Brasserie De Baron

Markt 14 5401 GP Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Baron

Brasserie De Baron vindt u midden in het centrum van Uden aan de Markt. Onze keuken is dagelijks geopend tot 22.00 uur, met uitzondering van de maandagavond. We verwelkomen je graag in ons warme, gezellige restaurant met een van onze specialiteiten van de kaart. Ook voor een lekkere kop koffie, we hebben verschillende bijzondere varianten waar we vaak om geprezen worden!

Zomaar een recensie van een van onze gasten: “Vandaag erg genoten van de ambiance, het zeer vriendelijke personeel en de heerlijke lunch! We voelden ons zeer op ons gemak, we zijn niet bekend in Uden en waren blij dat we goed gegokt hadden en bij het juiste adres naar binnen zijn gegaan. Oh ja, en de cappuccino was ook erg lekker.”

We hopen jou eenzelfde ervaring te geven. Zien we je binnenkort?

Meer informatie over restaurant Brasserie De Baron

• : Direct parkeren op de Markt. Behalve op maandag.

Maandag 10:00 - 17:00 (keuken tot 15:00)
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00 (keuken tot 21:00)
Zondag 12:00 - 22:00 (keuken tot 21:00)

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Baron

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker gegeten. Leuke bediening.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten van een leuke lunchkaart met veel keus.
Vlotte en vriendelijke bediening die er voor zorgt dat er ontspannen aan toe gaat ook als het heel druk is.
Lean V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goed eten en zeer vriendelijk personeel!
Wilhelmien S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Rijst was hard. Waarschijnlijk te lang in magnetron ?? Verder vooral voorgerechten vrij prijzig.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was oke. Maar aan kroketten kun je ook niet veel verknallen. De kleine hapjes waren ook oke, maar alles kun je thuis ook maken. De prijs is aan de hoge kant voor wat je krijgt m.i. De bediening liep flink achter de feiten aan. Duurde lang!
saltidog .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk engenoeg gegeten was allemaal goed
en prima
bediening echt wel een aan rader
Als we weer eens daar zijn dan ok
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij hebben goed gegeten. Vriendelijk personeel. We zaten in een hoek en daar was het niet echt warm. Voor de rest waren we tevreden.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hadden een fles Moezel 0 ,75 besteld en moesten hier €22,50 voor betalen dat was wel erg veel
Tjeerd R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben de spare ribs bij de Baron wel eens beter gehad. Deze keer waren ze erg taai. We blijven er wel komen omdat we weten dat het ook anders kan!! Bediening was aardig en vriendelijk!!
carina V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ze zijn niet zuinig
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Stoofvlees met friet, stoofvlees was heerlijk echter wordt op de friet opgediend waardoor deze slap en vochtig is, een misser.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
vriendelijk ontvangst. Prettige bediening en prima eten en voldoende te eten gekregen.
er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Lion V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
we hadden gereserveerd voor 4 personen , ze hadden een tafel voor 3 personen klaar staan.
Bediening was goed.
Ze kwamen vier keer achter elkaar vragen of we nog iets wilde drinken.
We hadden een cola besteld en die waren ze vergeten.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Zaterdag 11 juli streken we na het shoppen met z’n drietjes neer op het terras van de Baron in Uden.
De vriendelijke bediening legde uit hoe het format ‘shared dining’ werkte en we zaten al snel aan ons aperitief. Voor mij was dat m’n eerste Hugo (ik vroeg om een zoete witte wijn en toen werd dit drankje met o.a. een schijfje limoen, wat munt en ijsblokjes geopperd). Het bleek heerlijk licht en fris; dronk gemakkelijk weg en smaakte naar meer.
Er staan ook 3 maaltijdsalades en 6 main dishes op de kleine uitnodigende kaart. Eén van ons ging voor Baron’s Angus Burger (van 180 gram!) en deed het zich goed smaken.
Samen met mijn buurman koos ik voor de wat kleinere gerechtjes; niet alleen omdat je dan meerdere smaken kunt proeven, maar ook omdat we niet zo heel veel trek hadden.
We kozen voor de mosselen (venkel/knoflook//sinaasappel/Italiaanse kruiden) die bijzonder van smaak waren en geen sausjes nodig hadden èn de krokante kip (laagje van cornflakes/mango-chutney) die een mooie korst had en heerlijk op smaak was.
Daarnaast bestelden we de flammkuchen. Deze bestond uit een dunne bodem van brooddeeg; belegd met roomkaas/rode ui/tomaat/mozzarella/groene pesto die uit de oven kwam. Erg lekker! Onze tafelheer had nog frites besteld en die smaakten ook al goed.
Jammer genoeg hadden we geen plek meer over voor andere gerechtjes en kozen de dames voor alleen een drankje als afsluiter, maar moest de man van het gezelschap toch nog een cookies-nagerecht bestellen. Deze werd leuk gepresenteerd in een kleine springvorm en bestond uit o.a. een brownie, stroopwafelijs, chocoladesaus en slagroom.
Voor mij was de perfecte latte macchiato met een likeur 43 een mooie afsluiter van een heerlijk maal.
We komen zeker terug; gezien de prettige sfeer en om van wat andere gerechtjes te kunnen proeven.
BregjeAnne .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij De Baron. Dit concept zorgt ervoor dat je niet na een uur dineren weer buiten staat, erg leuk als je een lekkere invulling van je avond zoekt. Allergieën wordt erg goed rekening mee gehouden. Leuke jongens in de bediening, die graag meedenken! Kortom leuke avond uit voor een prima prijs!
Anne .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wat een geweldig nieuwe kaart heeft De Baron. Concept "shared dining" waarbij je meerdere gerechtjes met elkaar kunt delen. Origineel, puur en stuk voor stuk geweldig van smaak. Presentatie, sfeer en bediening ook top! En de gin tonics zijn zeker een aanrader. Wij komen snel terug!
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Regelmatig kom ik hier voor zowel lunch als diner. Kaart is niet spannend maar over het algemeen wel lekker. Ongedwongen sfeer met een prima bediening. De nieuwe lunch kaart heeft me positief verrast. En leuk concept met kleinere broodjes waardoor je meer verschillende broodjes kunt proeven.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Vandaag voor het eerst bij Brasserie De Baron gegeten. Wat een verrassing! Prijs - kwaliteit verhouding perfect.
Wij hadden het 5 gangen menu voor 26.80 euro.
Vooraf kozen we voor de proeverij van voorgerechten. Maar voordat we dat kregen was er heerlijk brood met lekkere sausjes.

De proeverij was een kleine portie carpaccio, wat eendenborstfilet en wat pastasalade met zalm. Echt snoepen :)

Daarna was de keuze tomatensoep óf uiensoep óf een kleiner kopje van beiden. Ik heb het laatste gekozen, gewoon leuk om verschillende smaken te proeven. Beide soepen waren erg smaakvol.

Gang 3. Kipfilet of Gamba's. Onze gezelschap proefde beide gerechten en allebei waren ze erg lekker.

Een spoom van cassis, naar keuze met of zonder alcohol, erg lekker.

Hoofdgerecht: ik koos voor Ossenhaas, die erg mals was, de rest van het gezelschap had Varkenshaas, ook erg lekker. We hadden een klein ongelukje, 1 van ons wilde wat zout over het eten doen en het zoutvaatje ging kapot, gevolg: al het zout over het eten. Dit werd zeer goed opgelost door de bediening, een nieuwe maaltijd plus 1 drankje minder op de rekening als excuus.

Het wordt misschien eentonig, maar ook het dessert een proeverij van diverse gerechten was super.

Eén van ons was zwanger en daar werd goed rekening mee gehouden. Dat vind ik ook een pluspunt. Ze kreeg een aangepast voorgerecht en verder was al het eten goed doorbakken. Voor haar, want ik wil mijn ossenhaas graag medium en dat was prima gelukt.

Ik kan niet anders dan deze brasserie van harte aanraden!