Brasserie De Beproeving

Gangetje 6 2311 ER Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Beproeving

Leiden is een gezellige stad om te shoppen en uit eten te gaan! In dit restaurant weten ze alles van gezellig en lekker eten. Ze halen overal hun regionale producten vandaan en zorgen ervoor dat alles wat op tafel komt te staan vers is. Alles is gemaakt met net een beetje extra. Soms zie je dat in de presentatie en soms zit ‘m dat in een huisgemaakte, verse appeltaart. Kun je niet kiezen? Laat dat de kok dan doen met een maandmenu waar je lekkerste van deze brasserie kunt proeven. Tevens staan er op onze wijnkaart meer dan 25 soorten wijnen die allemaal ook per glas verkrijgbaar zijn.

Halve fles mineraalwater

keuken sluit elke dag om 22.00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Beproeving

Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heel jammer dat er niet met credit card betaald kan worden, dat doet het restaurant verdwijnen van mijn lijst met mogelijke locaties voor zakelijke diners. Helaas. Verder was men heel tevreden en onder de indruk dat 1 persoon alles deed.
Dan hebben we goed nieuws. We hebben de aanvraag gedaan om binnenkort met creditcard te kunnen betalen
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijzondere, erg smakelijke gerechten, voor een zeer redelijke prijs. Mooie inrichting.
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk eten op prachtig opgemaakte borden. Super menu van onder de 30 euro.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Was wat rustig maar ja een donderdagavond met concurrentie van Leiden culinair, dat kan je het restaurant niet kwalijk nemen. Ik ga er nog wel een keer naar toe....
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijke bediening
Merwl S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vriendelijke bediening, letten goed op allergieën en maken waar nodig wat extra's of iets anders klaar, heerlijke spare ribs, waar het vlees van de botten valt, gezellig gegeten, we komen natuurlijk weer terug.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eén van de leukste restaurants van Leiden en omstreken. Unieke locatie, fijne sfeer, prettige bediening en natuurlijk goed eten! Degelijke gerechten met leuke smaakcombinaties en daarnaast perfect wijn/bier advies. Wij komen hier graag!
amy S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor herhaling vatbaar!!!!!!
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een heerlijke gerechten, hier wordt met smaak gekookt. Ook de chef gaf toelichting. Een vakman die ik zo in dienst zou nemen. Leuke bediening, vriendelijk en verzorgt. Ga zo door. Wij komen zeker terug
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker gegeten. 3 gangen menu voor 29,50. Presentatie van borden super. Kok is super enthousiast komt nog langs de tafel om te vragen of alles naar wens is geweest. Alleen jammer dat er maar 12 gasten waren op zaterdagavond. Dit restaurant verdient een volle tent. Prijs kwaliteit super!! We komen zeker terug
Elma T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten, mooi opgediend, prima prijs, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
John D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Jammer dat er geen rekening was gehouden met het feit dat het etentje een kado was voor vrienden. Telefonisch was hierover toegezegd dat er rekening mee gehouden zou worden bv door een menukaart te maken zonder prijzen en ook nog andere zaken. Maar bij binnenkomst was er niets bekend of geregeld.
Verder jammer dat de kabeljauw niet voorradig was.
Het eten en de wijn was verder goed, bediening was ok maar kwam wat ongeinteresseerd over.
Niet ontevreden dus maar niet speciaal en teleurgesteld over het niet nakomen van de toezegging iets bijzonders te doen vanwege de gelegenheid.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijke gerechten en bij alle gerechten bijpassende wijnen. 30 flessen open (!) dus genoeg te kiezen. Super!
Rineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant. Fijn dat je van de kaart een menu kunt samenstellen voor een vaste prijs! De gerechten waren met zorg klaar gemaakt en opgediend. Ik kan het iedereen aanbevelen!
DJ E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk genoten van ongedwongen sfeer en lekker eten.
bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
heerlijk gedineerd met mijn vrouw
attente en zeer vriendelijke bediening
we hadden het wijn arrangement wat perfect aansloot op het diner
kortom
een aanrader
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten Prettige bediening
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gewoon echt goed gegeten in een lekker toegankelijke sfeer! Prijs kwaliteitsverhouding dik in orde en prettige bediening.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,prima personeel en voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.
Merwl S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De beproeving heeft spare ribs waar het vlees van de botten valt als je er naar kijkt, erg lekker dus!! Verder vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.