Brasserie de Bonte Koe

Meerndijk 126 3454 HV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Bonte Koe

Brasserie Azotod, robuust lekker eten, keuze uit bijvoorbeeld een burger voorafgaand aan een optreden of Côte de Boeuf voor een mooie culinaire avond.
In het muziekpodium vindt nog veel meer leuks plaats, misschien is het aan drukke roadies of het soundchecken al een beetje te horen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Bonte Koe

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 uur - 23.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Bonte Koe

Joost van W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Fantastisch gegeten! Fijne bediening door de chef, heel ontspannen met voldoende tijd voor een praatje. Veel huisgemaakte producten met lokale ingrediënten. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht zitten goed in elkaar en smaakten heerlijk. Aanraders zijn de raclette en vraag vooral naar de daily roast van lokaal rundvlees. Wij komen zeker terug.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Van buiten ziet het restaurant er niet heel uitnodigend uit, omdat het naast een concertzaal zit. Binnen zou de aankleding nog wat beter kunnen. Of juist hipper, of juist klassieker. De middenweg die nu gekozen is, is het net niet. Maar daarover kunnen meningen verschillen. Dit doet ook te onder voor het goede eten. Het eten, maar ook de bediening waren ruim voldoende. Leuk om producten (rundvlees) uit de streek te eten. En de smaak en bereiding ervan waren ook prima.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Service moet echt verbeteren
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Dit is verrassend! Totaal persoonlijke benadering van de eigenaar door duidelijke uitleg, voorproefje van de beschikbare bieren welke we konden waarderen en vooraf de vraag of we haast hebben of langer willen tafelen. Hier geldt een huiskamergevoel. Totdat de gerechten kwamen. Ik had de daily toast: hamburger in “draadjesvlees gegaard in ganzenvet”. We waren totaal verstomd door de kwaliteit. Wauw! Supersmaak! We aten veel maar zeker super goed voor een zeer kleine prijs. Voor herhaling vatbaar!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten en Rob de gastheer is enthousiast. Voor de kinderen paste hij het menu zo aan.
Rodney B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellige zaak. Biefstuk en gamba's zijn erg lekker. Een degelijke zaak met vriendelijke bediening. Kinderen en kleinkinderen hebben het ook naar hun zin.
maureen D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellige avondje met gezin in de Bonte Koe, erg lekker gegeten....waanzinnig lekker stuk vlees, zeer vlotte en vriendelijke bediening.... Absoluut een aanrader !!
Sharmila P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed. Er werd ook rekening gehouden met dieetwensen. In ons geval glutenvrij en melkvrij.
De bediening was zeer vriendelijk, gastvrij.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ontvangst was hartelijk, het eten was lekker en het vlees zeer mals.
Kortom een aanrader.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Als ik terug denk aan de Bonte Koe word ik weer enthousiast. Als voorgerecht had ik de handgesneden rundercarpaccio. PANG! een schot in de roos. een eenvoudig lijkend gerecht, maar als je hier topkwaliteit vlees voor gebruikt is een eenvoudig gerecht ineens heel erg lekker. voor het hoofdgerecht eveneens chapeau, de Daily roast runderbavette met rode wijnsaus, dikke huisgemaakte frieten en een lekkere salade. De enthousiaste eigenaar vertelde dat hij zijn runderen regionaal inkoopt en dat proef je. kortom een aanwinst voor De Meern als je houd van eenvoudig maar goed eten
wil H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Afgelopen zondagavond hebben we lekker buiten gegeten op het ruime terras van De Bonte Koe. Het was niet echt druk, daardoor hebben we ruimschoots e.e.a. gehoord over de filosofie en de formule van dit leuke restaurant. De plek is wat bijzonder. Tussen open parkeervelden en met het zicht op de A12.
De vrije ligging is voor AZOTOD als pop/bluesmuziektempel een pluspunt. Voor het restaurant De Bonte Koe, verbonden met AZOTOD betekent de vrije ligging dat er geen huizen in de directe omgeving staan, maar open parkeervelden en zicht in de verte op autowegen. Deze locatie zou hoge ogen scoren bij een echte Hollandse Road Movie.
Het eten was erg lekker en met liefde bereid en hartelijk opgediend.
Even weg uit de bebouwing, dit restaurant is een goede keus.
Johan Jongejan .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Als gezin uit de De Meern hier 'per ongeluk' terecht gekomen nadat een ander restaurant vol was. Het leverde een hele gezellige avond in een sfeervol interieur op bij een gastheer/eigenaar met passie voor zijn concept en zijn gasten. Vlees van runderen van een paar weilanden verderop, olijfolie uit de boomgaard van zijn ouders en heerlijke wijnen uit o.a. Spanje. Zoonlief was gelijk verkocht aan de verse knapperige frieten met schil bij zijn burger waarbij je het zonde vindt om de volle smaak te verdoezelen met mayo. Topkwaliteit lokaal vlees inkopen kan iedereen. Goed bereiden is vakmanschap. Werden voorafgaand aan de hoofdgerechten geplaagd met schoteltje overheerlijke pulled porc. Het knapperige korstje staat me nog bij. De entrecote als hoofdgerecht was perfect. Ook hier is de volle smaak van het vlees leidend zonder rare sausjes. Binnenkort gaat het terras vaker en langer open en zal de barbecue er een vaste gast zijn. Ik kijk er naar uit.
s B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
via facebook eens voorbij zien komen en gisteren maar eens bezocht
prima diner gehad hier.. vlotte bediening, kwaliteits ingredient echt een aanwinst voor de meern en omstreken!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Even aan de bijzondere plek wennen, vervolgens een topavond! Een beetje verscholen, maar In het poppodium zit nu een leuk restaurantje. Voorgerecht steak tartere, hoofdgerecht een entrecote voor 2 personen van een biologisch rund uit Vleuten, heerlijk sappig vlees, huisgemaakt friet er bij, heerlijk. we bleven wat langer zitten en hoorde het optreden van een bluesband, gezellig.