Brasserie De Beproeving

Gangetje 6 2311 ER Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Beproeving

Leiden is een gezellige stad om te shoppen en uit eten te gaan! In dit restaurant weten ze alles van gezellig en lekker eten. Ze halen overal hun regionale producten vandaan en zorgen ervoor dat alles wat op tafel komt te staan vers is. Alles is gemaakt met net een beetje extra. Soms zie je dat in de presentatie en soms zit ‘m dat in een huisgemaakte, verse appeltaart. Kun je niet kiezen? Laat dat de kok dan doen met een maandmenu waar je lekkerste van deze brasserie kunt proeven. Tevens staan er op onze wijnkaart meer dan 25 soorten wijnen die allemaal ook per glas verkrijgbaar zijn.

Halve fles mineraalwater

keuken sluit elke dag om 22.00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Beproeving

Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima gegeten. Goede service en heerlijke wijnen.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke mensen.
J.B V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De 'keuken' van dit restaurant ontdekt via internet i.v.m. een overnachting in Leiden. (Museumbezoek) De kaart stond ons aan. Na de reservering een correcte bevestiging ontvangen. Er was een tafel voor ons gereserveerd en de ontvangst was zeer hartelijk. Bij het aperitief werd ook de wijnkaart overhandigd waarna zich een levendig gesprek ontwikkelde over wijnen. De eigenaar blijkt een groot kenner van deze materie en hij weet dat zeer goed te combineren met de smaak van de gerechten. Hij doet daar ook onderzoek naar en het resultaat is voortreffelijk. Wij hebben alle combinaties met de wijnen bij alle gerechten aan hem over gelaten en dat was een succes. De gerechten waren alle heel mooi om te zien en bovenal zeer smakelijk. Hier overheersen de inzichten van 'La cuisine Française. Heel fijn. Jammer dat het de betrokken avond (midden in de week) rustig was. Één voor ons toch wel belangrijke opmerking: De sfeer aan de buitenkant doet eerder denken aan een cafetaria dan aan een klasse-restaurant. Hoe dieper men in de zaak komt des te warmer wordt de sfeer. Ons advies: geef de gevel een andere uitstraling, lijkt ons ook goed voor de zaken. De papieren servetjes passen ook niet bij het niveau va het verstrekte eten, drinken en de service. Maar los hiervan; een aanrader.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij hier met vrienden gegeten. Bijzonder en heerlijke gerechten die mooi werden gepresenteerd voor een goede prijs. Alles werd goed toegelicht inclusief het bijpassende wijnarrangement. Wij komen zeker nog een keer terug in dit prachtige restaurant!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wederom genoten van al het lekkers. Daarnaast is de sfeer heel relaxed en is er alle tijd tussen de gangen. Wachttijd niet ingevuld omdat er geen juiste omschrijving is om de tijd tussen de gangen te beoordelen. Ontvangst en aandacht van chef/eigenaar worden zeer gewaardeerd. De bediening is zeer prettig.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk niet alledaags menu, met liefde bereid en geserveerd, op een locatie met uitzicht op een mooi stukje van Leiden.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Jammer dat er geen natte doekjes .bij de spareribs waren op je handen schoon te maken .. Maar top dat er een kan water op de tafel wordt gezet .Dat is bij ander slecht geregeld. Komen zeker een keer terug
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heel jammer dat er niet met credit card betaald kan worden, dat doet het restaurant verdwijnen van mijn lijst met mogelijke locaties voor zakelijke diners. Helaas. Verder was men heel tevreden en onder de indruk dat 1 persoon alles deed.
Dan hebben we goed nieuws. We hebben de aanvraag gedaan om binnenkort met creditcard te kunnen betalen
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijzondere, erg smakelijke gerechten, voor een zeer redelijke prijs. Mooie inrichting.
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk eten op prachtig opgemaakte borden. Super menu van onder de 30 euro.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Was wat rustig maar ja een donderdagavond met concurrentie van Leiden culinair, dat kan je het restaurant niet kwalijk nemen. Ik ga er nog wel een keer naar toe....
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijke bediening
Merwl S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vriendelijke bediening, letten goed op allergieën en maken waar nodig wat extra's of iets anders klaar, heerlijke spare ribs, waar het vlees van de botten valt, gezellig gegeten, we komen natuurlijk weer terug.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eén van de leukste restaurants van Leiden en omstreken. Unieke locatie, fijne sfeer, prettige bediening en natuurlijk goed eten! Degelijke gerechten met leuke smaakcombinaties en daarnaast perfect wijn/bier advies. Wij komen hier graag!
amy S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor herhaling vatbaar!!!!!!
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een heerlijke gerechten, hier wordt met smaak gekookt. Ook de chef gaf toelichting. Een vakman die ik zo in dienst zou nemen. Leuke bediening, vriendelijk en verzorgt. Ga zo door. Wij komen zeker terug
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker gegeten. 3 gangen menu voor 29,50. Presentatie van borden super. Kok is super enthousiast komt nog langs de tafel om te vragen of alles naar wens is geweest. Alleen jammer dat er maar 12 gasten waren op zaterdagavond. Dit restaurant verdient een volle tent. Prijs kwaliteit super!! We komen zeker terug
Elma T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten, mooi opgediend, prima prijs, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
John D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Jammer dat er geen rekening was gehouden met het feit dat het etentje een kado was voor vrienden. Telefonisch was hierover toegezegd dat er rekening mee gehouden zou worden bv door een menukaart te maken zonder prijzen en ook nog andere zaken. Maar bij binnenkomst was er niets bekend of geregeld.
Verder jammer dat de kabeljauw niet voorradig was.
Het eten en de wijn was verder goed, bediening was ok maar kwam wat ongeinteresseerd over.
Niet ontevreden dus maar niet speciaal en teleurgesteld over het niet nakomen van de toezegging iets bijzonders te doen vanwege de gelegenheid.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijke gerechten en bij alle gerechten bijpassende wijnen. 30 flessen open (!) dus genoeg te kiezen. Super!