Brasserie De Beproeving

Gangetje 6 2311 ER Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Beproeving

Leiden is een gezellige stad om te shoppen en uit eten te gaan! In dit restaurant weten ze alles van gezellig en lekker eten. Ze halen overal hun regionale producten vandaan en zorgen ervoor dat alles wat op tafel komt te staan vers is. Alles is gemaakt met net een beetje extra. Soms zie je dat in de presentatie en soms zit ‘m dat in een huisgemaakte, verse appeltaart. Kun je niet kiezen? Laat dat de kok dan doen met een maandmenu waar je lekkerste van deze brasserie kunt proeven. Tevens staan er op onze wijnkaart meer dan 25 soorten wijnen die allemaal ook per glas verkrijgbaar zijn.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Beproeving

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten in een prettige. omgeving, zonder poespas of pretenties. Goede sfeer, beslist goed geluidsniveau waardoor je ook met z’n vijven (aan een ronde tafel) makkelijk met elkaar kon converseren. Bijzonder fijne bediening. Keuzemenu biedt veel smakelijke mogelijkheden voor een zeer redelijke prijs. Wij komen zeker weer terug!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten in leuke ambiance. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima wijnadvies en aardige bediening. Trio van voorgerechten is een aanrader, de sashimi heb ik wel eens spannender gehad. Slib tongetjes smaakten heerlijk.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima 3 gangen menu gegeten: seranoham en meloen vooraf, ribeye met rode wijnsaus als hoofdgerecht en sinaasappel trio als desert. De bediening was ook vlot en attent. Enig minpuntje: jammer dat er zo weinig groente bij het hoofdgerecht zat: 1 klein broccoli roosje en een klein lepeltje pompoenpuree.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Halverwege het voorgerecht kwam ik erachter dat de walnoten vergeten waren. De komijndressing smaakte niet naar komijn. Op zich was het verder wel lekker maar wat qua smaak wat saai. Degene met wie ik was had een ander voorgerecht en was daar zeer tevreden over. Het hoofdgerecht was in orde alleen de groente was gepureerd. Smaak was wel oké maar het woord babyvoeding kwam wel bij me op. Persoonlijk prefereer ik ongepureerde groente met een beetje bite. De frieten die erbij werden geserveerd waren erg lekker. Toetje was heerlijk.

De bediening was zeer vriendelijk en de inrichting vind ik gemoedelijk, gezellig maar niet oubollig.
M S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de gastheer was heel vriendelijk.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een ongedwongen sfeer met een goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig en lekker.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij waren met z'n zessen en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel plezierig. We hebben erg genoten!
Echt een aanrader.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer leuk restaurant met heerlijke gerechten die met zorg zijn bereid. Daarnaast is het interieur van het restaurant zeer mooi en uniek. Wij werden vriendelijk geholpen en hebben genoten van het eten.

Een echte aanrader mocht u in Leiden zijn en een hapje willen eten.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ontzettend leuke avond gehad in een van mijn favoriete restaurants in Leiden. Heerlijk eten, persoonlijke aandacht en bediening van de kok/eigenaar, we voelen ons er helemaal thuis!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Niet druk, maar toch lang wachten. Kleine porties, kraak noch smaak. Voor dit bedrag kan het veel beter
Jori S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vanavond voor de 2e keer hier gegeten. Net als vorige keer was het heerlijk. Lekker eten, fijne bediening.
James W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Uitstekend eten voor een schappelijke prijs. Leuke bierkaart met verrassende bieren. Attente bediening en een leuke locatie, vooral als je bij het raam zit. We gaan zeker weer terug!
Belinda G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten met 7 personen in een gastvrije huiselijke sfeer. Attente bediening en veel wijnkennis. Menu voor €,25 biedt echt waar voor dit geld. Verse smaken en mooie combinaties.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn heel goed ontvangen en in de watten gelegd door eigenaar Jean-Paul. Drie gangen menu was heerlijk en ondersteund door een mooie malbec. Klap op de vuurpijl was een sublieme dessertwijn bij het nagerecht. Kortom, enorm genoten, dank!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten was prima, service was erg slecht.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk, klein bistro en een fijn locatie. Was er on mij verjaardag en die van mij vriendin te vieren. Genoeg keuzes voor lunch. Fijne bediening. Schone wc . Voor herhaling vaatbaar.
Mar26 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuke, gezellige avond met fantastische bediening. Leuk interieur en lekker eten met bijpassende wijnen en niet duur. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij waren hier voor het eerst, maar gaan zeker nog een keer terug.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Dit restaurant verdient een hoog cijfer. De bediening, service en kwaliteit van het eten zijn gewoon zeer goed. Liefde voor het eten en de klant.
Jasperina F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eenvoudige gerechten, maar heel erg smaakvol. De kaart lijkt een beetje standaard (vlees, aardappelen, groente), maar de manier waarop het is bereid is ontzettend goed.