Brasserie de Berken

Borgerweg 21 9462 RA Gasselte Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Berken

Culinaire oase in een prachtig heidegebied

Brasserie De Berken vormt het ideale begin- of eindpunt van een wandeling door natuurgebied Het Drouwenerzand. Uiteraard zijn fietsers ook meer dan welkom, net als mensen die hun auto het liefst gewoon voor de deur parkeren. Met uitzicht op het prachtige heidegebied is het goed toeven op het terras en ook binnen voel je je naast de houtkachel of met een krantje aan de leestafel al snel thuis. Geniet van heerlijke seizoensgerechten die met veel liefde en passie worden bereid door de keukenbrigade. Wedden dat die wandeling er misschien niet eens van komt?

Meer informatie over restaurant Brasserie de Berken

9,6

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Berken

Klaaas V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima sfeer, mooie kaart, aardig personeel en en prachtige lokaties met uitzicht.
Rolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Met name de proeverijen (voorgerecht en nagerecht) raden wij iedereen aan!! Op het eten is absoluut niets aan te merken. Een aanrader.
g K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super ontvangst en bediening het 3 gangen menu wat wij hadden zag er heerlijk uit ,maar was ook heerlijk
Voor ons zeker aanleiding voor vervolg bezoeken aan deze brasserie????
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer ontspannen dinner gehad en een fijne bediening
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Erg vriendelijk personeel
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heel gastvrij en lekker. Zou wel wat meer groente op tafel mogen.
sabine R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk en bewust eten! Een vriendelijke en goede bediening! En ze snappen wat kinderen nodig hebben. Een kleurplaat, een speelhoek met Duplo en blokken en een tuin waar je kunt klauteren en klauteren. Kortom een plek waar je lekker en ontspannen uit eten kunt met of zonder gezin.
Nanda Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De high tea van vanmiddag was weer heerlijk. Grote diversiteit aan zoete&hartige hapjes en vriendelijk&behulpzaam personeel.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer verrassende brasserie! Goed en genoeg gegeten enattente bediening.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, relaxte sfeer, verrassend vegetarisch hoofdgerecht.
Yvon O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vanavond 17-06-17 hebben we ons laten verrassen met een 3 gangen met bijpassende wijnen. Ons voorgerecht was een smaak explosie met een overheerlijke rose saint roch. Het hoofdgerecht met gamba's en rundvlees Surf en Turf en een overheerlijke claude vialade carbernet sauvignon was echt genieten. Met als klap op de vuurpijl ons dessert met een heerlijke niet te zoete ijswijn. Ons dank is groot we hebben heerlijk genoten van alle smaken. En een vriendschappelijk bediening.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Goede prijskwaliteit verhouding. We gaan hier zeker vaker genieten van het eten.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super lekker gegeten en gedronken. Goede en vriendelijke bediening. Prima prijskwaliteit verhouding. We gaan hier zeker vaker genieten van het eten.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super lekker gegeten, geweldig en vriendelijke bediening. Goede prijskwaliteit verhouding. We gaan hier zeker vaker eten.
Ati V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten bij de Berken. Goede en aardige bediening, die meedacht om een Natriumarm menu samen te stellen. Zeker een aanrader en als we in de buurt zijn komen we graag weer langs.
Fam. Van Gent
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Na de winterstop weer eens heerlijk gegeten. We werden verrast met een heerlijke amuse bij ons glaasje wijn, daarna een verrukkelijk soepje en een hoofdgerecht om je vingers bij af te likken! Alles al weer mooi in de paas sfeer versierd en de bediening is zoals vanouds geweldig!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer. Doe maar of je thuis bent. We komen zéker terug.
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een fijn restaurant! Heerlijk gegeten, bijzonder menu en het personeel is erg gastvrij.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben hier vanavond voortreffelijk gegeten ! Alle gerechten heerlijk smaakvol en meer dan genoeg voor een goed gevulde buik
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prettige ambiance in ruim restaurant, met lekker(e) biologisch waar voor je geld. Top