Brasserie Crimpenerhout

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Crimpenerhout

zon V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
bij het hoofdmenu saus vergeten te serveren, na vragen toch gekregen....ongevraagd een plak kruidenboter tussen het vlees. gezegd dat we dit niet op prijs stellen, staat niet op het menu, antwoord ach dan kunt u kiezen
geen excuses. groente fantasiloos diepvries, lauw, salade is de naam niet waard
prijs kwaliteit staat niet in verhouding
alleen het uitzicht is goed
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Er was een onderbezetting van bedienend personeel. In de tijd dat wij er waren is de eigenaar continu bezig geweest met het afbekken, terechtwijzen en kleineren van zijn personeelslid.
Ze deed haar werk goed, liep d'r benen uit d'r lijf, was vriendelijk, maar in zijn ogen deed ze het allemaal niet goed.
Ik heb vaker berichten gehoord over het gedrag van de eigenaar.
Dat je zo met je personeel omgaat vind ik verschrikkelijk en onaanvaardbaar.
De latte machiato was heerlijk, maar ja dat is geen verdienste van de eigenaar.
Eten met een wrange 'nasmaak' dus.
FamNoorland .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We gingen voor Moederdag gezellig met z'n vijven uit eten hier. Het duurde al lang voordat we het voorgerecht hadden, maar nadat de borden hiervan waren weggehaald, duurde het nog bijna een heel uur voordat we ons hoofdgerecht kregen. We stonden net op het punt om de rekening te vragen voor alleen het voorgerecht en de drankjes toen ze met de borden aan kwamen lopen. Helaas was het het wachten ook niet echt waard, want het eten was middelmatig.. Daarnaast stond de bediening vaak niks te doen, terwijl we bijvoorbeeld wel lege borden o.i.d. op onze tafel hadden staan. We hebben een vervelende nasmaak aan ons etentje in dit restaurant en zijn daarom ook niet van plan om nog een terug te gaan. Heel jammer!
RichardvanV V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Vol goede moed en zin om gezellig uit eten te gaan kwamen mijn vriendin en ik om ongeveer tien voor 6 binnen. We waren met opzet wat vroeg gegaan, we wilden er een gezellige en lange avond van maken om daarna nog ongeveer 20 minuten naar huis te fietsen. Er was verder nog niemand.

Nadat we een tafeltje bij het raam hadden uitgezocht kwam de bediening langs. We hebben duidelijk aangegeven dat we graag eerst wat wilden drinken en daarna wilden dineren. We kregen netjes onze drank en hebben gezellig tot half 7 zitten kletsen. Nog steeds waren wij de enige gasten.

Rond kwart voor 7 hebben we aangegeven te willen dineren. De menukaarten werden gehaald en nadat we een keus gemaakt hadden (voor elke gang) werd onze keus opgenomen. Het bleef echter bij het voorgerecht. De bediening nam zonder verder een woord te zeggen de menukaarten weer mee nadat ons voorgerecht was genoteerd.

Als voorgerecht beiden de tomaten-crème soep (€ 5,75 p/s). De soep werd na enige tijd opgediend en was redelijk van smaak, een normaal portie. Bij de soep kregen we een mandje met brood en roomboter, de roomboter werd geserveerd in kleine plastic kuipjes van Campina en was erg koud en dus slecht smeerbaar. Toen de soep en het brood op was werd het servies afgeruimd. Of de soep naar wens was, was de enige vraag die we gesteld kregen. Naar het hoofdgerecht werd niet gevraagd.

Er kwamen rond het moment dat wij de soep op hadden 2 oudere dames binnen. Deze dames werden geholpen en wij hadden verwacht dat de bediening daarna naar ons zou komen om het hoofdgerecht op te nemen. De bediening kwam echter niet maar bleef achter de bar hangen. Toen onze drank ook op was hebben we herhaaldelijk hints gegeven aan de bediening dat ons drinken op was en dat we dus bediend moesten worden. Er werd echter geen actie ondernomen. Wij voelden ons steeds ongemakkelijker omdat er maar niets gebeurde terwijl dat wel zo had moeten zijn. Na lang wachten steeg bij ons de weerzin om hier verder te eten. om 5 voor 8 heb ik om de rekening gevraagd en betaald. € 23,05 voor 2 soep, 1 water, 1 bier en 2 witte wijn.

Wij zijn zeer zwaar teleurgesteld naar huis gefietst en hebben thuis pistoletjes afgebakken om onze honger te stillen.

Als je dus een klein beetje waarde hecht aan de manier waarop je bediend wordt dan raden wij deze brasserie sterk af.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Prima lunchlocatie met vriendelijke bediening. De kaart biedt voldoende keuzemogelijkheden. Fraaie ligging aan de surfplas en ruim voldoende parkeermogelijkheden.
Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Terras met uitzicht op de plas is een mooie plek om te vertoeven. Bediening gebruikt wel erg veel woorden en komt niet professioneel over. Dieptepunt was de wijze waarop een tandenstoker werd gepresenteerd. Heel praktisch onverpakt tussen duim en wijsvinger van de ober. Ja het gevoel van service zit in pietluttigheden. We hadden in ons gezelschap veel vis liefhebbers en die waren prima te spreken over de slibtongen en de zeetong. Helaas was de garnering ongepast. Een berg huzarensalade over de sla, tomaten en de meloen! De huiswijn wit was van een onbestemd karakter en niet echt droog te noemen. We hadden een gezellige avond maar daar heeft het restaurant niet veel aan bij gedragen. Geen aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Met 4 personen het verassingsmenu genomen met 3 gangen. Heerlijk gegeten, vis als voorgerecht en als hoofdgerecht rib eye met portsaus en kalfsoester met mosterdsaus. Nagerecht crème brulee met ijs. Mooi uitzicht, leuk gezelschap en een zeer vriendelijke bediening, wat wil een mens nog meer!
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Deze Brasserie ligt op de golfbaan en is alleen per auto te bereiken. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel en de chef maakt de lekkerste lunch- en diner gerechten gerechten klaar van een maandelijks wisselende kaart. Men heeft een kleine- en een grote kaart met een keuze van een uitsmijter tot een heerlijk 3 gangen diner. Ook het Gulpener bier van de tap smaakte uitstekend. De huiswijn ios eveneens aan te bevelen.
Dankzij het heerlijke terras met uitzicht over een grote waterplas is dit vooral s'zomers een heerlijk plek om te loungen met een overheerlijk bittergarnituur of om er te eten.