Brasserie de Bles

Doctor van Noortstraat 154 2266 HC Leidschendam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Bles

Comfort en hip

De menukaart is fijn en compact, zo kun je kiezen uit verschillende Blesschotels. Naast de kaart kun je hier elke dag 'eten wat de pot schaft'. Er heerst een hippe Scandinavisch sfeer met veel hout, planten en licht. In de winter zit je hier knus en comfortable rondom de knisperende haard. Kinderen vermaken zich in de kinderspeelhoek!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Bles

• Engels gesproken , Wi-Fi
Hhenk .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Leuk op het terras geluncht, Maar helaas wat een topper volgens de kaart moet zijn, was een tegenvaller: een gehakt brood(je), van minimale grootte en keihard. Mijn vrouw 2 kleine broodjes (ook hard) en minimaal belegd. De bij behorende sla niet even aangemaakt.
Mooie ambiance, maar nu het eten nog.
Dit was voorlopig voor het laatst.
Simone1980 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten in de brasserie. Erg sfeervolle inrichting en een heerlijk terras.
Een aanwinst op deze prachtige locatie!
Alberto22 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na een flinke verbouwing is er een mooie en gezellige brasserie ontstaan. De keuzemogelijkheden van de menukaart zijn wel beperkt. De gerechten staan inderdaad op eetcafe niveau (=brasserie) en zijn stevig geprijsd voor wat er op je bordje komt te liggen. Een paar missertjes: mijn vrouw had de zalmfilet (lekker!) met een sausje. Die saus loopt door de patatjes en de salade, aangezien alles op één bord wordt uitgeserveerd. Serveer de salade (is rauwkostsalade) en patat in aparte schaaltjes zou ik zeggen. Dit draagt ook positief bij aan het "lekker uit eten" gevoel en maakt het geheel wat "verfijnder". De rode huiswijn vonden wij geen topper, helaas. Bediening maakte een missertje door een verkeerd voorgerecht te brengen, kan gebeuren. Wel vriendelijk en al met al een positieve ervaring om hier eens gegeten te hebben.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vanavond weer lekker gegeten bij Brasserie de Bles. Een leuke speelkelder voor kleine kinderen met glijbaan, speelgoed enz. De kinderen lekker spelen en ondertussen kunnen wij lekker eten voor voor een redelijke prijs.