Glas champagne

Op 10 minuten loopafstand van Centraal Station Gouda
  • Kom je met de auto?
    Centraal gelegen op de Markt van Gouda
  • : Diverse parkeergarages- en plekken

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag t/m zaterdag geopend van 10.00 tot 01.00 uur. Zondag van 11.00 tot 01.00 uur.

• Bancontact , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Copper

Tom D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Copper is een aanwinst in Gouda. Een combinatie van bistro en restaurant. Vlotte bediening, modern en gezellig interieur en een duidelijke menukaart. De BBQ style gerechten geven voldoende keuze en heerlijke smaak. De bediening is attent en vrolijk. De rekening is behoorlijk: basisgerechten goed geprijsd, maar de sides en wijnen zijn wel stevig.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Topper in Restaurantweek Gouda, prima gerechten in nieuw restaurant aan de Markt in Gouda, voorgerechten als de runder-carpaccio en de zalm-tartaar waren heerlijk, de hoofdgerechten de dry aged entrecote en de schelvisfile waren uitstekend en de nagerechten cheesecake en het chocoladetaartje smaakten prima.
Maar wat een herrie in deze zaak, akoestiek is waardeloos en we zaten naast een grote tafel met lawaaierige mensen, bedienend personeel had hier ook last van zoals zij aan ons melden.
Nog een minpunt, de Cava smaakte niet goed, hier is iets mis gegaan.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Dit was de tweede keer dat ik bij Brasserie Copper kwam lunchen. We kozen de chenin blanc die erg lekker was. Ik had het landbrood met carpaccio, mijn vader de tonijnsalade en mijn moeder de geitenkaas salade. Alles was erg lekker al vond mijn moeder dat de geitenkaas salade meer honingdressing nodig had. De bediening was erg gastvrij en attent.