Brasserie de Bank

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Bank

Xandra W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Gereserveerd voor 6 personen waarvan 1 x glutenvrij, ruim van te voren doorgegeven, bij aankomst in het restaurant werd er medegedeeld dat ze glutenvrij niet kunnen garanderen...??? geen email hierover ontvangen, anders waren we ergens anders gaan eten.
F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
we hebben heerlijk buiten gezeten! de bank is altijd een toplocatie!
leuk is dat de plank van de bank met gemak door 2 gedeeld mag worden en men dan extra broodjes en soep kan bestellen. Goede service.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fijn gegeten met een vriendin. Genoten van alle lekkere dingen en heerlijk bijgekletst. Het is altijd weer een genoegen om bij De Bank te eten, zowel binnen als buiten met uitzicht op het Plantagepark.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Het was heerlijk weer, waardoor we buiten op het terras konden dineren. Het ruime terras had een sectie met weinig tafels, waardoor we goed ons overleg konden houden. De bediening was vriendelijk en voorkomend, al keken sommigen je niet aan als je tegen hen sprak. De prijs-kwaliteit-verhouding was uitstekend. We hebben heerlijk gegeten en komen graag terug.
Dominique W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Brasserie De Bank is aan iedereen aan te raden, heerlijk gegeten en goede service! Alleen al de opmaak op je bord maakt eten hier een feestje!
Gillian C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Enige tijd geleden samen met mijn partner hier voor het eerst gegeten. Eten was goed. Echter was de keuze voor iemand die zwanger is enorm beperkt (jammer). Wat wij uiteindelijk moesten afrekenen voor een brasserie was bizar! Wij hebben voor met z'n 2-en +/- €125,- euro moeten afrekenen. Nadat wij daar hadden gegeten zijn wij enorm ziek geworden. Dit hebben wij de dag erna, bij de brasserie, gemeld. Het enige wat wij te horen kregen was dat het jammer voor ons was en dat het waarschijnlijk niet door het eten kwam. Voor dat geld vind ik wel dat we op zijn minst een kopje koffie te goed hadden moeten krijgen. Het gaat om de service! Hierna wisten wij zeker dat wij hier niet meer gaan eten. Heel zonde, want de ambiance en eten is wel leuk!
D. .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Itt de naam "De Bank" was de sfeer en inrichting niet zakelijk. Eerder sfeervol. Mooi terras met uitzicht op IJsselmeer. Eten was heerlijk! Alle complimenten voor Ramon Brugman en zijn team.
Ariena B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wat een verrassende avond... een nieuwe kaart. Heerlijk gegeten. Mooie opgemaakte borden. Goed geporsioneerd. Een mooie wijn erbij. Ondanks dat de brasserie vol was toch op ons gemak genoten. Prettige bediening. Een gezellige avond, goed gegeten en een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Klasse.
René B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Samen met mijn 86jarige moeder 1epaasdag gedineerd.
Men zag ons aankomen en de deuren werden vriendelijk voor ons open gehouden.
Ondanks onze reservering mochten we op ons vroege tijdstip (18.15)kiezen uit 3 tafels.
Soepele bediening ? Goede uitleg bij de gerechten!
Leuk ingericht oud bankgebouw met bar, leestafel en goed restaurant gedeelte.
Komem zeker nog één keer terug.
Al was het alleen maar om Ramon Brugman (tv kok)aan het werk te zien.
Dat was wat mijn 86 jarige moeder miste!!!????
Debora B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, de opmaak van de borden deed me denken aan een sterren restaurant.
echt top een feestje om naar te kijken
Kwaliteit van eten was super!
Zeer leuke avond gehad
Verleun V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hebben heerlijk gegeten, is een aanrader. Vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden. Gunstig gelegen met voldoende parkeer mogelijkheden.
G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten met aandacht voor het vegan menu van twee gasten! Ook aan de kleine gasten wordt gedacht met een leuk menu en zelfs kleurpotloden!
V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Leuke sfeer, mooie inrichting. We hebben heerlijk gegeten. Een echte aanrader als je lekker uit eten wilt in Harderwijk!
Prisca B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een heerlijke gerechten! Voor als je eens anders dan anders wilt eten. Toetje was ook verrassend en creatief! Goede service en sfeervol ingericht. We gaan hier zeker nog eens terug komen!
V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede gerechten en fijne bediening en sfeer. Zeker een reden om nog eens te gaan eten bij de Bank. We waren wel bekend met de Bank voor een lunch of heerlijke koffie, maar diner nog niet gedaan.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een echte aanrader!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Originele en heerlijke gerechten
Gezellige drukte, akoestiek niet helemaal goed
sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten. Leuke ambiance. Komen - van uit het zuiden- zeker nog een keer terug. Leuk om Ramon nu echt aan het werk te zien en niet alleen via de tv!! ( binnenste buiten).
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekker gegeten! Verfijnde smaken, prettige bediening, lekker sfeertje! Wij komen hier vaker, maar raken nog niet verveeld, elke keer weer 'n heerlijk avondje.
Lindsey H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Genoten van een overheerlijke high tea, we werden verwend met verse pure en huisgemaakte lekkernijen en voorzien van heerlijke soorten thee. Super bediening en een sfeervolle entourage, wij komen gauw nog eens terug!