Brasserie De Boerderij

Parkweg 2 6815 DJ Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Boerderij

Genieten in het park

Wat een toplocatie, midden in het schitterende Sonsbeek park, tussen al het groen. In dit monumentale pand geniet je in een hippe inrichting van Frans georiënteerde gerechten. Smaak en sfeer, dat is waar het om draait.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Boerderij

Erg rumoerig
Lang
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het eten is erg goed, maar de drankjes zijn extreem duur. Kopje koffie, 2 biertjes, 3 water en 2 wijn kosten je €34,10.
Terras buiten is leuk gelegen aan het water maar ook de rokers zitten er massaal. Kettingrokers en dikke sigaren verpesten het smaak volle eten.
De bediening doet en zegt er niets van. De 2e ster is voor de geweldige ober van Chinese afkomst, super kerel met verstand van zaken.
Kapsalonesdee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten met 13 personen. Aardig groot gezelschap,perfecte locatie heerlijk 5 gangen diner voortreffelijk. En de bediening was top. Echt een aanrader. We hadden van te voren gereserveerd via de mail,Daarna hebben ze nog keurig telefonisch contact met ons opgenomen om het te bevestigen. En alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Hier komen we zeer zeker terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Na een hartelijke ontvangst hebben we een heerlijke avond gehad. Vriendelijke, behulpzame bediening, leuke smaakvolle gerechten en een prachtig uitzicht op het park met vijver. Onze trouwdag kon niet meer stuk!
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op het prachtige terras van de boerderij gegeten , plateau de boerderij vooraf
en entrecote als hoofd , gewoon de huiswijn genomen welke uitstekend was , vriendelijke bediening
Anonymous1979 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Bij aankomst waren de tafels vies en vol spullen van de vorige gasten. Na meerdere malen wenken, roepen, erg lang wachten kwam er eindelijk iemand. De bestelling ging vervolgens fout, we kregen iets anders. Tussendoor merkten wij dat hey bij andere tafels ook mis ging. Na weer lang wachten had ik aangegeven te willen afrekenen. Er kwam niemand. Ik ben maar zelf naar binnen gegaan. Uiteindelijk bleek het bonnetje ook niet te kloppen. Het personeel stond allemaal binnen, ipv op het terras te bedienen waar iedereen zo lang zat te wachten. De lunch vond ik ook erg duur voor wat je kreeg. Ik was er niet over te spreken. Spijtig.
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vanavond met een grote groep gegeten bij de boerderij! Wat viel dat tegen!!!
Na drie kwartier had nog niemand wat te drinken, zelfs geen water!!! De drankjes werden in fases gebracht, en wat voor fases ,een gezamenlijke toast zat er niet in!!
De tafel was zo gesitueerd dat de gasten ,mochten ze naar het toilet moeten, over de bloemborder heen moesten stappen!!! Dit was echt niet eenvoudig!
Ook het personeel had hier last van, want zij moesten het eten vanaf de andere kant tussen de andere gasten door, uitserveren.
Bij het voorgerecht bleek dat vegetarisch eten onder de categorie allergieen viel, iedereen kreeg hetzelfde voorgerecht met vis en vlees. Dit werd overigens wel gecorrigeerd maar zij kregen dus, hun voorgerecht pas toen de anderen het al op hadden.
Als hoofdgerecht had ik vis gekozen met St Jacobs schelpen. (Lekker!!) Helaas, deze waren zo zout, dat ik ze heb laten staan! Proeft de kok wel wat hij/zij uitgeeft ????
Personeel; vakantiekrachten ,maakt niet uit ,moeten het nog leren! Vast personeel, te verdedigend, geen houding van klant is koning ,maar klant is zeur!!
Een jongen, goed, met kennis van zaken,fijn!!!! Die moeten ze houden!!!

Het decor krijgt een 5 ivm het fantastische uitzicht,maar dus niet om de plaats op het terras!! Dan zou het echt een 0 zijn geweest. Dat kun je een ouder iemand echt niet aandoen!!!
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Via social deal gegeten bij brasserie de Boerderij. Op het terras met uitzicht op de vijver van Sonsbeekpark zit je op uitgelezen plekje.
Het vijf gangen menu was zeer smakelijk en daarnaast leuk opgediend. Een voorgerecht met een grote gamba, een stukje tonijn eetbare bloemetjes en geconfijte uitjes, prima. Een koffiekopje paprikasoep, pittig en een goede smaakmaker. Daarna een risotto met vis en zeekraal, een goede combinatie. Een vleeshoofdgerecht met garnituur en daarnaast frietjes, ruim voldoende en lekker van smaak. Het dessert was een plaatje om te zien en daarnaast goed van smaak, oa vruchtenijs met een muntschuim, een leuke combinatie en boven dien smaakvol. Het was erg druk en je moet vooral geen haast hebben, het is wel een avondvullend programma. Het personeel loopt erg hard, af en toe gaan er wat dingen niet helemaal correct, maar de vriendelijkheid maakt veel goed.
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Met de tentoonstelling van kunstobjecten in park Sonsbeek, kom je voor een diner na het "kunstsnuiven" al snel bij deze brasserie terecht en dat is geen straf. Het tegendeel. Met een verrassend Cubaans gemarineerde zalm werd gestart. Kwalitatief en qua smaak echt een "10" waard. De kalfsentrecote was zoals hij moest zijn, zeer smaakvol, echt medium en op temperatuur. Van mijn tafelgenoot kwamen bewonderende opmerkingen over het vegetarische menu met asperges. Kortom het kunstsnuiven was heerlijk en de afsluitende maaltijd perfect.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vorig jaar al tafel gereserveerd voor 17 pers en 2x gebeld...bij aankomst tafels niet klaar volgens afspraak. Koffie besteld..taart bij 2e kopje koffie pas, bediening keek naar lege glazen/kopjes maar lieten alles opstapelen zodat onze gasten het maar zelf gingen opruimen. Heb meerdere malen de bediening moet vragen of wij wat te drinken mochten bestellen. Kortom diep triest vooral als je toch daar een dikke rekening van enkele honderden euro's betaald aan het einde. Wij hadden toch een andere 1e huwelijksdag viering verwacht... Compliment voor de enige manlijke bedieningslid...hij deed erg zijn best om het naar onze zin te maken en de fouten van zijn andere collega's te verhelpen nadat ik hem hierover had aangesproken.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onlangs hier met een gezelschap gegeten. Ervaring was wat wisselend. Er was tegelijkertijd een bruiloftsfeest gaande, waardoor als de klapdeuren open gingen (en dat was nogal eens) ik met geen mogelijkheid mijn tafelgenoten meer kon verstaan, zo hard was de muziek van het feest. Op zich gezellig, maar niet echt de bedoeling zo lijkt me. Het eten varieerde ook nogal, van erg lekker en smaakvol (voorgerecht met ganzenlever is zeker een aanrader, prima) naar nogal flauw (hoofdgerecht van kalfsentrecote waar weinig smaak aan te bekennen was). Bediening ook wat wisselend, enkele serveersters nogal gehaast aan het begin van de avond, hele restaurant zat ook vol en er was een feest tegelijk. Andere serveerster wel met wat meer aandacht. Ligging wel mooi in Sonsbeekpark, goed parkeren, pand aan de binnenkant wel okee. Samenvattend had ik er gezien de menukaart net iets meer van verwacht.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Na een periode slecht weer eindelijk zon; lunchen op het terras van de boerderij in het park Sonsbeek. Twee verschillende salades. Beide goed op smaak (niet te koud wat ik nog wel eens aantref) en goed gevuld. Goed getapt biertje, koffie met zoet toe. Bediening doet haar werk. (Als vind ik het antwoord op de vraag 'mag ik de rekening'; "Ja dat mag" niet zo passen) Lekker terras in het park. Niet goedkoop.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima locatie aan het Sonsbeekpark met goede parkeergelegenheid. Eten meer dan voortreffelijk. Goede hoeveelheid in relatie tot de prijs. Mooie smaakcombinaties en correcte bediening. Kortom: een aanrader!
Stan L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag gebruik gemaakt van ons gewonnen etentje. Wat een service en kwaliteit! hier komen we zeker nog eens terug. Onze tip: neem het verrassingsmenu van de chef.
Baronesse .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk verzorgde maaltijd
Toeval wilde dat een van onze disgenoten ons attendeerde
Op het restaurantweek menu en daar hadden we voor ingetekend
Onze verrassing was groot toen het vierde gerecht kado werd gedaan
Door de keuken
Alle gerechten zagen er verzorgd uit , de bediening was vrolijk gezellig
Attent
Kortom zij bezorgden ons een fantastische avond
Bedankt
K H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Op een super mooie lokatie in het Sonsbeekpark voor een 5-gangen diner (Groupon) gegaan met vier personen. Het was vrij rustig in het restaurant. Bij aankomst bleek er al groentenchips op tafel te staan, erg lekker! Personeel is erg vriendelijk en spontaan. De tijd tussen de verschillende gangen duurde erg lang. De eerste gang, was een carpaccio van kalf met allerlei verschillende mini groenten op het bord geserveerd. De kalf was erg mals maar al die verschillende groenten gaven een verstrooide indruk (radijs, gemarineerde rettich, mini venkel, zeewier, etc), alsof de kok super enthousiast je alles wil laten proeven maar daardoor de essentie verliest. Het gerecht uit balans en chaotisch. Ditzelfde kwam ook voor bij het hoofdgerecht, parelhoen en kalfssucade. Kies één soort vlees/vis/gevogelte op het bord met sublieme smaak. De parelhoen was vrij droog, de kalfssucade erg mals. De tweede gang, de bospaddenstoelensoep was echt veel te zout waardoor de paddestoelen niet te proeven waren. Dit heb ik ook aangegeven maar ik kreeg hier geen terugkoppeling van terug. De derde gang bestond uit een risotto met dorade. Ook hier datzelfde zoute (bouillonpoeder?) smaakje, ditmaal de risotto. De risotto was iets zuur maar ik gok dat dit komt door het scheutje witte wijn die vaak wordt toegevoegd. Zelf vond ik dit goed passen bij de dorade maar mijn tafelgenoot houdt meer van romig en zacht. De gebruikte rijst was ook geen risottorijst (ronde korrel). De Don Aurelio wijn (Chileense Chardonnay was prima bij de vis, vol en een tikje fris. De laatste gang, het dessert, was weer een bord met verschillende gerechtjes. Een bolletje vanille-ijs, mooie romige chocolademousse, krokant koekje, met aardbeienpuree, soort mini brownie en een mini "appeltaartje". De prijskwaliteit is ook erg uit balans. Ik vraag me af of er voor een goedkoper alternatief is gekozen door de groupon-bon of dat een 5-gangen menu altijd zo is. Als gekeken wordt naar de gewone menukaart van Brasserie de Boerderij staan daar kwalitatief veel mooiere producten, op en ook de weergegeven combinaties lijken van top-niveau. Misschien in de zomer nog genieten van een (dure) koffie omdat het uitzicht zo mooi is. Gokken op mooie gerechten voor die prijs, denk het niet.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij hebben een heel gezellige avond bij De Boerderij gehad! Tijdens het vijfgangen verrassingsmenu werden we verrast met heerlijke gerechten, waaronder bijvoorbeeld een zeebaars met risotto en een heerlijk stukje sucade. De tweede gang bestond uit een paddenstoelensoep en miste wat mij betreft wat power; ik vond deze gang wat zwak. Ook de bijpassende rosé vond ik niet heel bijzonder. Daarentegen waren de andere wijnen erg lekker en pasten die erg goed bij de gerechten. Als nagerecht koos ik voor het zoete dessert en deze smaakte heel erg lekker! De bediening is erg vriendelijk en het restaurant is leuk aangekleed. Pluspunt: ze hebben ronde tafels, wat ik altijd heel fijn vind als je met een grote groep uit eten gaat.
Diesert .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Restaurant ligt op een mooie plek in het park bij een grote vijver. Gezellige inrichting met tafeltjes en loungebanken. Mooie verlichting. Attente bediening. Lunchkaart vrij standaard, maar wel heel lekker gegeten. Parkeerplaats is modderpoel, dat is minder (...voor de suède schoenen)
MoMe .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Na een flop in het hotelrestaurant op zoek naar iets anders.
De Boerderij was heerlijk met heerlijke gerechten, zelfs met vragen buiten de kaart om.
Zo stonden er oesters op het menu en op de vraag om deze gegratineerd te kunnen nuttigen was geen probleem. Ook zo met het nagerecht voor citroenijs. Deze was fantastisch.
Bedankt!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Het 10 - jarig bestaan gevierd met een speciaal 5 gangen verassingsmenu via social deal voor een superprijs. Vooraf heerlijke kalfslende met gamba. De 2 tussengerechten waren zeebaars met risotto en soep van paddestoelen. De zeebaars had een perfecte garing en de risotto was romig maar ook fris . Er zat een schuim van zeedieren bij en zelfs een mespuntje hiervan zat bomvol smaak, super. De soep was prima maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht werd geserveerd door een meid die geloof ik nieuw was. Ze zei alleen dat het ribeye was terwijl de andere dames het gerecht goed met je doornamen. Het was dan de raarste ribeye ooit. Later nagevraagd bleek het langzaamgegaarde sukadelap met ribeye te zijn. Dat verklaarde het heerlijke draadjesvlees. Geserveerd met lekkere beetgare groenten en romige aardappel en pompoenpuree. Lekkere doorbakken frites ernaast. Nagerecht mocht een kaasplankje worden tegen meerbetaling ( achteraf bleek dit maar 3.50 te zijn wat me aangenaam verraste ) geserveerd op het bekende maar altijd leuke leisteen. Kaasjes waren lekker, alleen het notenvijgenbrood erbij was droger en had minder smaak dan ik elders heb gehad. Het lekkere mangojammetje met nootjes maakte het toch een heerlijk nagerecht.

Bij het hoofdgerecht hebben wij ons de Edd's wijn laten adviseren. Een Portugese rode pittige wijn. Deze was geweldig en per glas te krijgen. De wijn liet ons de brunello die alleen per fles te krijgen was doen vergeten.

Leuke bediening die wel wat druk over kwam toen ze snel rondliepen terwijl het nog heel rustig was om 1800 uur. Later druppelde de hele zaak echter vol en begreep ik dat zij zich aan het voorbereiden waren op een hele drukke avond en aan tafel waren zij dan ook uiterst vriendelijk en namen ze gewoon de tijd voor je. Bedankt dames en keukenbrigade!
Ingrid0670 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heel gezellig eten met aandacht voor het eten en ons de gasten zowel door de gastvrouw als de kok. Echt een leuke avond gehad.