Brasserie de Boschkens

Tilburgseweg 155 5051 Goirle Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Boschkens

Genieten in Goirle

Start je avond met een aperitief bij de open haard en geef je daarna over aan de waanzinnige culinaire kunsten van de chef. De onlangs nog opgeknapte ruimte is ontzettend sfeervol en aangekleed met de kleurrijke schilderijen van Simone Theelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Boschkens

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Boschkens

E K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Net een kroeg qua interieur, het was ook erg fris binnen. Wel vriendelijke en behulpzame bediening. Toen onze bestelling werd opgenomen was wat ik wilde op. Vergeten te melden. Het voorgerecht was simpel maar lekker en het hoofdgerecht was goed maar niet passend bij de entourage. Iedereen om ons heen zat met een social deal actie te eten. Dessert was wel teleurstellend, de chocolade specialiteit van de chef was bevroren speculaas met daarop een kinderachtige opgespoten chocolade schijf ofzo..
Yoke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gisteren verse kreeft hier gegeten. Echt op een mooie manier gemaakt en een kunstwerk op tafel. Tijden geleden dat ik de kreeft zo lekker heb gegeten. De spareribs en de asperges waren ook heerlijk. Gastvrije bediening
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gisterenavond hier gegeten. Het was lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten. Aspergesoep was bedorven. Dit werd beaamd door de keuken waarna we nieuwe soep kregen. Inderdaad niet bedorven maar wel smakeloos. De slibtongetjes waren zompig, het toetje oke. Was de chef op vakantie of zo, of is het altijd zo slecht? Niet eens een drankje aangeboden gekregen! De fout was hersteld zei de eigenaar en dat vond hij voldoende. Cursus gastvrijheid??
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
heel vriendelijke ontvangst, carpaccio vooraf was erg lekker, maar veels te veel sla erop dat overheerste en was jammer. lekker vers stokbrood met kruidenboter.simpel voorafje toast met tonijnsalade, niks bijzonders.biefstuk was goed en lekker mals rode wijnsaus was lekker, maar wel veel saus. frietjes ging wel.verschillende groenten waren lekker.als toetje de appeltaart was nog bevroren van binnen, panna cotta was lekker.
suzanne_en_niels .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Keuze menu via social deal was erg lekker. Leuke keuze, smaakvol en ruim voldoende. Heel vriendelijk personeel met oog en aandacht voor de klant. Sfeervolle inrichting
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten gisteren.
Driegangenmenu via socialdealbon .
Een van de betere restaurants
Heel goed verzorgd en echt mooi opgediend.
De bedient is echt Super springt er uit bij andere restaurants.
Zeer zeker voor iedereen een aanrader ,
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Met collega's gegeten op een doordeweeksedag. We zaten intiem in de serre. Ambiance en eten is goed. Nog net even wat extra finesse. De jonge serveerster kan nog een cursus gebruiken. Vanuit het einde van de tafel onderbreekt ze ruw alle gesprekken om de bestellingen op te nemen. Overigens doet ze dat niet vaak, want we zaten regelmatig met lege glazen.
keesmg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
we hebben geluncht ; Geitenkaas, met croutons, spekjes, kipstukjes, huisdressing, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes.
Carpaccio, met oude Parmezaanse kaas, truffeldressing, pijnboompitjes, croutons .Met frites en vers gebakken stikbrood. Heel goede en fijne salade met aangegeven toevoegingen en privé gemaakt lekkere salade saus. s. Goede bediening et
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Als je onze cijferscore ziet zou je denken, dat kan niet want er is toch altijd iets dat beter kan?! In dit geval kunnen wij niets bedenken als verbeterpunt, dus vinden we dat ze een dikke 10 verdienen.

Gisterenavond hebben wij in een prettige ambiance met twee personen gegeten. Geen strak gestylde of chique eetgelegenheid maar beslist héél 'warm' en sfeervol.

- De gastheer en gastvrouw: erg vriendelijk, correct, gastvrij, professioneel, luisteren naar de klantwens, denken mee en handelen daarnaar. Enorm aangenaam en ga vooral zo door!
*Je kunt bovendien zelf aangeven wanneer je de volgende gang geserveerd wilt krijgen.

- Het eten: wij genoten van de garnalen in look en 2 soorten spareribs: 'Old School' en de pittige 'Duivelse'. Ze waren overheerlijk. Complimenten aan de kok!
De gechambreerde Italiaanse, niet fruitige maar ook niet (te)zware, huiswijn had een zachte afdronk. Goede keuze!

Na onze 'aangeklede' koffie genoten te hebben, kregen we 'van de zaak' zelfs een 2e kop aangeboden. Erg attent!
De prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Als je een avondje ongedwongen wilt tafelen is Brasserie de Boschkens een echte aanrader!
Enorm bedankt en graag tot een volgende keer!

N.B.: gratis parkeren aan de straat of achter het pand. Goed bereikbaar voor minder validen/mensen die slecht ter been zijn.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond gegeten bij De Boschkens via Social Deal. We kregen een heerlijk drie-gangen keuzemenu geserveerd in een sfeervolle omgeving. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Er werd zelfs geïnformeerd hoe lang we wilden pauzeren tussen twee gangen in. Voor herhaling vatbaar!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Vanavond een heerlijke High Whisky gehad bij de Boschkens met 4 personen. We kregen verschillende lekkere whisky's geserveerd als ook wat lekkers te eten op een plankje. Ideaal gesitueerd bij de open haard! Prima service, topavond! Hartstikke bedankt!
keesmg .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Heel goed voorgerecht bord van de kok en hoofdgerecht was ook heel lekker en goed. Goede en vriendelijke bediening. Prima locatie in Goirle en vlak bij Tilburg. Redelijke prijs goede kwaliteit Brasserie Boschkens.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Heel hartelijk ontvangen. Het eten was geweldig. Prima voorgerecht en ontzettend lekkere spare ribs gegeten. Vooral de Duivelse ribs zijn meer dan lekker. Na een heerlijke kaasplank zijn we voldaan en heel tevreden naar huis gegaan en komen zeker spoedig weer eens terug.