Brasserie d'n Ingelbewaarder

Meer informatie over restaurant Brasserie d'n Ingelbewaarder

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00

• Datum van je bezoek: 30 mei 2015
hier met 2 vrienden stellen gaan eten op een zaterdagavond. ober heeft vanaf het opnemen van de bestellingen "geblunderd". of hij nieuw was?? na de bestelling kwam hij bestek leggen. dat ging al fout. het voorgerecht was prima, alles lekker op smaak. Toen het tussengerecht kwam werden er ipv 2 x soep 4 x de soep gebracht. de soep ( asperge) smaakte te zeer naar room, hier zijn ze erg scheutig mee geweest. Bij het hoofdgerecht ( waar we héél lang op moesten wachten) zat er geen asperge bij, terwijl we met 5 personen het asperge menu hadden gekozen. andere ober bood zijn excuses aan en er werden nog asperges gekookt. deze kwam toen het vlees al op was ( heerlijke bavette)., want dat wil je niet koud laten worden. bij de frietjes zat mayonaise maar we moesten vragen om een lepeltje. ook bij de asperges zat geen opschep bestek. de gehele avond moesten we vragen of we nog iets konden drinken, behalve als de ober kwam die volgens mij voor en achter bediende. "onze" ober heeft de hele avond nog geen glimlach laten zien. het dessert, voor diegene die er voor hadden gekozen, was goed. toen kwam de rekening, die klopte ook niet. Werd wel meteen opgelost met excuses ( door ober nr 2).
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Hartstikke leuk restaurant met aardige meiden in de bediening. Al een aantal malen hier gegeten en altijd goed. Ook met kinderen kan je hier prima eten.
Romy144 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Lekker gegeten voor in de cafe was erg gezellig. Een aanrader is het voorgerecht couscous met zalm en de itiliaanse tomatensoep
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heb hier op een zondagmiddag in oktober nog lekker buiten gezeten. De bediening is snel, de meiden rennen zich ongans tussen de buiten- en binnenlocatie. Maar ze blijven lachen. Ik had het broodje carpaccio, en die vond ik erg lekker!
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Kwamen met 6 mensen. Mooie zaak bij binnenkomst. We mochten meelopen naar achterin de zaak. Dat viel erg tegen. Ze waren nog niet helemaal klaar met de zaak bleek. Werd een tafel gemaakt voorin de zaak. Perfecte sfeer hier. De bediening was professioneel en goed op de hoogte van de kaart. Het eten was echt perfect. Zelfs de salade was compleet en met een lekkere dressing. Toetje was echt zo lekker dat wij alleen al voor die terug willen komen. Huisgemaakt ijs.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Samen met mijn dochter hier genoten van de lunch. ook deze keer was de bediening alert en attent. Het eten: vooraf een verse aspergesoep/ tomatensoep, lekker op smaak. De broodjes waren goed gevuld en smakelijk. Dus ook voor de lunch kun je hier goed terecht.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Sinds kort is Tegelen een brasserie rijker. 2de paasdag hier gedineerd met z'n zessen. Dat we een uur te vroeg waren was geen enkel probleem. We werden hartelijk ontvangen. we kozen voor het drie-gangen menu á 25,-. de borden we net niet schoongelikt maar alles smaakte heerlijk. dat ze geen koeler hadden voor de fles rosé hebben we dan ook door de vingers gezien. ( is nog niet officieel geopend). Vlotte, attente bediening, betaalbare menu's, wat wil je nog meer.