Brasserie de Badmeester

6,9
Duur
Ines V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik ben Duitse en woon sinds een jaar in Nederland. Mijn Nederlands is nog niet zo goed dus ik maakte een fout toen ik vanmiddag bij restaurant "de badmeester" chocolademelk bestelde. In plaats van "slagroom" zei ik "raam" omdat ik niet zo gauw op het Nederlandse woordje kon komen. De vrouw die ons bediende ging hier ongepast mee om door luid te roepen:"Raam? Raam?..wat is DAT nu weer voor een taal !?". Ik voelde me als klant niet netjes behandeld terwijl ik juist probeerde om netjes in het Nederlands een bestelling te doen. Niet echt gastvriendelijke bediening dus. De chocolademelk was wel lekker trouwens ;-)
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Dit restaurant ligt dicht bij de zee en is zelfs op maandagmiddag open, het was een uitkomst voor ons toen we na het wandelen wat trek kregen. De kwaliteit van het eten is (net) voldoende, de bediening is vrij matig. Geen aanrader dit en zeker niet als je gasten hebt. Maar ach, we hadden net een leuke strandwandeling gemaakt, het weer was prima, we zaten lekker buiten op het beschutte terras, onze dag kon toch niet meer stuk.
M N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Fantastische avond gehad bij de Badmeester. Heel vriendelijke ontvangst en goede suggesties voor de wijnen bij het eten.

Tournedos was heerlijk mals en precies goed gebakken. We komen hier zeker snel weer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Lekker gegeten, het mandje brood kwam later dan het voorgerecht maar verder was het prima. Helaas waren er geen mosselen :(. Daarintegen was de biefstuk mals en lekker! Ook de lamskoteletten waren heerlijk.
Pslb .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Binnenkomst prima, vriendelijk personeel. Uitzicht prima.
Mixed grill besteld, patat leek wel gekookt, salade was geen smaak aan wel aangepast op maisvrij!. Biefstuk was niet te snijden en ook niet op te eten. Werd netjes een nieuw biefstukje gebracht alleen hetzelfde probleem. de biefstuk was eerder die middag ook al iemand opgevallen niet te eten. Er werd niet gevraagd wilt u iets anders daarvoor in de plaats maar er werd gezegd, tja dat is biefstuk!. Net alsof biefstuk niet te eten en zo taai moet zijn. Nee slecht excuus.
Koffie ter vervanging van de baas gekregen.
Het eten was niet lekker karig lauw, jammer had hier meer van voorgesteld.
Geachte gast,
Wij hadden van u begrepen dat alles naar wens was opgelost maar begrijpen uit uw verhaal dat dit toch niet het geval was. Wilt u ons een email sturen via info@debadmeester.nl zodat wij het alsnog goed met u kunnen oplossen?
Met vriendelijke groet, Bonnie Knaap
MartijnCZ .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Na een ochtendje uitwaaien met z'n drieen naar binnen bij de badmeester. De tent zat ongeveer voor een derde vol, enkele mussen niet meegerekend. Helaas had men pas na een half uurtje doordat we binnen waren, dus het duurdeveven voordat we een bestelling door konden geven. Elkaar verhalen vertellen over het uitgaansgebeuren is natuurlijk ook veel leuker dan gasten bedienen. Het eten, eenmaal op tafel, was redelijk goed. De soep was lauw maar met een goede smaak ("zal ik hem nog wat langer in de magnetron zetten" is geen goede zin meiden van de bediening. Zeker niet voor vijf euro.)
Broodjes en beleg vers genoeg en redelijk op smaak.
Het uitzicht over het strand en de zee is zoals overal geweldig, en de sfeer blijft gemoedelijk. De muzikaal ingestelde mussen zijn een zeer leuk alternatief voor de eeuwige radio/auditieve marteling die normaal toch vooral voor het personeel op schijnt te staan.

Kortom; leuke stek met goed eten maar de bediening kan zeker beter.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Op deze prachtige locatie hebben we heerlijk gelunched.
De salade ceasar was heerlijk.
Het mosselpannetje zeer aan te bevelen.
Daarnaast is de mintthee fantastisch. Vers en gewoon eerlijk lekker.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met grote regelmaat kom ik hier lunchen of dineren. Vooral de maandag en woensdagavond waar onbeperkt gamba's geserveerd worden, zijn bij mij favoriet! De bediening is altijd vriendelijk, ze doen net dat stapje meer om je welkom te voelen.
Het uitzicht over de zee is prachtig. Ook voor hondenliefhebbers een aanrader.
PeterSte .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wat een vieze boel hier. Er vliegen mussen rond in het restaurant. Met vogelpoepjes op o.a. de stoelen tot gevolg. Naast ons kwam een tafeltje vrij en direct gingen er mussen op de borden zitten om de restjes op te eten. Ongelooflijk dat deze tent nog niet gedwongen is de deuren te sluiten.
Het uitzicht hier over zee en strand is natuurlijk fenomenaal, maar dat is geen verdienste van de exploitant. Dan het eten: we hadden kroketten met patat en een beetje salade erbij. Hoe kan je dit nou verpesten? Nou, door de kroketten en patat te lang te bakken. De kroketten hadden een veel te harde buitenkant. Een paar maanden geleden hadden we trouwens kibbeling hier. Ook al veel te ver doorbakken in de frituur en bovendien was de kibbeling zo taai en droog dat het mijn stellige indruk was dat deze uit de diepvries kwam. De salade zag er verlept uit.
De bediening was wel heel vriendelijk.
MrDinerGast .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
De kaart voor de kinderen lijkt leuk, want waar staat er nou een biefstukje op de kinderkaart? Totdat je 'm krijgt. Een 25 gram taai lapje, geserveerd met 2 ml appelmoes, 2ml mayonaise en een beetje friet. Wel even 9 euro aftikken. Duur frietje dus. Voor de volwassenen een mixed grill. Alles koud en veel te ver doorgebakken. Biefstuk bij de supermarkt is nog beter :( Een ander in ons gezelschap had varkenshaas waar nog rauwe stukken aan zaten. Niemand om tegen te zeggen want het personeel vind het belangrijker buiten te staan roken dan in de zaal rond te lopen om te kijken of ze van dienst kunnen zijn. Zelf dus ook je drinken halen. Nooit meer.
Geachte gast, het spijt ons bijzonder dat een en ander verkeerd is gegaan. Wij hebben getracht dit met u op te lossen door een voor en een hoofdgerecht van de rekening af te halen en dessert aan te bieden aan de kinderen, wat u niet wilde. Wij hadden de indruk dat het goed was opgelost. Vervelend dat dit niet het geval is, graag uw reactie via info@debadmeester.nl
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ik heb mijn 50e verjaardag gevierd bij Brasserie de Badmeester. Het feest was zeer geslaagd en het personeel heeft uitstekend voor ons gezorgd, het was allemaal prima verzorgd en het eten was bijzonder smakelijk! Wat ook heel fijn was is de duidelijkheid waarmee werd aangegeven welke allergie gevoelige producten in het eten zaten, dit werd erg op prijs gesteld. Ik heb ook veel complimenten gekregen van mijn gasten en het weer werkte ook uitstekend mee! Wat wil een mens nog meer?
Cacagr .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We hebben vanavond heerlijk gegeten en van de ondergaande zon genoten.
Het mosselpannetje smaakte voortreffelijk net als de Angus Tournedos. Ondanks de ( onverwachte ) drukte bleef de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Men heeft zich fantastisch door de avond geslagen om het iedereen naar de zin te maken. We hebben genoten.
Cacagr .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We hebben vanavond heerlijk gegeten en van de ondergaande zon genoten.
MartinB160 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Met een groep hadden we een BBQ, de borrelhappen bij aankomst waren top! want om 18.00 uur lust je dan ook wel wat, heerlijk biertje met mooi weer op het strand. Het eten was echt wat je verwacht op het strand. De salades stokbrood en friet die op het buffet stonden waren prima en meer dan genoeg. Jammer dat het vlees allemaal al gaar de BBQ op ging, maar misschien wel zo veilig.
Johnniev .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het eten is prijzig voor de kwaliteit die je krijgt. Hier wordt het principe gehanteerd: maximale verkoopprijs tegen minimale inkoopkosten. Jammer van het uitzicht en de vriendelijke bediening. De meeste ingrediënten leken van het type kant en klaar en ook mogelijk daardoor te ver doorgekookt. De aardappelkroketjes waren werkelijk totaal vol olie en daardoor niet te eten. Kortom houd je van lekker eten en proef je het verschil tussen ingrediënten en liefde voor het vak koken dan ligt daar de afweging. Voor EUR 110,00 met 2 personen zonder fles wijn kun je op veel plaatsen goed eten. Hier niet! Jammer. 10 jaar geleden was het veel beter hier.
Maike33 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
We hebben gisteravond bij Brasserie De Badmeester gegeten, iedereen was tevreden ,de voorgerechten en de verschillende hoofdgerechten zoals mosselen en huisgerookte zalm waren goed alleen jammer dat saus was niet apart.De bediening is vriendelijk en vlot( josh en de andere jongedames waren erg enthousiast, gastvrij en behulpzamen) ,restaurant heeft een warm en gezellige uitstraling ,kortom het was geslaagde avond, Wij komen zeker terug
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Gisteravond hier op het terras gegeten met het prachtige uitzicht op zee. Vooraf hadden we kaassoep, heel apart en lekker, een prima carpaccio en lekkere hollandse garnalen. Daarna zalige gamba's gegeten, onbeperkt op maandag en woensdag, aanrader! Als dessert een kaasplankje met o.a. een grote plak nogal droge geitenkaas. Koffie met likeur toe. Vriendelijk personeel, maar nogal onervaren en onbeholpen, zullen wel vakantiekrachten zijn. Wij komen zeker terug (al is het alleen voor de oesters die nog geprobeerd moeten worden).
Netje37 G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Tijdens de Pinksterdagen verbleven wij in Wassenaar. Daar werd ons aaanbevolen om te eten bij de Badmeester. Heten was voortreffelijk en zeer goed.personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook de sfeer was goed.
Afgelopen weekend waren we opnieuw in Wassenaar, en hebben weer gegeten bij de Badmeester. Heerlijke javaanse currysoep en een heerlijke spies met aardappels en groente. Onze complimenten voor de kok en het personeel.
Fleuro1998 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wat was dit geweldig lekker. Ik had de dagmenu en dat bestond uit Javaanse currysoep, spiece met varkenshaas en biefstuk in pepersaus en als laatste chocolade ijs met saus. Het was echt heel erg lekker. Het was zeer druk en in geen een restaurant konden we terecht. Hier eigenlijk ook niet want wij wilden buiten maar nee alles was bezet. Eventueel in de serre. Na overleg gingen wij er toch maar zitten. Zodra er een tafel buiten vrij kwam konden we daar terecht. Ja ja dachten we die gaan ons nooit roepen. Maar toch wel, Josh heeft dit zeer goed opgepakt. Toch is het waar wat mensen vermelden. Er waren heel veel tafels gereserveerd maar in die uren die wij op het terras zaten, is niemand er gaan zitten. Dit is wel raar. Het eten duurde wel lang. Wat een beetje jammer was want we hadden wel honger maar het wachten was het zeker waard. Heerlijke soep daarna geweldige spiece met kosteloos bij bestellende patat en het ijs was ook zeker lekker. Het wachten is logisch want het was zeer druk. Dus eigenlijk kan ik er niet iets anders van maken. Het was TOP! Mede dankzij Josh. Natuurlijk mede dankzij iedereen :D Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
RFBK .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Sfeer is top. Prachtige locatie aan zee en in de duinen. Maandag en woensdag onbeperkt gamba's. Helemaal top.
Nieuwe kaart is nu ingevoerd en een welkome aanvulling.