Brasserie De Beproeving

Gangetje 6 2311 ER Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Beproeving

Leiden is een gezellige stad om te shoppen en uit eten te gaan! In dit restaurant weten ze alles van gezellig en lekker eten. Ze halen overal hun regionale producten vandaan en zorgen ervoor dat alles wat op tafel komt te staan vers is. Alles is gemaakt met net een beetje extra. Soms zie je dat in de presentatie en soms zit ‘m dat in een huisgemaakte, verse appeltaart. Kun je niet kiezen? Laat dat de kok dan doen met een maandmenu waar je lekkerste van deze brasserie kunt proeven. Tevens staan er op onze wijnkaart meer dan 25 soorten wijnen die allemaal ook per glas verkrijgbaar zijn.

Halve fles mineraalwater

keuken sluit elke dag om 22.00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Beproeving

Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gewoon echt goed gegeten in een lekker toegankelijke sfeer! Prijs kwaliteitsverhouding dik in orde en prettige bediening.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,prima personeel en voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.
Merwl S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De beproeving heeft spare ribs waar het vlees van de botten valt als je er naar kijkt, erg lekker dus!! Verder vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima restaurant, lekker eten en aardig personeel. Prijs is goed in verhouding met de kwaliteit van het eten. Verder niks bijzonders.
Marjel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke service, gezellige huiskamer sfeer
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Smakelijk en goed, correcte vriendelijke bediening, niet opdringerig maar wél toegewijd, prima wijnen, alleszins acceptabele prijzen voor spijs en drank. Wij komen zeker terug!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Wederom erg lekker gegeten bij de beproeving. Blijft één van onze favorieten.
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten aan de gezellige ronde tafel. We hebben het alle 6 naar ons zin gehad. Komen graag nog eens terug! Konden op goed tempo genieten van de maaltijd en de lekkere wijn. Dus niks redelijk maar goed!
ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Fijn aan de ronde tafel waardoor je met iedereen in contact bent. De hoofdgerechten zijn zeer smakelijk en zeer schappelijk geprijsd. Voorgerechten en nagerechten zijn naar verhouding duur, maar waren ook erg lekker. Al met al: gezellig eten in een informele omgeving met hele prettige bediening. Eigenlijk misten we alleen de gingerale en verse gemberthee ;)
Maureen W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ontzettend gastvrij...persoonlijke aandacht en heerlijk eerlijk eten. Met een wijnproeverijtje na het dessert als extraatje . Fantastisch !
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk met z,n vieren gegeten. We kozen het menu en dat was allemaal prima.
Alet M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
leuke plek, ontvangst door eigenaar heel goed.
prijs is prima. kwaliteit ok.
ik waardeer het als er gewoon kraanwater kan worden geschonken, was helaas niet mogelijk.
prettige sfeer.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Geweldig om een restaurant mee te maken waar de chef zo veel passie heeft voor zijn zaak. Zijn liefde voor het eten is te zien en draagt waarlijk bij aan de ervaring. De zaak is leuk ingericht en het personeel is attent, informeel en vriendelijk. We werden voorzien van goed advies en zijn enthousiast over de goede bier- en wijnkaart. Het vlees van ons hoofdgerecht was uitmuntend het dessert had veel verschillende smaken en texturen. De sashimi van het voorgerecht was helaas erg koud (voelde bijna bevroren) dus dat deed af aan ervaring. Al met al een restaurant met fijne prijs-kwaliteitverhouding, waar de passie van de chef te merken is en waarbij de gerechten met veel verschillende texturen (hoofd en na) wel boven de 'simpelere' gerechten (voor en tussen) uitstaken.
John F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wat een super leuk restaurant aardige gastvrouw en bediening en een goede kok die hard werkt en heerlijk eten op tafel zet prima.
Goede prijs en kwaliteit verhouding en super gaaf dat de kok van ze beroep een droom heeft laten uitkomen om met ze vrouw er een familie bedrijf van te maken heel veel succes verder en we komen zeker terug.

Gr John
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten is voortreffelijk, echt sterren waard. Genoten.
Bediening erg vriendelijk, maar erg onkundig en rommelig. Vonden erg jammer. Ambiance prima
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Was heerlijk eten in een gezellige ambiance. Prima bediening
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Wat komen we graag bij jullie eten! Het is zelfs zo erg dat we niet meer naar een ander restaurant durven te gaan omdat het daar dan zo tegenvalt! Het is iedere keer weer een smaaksensatie met veel gezelligheid. En jullie zitten op een hele erge mooie locatie in Leiden. Wij komen snel weer terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed bereide gerechten, smaakvol en gevarieerd
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vanavond in De Beproeving mogen genieten van het 6 gangen kerstmenu. Mooie gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Sfeer, ambiance en bediening waren uitstekend. Echt een aanrader!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Veel variatie wat betreft menu.Past menu aan gezien de siezoenen maar ook aan de gelegenheid.
Wijnkaart zeer ruim met een zeer passend advies voor het gerecht.
Creatief wat betreft opmaak van de borden zowel voor het voor/hoofd/nagerecht.
Geen moeite om de auto te pakken om hier te kunnen gaan eten.
Aanrader voor mensen die iets zoeken voor een gelegenheid of iets romantisch.