Brasserie de Biesbosch

Rijksstraatweg 186 3316 Dordrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Creme brulee

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Biesbosch

geen
  • Kom je met de auto?
    Brasserie de Biesbosch is gelegen op vakantie resort: Europarcs resort de Biesbosch.
  • : ja

• Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Biesbosch

Annie En John D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Dit is een heel mooie zaak,waar de bediening zeer vriendelijk was.Eten was heerlijk komen zeker terug.Kunnen
dit zeker aanbevelen.
Hinke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
het restaurant heeft een hele gezellige uitstraling, tafeltjes niet te dicht bij elkaar. Het eten was echt heel goed, de bediening erg vriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar!
C D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie.
leuk aangeklede eetzaal. lekkere stoelen.
Klein contrast tussen heerlijke en mooi gepresenteerde zeebaars en het schaaltje met patat. Liever zou ik er wat gebakken aardappeltjes bij hebben gehad,maar misschien is dat persoonlijk.
Wel werd er lekkere verse sla bij geserveerd. Aanrader!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Voor de derde keer gegeten. Uitstekend restaurant. Goede bediening. Veel ruimte doordat de tafels niet zo dicht op elkaar staan
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Prima eten. Vriendelijke bediening. Restaurant is gesitueerd op een vakantieresort en is moeilijk te vinden, vooral 's-avonds. Telefoonnummer op Iens klopte niet.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zalm salade was goed, Tomatensoep, vers en lekker, kan warmer worden geserveerd.
Hoofdgerecht, biefstuk, qua smaak en volume was goed, Pepersaus minimaal en niet vloeibaar doch paperig.
Welgeteld 4 sperzieboontjes en wat roerbakgroente. Apart werd er geen salade bij geserveerd Dit was echt ONDER de maat.
Nagerecht creatie van veel soorten maar weinig tegelijk toefje slagroom, en 1 bolletje ijs. Crème brûlée minimaal, stuk of 7 bosbessen, bord versierd met sinaasappel/mango dressing. Dat we met korting eraf met in totaal met 6 consumpties aan wijn, fris, koffie, thee 71 euro kwijt waren voor 3 personen doet er niet toe. Probeer wat meer te doen aan die 4 sperziebonen en roerbak frutsels.
Beste Willem Nugteren,

Het spijt ons dat u dit zo heeft ervaren. Echter is het zo als u meer groente wilde had u dit ten alle tijden mogen vragen dit geld ook voor een salade. Deze had u dan kosteloos gekregen. Wij snappen dat het daar nu een beetje laat voor is. Wij vinden het erg vervelend voor u dus wil ik u graag iets aanbieden voor een volgend bezoek. U kunt contact opnemen met het restaurant en even vragen naar: Nancy of Gerda. wij hopen u snel weer terug te zien.
Met vriendelijke groet,
Team de Biesbosch.
Carlo L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten. En ook extra groenten vragen geen probleem. Zeer vriendelijke bediening
Corstiaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Hierbij het beloofde berichtje. We hebben een tafel gereserveerd via Social deal. Hierom kregen wij een keuze menu van drie gangen. Ondanks dat het via social deal gereserveerd was hadden we voldoende keus. Voor het voorgerecht hadden we een aantal aanpassing en dat was geen enkel probleem en werd keurig naar wens geserveerd. Het hoofdgerecht was een heerlijke biefstuk. Ook hierbij een aantal wensen en ook hierbij werd perfect geserveerd. Na deze twee gangen keken we dus vol verlangen uit naar het na gerecht waar zelfs meer keus bij was in plaats van 2 keus hadden we nu keus uit 4. Ook deze gang was een geweldige smaak sensatie. De bediening vraagt keurig op het juiste tijdstip na iedere geserveerde gang of het smaakt, top!Ondanks dat het inderdaad wat slecht vindbaar is hebben wij met z’n drieën hier geweldig genoten van drie perfecte gangen. Alle lof voor dit restaurant. Bij deze chef en bediening bedankt wij komen nog een keer terug.
M D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Onverwachts een gezellig restaurant aan de rand van Dordrecht. Heerlijk gegeten doet gezellige bediening en het restaurant zag er keurig en gezellig uit. Zeker een reden om nog een keer naar toe te gaan.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heel goede bediening erg lekker gegeten echt een aanrader
WPJ S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
een goede aanrader
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eenvoudige maar lekkere maaltijd
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Voor herhaling vatbaar.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De bediening was heel vriendelijk het eten lekker maar tussen het voor en hoofdgerecht zal wel heel veel tijd. We waren om 18 uur binnen en we kregen om 20.10 uur ons hoofdgerecht.
Erg leuke tent maar ik hoop wel dat t niet altijd zo lang duurt
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer moeilijk te vinden en meteen bij binnenkomst werd ons medegedeeld dat 1 van de drie voorgerechten niet voorradig was. We hebben onmiddellijk rechtsom keer gemaakt en heerlijk bij Van der Valk gegeten. Dit restaurant in ieder geval nooit meer.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gereserveerd via de AH restaurant actie. Heel moeilijk te vinden in de middle of no where. Zeer stil in het restaurant. Van de 3 voorgerechten waren er maar 2 beschikbaar. We zijn onmiddellijk vertrokken. Dit restaurant is geen volwaardige deelnemer aan de actie. Ik begrijp wel dat ze reclame willen, maar niet over mijn eetplezier, jammer dat we er helemaal heen zijn gereden. Daarna heerlijk gegeten bij Van der Valk Dordrecht.
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We weden hartelijk ontvangen en er was een keurige bediening het eten was goed bereid gezellige inrichting met knus gecreëerde hoekjes we gaan hier zeker nog een keer terug komen
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het voorgerecht evenals het nagerecht was prima. Het hoofdgerecht weinig smaak.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prima!
JH V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ik miste verse groenten bij het gerecht (saté met friet)