Brasserie De 3 Heeren

Meer informatie over restaurant Brasserie De 3 Heeren

Voordelig
Tafelmanieren 1.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
De 3 Heren, vanuit de oude naam en entourage van de Pub is er een metamorfose ontstaan. Nieuw interieur en een nieuwe kok. Het "bruine" van de Pub is er af en er is werkelijk een goede brasserie geformeerd. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en na een aperitief op het terras, het werd net iets te koud, maar eens aangeschoven binnen. direct contact aan tafel en de menukaart volgt vlotjes na de drankjes te hebben door gegeven. Het interieur is verassend, strak maar uitnodigend. Verlichting maakt het af.

Goede kaart met een 3 gangen menu ( € 25.95 ) vreemd dat er niet een open drie gangen menu is met een richting naar iets bijzonders maar in deze kun je gewoon kiezen van de kaart. Het pakt dan net iets goedkoper uit. Mooie eend op een bedje van rode kool en een verfijnde rösti waarin ik iets kruidnagel proef (???) geweldig in een woord. Mooi rood van binnen zoals gevraagd en een klein randje vet aan de buitenkant. De eend kan dus ook apart besteld worden ( € 19.75 ) Tafelgenoten nemen een entrecote. Mooi medium rare, maar dan moet je wel flink dooreten anders wordt het stuk in zijn geheel te koud van binnen. Wellicht het vlees niet teveel koelen voordien. Merlot wordt geadviseerd door de vlotte bediening en dat is geen verkeerde keuze bij het vlees en de eend. Vol droog en dat voor een prijs van ( € 18.00 ) zeker niet overdone. Aan een " toet" wagen we ons niet meer maar daarvoor mogen we ook een irisch koffie. Mooi, het kan allemaal bij de 3 Heren.

prijs kwaliteit meer dan goed, dorpelingen zullen Pub wellicht missen, wij komen nog eens terug in deze heerlijke brasserie met een goede keuken en een redelijk geprijsde kaart
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker buiten gezeten op het terras dus omgeving is al gauw goed. Binnen zag het er prima en fris uit. Vooraf hadden we mosterdsoep: beetje flauw maar niet erg slecht. Hoofdgerecht hadden we saté en entrecote: prima eten, niet heel bijzonder maar niets mis mee. Kortom: gewoon lekker een happie eten op een fijn terras en plezierige bediening.
Hayo B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Prima bediening en mooie locatie. Heerlijke Oerhammetjes gehad en vorige week een boerentosti met chorizoworst.