Brasserie D' Oude Veiling

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Duur
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een brasserie is een brasserie. De Oude Veiling is dat duidelijk. Gezellig warm ingericht, veel tierelantijntjes, vriendelijk personeel en recht toe recht aan eten. Het enige minpuntje vind ik dat de prijzen aan de hoge kant zijn. Bovendien zou de keuze iets ruimer mogen, maar je kan er lekker eten, als je in je achterhoofd houdt dat het een brasserie is.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met 8 personen hier gegeten, ziet er gezellig uit en de tafels mooi gedekt. Was deze avond niet druk, maar de bediening was uitermate vriendelijk. Van heel veel van de voor- als hoofdgerechten zijn kleine porties standaard op de kaart aangegeven. Dus daardoor ook voor kinderen alle mogelijkheden die niet voor de kindermenu's gaan, maar ook de oudere maken er graag gebruik van. Een ieder was duidelijk tevreden met zijn keuzes en het hele gezelschap heeft van de sfeer en het eten genoten. De Rioja wijn is zeer aan te bevelen en op verzoek wordt er gelukkig gewoon een karaf plat water op tafel gezet en ook weer aangevuld!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Al vaker gegeten werkgerelateerd en ook gisteren weer. Aangenaam verrast door de heerlijke gerechten. Omdat we met grote groep waren 3 keuze menu. De uiensoep was een van de beste ooit! Jammer dat de kaas op het broodje een vreemd smaakje had. ( of olie ranzig?) Vervolgens heerlijke zalm en kabeljauw met saus. Perfecte frieten en goede salade en groente erbij. Vanille-ijs met lekkere bosvruchten en mousse waar ik zelf niet zo van houden. Wijnen en koffie ook prima en bediening vriendelijk en attent. Prima plek!
CEM .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Leuke tent, ziet er van binnen mooi uit en vriendelijke bediening. De vissoep die ik had was de lekkerste die ik ooit had geproefd. We hebben erg lekker gegeten, zowel vis als vlees waren goed. Er werden gegratineerde groenten bijgeserveerd, alsmede gebakken aardappeltjes en sla. Het enige wat ik over dit restaurant moet melden, is dat de porties niet groot waren, maar enorm. Als gemiddelde eter is voor- hoofd- en nagerecht eigenlijk niet te doen. Bij ons ging echt de helft terug naar de keuken. Niet omdat het niet lekker was, maar omdat het echt veel te veel was. Ik kom hier zeker nog eens terug, maar dan sla ik het voorgerecht over en ik denk het dessert ook.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vanavond gegeten op advies van anderen.

perfect gegeten , kan niet anders zeggen.

de vegetarische verrassing van de chef was inderdaad een verrassing , een verademing vergeleken bij andere restaurants.

bediening was vlot en zeer aardig.

geen restaurant waar je de deur uitgekeken wordt , je kunt er in de gezellige sfeer rustig natafelen.

komen absoluut terug....
Sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vanavond voor het eerst kennisgemaakt met Brasserie D'Oude Veiling. Een hele gezellige, sfeervolle brasserie met een goede keuken en uitstekende bediening. We namen de kalfshaas en de Tournedos als hoofdgerechten. Ze zijn allerbei super mals en lekker.
Kortom, wij hebben genoten van een fantastisch avondje uit eten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Supergezellig restaurant, erg knus en warm ingericht. Vriendelijke bediening, leuke sfeer, je voelt je meer dan welkom. Eten was ook heerlijk. Enige minpuntjes die we zouden kunnen bedenken is dat de carpaccio wel érg koud was waardoor de smaak niet zo goed uitkwam (maar werd weer goedgemaakt door de vele smaakmakers die erbij zaten) en dat de vissalade wat bescheiden was. De heerlijke hamburger met friet (geloof me, écht heerlijk) was echter weer zo fors dat ik zelf erg blij was dat ik de kleine carpaccio had genomen :-). Als we ooit weer in de buurt zijn, gaan we zéker weten weer hier eten. Absolute aanrader!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Voor tweede keer heerlijk gegeten!
De pomodori tomatensoep vooraf,had heerlijke smaak. Als ik uit eten ga wil ik iets proeven wat lekkerder smaakt dan mijn eigen gerechten en dat was zeker hier het geval.
Daarna asperges met ham,ei,botersaus,aardappelsalade.
Heerlijke seizoensproducten zoals asperges en Opperdoezer aardappel. Prima bediening. Lekkere witte Chileense wijn in mooi glas. Leuke ambiance.
Ik neem graag 2 voorgerechtjes want ben niet zo van het vlees.
Toetjes nog nooit geproefd dus nog geen oordeel over
Gluurde bij vertrek even in de keuken, leek een enthousiast jong team. Ga zo door!
Volgende maand komen we zeker nog een keer!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Propvol vertrokken wij huiswaarts, na een heerlijk diner bij d'oude veiling. Vriendelijke bediening, lekkere wijn, gratis karaf water erbij. 3 soorten brood met boter. Gestart met carpaccio, heerlijk mals, minpuntje de grote klodders mayo erop, maar die konden wel gemakkelijk terzijde geschoven worden. Toen de vleesspies, lees: 2 spiezen met kip, varkenshaas en biefstuk. Gevraagd om de biefstuk wat roder te laten, dat was helaas niet gelukt. Bijpassend garnituur: gebakken aardappels, salade en groente. Helaas moest je de friet en de mayonaise apart bestellen tegen bijbetaling, dat is wat flauw... Ze waren wel heel lekker! De toetjes waren ook erg royaal en prima in orde. Kaas viel iets tegen qua variatie. Porties zijn groot te noemen. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten en komen zeker nog een keer terug.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Hoi, wij hadden met vijf meiden een High Tea afgelopen zondag tweede paasdag!!
Werkelijk een aanfluiting...we kregen als eerste een bonk taart, een uur later een t grote
van een muffing iets hartigs, een uur erna twee spiesjes met vis en vlees!!
In een woord waardeloos en dat voor 24.50!!
Een ontevreden gast...
MarjavanHoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
De meningen uit voorgaande recensies delen wij absoluut niet! Wij komen al jaren in d'oude veiling - her is ons favoriete restaurant! De prijzen zijn inderdaad fors voor een 'brasserie', maar het eten (smaak, opmaak, diversiteit) is dat zeker waard! De mooie gerechten zijn ook niet echt passend bij een 'brasserie' maar wel bij een uitstekend restaurant! Om op voorgaande recensie terug te komen: Een hertenbiefstuk is gewoon wat stugger dan bijv een tournedos, en de hoeveelheid eten is echt niet stads te noemen! Wijn wordt al jaren in prachtige (dure - 9,95 p.st.) glazen geschonken en de hoeveelheid is niet minder dan normaal. Het glas is onderaan behoorlijk breed namelijk! Het feit dat je (zelfs doordeweeks) moet reserveren om zeker te zijn van een tefeltje, zegt genoeg!
Corrina65 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Een aantal keer gegeten en wordt helaas steeds minder. Prijs, kwaliteit staat niet in verhouding. Veel te duur voor niet echt hoogstaand eten. Jammer, want bediening was prima, locatie goed en sfeer en aankleding ook goed.
John-de-smuller .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
De zeer uitgebreide kaart laat voldoende keus voor alles wat wils. Wat direct opvalt zijn de 'forse' prijzen voor de diverse gerechten waarvan bij sommige zowel een kleine als 'normale' portie te bestellen is. Op een zeer rustige maandagavond gaf de bediening ons de indruk dat het erg druk was: haastig heen en weer drentelen en op momenten geen aandacht hebben voor ons als enige gasten.... Enfin, met hoog gespannen verwachting bestellen we de hertenbiefstuk. De geserveerde hoeveelheid verklaarde direct de prijs. Kwalitatief niet slecht maar ook niet geweldig, hoewel de presentatie super was. Een qua smaak vlakke garnituur en een te stugge biefstuk. Van de goede maar helaas niet uitstekende huiswijn werden daarbij bijzonder kleine glazen geschonken die ook - geheel in lijn - fors aan de prijs waren. De maaltijd afsluitend met een prima dessert en daarna een (te) dikke rekening hadden we een vol maar helaas geen voldaan gevoel. Een gemiste kans.
Josje T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Mooie opgemaakte borden, originele combinaties.
Jammer dat vegetarisch in de ogen van de kok betekent dat er overal kaas in/op moet.
Goede sfeer, mooi ingericht. Verlichting kan wel iets beter #donker
Fijn dat onze hond mee mocht!
Notasleep .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Wij hebben hier al een paar keer heerlijk gegeten. Gezellig pand, zeer attente bediening en meer dan genoeg keuze op de kaart. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer terug.