Brasserie Cronesteyn

Vlietweg 2 2323 LB Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Cronesteyn

Een uitgebreide lunch met vrienden of familie, een zakenlunch? Bij Brasserie Cronesteyn kan je voor alles terecht. U kunt kiezen voor de uitgebreide lunchkaart of uit de a la carte kaart. Voor een High Tea mag er bij Brasserie Cronesteyn ook aangeklopt worden.

Een glaasje drinken aan de bar nadat u een dag hard gewerkt hebt of een drankje voordat u aanschuift voor een heerlijk diner alles is mogelijk. Er kan gekozen worden voor de lekkerste koffievariaties, 3 bieren op de tap en 10 open wijnen.

Voor groepen zijn er ook vele mogelijkheden zoals bedrijfsborrels, (trouw)feesten of (besloten) groepsdiner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Cronesteyn

Bus 45
  • : Gratis parkeren voor de deur

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Cronesteyn

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten met een vlotte, vriendelijke bediening met ook nog eens een goede wateractie! We komen zeker weer terug!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten aan het water. Goede en vlotte bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Cronesteyn staat boven aan mijn lijstje van favorieten.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker en voldoene gegeten
Jan Herman T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Mooi gelegen aan het water, eten was goed , mis alleen salade bij de date van de haas, portie een beetje karig voor 17.50, wel goede sate
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Spontane en goede bediening zonder poespas.
Eten voortreffelijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima Restaurant, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en heerlijk eten. Aardige en vlotte bediening.
Zonder meer een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Met 2 personen konden we plaatsnemen aan een 4-persoonstafel uitkijkend naar buiten, dus genoeg ruimte om
spijzen te plaatsen .Het personeel was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. Het eten was lekker
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Duurde ruin 45 minuten voordat we bediend werden. Gelukkig was het goed uit te houden op het terras en het eten was erg lekker.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terrras bij mooi weer is het een top lokatie. De bediening mag wel iets beter. Wel vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit is prima
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Niks bijzonders, prima gegeten. Eten was ok maar niet bijzonde
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs ! Gezellig en rustig .. Top ! Komen zeker nog een keer terug !
Misschien nog een ietsje meer uitgebreidere kaart... verder alles wat gevraagd wordt.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zoals gewoonlijk weer een goede avond gehad met lekker eten.in een gezellige ambiance.Het maand menu is zeer gunstig geprijst.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heel vriendeljk personeel. Een heel gezellige avond gehad.
Doordat er een grote groep aanwezig was wel wat luiddruchtig, maar toch een prettige sfeer.
Janine L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeervolle gelegenheid. De kok haalde alles uit de kast om mij te voorzien van een top dessert. Dat terwijl ik een dieet volg. Gastvrijheid ten top!
Brill M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer geschikt voor een snelle én smakelijke lunch met zakelijke contacten. De bestellingen stonden snel op tafel, de bediening was zeer vriendelijk.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vrijdagavond aten we met vier personen in dit gezellige restaurant. Het bleek veel drukker dan verwacht waardoor de bediening het nauwelijks kon bijbenen. Als voorgerecht aten we champignonssoep (ok van smaak maar heel gewoontjes) en carpaccio (doorsnee van smaak). De zalm met pasta was lekker evenals de schotel met lam met mintsaus. De dikbil met pepersaus werd wel heel peperig gevonden. Er was geen overdaad aan groente en patat moest apart worden bijbesteld. De desserts met ijs waren wat je ervan verwacht en niet erg culinair. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik woon al jaren om de hoek maar nu toch eindelijk neergezegen op het terras. Het menu lijkt niet supercreatief maar de kwaliteit is meer dan prima! Adequate bediening, heerlijke mosselen en een Tom Kae Khai om te zoenen.
Wij voegen Cronesteyn toe aan onze vaste adresjes.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vanwege een bezoek aan Leiden waar 1 van ons 2 niet geluncht heeft, op de terugweg bij Cronesteyn gegeten. Degene zonder lunch heeft voor de lam rumps gekozen, prachtig mals lamsvlees, perfect gebraden, de andere de Thaise kippensoep met notenijstaart toe..Smullen dus weer. Wat een genot om lekker te kunnen eten. Aanrader dus.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Op een prachtige zonnige avond is het hier fantastisch vertoeven en we komen hier graag. We zaten op het terras langs de Vliet, af en tuft er een bootje voorbij.
Voordat we er heen gingen had ik op internet op het menu gekeken, helaas bleek dit niet actueel te zijn, want op internet stond nog dat er nog asperges verkrijgbaar waren, wat helaas niet meer het geval was. We hebben toen lamsvlees gegeten met groentes, met daarbij een selleriesalade. Het was erg lekker en mals. Als toetje: kaasplankje en proeverij van zoetigheden. Ook dit was voor ons beiden een succes. We hebben een heerlijke avond gehad, bediening was vlot en adequaat en ja, we komen weer terug, want het blijft een fijn restaurant
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heel erg lekker gegeten. de bediening was heel fijn en zijn aardige dames. Aanrader. Mooie locatie voor in de zomer. Het 3-gangen menu was goed samengesteld. Wij komen zeker terug.