Brasserie de Boschkens

Tilburgseweg 155 5051 Goirle Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Boschkens

Genieten in Goirle

Start je avond met een aperitief bij de open haard en geef je daarna over aan de waanzinnige culinaire kunsten van de chef. De onlangs nog opgeknapte ruimte is ontzettend sfeervol en aangekleed met de kleurrijke schilderijen van Simone Theelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Boschkens

Erg rustig
Erg kort
Suzanne_en_niels .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Keuze menu via social deal was erg lekker. Leuke keuze, smaakvol en ruim voldoende. Heel vriendelijk personeel met oog en aandacht voor de klant. Sfeervolle inrichting
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten gisteren.
Driegangenmenu via socialdealbon .
Een van de betere restaurants
Heel goed verzorgd en echt mooi opgediend.
De bedient is echt Super springt er uit bij andere restaurants.
Zeer zeker voor iedereen een aanrader ,
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Met collega's gegeten op een doordeweeksedag. We zaten intiem in de serre. Ambiance en eten is goed. Nog net even wat extra finesse. De jonge serveerster kan nog een cursus gebruiken. Vanuit het einde van de tafel onderbreekt ze ruw alle gesprekken om de bestellingen op te nemen. Overigens doet ze dat niet vaak, want we zaten regelmatig met lege glazen.
Keesmg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
we hebben geluncht ; Geitenkaas, met croutons, spekjes, kipstukjes, huisdressing, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes.
Carpaccio, met oude Parmezaanse kaas, truffeldressing, pijnboompitjes, croutons .Met frites en vers gebakken stikbrood. Heel goede en fijne salade met aangegeven toevoegingen en privé gemaakt lekkere salade saus. s. Goede bediening et
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Als je onze cijferscore ziet zou je denken, dat kan niet want er is toch altijd iets dat beter kan?! In dit geval kunnen wij niets bedenken als verbeterpunt, dus vinden we dat ze een dikke 10 verdienen.

Gisterenavond hebben wij in een prettige ambiance met twee personen gegeten. Geen strak gestylde of chique eetgelegenheid maar beslist héél 'warm' en sfeervol.

- De gastheer en gastvrouw: erg vriendelijk, correct, gastvrij, professioneel, luisteren naar de klantwens, denken mee en handelen daarnaar. Enorm aangenaam en ga vooral zo door!
*Je kunt bovendien zelf aangeven wanneer je de volgende gang geserveerd wilt krijgen.

- Het eten: wij genoten van de garnalen in look en 2 soorten spareribs: 'Old School' en de pittige 'Duivelse'. Ze waren overheerlijk. Complimenten aan de kok!
De gechambreerde Italiaanse, niet fruitige maar ook niet (te)zware, huiswijn had een zachte afdronk. Goede keuze!

Na onze 'aangeklede' koffie genoten te hebben, kregen we 'van de zaak' zelfs een 2e kop aangeboden. Erg attent!
De prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Als je een avondje ongedwongen wilt tafelen is Brasserie de Boschkens een echte aanrader!
Enorm bedankt en graag tot een volgende keer!

N.B.: gratis parkeren aan de straat of achter het pand. Goed bereikbaar voor minder validen/mensen die slecht ter been zijn.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond gegeten bij De Boschkens via Social Deal. We kregen een heerlijk drie-gangen keuzemenu geserveerd in een sfeervolle omgeving. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Er werd zelfs geïnformeerd hoe lang we wilden pauzeren tussen twee gangen in. Voor herhaling vatbaar!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Vanavond een heerlijke High Whisky gehad bij de Boschkens met 4 personen. We kregen verschillende lekkere whisky's geserveerd als ook wat lekkers te eten op een plankje. Ideaal gesitueerd bij de open haard! Prima service, topavond! Hartstikke bedankt!
Keesmg .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Heel goed voorgerecht bord van de kok en hoofdgerecht was ook heel lekker en goed. Goede en vriendelijke bediening. Prima locatie in Goirle en vlak bij Tilburg. Redelijke prijs goede kwaliteit Brasserie Boschkens.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Heel hartelijk ontvangen. Het eten was geweldig. Prima voorgerecht en ontzettend lekkere spare ribs gegeten. Vooral de Duivelse ribs zijn meer dan lekker. Na een heerlijke kaasplank zijn we voldaan en heel tevreden naar huis gegaan en komen zeker spoedig weer eens terug.
JP En Maria K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
We zijn zondagavond gaan eten bij brasserie de Boschkens.
we hadden gekozen voor het keuze menu.
De bediening was top we wilden eigenlijk een andere soep dan op het menu stond en dit was geen probleem en we konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden.
Het eten was geweldig.
Kortom we hebben een geweldige avond gehad.