Brasserie De Baron

7,2
6,7
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Tja, normaal gesproken geven we geen 'onvoldoendes' als we lekker weg zijn geweest. Waarom nu dan wel? Inrichting De Baron helaas onverzorgd en niet uitnodigend. En dat ondanks ze op een perfecte plek in Haarlem zitten! Wij hadden een 'borrelplateau' (bleek bordje met wat stukjes kaas te zijn en wat sla en olijven). Met een beetje betere opmaak had dit heel leuk geweest; Aan de smaak mankeerde het niet echt, wel aan opmaak en fantasie! De bediening was niet onaardig maar het zijn duidelijk geen horecamensen. Zonde; gemiste kans.
Albada .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Eten is eenvoudig maar goed. Broodje tonijnsalade bleek volgens ons twee blikjes te zijn, maar van een beetje opmaken heft men daar niet gehoord.
Wat wel oplichterij is , is de "verse jus d'orange"(zo staat dat zelfs op de kaart!!). Dat leek gewoon uit een pak of fles te komen !! En dat voor Euro 3,90 een glas !! Schandelijk
Josdevos .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
We kregen een broodje brie (9,50 euro) zonder broodje en de bestelde Brusselse wafel met aardbeien bleek een koude, niet vers smakende kleine wafel met...warme kersen te zijn! Toen we dit meldden bij de bediening hadden zij geen oplossing, wel moesten we achteraf betalen voor de kersen. Wat we eigenlijk nog het gekst vonden was dat de uitbater van het geheel de bediening middenin de zaak, dus hoorbaar voor de klanten, stond uit te kafferen. De w.c.'s bleken smerige kabouterw.c.'s te zijn. Geen aanrader dus!
Zef N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Ik heb hier afgelopen zondag gegeten al shoppend in Haarlem. Het was een erg gezellige bediening leuke mensen op het terras niet te duur de locatie!!! Erg smakkelijk gelunched zeker het geld waard!! alleen het decor kan iets beter versierd.
LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Hier een appeltaart met koffie gekozen. De appeltaart was heel erg koud.
De bediening was verlegen / stuntelig en wekte straalde niet uit dat het allemaal goed zou gaan (maar alles kwam toch goed).
De inrichting is vies (stofnesten aan het plafond boven de tafeltjes, hopen dat het niet in je bord valt). De wanden zijn dringend aan een schilderbeurt en reparatie toe. Stukken missen.
De wand- en vloertegels en wandcontactdozen van een vorige zaak zitten in een deel van de zaak nog op de oude plaats. Lijkt op een voormalige keuken.
Proever9898 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Gisteren voor een korte stop hier geweest. Waren we maar doorgelopen naar een ander terrasje... Onze wijnglazen zaten goed vol, maar helaas was de wijn (€3.80!) niet lekker waardoor we wat hebben moeten laten staan. Daarnaast wat borrelhapjes voor €7,50 wat zeker het geld niet waard was. Het leek net of het frituurvet er al minstens een halfjaar in zit, aangezien alle hapjes verschrompeld waren.Vertrokken met een te hoge rekening voor wat we hebben gekregen. Jammer van deze tent wat op een mooie locatie zit. Komen hier zeker niet meer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Afgelopen zondag 26 januari al shoppend door Haarlem kwamen we op deze koude winterdag langs Brasserie De Baron.
Verwarmd terras! Rappe bediening! Heerlijke appeltaart met warme chocolade melk!
Net wat een mens dan nodig heeft bij dit gure weer.
Wij komen zeker terug.
NOLLIE52 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Op een vrijdag op het terras met echtgenote gegeten. Broodje zalm € 9,50 zag er zeer verzorgd uit, rijkelijk gelegd zeker 100 gr. Goede garnering, erg smakelijk voor een visliefhebber. Glaasje witte wijn € 3,75 Had keuze uit chardonnay en sauvignon blanc!!!!!!!! Mijn echtgenote, 2 kroketten met brood, kwaliteit goed. En ook lekker heet wat zij heel belangrijk vindt. Glaasje rode wijn. Bediening was
vriendelijk en bereidwillig. Glaasje water om medicijnen in te nemen werd direkt gebracht. Dat noem ik service. Lokatie werkelijk fantastisch, typisch Franse sfeer rondom, uitzicht erg gezellig. hoop te zien. Wat is er leuker dan veel mensen te zien! Pluspunt: verwarmd terras!!!!
Johan65 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
kroket met brood en patat besteld: er kwam patat (kleine portie) met één kroket. € 9.50!! En mijn glas melk werd met tegenzin verwarmd: €2.50. Allemaal veel te duur. Twaalf euro voor deze zeer sobere lunch is echt veel te duur.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Met het gezin hier gelunched. Het eten is lekker en de locatie, midden in een gezellige winkelstraat is ook prima. Waarom dan toch deze matige beoordeling? Simpel: de prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet. Twee garnalenkroketten op brood voor € 9,50? Dan moeten ze er perfect uitzien (de kroketten hadden wat uitstulpingen) dan verwacht ik een orginele salade (en geen 2 tomatenschijfjes met wat rucola), dan verwacht ik ook geen harde (want uit de koeling) boter en verwacht ik ook een attentere en gastvrijere bediening. Zo bleek bij het afrekenen pas dat er niet met Pin betaald kan worden, waarom staat dat niet op de kaart of wordt dit niet even gezegd op het moment dat ik om de rekening vraag? Bij deze prijsstelling is een pin-pas sowieso aan te raden, wat dacht u van een verse jus 'd oranje voor € 3,70? Een ander minpuntje: het herentoilet: daar ontbreekt een afdekplaat op de spoelknop. Iets zegt mij dat dit al langer het geval is. Dat ziet er onverzorgd uit... De inrichting is gezellig, mooie schilderijen aan de muur, gebruik dan geen ongeverfde plank boven de blikvanger (de buitendeur!)