Brasserie De Brede Hoek

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Mooie locatie maar het eten was slecht. We hebben slip tong besteld. Slappe witte patat en bij het fileren van de vis zaten de ingewanden er nog in. Niet goed schoongemaakt, gewoon smerig. Heb het op een nette manier verteld, even naar binnen gelopen zodat de andere mensen op het terras het niet hoorde. De reactie van de serveerster, o ik zal het aan de kok doorgeven en daarmee was het afgedaan. De menu kaart was een groot bord en de serveerster moest het van tafel naar tafel sjouwen en werd gewoon op de grond gezet zodat je je keuze kon maken. Ik zal dit restaurant niet aanbevelen. Jammer, mooie locatie maar het eten zeer slecht. Als je de resenties leest moet de eigenaar toch eens na gaan denken. Heb via het contact formulier dit verhaal ook verstuurd maar gewoon geen reactie.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Hamburgers,Tomatensoepje en tosti gegeten.was goed,lekker biertje van de tap,bediening wat traag,leuk plekje met leuk uitzicht.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Afgelopen zondag na een lange auto rit besloten even hier wat te eten. Ontvangst was goed. Het was absoluut niet druk, buiten ons waren er nog 4 andere gasten. Leuk plekje uitgezocht en op ons gemak wat te drinken besteld. Daarna de kaart gekregen en de bestelling geplaatst. Het eten was goed. De champignonssoep was rijkelijk gevuld, wel wat waterig maar smaakte goed. De lauwwarme biefstuk reepjes smaakte goed. Waren ook echt lauwwarm met als gevogl dat eind van de maaltijd het eten koud was. Wellicht idee voor een borden warmer. Want ook mijn disgenote had daar last van. Haar slibtong was lekker, alleen na het fileren was het eten zo afgekoeld dat de smaak deels weg was. Jammer.
De Brede Hoek is een goede plek om even wat te eten als je top prestatie verwacht. Bediening is vriendelijk, eten is voldoende, prijs is goed.
JeepLG .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Voor de 2de keer hier geluncht. Net als de vorige keer gaat alles zeer traag. Het duurt lang voordat iemand een drankje komt opnemen en dan duurt het nog langer voordat het drankje daadwerkelijk op tafel staat. Het duurde meer dan 35 minuten voordat de bestelde soep geserveerd werd (en het was niet druk). Totaal 1,5 uur binnen geweest om een soepje en een tosti te gebruiken! Het personeel is vriendelijk, maar alles kost ontzettend veel tijd. Alle ramen (ook van het terras waren smerig en de op de vloer lag een laag vuil van vele dagen. Het eten was zonder meer lekker, jammer dat ze het (nog altijd niet) logistiek op het juiste spoor krijgen....
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Even familiebrunch gedaan, die naar verwachting verliep.
Vriendelijke bediening en een ruim brunch-buffet. Hapjes in grote diversiteit, broodjes idem. Heerlijke salades, vlees, vis, leuke snacks en in voldoende mate aanwezig.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Op uitnodiging van familie hier op zondag een lunch besteld. op een rustige plaats tussen boerderijen en kwekers bevindt zich deze brasserie. Het was helaas te koud (en nat) om buiten te zitten maar binnen was het ook prima vertoeven.
Leuke lunchkaart.
We kozen voor een heerlijke griekse salade tonijn en een salade met zalm, beide met Brede Hoek brood. Heerlijk. De Brede Hoek heeft ook een goede drankenkaart. We troffen een zeer prettige bediening. Echt iets voor een zondagmiddag: lekker wandelen en dan daar lunchen of dineren!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Kom er best vaak. Heerlijk gegeten, zowel lunch als diner erg goed te doen! Bijna alle groente vers uit eigen tuin. En alles vers bereid, geen magnetron werk.
Koffie is erg lekker en de bediening is vriendelijk en correct.
Laatst een feestje van een collega gehad bij de brede hoek. Erg goed georganiseerd met een zeer lekker en uitgebreid buffet.
Zeker een aanrader!
Ballie .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Hier gegeten met mijn ouders. Wat een treurig slechte bediening. Ik ben hier eerder geweest vlak na de opening een jaar of 2-3 terug. Toen was de bediening ook al super slecht en liepen de mensen boos weg. Nog geen verbetering. 3 gerechten besteld. Bij opdiening was mijn gerecht gewoon vergeten. Aardige mensen, maar totaal geen weet van service en bediening in de horeca. Aanfluiting. Nog heel veel te leren. Het eten was prima, dus de kok moest eens weten hoe zijn eten wordt opgediend en dat hij de bestelling niet eens doorkrijgt. Als excuus niet eens een kopje koffie van het huis!.
Logico .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Vanavond heerlijke malse lams kotelet besteld met roseval aardappels die ze zelf biologisch gekweekt hebben. daarbij hadden ze een heerlijke rode wijn. Als amuse kregen we ook een schijfje komkommer met kruidenkaas en als toetje een heerlijke verrassings dessert van de chef. Wij komen hier zeker terug.
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Leuke plek om een drankje te doen op het terras, maar geen aanrader om iets te eten. De lunch was ronduit slecht met oud brood, droge, taaie stukjes vlees en niet vers smakende vis.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
We waren vroeg, er was nog niemand. Heerlijk buiten gezeten in het zonnetje. Vriendelijke bediening. Fijne amuse, heerlijk glas rosé. Mooie kleine kaart met voldoende keuze. Heerlijk stukje parelhoen met hazelnoten en een goede saus erbij, frietjes en gebakken aardappels, eenvoudige sla. Ondertussen kwamen er meer mensen zitten. Zeker een fijne restaurant om lekker uit het werk een vorkje te prikken, midden in de weilanden! Oh ja, de hond was ook welkom en daar was een mooie bak water voor en onze mond mochten afvegen met een servet van gesteven katoen!