijs-/kwaliteitverhouding voor dit driegangenmenu was prima. Zowel de roodbaars als de fazant was uitstekend bereid. De timing van de gerechten was prima, zeker gezien het feit dat het restaurant vol zat en toch iedereen vanwege het arrangement ongeveer tegelijk moest eten. Bediening uitstekend dus, en ook zeer vriendelijk professioneel.
Het enige minpuntje was wat ons betreft de nogal zoete hand van de kok. De rode kool was echt mierzoet, en zelfs in de ratatouille was duidelijk suiker gebruikt. Dat vond ik jammer en het is misschien een aandachtspuntje.
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk eten, fantastische prijs. Aanrader!
Echt een restaurant met een ongedwongen, gemoedelijke sfeer, waar je je echt gast voelt. De gastheer/eigenaar verstaat zijn vak en weet het iedereen naar de zin te maken. Het eten was uitstekend, net als de rest van de bediening. Tel daarbij de heel goede prijs-kwaliteit-verhouding en je begrijpt dat wij als we maar in de buurt zijn van Dongen graag omrijden om hier weer te gaan eten.
Leosnoeren .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vandaag een op de vis tour (of eigenlijk, garnalentour) gegaan bij de Drie Vissen. Als voorgerecht gekozen voor sissende garnalen. Erg smaakvol! Wel royaal in de knoflook maar dat vind ik niet erg! Daarna als hoofdgerecht de garnalen met risotto. Goed dat ik ernaar informeerde (ik heb een kaas allergie), maar de risotto kon ook zonder kaas worden bereid. Erg lekker gegeten, jammer dat de bestelde (en beloofde) potie extra frietjes niet meer kwam. Toen we klaar waren met eten werd wel gevraagd of we die nog hadden gekregen, maar helaas, niet dus. De eigenaar beloofde voor een volgende keer allerter te zijn en ik denk ook wel dat dat goed komt. Verder hebben we lekker buiten gezeten op het mooie terras. Fijn dat je echt de ruimte hebt en niet als "haringen in een ton" hoeft te zitten.
suzanne_en_niels .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
We hebben hier een 5 gangen verrassingmenu gegeten. De vis gerechten waren lekker. De vleesgerechten vielen wat tegen. De bediening was zeer vriendelijk en stond ons ook netjes en professioneel te woord toen we een klacht hadden over het vlees hoofdgerecht. Er werd ons zelfs ook nog een nieuw hoofdgerecht aangeboden. De sfeer was ook goed, lekker ruimte aan en rondom je tafel enmooie inrichting.
HHhh .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Aangenaam verrast. Wilden een snelle hap maar het werd een culinair feestje! Na heerlijke amuse met dorade-tartaar en verrukkelijk sausje kwamen perfect gegaarde coquilles en vervolgens wildzwijnbief met allerlei lekkers eromheen op tafel. Top! De bediening was erg vriendelijk en het voelde ofdat we in een gezellige huiskamer zaten. Prijs/kwaliteitverhouding erg goed! Zeker niet de laatste keer dat wij hier kwamen...
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Gisteravond toevallig hier uitgekomen en met best wel hoge verwachtingen aangezien deze brasserie me al vaak was aanbevolen. Het was heerlijk weer dus lekker buiten gezeten op het gezellige terras. We werden heel vriendelijk welkom gehten en kregen meteen een mandje met (overheerlijk) brood, kruidenboter, een pesto en olijven.

De kaart is sober maar er is een specialiteitenkaart met daarop wisselende gerechten voor alle gangen.
Aangezien ik een kaasplankje zag staan bij de nagerechten besloot ik geen voorgerecht te nemen.
Ik koos voor de kalfsentrecote met een mousseline van groene kruiden.. Mijn partner koos de botervis met pesto-pasta maar dan zonder de pasta.
De kalfsectrecote was prima gebakken maar lag jammer genoeg op halfrauwe, niet schoongemaakte wortelen. Het sausje was lekker maar de mousseline was flauw. Ook het vlees was niet echt gekruid. Qua groenten kunnen we spreken over 4 stukjes wortel en 4 haricots verts en dat was alles. Daarbij een zak friet voor 2 personen dus echt ruim zijn de porties niet te noemen. De botervis was prima van smaak maar ook de rest erg karig.

Het kaasplankje was lekker, gelukkig kregen we van de eigenaar een mandje brood erbij (ik vind persoonlijk dat er sowieso brood bijhoort). We kregen calvados camembert, blauwaderkaas van danish blue, hollandse geitenkaas en een pestokaas. Daarbij een schaaltje honing en 3 stukjes walnoot.

Al bij al is de prijs/kwaliteit verhouding een beetje scheef te noemen.
Voor ons blijft het bij deze ene keer, sorry.