Brasserie De Boerderij

Parkweg 2 6815 DJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Boerderij

Genieten in het park

Wat een toplocatie, midden in het schitterende Sonsbeek park, tussen al het groen. In dit monumentale pand geniet je in een hippe inrichting van Frans georiënteerde gerechten. Smaak en sfeer, dat is waar het om draait.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Boerderij

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

joop L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Op Zondag een aangepaste kaart; na uitleg werd alles in overleg_maar naar druk van mijn vrouw goed geregeld.
wij waren met 6 personen, en hebben tussen 500 en 600 Euro gespendeerd.
Eten is zeer goed,en het nagesprek leerzaam voor alle betrokkenen.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk avondje uit gehad met vrienden, met de social deal bon en een wijnarrangement erbij was het een avond zoals er nog vele zouden mogen volgen. En die gaan er ook komen.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben hier 'en famille' gegeten (groep van 10 personen). De brasserie is heel sfeervol, de ontvangst en bediening heel hartelijk en het eten was heerlijk en werd mooi opgemaakt geserveerd met prachtige wijnen (of andere drankjes). Voor de vegetariers mag de kaart nog wel iets uitgebreid worden, maar mijn vegetarisch gerecht was wel origineel (en veel origineler dan in menig ander restaurant). Kortom, een prima restaurant om nog eens terug te komen.
joop L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij komen binnenkort met een groep graag terug; dit was mijn tesamen met mijn vrouw.
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het is een leuke ambiance, prettige tafel en makkelijke stoelen om te zitten. Het personeel is vriendelijk en correct. We hebben er geluncht en de porties waren netjes verzorgd en ruim voldoende.
Het geluidsniveau had voornamelijk te maken met een aantal zakenmensen die er zaten. Zij zaten te bellen met de telefoons op de speaker. Het verzoek om hier mee te stoppen had geen zin. Misschien dat hier het personeel ook op kan letten zodat het voor iedereen prettig blijft.
Kortom zeker een ervaring om nog een keer terug te komen.
goedegastje .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Met 12 collega's geluncht. Allemaal bestelde we wat anders. Het eten was mooi opgemaakt en uitstekend bereid. Complimenten voor de koks. De sfeer is goed en bediening aardig. We hebben genoten.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goede ambiance om bij te praten met vrienden.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Nagerechten beperkt, voor de rest prima restaurant
Frederik V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het afgelopen half jaar nu een paar keer hier geweest (sinds kort vanuit Amsterdam in Arnhem komen wonen); de locatie en ambiance/inrichting is inderdaad prima voor elkaar. Jammer dat de vissalade enkel zalm bevat (noem het dan zalm salade) en de bediening is vriendelijk maar vaak wel junior qua alertheid en kennis. Vandaar dan ook mijn -gedeelde- ergenis over de prijzen; deze zijn structureel (veel) te hoog. Voor kwaliteit betaal ik graag en dit wordt ook hier zeker wel geboden, maar bijv 2 bier en een schaaltje nootjes voor 14,- is eigenlijk niet te rechtvaardigen voor een zaak zonder verdere pretenties. Dit zouden ze echt meer moeten normaliseren.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Uitstekende kwaliteit eten en gastvrije ontvangst en bediening. Wij komen zeker terug.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
met een socialdeal hier gegeten een pratig 5 gangen menu. erg van genoten en mooie smaken. prima bediening en niets te klagen gehad. wel behoorlijk aan de prijs maar oke het eten en drinken is ook wel goed. maar of ik de normale prijs wil of kan betalen ,ik denk het niet. maar met een socialdeal zeker voor herhaling te doen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het eten is erg goed, maar de drankjes zijn extreem duur. Kopje koffie, 2 biertjes, 3 water en 2 wijn kosten je €34,10.
Terras buiten is leuk gelegen aan het water maar ook de rokers zitten er massaal. Kettingrokers en dikke sigaren verpesten het smaak volle eten.
De bediening doet en zegt er niets van. De 2e ster is voor de geweldige ober van Chinese afkomst, super kerel met verstand van zaken.
kapsalonesdee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten met 13 personen. Aardig groot gezelschap,perfecte locatie heerlijk 5 gangen diner voortreffelijk. En de bediening was top. Echt een aanrader. We hadden van te voren gereserveerd via de mail,Daarna hebben ze nog keurig telefonisch contact met ons opgenomen om het te bevestigen. En alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Hier komen we zeer zeker terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Na een hartelijke ontvangst hebben we een heerlijke avond gehad. Vriendelijke, behulpzame bediening, leuke smaakvolle gerechten en een prachtig uitzicht op het park met vijver. Onze trouwdag kon niet meer stuk!
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op het prachtige terras van de boerderij gegeten , plateau de boerderij vooraf
en entrecote als hoofd , gewoon de huiswijn genomen welke uitstekend was , vriendelijke bediening
Anonymous1979 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Bij aankomst waren de tafels vies en vol spullen van de vorige gasten. Na meerdere malen wenken, roepen, erg lang wachten kwam er eindelijk iemand. De bestelling ging vervolgens fout, we kregen iets anders. Tussendoor merkten wij dat hey bij andere tafels ook mis ging. Na weer lang wachten had ik aangegeven te willen afrekenen. Er kwam niemand. Ik ben maar zelf naar binnen gegaan. Uiteindelijk bleek het bonnetje ook niet te kloppen. Het personeel stond allemaal binnen, ipv op het terras te bedienen waar iedereen zo lang zat te wachten. De lunch vond ik ook erg duur voor wat je kreeg. Ik was er niet over te spreken. Spijtig.
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vanavond met een grote groep gegeten bij de boerderij! Wat viel dat tegen!!!
Na drie kwartier had nog niemand wat te drinken, zelfs geen water!!! De drankjes werden in fases gebracht, en wat voor fases ,een gezamenlijke toast zat er niet in!!
De tafel was zo gesitueerd dat de gasten ,mochten ze naar het toilet moeten, over de bloemborder heen moesten stappen!!! Dit was echt niet eenvoudig!
Ook het personeel had hier last van, want zij moesten het eten vanaf de andere kant tussen de andere gasten door, uitserveren.
Bij het voorgerecht bleek dat vegetarisch eten onder de categorie allergieen viel, iedereen kreeg hetzelfde voorgerecht met vis en vlees. Dit werd overigens wel gecorrigeerd maar zij kregen dus, hun voorgerecht pas toen de anderen het al op hadden.
Als hoofdgerecht had ik vis gekozen met St Jacobs schelpen. (Lekker!!) Helaas, deze waren zo zout, dat ik ze heb laten staan! Proeft de kok wel wat hij/zij uitgeeft ????
Personeel; vakantiekrachten ,maakt niet uit ,moeten het nog leren! Vast personeel, te verdedigend, geen houding van klant is koning ,maar klant is zeur!!
Een jongen, goed, met kennis van zaken,fijn!!!! Die moeten ze houden!!!

Het decor krijgt een 5 ivm het fantastische uitzicht,maar dus niet om de plaats op het terras!! Dan zou het echt een 0 zijn geweest. Dat kun je een ouder iemand echt niet aandoen!!!
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Via social deal gegeten bij brasserie de Boerderij. Op het terras met uitzicht op de vijver van Sonsbeekpark zit je op uitgelezen plekje.
Het vijf gangen menu was zeer smakelijk en daarnaast leuk opgediend. Een voorgerecht met een grote gamba, een stukje tonijn eetbare bloemetjes en geconfijte uitjes, prima. Een koffiekopje paprikasoep, pittig en een goede smaakmaker. Daarna een risotto met vis en zeekraal, een goede combinatie. Een vleeshoofdgerecht met garnituur en daarnaast frietjes, ruim voldoende en lekker van smaak. Het dessert was een plaatje om te zien en daarnaast goed van smaak, oa vruchtenijs met een muntschuim, een leuke combinatie en boven dien smaakvol. Het was erg druk en je moet vooral geen haast hebben, het is wel een avondvullend programma. Het personeel loopt erg hard, af en toe gaan er wat dingen niet helemaal correct, maar de vriendelijkheid maakt veel goed.
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Met de tentoonstelling van kunstobjecten in park Sonsbeek, kom je voor een diner na het "kunstsnuiven" al snel bij deze brasserie terecht en dat is geen straf. Het tegendeel. Met een verrassend Cubaans gemarineerde zalm werd gestart. Kwalitatief en qua smaak echt een "10" waard. De kalfsentrecote was zoals hij moest zijn, zeer smaakvol, echt medium en op temperatuur. Van mijn tafelgenoot kwamen bewonderende opmerkingen over het vegetarische menu met asperges. Kortom het kunstsnuiven was heerlijk en de afsluitende maaltijd perfect.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vorig jaar al tafel gereserveerd voor 17 pers en 2x gebeld...bij aankomst tafels niet klaar volgens afspraak. Koffie besteld..taart bij 2e kopje koffie pas, bediening keek naar lege glazen/kopjes maar lieten alles opstapelen zodat onze gasten het maar zelf gingen opruimen. Heb meerdere malen de bediening moet vragen of wij wat te drinken mochten bestellen. Kortom diep triest vooral als je toch daar een dikke rekening van enkele honderden euro's betaald aan het einde. Wij hadden toch een andere 1e huwelijksdag viering verwacht... Compliment voor de enige manlijke bedieningslid...hij deed erg zijn best om het naar onze zin te maken en de fouten van zijn andere collega's te verhelpen nadat ik hem hierover had aangesproken.