Brasserie De Beproeving

Gangetje 6 2311 ER Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Beproeving

Leiden is een gezellige stad om te shoppen en uit eten te gaan! In dit restaurant weten ze alles van gezellig en lekker eten. Ze halen overal hun regionale producten vandaan en zorgen ervoor dat alles wat op tafel komt te staan vers is. Alles is gemaakt met net een beetje extra. Soms zie je dat in de presentatie en soms zit ‘m dat in een huisgemaakte, verse appeltaart. Kun je niet kiezen? Laat dat de kok dan doen met een maandmenu waar je lekkerste van deze brasserie kunt proeven. Tevens staan er op onze wijnkaart meer dan 25 soorten wijnen die allemaal ook per glas verkrijgbaar zijn.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Beproeving

Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Wat komen we graag bij jullie eten! Het is zelfs zo erg dat we niet meer naar een ander restaurant durven te gaan omdat het daar dan zo tegenvalt! Het is iedere keer weer een smaaksensatie met veel gezelligheid. En jullie zitten op een hele erge mooie locatie in Leiden. Wij komen snel weer terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed bereide gerechten, smaakvol en gevarieerd
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vanavond in De Beproeving mogen genieten van het 6 gangen kerstmenu. Mooie gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Sfeer, ambiance en bediening waren uitstekend. Echt een aanrader!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Veel variatie wat betreft menu.Past menu aan gezien de siezoenen maar ook aan de gelegenheid.
Wijnkaart zeer ruim met een zeer passend advies voor het gerecht.
Creatief wat betreft opmaak van de borden zowel voor het voor/hoofd/nagerecht.
Geen moeite om de auto te pakken om hier te kunnen gaan eten.
Aanrader voor mensen die iets zoeken voor een gelegenheid of iets romantisch.
P.J P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Uit eten geweest als verrassing voor mijn jarige zus. Mijn komijnenkaas voorgerecht was heel bijzonder en zij nam spareribs terwijl zij bijna vegetarisch is. Zij was heel verrast over de heerlijke smaak van de ribs. Het toetje was te mooi om op te eten , maar dat wel gedaan!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten was lekker, maar op de een of andere manier niet bijzonder. Misschien kwam het door de sfeer. Het was ook erg rustig en het restaurant zelf is qua inrichting een beetje rommelig.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Super avond gehad.

Uitstekende service en heerlijk eten! Zeer toegewijd koppel aan het roer van dit gezellige, sfeervol restaurant!
Echte aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
al aantal keer heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Wijntjes welke passen bij het eten.
Kwalitatief eten vakkundig klaargemaakt door vriendelijke en betrokken chef.
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Één woord: FANTASTISCH!!!
corrie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ontvangst en het eten waren prima! Tussen de gangen moesten we net iets te lang wachten maar dat werd wel opgemerkt en er werden even excuses aangeboden.
Leuke plek!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij komen regelmatig bij De Beproeving en ook deze keer was weer een succes. Lekker eten met een goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening en een gezellige inrichting!
edward.breeuwer B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten, goeie prijs- kwaliteit, vriendelijke bediening. Het was alleen nogal lawaaiig.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuk restaurant, goede en enthousiaste bediening. Eten is heerlijk en een leuke kaart met voldoende keus. Ik zou dit restaurantje zeker aanraden om gezellig te tafelen.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt heeerlijk gegeten! Heerlijke wijn en port. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Was echt een verwend avondje uit!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en fijne sfeer.
marike H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische bediening en een gastheer die met passie toelichting geeft op de wijnen en gerechten. Zeer zeker aan te bevelen!
marike H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Goed gastheerschap en heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar! We komen hoer zeker terug.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hadden een heerlijk diner. De service was zeer goed. Graag komen wij hier een keer terug. De tonijn salade was perfect. De Robert precies goed. De makreel en de wijnen combineerden uitstekend
menno H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De service was top. Een perfect gevoel voor afstand houden en alert reageren. Het eren smaakte uitstekend. De porties hadden een goede omvang. Het was voor ons de eerste keer.aar wij komen graag een keer terug.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. Een echte aanrader!
Makkelijk bereikbaar en gunstig gelegen in de stad.