Brasserie de Bank

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Bank

V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede gerechten en fijne bediening en sfeer. Zeker een reden om nog eens te gaan eten bij de Bank. We waren wel bekend met de Bank voor een lunch of heerlijke koffie, maar diner nog niet gedaan.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een echte aanrader!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Originele en heerlijke gerechten
Gezellige drukte, akoestiek niet helemaal goed
sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten. Leuke ambiance. Komen - van uit het zuiden- zeker nog een keer terug. Leuk om Ramon nu echt aan het werk te zien en niet alleen via de tv!! ( binnenste buiten).
lindsey_ypey .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Genoten van een overheerlijke high tea, we werden verwend met verse pure en huisgemaakte lekkernijen en voorzien van heerlijke soorten thee. Super bediening en een sfeervolle entourage, wij komen gauw nog eens terug!
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekker gegeten! Verfijnde smaken, prettige bediening, lekker sfeertje! Wij komen hier vaker, maar raken nog niet verveeld, elke keer weer 'n heerlijk avondje.
IEA W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten is kwalitatief veel beter dan de kaart doet vermoeden. Zeer klantgerichte service, alles werd in het werk gesteld om ons met klein kindje lekker, rustig en gezellig te laten eten!
steffi.mulder .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben weer eens genoten van de uitstekende keuken van het team van Ramon. Het kerstmenu was afwisselend en verrassend. Erg lekkere wijnen ook!!! We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten en als we in Harderwijk zijn komen we nog wel eens terug. Aanrader. Heerlijk gegeten ook vegetarisch was het eten heel lekker.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel correcte en vlotte bediening, lekker eten.
Zeker weer reserveren.
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
op welke tijd of voor welke gelegenheid je hier ook komt: lunch of diner/ met 2-en of met meerderen mensen: zowel het eten als de bediening: altijd goed!!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Je kunt hier heerlijk eten, ook met voedselallergie. Verse ingrediënten. Het eten wordt mooi opgemaakt. Gezellige locatie.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prijs. De sfeer was erg goed en de bediening ontzettend aardig. Zeker een aanrader! Voor mij voor herhaling vatbaar!
wil B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten en de borden waren ook mooi opgemaakt. het personeel was heel vriendelijk, we werden niet opgejaagd
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bijzondere lunchgerechten, voor elk wat wils. Zaterdag in het middaguur, het was erg druk, dus ook veel geluid..maar dat was te verwachten. Ondanks de drukte toch vlotte bediening
patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat een heerlijk terras en eten. Gewoon goed. Tournedos zoals hij hoort te zijn. Vooraf geroosterde tonijn met kletskoppen van sesam . Toen kon het eigenlijk al niet meer stuk. En het toetje wat we wilde hebben stond niet op de kaart maar kregen we wel op ons verzoek. Een heerlijke dame blanche.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vanavond erg lekker gegeten bij dit leuke restaurant in Harderwijk. Geen standaard gerechten, maar juist dingen die je niet zo vaak eet zoals bijvoorbeeld Libanse Mezze en risotto met truffel en gefrituurd gepocheerd ei. Indeling is wat ons betrefd net iets te krap. Bediening is vriendelijk, maar de gerechten werden te snel op elkaar uitgeserveerd. Wel een aanrader om naar toe te gaan!
sgh07 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Supervers eten. Voorgerecht coquilles wel klein maar erg lekker en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht fish and chips met zeer vers bereide vis. Ook de salade als hoofdgerecht was super. Zeker een brasserie/restaurant om terug te keren.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We logeerden een paar dagen in Harderwijk en hadden op het nieuwe terras iets gedronken.
Heerlijk geluncht, broodje met rilette van zalm. 's Avonds gedineerd een 3 gangen surprise menu met wijnarrangement. Mooie gerechten en uitstekende smaak. Zeer vriendelijk gastvrouwen.
Neej .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Zojuist genoten van een tussendoortje bij Brasserie de Bank, een mooi en professioneel restaurant direct tegen het centrum van Harderwijk aan. De prijzen zijn over het algemeen goed en het restaurant biedt waar voor je geld. De bediening is over het algemeen erg behulpzaam en klantvriendelijk. Het buitenterras is mooi ingedeeld, het enige jammere is het uitzicht direct op de drukke autoweg maar zelfs hier lijken ze mee bezig te zijn door een nieuw terras te maken in het achtergelegen Hortuspark van Harderwijk. De koffiespecialiteiten zijn hier zeker een aanrader en worden mooi opgemaakt geserveerd met bijvoorbeeld een hartje van melkschuim bovenop en een stukje verse boterkoek erbij. De ijskoffie was goed op smaak en lekker koud voor bij het warme weer buiten op het terras. Er zijn zowel schaduwplekken als zonplekken (voor het pand) beschikbaar op het terras en uiteraard ook nog een uitgebreide binnenomgeving. Eveneens hun speciale walnoot-caramel boterkoekdeeg geproefd, deze is heerlijk en zeker een aanrader. Een zoete smaak en een tintje romig, niet al te veel en goed vullend geserveerd op een schoteltje met servet. De chocoladetaart daar is eveneens goed op smaak en wordt netjes geserveerd. Er was voldoende personeel aanwezig en er werd meermaals gevraagd of alles naar wens was. Over het algemeen leek de leeftijd van het personeel tussen de 18 en 30 jaar en hadden een frisse uitstraling. De apparatuur die wordt gebruikt voor drankjes staat zichtbaar in het midden van de zaak en lijken allemaal van goede kwaliteit en merken te zijn. Met het nieuwe terras zou deze plek zeker een aanrader zijn, maar zelfs zonder is het een goede plek om lekker even te zitten of zelfs te dineren.