Brasserie de Berk

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Berk

Anke R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
De Bos-burger is een langwerpige fabrieksbal op een fantasieloos broodje. De steak was medium gevraagd, maar werd doorbakken geserveerd. Aardbeiencoupe klinkt veel belovend, maar bleek vooral ijs te zijn met een paar aardbeien als garnering. Jammer dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan. De locatie is heel aantrekkelijk, nu het eten weer!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik was al bekend met Brasserie De Berk en ik blijf hier dan ook regelmatig terugkomen voor een drankje, een lunch of een diner. Dit keer even lekker bijkomen van een boswandeling met een lekkere kop koffie en thee bij de open haard. We hadden trek in een kleine hap, maar aangezien ik weet dat hier redelijke porties geserveerd worden en het al halverwege de middag was hebben we besloten een broodje met z’n tweeën te delen. Dit heb ik aangegeven bij de bediening en gevraagd of we extra bestek en een bord erbij mochten. Wat bleek even later, we kregen allebei ons eigen bord uitgeserveerd mooi opgemaakt met allebei een half broodje! Dit vind ik nog eens service! We hebben allebei heerlijk genoten van ons eigen deel van een krakend vers broodje kip pikant (aanrader)!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hier zakelijke lunch gegeten met 8 personen. Goede, bediening. Wel grote porties, een tosti is twee halve stokbroden met gegrilde kaas/ham en tomaat, maar heel smakelijk. Het restaurant zat vol, de afstanden tussen de tafels is gering, waardoor het heel rumoerig was en je elkaar moeilijk kan verstaan.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ben vandaag in jullie restaurant geweest. Heerlijk gegeten !
Maar iets wil ik toch even melden, de bediening vond ik nu niet echt top. Vond het een beetje ongeïnteresseerd. Een beetje vriendelijkheid had wel iets meer mogen zijn.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Waren er afgelopen week. Het duurde een eeuwigheid voor we geholpen werden. Donker bruin werd verwisseld met pils. We bestelden 2 maal sate. Gewoonweg niet te eten . Droog, taai en gedeeltelijk zwart geblakerd. De bijgeleverde frites waren als aardappelpuree van binnen. Dat men zoiets durft te serveren. Hier zien ze mij nooit maar dan ook meer terug.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier geluncht met vrienden tijdens vastenavend. Was een stuk rustiger dan normaal, dat is zeker fijn om de berk in rustigere tijden mee te maken. Dat was in de bediening helaas niet terug te zien. We werden regelmatig vergeten en achter ons was een feestje en er werd zonder aankondiging een fles champagne/wijn achter onze stoel gezet. Was maar goed dat ik em uiteindelijk bij het opstaan zelf had gezien. Eten was verder heerlijk en van goede kwaliteit, daar hebben we bij de berk nooit over te klagen. Goede keuken en voor ieder wat wils.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In Bergen op Zoom heb ik met 2 vriendinnen fijn gegeten. Bij ontvangst was onze gereserveerde tafel niet vrij, dit werd vlot opgelost en de bediening was zeer vriendelijk. Ik nam vooraf de geitenkaas salade, grote portie en mooi opgediend vervolgens het hoofdgerecht en dit was runderpuntjes met o.a. Champignons en frietjes : smakelijk gerecht. De ober had een klein probleempje met het spuitwater , de oplossing was even schudden met de fles! Wel rumoerige omgeving door de grote drukte. Parkeren in de modder. Weinig parkeerruimte toen wij in het donker aankwamen , nog een aandachtspunt omdat de restaurant afgelegen ligt en matige verlichting heeft langs de weg.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellige plek op een mooie locatie. Het eten was er prima, hoeveelheden groot! ondanks dat we niet gereserveerd hadden was er nog een plekje voor ons en onze kleine kinderen om een dessert te eten (wat uiteindelijk toch meer werd dan dat). Kaart is divers, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker eten. Leuke sfeer.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren met 6 personen geluncht. We hebben meerdere fingerfood plateau's vlees en vis besteld.
Rijkelijk gevulde planken met div. soorten vlees en vis, geserveerd met brood en smeersels.
Het zag er erg lekker uit en zo smaakte het ook. Heerlijk!
Bediening was gewoon goed en de locatie is geweldig!
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
gezellige personeelsavond gehad met bbq, buiten op het terras, gezellige tafelhaarden, terras heaters( moesten even opgestart worden maar toen ze branden heerlijk en gezellig)
Sylviavr .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zalig gegeten tomatensoep was overheerlijk lekker stokbroodje erbij. Daarna mixed grill. Mooi gepresenteerd en t was superlekker . toetje van de chef is ook absoluut een aanrader. Personeel is super vriendelijk ondanks dat t druk was kortom we komen hier graag terug
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb erg genoten van mijn mixed grill, mijn grootmoeder heeft haar vis trio vrij snel weggetoverd. De bediening stond ten alle tijden paraat, ook hierover was niets te klagen.
Kortom, aangename eetgelegenheid.
Overvecht .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Weer heerlijk gelunched vanmiddag ! We hebben voor de gerechten met asperges gekozen en we hebben heerlijk zitten genieten van de versheid en de creativiteit van de gerechten. Het jonge team is altijd enthousiast en je wordt op je wenken bediend.
We hebben in de serre gezeten en nu met de nieuwe glazen schuifdeuren lijkt het net alsof je midden in de natuur zit.
Al met al vol lof voor jullie allemaal en graag tot binnenkort !
TomMusters .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Super gezellig restaurant waar herkenbaar eten word geserveerd. De bediening is super spontaan en gastvrij (bovengemiddeld goed)

Prijs kwaliteit is goed en locatie is super.

Kom zeker terug
Nimet D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Qua smaak, presentatie, locatie, interieur, terras uitstekend! Vandaag weer voor de zoveelste keer gegeten voor 2 personen Mix grill en runderhaaspuntjes met teriyaki saus. Echter heb ik vandaag in mijn eten een haartje gevonden. Ookal is dit iets wat absoluut een no go is, vond ik het toch menselijk dat zoiets kan gebeuren. Echter vond ik de manier hoe ze hier mee zijn omgegaan echt slecht maar dan ook ECHT slecht. Ik verwachtte op z'n minst een sorry of een compensatie omdat ik het niet verder heb kunnen eten. Dit is voor mij een reden om niet meer bij de Berk te gaan eten en in mijn omgeving ook niet meer aan te raden.
Beste Nimet, wat enorm jammer dit te lezen. Zoals je zelf schreef "voor de zoveelste keer gegeten" dus wat dat betreft weet je uiteraard ook dat gastvrijheid en service bij ons hoog in het vaandel staan. Wij hebben een zeer enthousiast en gedreven team en vinden het daarom des te meer te betreuren dat door de foute handeling van 1 van onze medewerkers, team De Berk zo wordt weggezet. Wij hebben inmiddels via de reservering uw telefoonnummer en zouden graag morgen contact opnemen om e.e.a. te bespreken/compenseren zodat u wellicht toch een volgende keer met een goed gevoel wederom terug kan kijken op een bezoek aan onze locatie. Met vriendelijke groet, Reza & Elise en Team de Berk
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De Berk ligt mooi gelegen en zowel het restaurant als het terras deel zien er goed uit. Voor de lunch besteleden wij saté. Helaas leek hetgeen uitgeserveerd werd in de verste verte niet op saté en nog erger het smaakt er niet naar. De kruiden waarmee de kip “gemarineerd” was overheerste. De verdere presentatie van het gerecht met kleine bakjes met kroepoek en atjar was origineel.
Beau M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heb hier heerlijk gegeten en ze hebben veel keus in gerechten en verder hebben ze ook super vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader
Jorik W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mooi restaurant op een schitterende locatie met goed personeel. Al meerdere malen terug gekomen en altijd weer naar huis met een lach en goed gevulde buik. Laatst op het terras gezeten, waar je uitkijkt over het bos. Vriendelijk geholpen door het personeel en genoten van de flinke porties die je krijgt. Een absolute aanrader!
caspar94 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zelf ben ik al meerdere malen naar de Berk geweest en altijd tevreden en met een volle buik naar huis gegaan. Het terras is schitterend met een prachtig uitzicht op het bos. Het eten is heerlijk en heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Verder is het personeel erg vriendelijk en goed bekend met de menukaart. Dit alles tezamen maakt het een geweldige ervaring en zeker aan te raden voor iedereen.
Meg55 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Nou op Moederdag fijn de De Berk dachten we.
Bestelde een stokbrood maar die kregen we van de Berk. Lekker maar de 2e keer kruidenboter willen pakken zit er een HAAR in . Laten zien gooi die jongen het weg zeg sorry. Moet zelf om nieuw vragen. Maar toch voorzichtig eten na die haar en bekijk alles goed. Carpaccio op veel te veel sla en weinig op smaak. 3 x soep was goed. Eye rib goed spare rib goed. Mijn dochter friet met frikandel Maar helaas was deze ook niet goed. Mijn dochter luste gelijk niets meer. Ik saté neem 1 stukje kip wil hapje van me sla eten wat denk je Weer 1 Haar heb gelijk weer iemand geroepen wilde ander eten geven nou, ik hoef echt niets meer.honger was gelijk weg. Wilde drinken geven maar na 2 haren heb ik het wel gehad en wil naar huis. Ik hoef mijn saté niet af te rekenen wat mijn heel normaal lijkt. Moet heel wat gebeuren dat ik de Berk nog een kans wil geven. Want ze zeggen dat de hygiene goed op orde is maar daar ga ik nu toch erg aan twijfelen.