Brasserie De Boerderij

Parkweg 2 6815 DJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Boerderij

Genieten in het park

Wat een toplocatie, midden in het schitterende Sonsbeek park, tussen al het groen. In dit monumentale pand geniet je in een hippe inrichting van Frans georiënteerde gerechten. Smaak en sfeer, dat is waar het om draait.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Boerderij

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Boerderij

Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een hele fijne plek met goede kwaliteiten. Zowel het eten als de bediening erg fijn. De smaken van het eten komen allemaal mooi samen. De bediening is vriendelijk en weet wat ze verkopen. Heerlijk gegeten.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
de verwachtingen waren hoog, echter te hoog helaas.
Door een engelstalige!! ober te moeten worden bediend is met een gemiddelde tafel niet handig.
Weinig aandacht, wel voor de 'bekende' gasten.
Niet meer komen, jammer.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Mooie ligging aan waterpartij, leuk terras.
s D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
eten perfect.een ober had zijn gedachten er niet bij vergat geregeld wat bestelling bier .tot twee keer en fleswater .hij was wel aardig maar vergeetachtig..een ober.... zo ontzettend vriendelijk met humor en vrolijk blonk uit een 10 met een griffel
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was heerlijk compliment voor de bediening de nieuwe inrichting beviel ons prima heerlijke stoelen. Thea Bodewes
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ja op terugreis naar huis maar eerder ook vaak toen wij nog een bedrijf hadden vaak met zakenmensen ook wel met familie.
joop L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Op Zondag een aangepaste kaart; na uitleg werd alles in overleg_maar naar druk van mijn vrouw goed geregeld.
wij waren met 6 personen, en hebben tussen 500 en 600 Euro gespendeerd.
Eten is zeer goed,en het nagesprek leerzaam voor alle betrokkenen.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk avondje uit gehad met vrienden, met de social deal bon en een wijnarrangement erbij was het een avond zoals er nog vele zouden mogen volgen. En die gaan er ook komen.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben hier 'en famille' gegeten (groep van 10 personen). De brasserie is heel sfeervol, de ontvangst en bediening heel hartelijk en het eten was heerlijk en werd mooi opgemaakt geserveerd met prachtige wijnen (of andere drankjes). Voor de vegetariers mag de kaart nog wel iets uitgebreid worden, maar mijn vegetarisch gerecht was wel origineel (en veel origineler dan in menig ander restaurant). Kortom, een prima restaurant om nog eens terug te komen.
joop L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij komen binnenkort met een groep graag terug; dit was mijn tesamen met mijn vrouw.
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het is een leuke ambiance, prettige tafel en makkelijke stoelen om te zitten. Het personeel is vriendelijk en correct. We hebben er geluncht en de porties waren netjes verzorgd en ruim voldoende.
Het geluidsniveau had voornamelijk te maken met een aantal zakenmensen die er zaten. Zij zaten te bellen met de telefoons op de speaker. Het verzoek om hier mee te stoppen had geen zin. Misschien dat hier het personeel ook op kan letten zodat het voor iedereen prettig blijft.
Kortom zeker een ervaring om nog een keer terug te komen.
goedegastje .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Met 12 collega's geluncht. Allemaal bestelde we wat anders. Het eten was mooi opgemaakt en uitstekend bereid. Complimenten voor de koks. De sfeer is goed en bediening aardig. We hebben genoten.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goede ambiance om bij te praten met vrienden.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Nagerechten beperkt, voor de rest prima restaurant
Frederik V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het afgelopen half jaar nu een paar keer hier geweest (sinds kort vanuit Amsterdam in Arnhem komen wonen); de locatie en ambiance/inrichting is inderdaad prima voor elkaar. Jammer dat de vissalade enkel zalm bevat (noem het dan zalm salade) en de bediening is vriendelijk maar vaak wel junior qua alertheid en kennis. Vandaar dan ook mijn -gedeelde- ergenis over de prijzen; deze zijn structureel (veel) te hoog. Voor kwaliteit betaal ik graag en dit wordt ook hier zeker wel geboden, maar bijv 2 bier en een schaaltje nootjes voor 14,- is eigenlijk niet te rechtvaardigen voor een zaak zonder verdere pretenties. Dit zouden ze echt meer moeten normaliseren.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Uitstekende kwaliteit eten en gastvrije ontvangst en bediening. Wij komen zeker terug.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
met een socialdeal hier gegeten een pratig 5 gangen menu. erg van genoten en mooie smaken. prima bediening en niets te klagen gehad. wel behoorlijk aan de prijs maar oke het eten en drinken is ook wel goed. maar of ik de normale prijs wil of kan betalen ,ik denk het niet. maar met een socialdeal zeker voor herhaling te doen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het eten is erg goed, maar de drankjes zijn extreem duur. Kopje koffie, 2 biertjes, 3 water en 2 wijn kosten je €34,10.
Terras buiten is leuk gelegen aan het water maar ook de rokers zitten er massaal. Kettingrokers en dikke sigaren verpesten het smaak volle eten.
De bediening doet en zegt er niets van. De 2e ster is voor de geweldige ober van Chinese afkomst, super kerel met verstand van zaken.
kapsalonesdee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten met 13 personen. Aardig groot gezelschap,perfecte locatie heerlijk 5 gangen diner voortreffelijk. En de bediening was top. Echt een aanrader. We hadden van te voren gereserveerd via de mail,Daarna hebben ze nog keurig telefonisch contact met ons opgenomen om het te bevestigen. En alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Hier komen we zeer zeker terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Na een hartelijke ontvangst hebben we een heerlijke avond gehad. Vriendelijke, behulpzame bediening, leuke smaakvolle gerechten en een prachtig uitzicht op het park met vijver. Onze trouwdag kon niet meer stuk!