Brasserie de Berk

Meer informatie over restaurant Brasserie de Berk

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In Bergen op Zoom heb ik met 2 vriendinnen fijn gegeten. Bij ontvangst was onze gereserveerde tafel niet vrij, dit werd vlot opgelost en de bediening was zeer vriendelijk. Ik nam vooraf de geitenkaas salade, grote portie en mooi opgediend vervolgens het hoofdgerecht en dit was runderpuntjes met o.a. Champignons en frietjes : smakelijk gerecht. De ober had een klein probleempje met het spuitwater , de oplossing was even schudden met de fles! Wel rumoerige omgeving door de grote drukte. Parkeren in de modder. Weinig parkeerruimte toen wij in het donker aankwamen , nog een aandachtspunt omdat de restaurant afgelegen ligt en matige verlichting heeft langs de weg.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellige plek op een mooie locatie. Het eten was er prima, hoeveelheden groot! ondanks dat we niet gereserveerd hadden was er nog een plekje voor ons en onze kleine kinderen om een dessert te eten (wat uiteindelijk toch meer werd dan dat). Kaart is divers, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker eten. Leuke sfeer.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren met 6 personen geluncht. We hebben meerdere fingerfood plateau's vlees en vis besteld.
Rijkelijk gevulde planken met div. soorten vlees en vis, geserveerd met brood en smeersels.
Het zag er erg lekker uit en zo smaakte het ook. Heerlijk!
Bediening was gewoon goed en de locatie is geweldig!
Sylviavr .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zalig gegeten tomatensoep was overheerlijk lekker stokbroodje erbij. Daarna mixed grill. Mooi gepresenteerd en t was superlekker . toetje van de chef is ook absoluut een aanrader. Personeel is super vriendelijk ondanks dat t druk was kortom we komen hier graag terug
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
gezellige personeelsavond gehad met bbq, buiten op het terras, gezellige tafelhaarden, terras heaters( moesten even opgestart worden maar toen ze branden heerlijk en gezellig)
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb erg genoten van mijn mixed grill, mijn grootmoeder heeft haar vis trio vrij snel weggetoverd. De bediening stond ten alle tijden paraat, ook hierover was niets te klagen.
Kortom, aangename eetgelegenheid.
Overvecht .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Weer heerlijk gelunched vanmiddag ! We hebben voor de gerechten met asperges gekozen en we hebben heerlijk zitten genieten van de versheid en de creativiteit van de gerechten. Het jonge team is altijd enthousiast en je wordt op je wenken bediend.
We hebben in de serre gezeten en nu met de nieuwe glazen schuifdeuren lijkt het net alsof je midden in de natuur zit.
Al met al vol lof voor jullie allemaal en graag tot binnenkort !
TomMusters .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Super gezellig restaurant waar herkenbaar eten word geserveerd. De bediening is super spontaan en gastvrij (bovengemiddeld goed)

Prijs kwaliteit is goed en locatie is super.

Kom zeker terug
Nimet D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Qua smaak, presentatie, locatie, interieur, terras uitstekend! Vandaag weer voor de zoveelste keer gegeten voor 2 personen Mix grill en runderhaaspuntjes met teriyaki saus. Echter heb ik vandaag in mijn eten een haartje gevonden. Ookal is dit iets wat absoluut een no go is, vond ik het toch menselijk dat zoiets kan gebeuren. Echter vond ik de manier hoe ze hier mee zijn omgegaan echt slecht maar dan ook ECHT slecht. Ik verwachtte op z'n minst een sorry of een compensatie omdat ik het niet verder heb kunnen eten. Dit is voor mij een reden om niet meer bij de Berk te gaan eten en in mijn omgeving ook niet meer aan te raden.
Beste Nimet, wat enorm jammer dit te lezen. Zoals je zelf schreef "voor de zoveelste keer gegeten" dus wat dat betreft weet je uiteraard ook dat gastvrijheid en service bij ons hoog in het vaandel staan. Wij hebben een zeer enthousiast en gedreven team en vinden het daarom des te meer te betreuren dat door de foute handeling van 1 van onze medewerkers, team De Berk zo wordt weggezet. Wij hebben inmiddels via de reservering uw telefoonnummer en zouden graag morgen contact opnemen om e.e.a. te bespreken/compenseren zodat u wellicht toch een volgende keer met een goed gevoel wederom terug kan kijken op een bezoek aan onze locatie. Met vriendelijke groet, Reza & Elise en Team de Berk
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De Berk ligt mooi gelegen en zowel het restaurant als het terras deel zien er goed uit. Voor de lunch besteleden wij saté. Helaas leek hetgeen uitgeserveerd werd in de verste verte niet op saté en nog erger het smaakt er niet naar. De kruiden waarmee de kip “gemarineerd” was overheerste. De verdere presentatie van het gerecht met kleine bakjes met kroepoek en atjar was origineel.
Beau M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heb hier heerlijk gegeten en ze hebben veel keus in gerechten en verder hebben ze ook super vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader
Jorik W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mooi restaurant op een schitterende locatie met goed personeel. Al meerdere malen terug gekomen en altijd weer naar huis met een lach en goed gevulde buik. Laatst op het terras gezeten, waar je uitkijkt over het bos. Vriendelijk geholpen door het personeel en genoten van de flinke porties die je krijgt. Een absolute aanrader!
Caspar94 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zelf ben ik al meerdere malen naar de Berk geweest en altijd tevreden en met een volle buik naar huis gegaan. Het terras is schitterend met een prachtig uitzicht op het bos. Het eten is heerlijk en heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Verder is het personeel erg vriendelijk en goed bekend met de menukaart. Dit alles tezamen maakt het een geweldige ervaring en zeker aan te raden voor iedereen.
Meg55 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Nou op Moederdag fijn de De Berk dachten we.
Bestelde een stokbrood maar die kregen we van de Berk. Lekker maar de 2e keer kruidenboter willen pakken zit er een HAAR in . Laten zien gooi die jongen het weg zeg sorry. Moet zelf om nieuw vragen. Maar toch voorzichtig eten na die haar en bekijk alles goed. Carpaccio op veel te veel sla en weinig op smaak. 3 x soep was goed. Eye rib goed spare rib goed. Mijn dochter friet met frikandel Maar helaas was deze ook niet goed. Mijn dochter luste gelijk niets meer. Ik saté neem 1 stukje kip wil hapje van me sla eten wat denk je Weer 1 Haar heb gelijk weer iemand geroepen wilde ander eten geven nou, ik hoef echt niets meer.honger was gelijk weg. Wilde drinken geven maar na 2 haren heb ik het wel gehad en wil naar huis. Ik hoef mijn saté niet af te rekenen wat mijn heel normaal lijkt. Moet heel wat gebeuren dat ik de Berk nog een kans wil geven. Want ze zeggen dat de hygiene goed op orde is maar daar ga ik nu toch erg aan twijfelen.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016

Bediening wat prima.
Voorgerecht Carpaccio was zeer smakeloos en bedolven onder de sla,hoofdgerecht gebakken tonijn was zeer droog en te lang gebakken(of oud) en geserveerd met een veel te zoute saus.
Jammer dus niet lekker kunnen eten op een avondje uit. Voorlopig geen Berk meer in ons programma.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voorgerecht voor mij tomatensoep was heerlijk, mijn vrouw had de nederlandse garnalen,ook heerlijk.
Hoofdgerecht voor mijn vrouw mixed grill was goed.
Ik had de Berk steak, ik persoonlijk zou mijn naam niet aan de steak durven geven, ik vroeg om een medium steak, kreeg een koude bijna rauwe steak.
De steak werd teruggenomen, en even later kwam dezelfde steak steak weer terug, nog steeds koud en rauw.
Ook de serveerster vond het niet medium, dit was duidelijk de afknapper van de avond.
Al met al was ons eerste bezoek aan de Berk , niet wat we er van verwacht hadden.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Tussen de middag geluncht bij de Berk met een aantal schildervriendinnen.
De bediening was goed en het eten evenzo, maarrrrrrrrr waarom moet er zo'n irriterend gebonk uit de geluidsboxen komen. Dat is zo onrustig. Als het nu rustige achtergondmuziek is, dan is dat prima, maar dit is vreselijk. Tot twee maal gevraagd of dit op een laag pitje gezet kon worden, maar dat schijnt niet te kunnen. Jammer, jammer, jammer.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Alle gerechten feestelijk opgediend. Prijs/kwaliteit prima. Ook de drankjes. Gratis brood en boter. Geschikt voor twee en groepen. Leuke stoere inrichting. Nagerechten dramatisch groot maar smullen. Koffie uitstekend. Kom terug, want zag voor de andere tafels veel lekkers voorbij komen om te proeven.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eten prima, bediening slecht, werden genegeerd als we wenkten.
Geen leiding, alles loopt door elkaar en niemand is verantwoordelijk voor een tafel.
Voorlopig genoeg geduld gehad dus even niet op deze locatie.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteravond in een buitenhuisje gegeten.
Eten was top
Personeel heel vriendelyk