Brasserie De Beyaardier

Schild 4 7461 DD Rijssen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Beyaardier

Terug in de tijd

Zou jij ook zo graag even een sprong terug in de tijd maken? In Brasserie De Beyaardier is dit mogelijk! Hier kun je namelijk een uitgebreid diner in Middeleeuwse sfeer beleven. Vorstelijk tafelen met een knapperend haardvuur in het kielzog, met afsluitend een ongekend goede kop koffie van de huisbarista. In de open keuken kun je met eigen ogen zien hoe de chefs alle dagverse gerechten één voor één omtoveren tot een Franse hoogstandjes. Van een goed gevulde uiensoep tot gegrilde zeebaarsfilet, niks is hen te gek. Dus haal je operettekostuum uit de kast en schuif aan!

Meer informatie over restaurant Brasserie De Beyaardier

Maandag t/m Woensdag vanaf 16:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag Gesloten

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen in de mooie kamer met open haard. Het voorgerecht (champignons Dordogne, paddenstoelen gefrituurd in bierbeslag). Mijn gamba's als hoofdgerecht waren erg lekker maar het 2 persoons- vleesmix- pannetje was redelijk. De schnitzel was lekker maar de spareribs waren heel droog, taai en te lang gegrild (erg donker van kleur.) De bediening was vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mooi en degelijk restaurant wat doet denken aan een oude herberg. Begin van de avond wat rustig, maar uiteindelijk een mooie zaterdagavond bezetting. Bediening was erg vriendelijk. De gerechte waren vrij simpel, maar heel degelijk. Geen poespas, maar gewoon netjes. Niks op aan te merken, maar het maakte het geheel ook niet heel bijzonder. De porties waren ruim voldoende. Wachttijd kan soms wat scherper, zeker richting het dessert.
Blankvoortrieta .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk ontvangst Door de bediening. Heerlijk gerechten, mooi opgemaakt met heerlijke frites en gebakken aardappels. Rauwkost en pastinaak heerlijk. Ruim voldoende van alles. Dit alles met heerlijke wijn. En een heerlijk nagerecht. Kortom we hebben heerlijk smaakvol gegeten.
Wel zou ik het fijn vinden als wij de volgende keer uit meer dan 2 hoofdgerecht zouden kunnen kiezen.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Keuze menu van AH actie was helemaal prima. Goed voorgerecht. Heerlijke zwaardvis en biefstuk als hoofdgerecht. En de complete koffie is een heel fijn nagerecht. Ontzettend aardige bediening. Prima eten. Een aanrader.
Gert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Vriendelijke bediening en flexibele kok!
We kregen een vegetarisch menu, terwijl dat niet op de kaart stond!
Mooie ruimte in oude sfeer onder de toren van de Schildkerk.
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de AH-restaurant actie. Brasserie De Beijaardier in Rijssen heeft een speciale kaart voor deze actie. Bij elke gang konden we kiezen uit twee gerechten. De ontvangst was vriendelijke en gastvrij. De bediening attent en persoonlijk. Zelden aten wij een driegangenmenu dat zo mooi in balans was tegen een dergelijk aantrekkelijke prijs. De biefstuk was smaakvol en heerlijk mals. De sfeer rustig niets overhaast.
Kortom wij hebben erg genoten en kinnen de Beijaardier van harte aanbevelen!!
Gerleen P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor elke gang slechts keus uit 2. Lekker, maar niets bijzonders. Goed gevuld, maar 90% cliëntele wasmachine er met de AH bon.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima ontvangst, goede variatie in gerechten, prijs kwaliteit verhouding is goed.
wij waren op een woensdagavond, misschien niet de meest uitgelezen uitgangsavond daardoor was het waarschijnlijk erg rustig.
Hhamer48 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
het eten op zich was goed
hoofd gerecht erg weinig en klein
nagerecht erg simpel en klein
vond het erg lang duren voor er wat op tafel kwam
bediening was vriendelijk,maar geef een 4 omdat we veel te lang moesten wachten
vind de prijs hoog voor wat je er voor op tafel krijgt
Mvdveldt .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker buiten kunnen zitten ondanks de tegen! Het eten was heerlijk en meer dan genoeg en ondanks dat we de champignonsaus ipv pepersaus hadden besteld en toch de pepersaus kregen, fantastische combinaties met heerlijk mals vlees! Geweldige avond gehad!!
Gauwe .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben hier prima gegeten. voor een doordeweekse dag nog prima bezet ook Erg aardige bediening. Leuke locatie. Echt een aanradertje.
Josebraamhaar .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Zand in rucola sla van wrap. Dame in bediening was druk om haar haar in staart te krijgen aan de bar, niet hygiënisch.
Dit zegt toch volgens ons genoeg. Hygiene daar gaat toch om!

Kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De perfecte gastheer maakt een avond goed, en die perfecte gastheer werkt bij De Beyaardier!
Het is een degelijk menu, goed van kwaliteit en de bijlagen zijn dat ook.
Het AH menu is met bijna 30 Euro misschien wat ruim, maar al met al hoef je niet met een lege maag of pijn in je buik over een miskoop het restaurant te verlaten: absoluut niet!
Mirjam_brinks .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De sfeer is gezellig, sfeervol! Het eten is fantastisch! Ik vroeg of er verse aardbeien in mijn nagerecht zat, dat klopte maar ze hebben er ook nog wat extra bijgedaan..
Lydiagerritsen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten was prima! Onze dochter is vegetarier en voor haar hadden ze een mooi menu gemaakt. Mooie zaak en vriendelijke bediening.
Sanseveria .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij kwamen via de ah actie. En hadden daardoor een beperkte kaart en het eten werd relatief duurder dan het zomer menu wat vrijwel dezelfde kaart had. De bediening was vriendelijk maar we moesten lang wachten op het eten.
Hvboxtel .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De Beyaardier was voor ons een verrassing in Rijssen. Dat hadden we nog niet ontdekt. De brasserie was gezellig en gemoedelijk. Het eten was lekker.
Het systeem van AH restaurant heeft ook daar een minpuntje: de speciale kaart (voor AH restaurant bezoekers) heeft een zeer beperkte keuze. Na 2x ben je daar dan ondanks de gezellige entourage uitgekeken en ga je niet opnieuw daar nog eens fijn uit.
Cleopatra147 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was prima, porties waren goed en zeker niet kleiner, ook al was het 2e hoofdgerecht gratis me AH spaarkaart. De enige opmerking die ik kan maken is dat we niet werden gevraagd hoe we onze biefstuk wilden, rare, medium of well done!
Elbrecht .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Er was een speciaal AH restaurantactie menu. Weinig spannend maar wel erg smakelijk bereid. Goede bediening. Het interieur verdient een update.
Cvlne122a .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ofschoon het restaurant op dinsdag 5 juli leeg was hebben we met z'n tweeen heel goed gegeten bij dit restaurant.
Vooraf een broodplankje , uitgebreid opgediend met goede kruidenboter en aioli met een frisse garnering van fruit en verse kruiden .
Hoofdgerechten : Op huid gebakken Schotse wilde zalm en een ossenhaas. Beide goed klaargemaakt en wat werd beloofd werd ook geleverd . Dus geen kweekzalm en geen kogelbiefstukje .
Voorts prima en uitgebreid garnituur ; 2x groente , 2x aardappel + 1x gegratineerde aardappel. Volume goed !
Wijnkeuze beperkt ; mag best een flesje voor € 30,00 bij ; zowel rood als wit. Glasprijs € 6,50.

Personeel , hoewel uiterst beleefd en lief , mag wel wat meer kennis opdoen over de producten van de kaart . Goede kwaliteit is altijd leuk te adviseren ! Hier ligt dus werk voor de manager ! Als we in de buurt zijn komen we weer eten . Loes en Cees