Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 45
|
31-205700000
7,8 /10
321 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 45
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 8,5
    Fles mineraalwater
  • € 7
    Glas wijn
  • € 30
    Fles wijn
  • € 18
    Glas champagne
  • € 99
    Fles champagne
  • € 6
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Hoe kom je er?

  • : Valet parking

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch 12:30 - 16:00
- Diner 16:00 - 23:00

Services

7,8 /10
  • 10
    32
  • 9
    59
  • 8
    87
  • 7
    68
  • < 7
    76
Eten
7,6
Service
7,4
Decor
8,4
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
255/322 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Jolanda S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij hebben hier met Kerst gedineerd. Wij waren een kwartier voor de afgesproken tijd aanwezig. Er werd gezegd ga maar ff ergens zitten, wij zijn nog niet klaar. Vervolgens een drankje besteld, de frisdranken waren er zo, een glas wijn duurde minstens een kwartier voordat dit werd gebracht. Vervolgens kwam er niemand om ons op te halen voor het restaurant, zelf maar even gaan vragen, oh ja tafel is klaar hoor. Het eten was prima, maar de service liet zwaar te wensen over. Na afloop wilde wij onze jassen, hadden hiervoor een kaartje gekregen. De dame kwam met hele andere jassen aan en kon de onze niet vinden, ze zei, kijk zelf maar even en liep vervolgens weg. We hadden iedere willekeurige jas kunnen meenemen. Beetje jammer van de service, ambiance en eten is prima, maar zet gekwalificeerd personeel in de bediening, die weten hoe het hoort.
W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
  • Online gereserveerd
zo jammer dat 1 van de gerechten niet goed was! De hamburger was echt super rood/rauw waardoor de ander alleen moest eten ….
De sfeer was verder echt top!!
En vervolgens gingen we naar t concertgebouw toe.....
J. V.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Comfortabele stoelen op eethoogte met voldoende zachte rugsteun ontbreken hier, maar horen er op die niveau wel te zijn. De gewoonte in Nederlandse restaurants om eten lauw te serveren, begint hier helaas ook door te dringen. Eten hoort voldoende verhit geserveerd te worden om twee redenen: smaak en volksgezondheid. Dat behoort een vanzelfsprekendheid te zijn.
L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk gegeten in de brasserie van het Conservatorium Hotel. Goede bediening en een mooie sfeervolle kerstambiance.
Helmers R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Prijs/kaliteit is beneden peil
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Ik vond het prima. Alleen uiteindelijk toch EUR 200 kwijt. Dat vond ik aan de hoge kant. Ik weet wel dat het geen bistro is, maar toch.
Jan Paul D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening en lekker eten! Ambiance zou nog iets warmer kunnen met wat spiegels tegen de wanden geeft ook voor de mensen die met de rug naar de grote ruimte zitten iets meer betrokkenheid in het geheel.
A.G. G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer lange wchttijden. Niet echt ptofessioneel. Etenwas matig. Wat een hoofdgerecht zou moeten zijn, was meer een voorgerecht.
Hansje D.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Bediening kan beter. Op veroek extra friet gevraagd. Vergeten!
Was blij dat ik een gewoon glas water kon krijgen.
Vind vissoep voor €27 behoorlijk aan de prijs.
Louis V.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Top locatie! Mooi restaurant. Prima geluncht. Jammer dat de harde nerf dat in de salades de harde nerven van de sla niet verwijderd wordt!
Albert D.
Meesterproever
(15 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid maar nu was het toch een teleurstelling voor het eerst. Wat erg opviel: de menukaart was gewijzigd ; prijzen 30 tot 40% gestegen en wat minder variatie in gerechten. Terwijl de kwaliteit vd gerechten is gedaald. Bijgerechten was bv helemaal geen aandacht aan besteed; wat droge blaadjes sla en vrij zoute en slappe friet. Illustratie vd prijzen: kale zeebaars die prima was klaargemaakt maar zonder iets erbij;45E, glas wijn: 11 E. Allemaal wat overdreven in verhouding tot de kwaliteit.
De service en omgeving is nog steeds top!
Mogelijk een verandering van business model omdat de gasten van hotel dit toch wel betalen???
Vind ik jammer voor de mensen uit de buurt die hier ook graag komen eten..
Bart S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
6
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
  • Online gereserveerd
(filter-) Koffie was 'oud' en daar wordt euro 6,- voor gerekend; dit zou elke keer vers gemaakt moeten worden. De koffie smaakte aangebrand (bitter).


Ongelooflijk goede kwaliteit muziek installatie, wat vrij uniek is. Uiteraard is het eten en service van goede (juiste balans formeel/ informeel) kwaliteit
Marcel H.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Met hoge verwachtingen naar het restaurant. Bij binnenkomst uitleg door een dame. wees ons op wat salades en drie bakken met ijs , waar normaal vis op zou liggen. Ik had buiten gereserveerd, maar kon eigenlijk niet, echter er was nog plaats. Witte wijn en biertje besteld. Eerst witte wijn half glaasje, fles was leeg en serveerster zou terugkomen, echter niet meer gezien. Biertje vergeten. Nogmaals gevraagd, biertje kwam maar niet de wijn. Wel duur 8 euro voor nog geen 1/4 glas wijn. 2 hamburgers besteld, deze waren goed. Frieten hoorde er bij. half koud. Nog een poging voor drankjes gedaan.Biertje kwam echter geen witte wijn.Uiteindelijk vroeg ober of wij het naar onze zin hadden gehad, hij deed een biertje in mindering op de rekening . moest afrekenen 62.50 euro voor 2 hamburgers een klein glas witte wijn en 2 biertjes. Elders koffie gaan drinken. Als ik manager was zou ik eerst het personeel op gaan leiden en de boel reorganiseren. Bediening stond veel te praten echter niet met de klanten.
Marc H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Prachtige en rustige locatie. Wij hebben gegeten op het terras gelegen op een heel rustig binnenterrein, ver weg van de hectiek van de stad. Zeer correcte service en uitstekend eten.
Jee-Wee .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Tja, wat zal ik hiervan zeggen? Vooruit dan maar:


• Bij binnenkomst in een nagenoeg leeg restaurant wordt je nog net wel aangekeken, maar niet welkom geheten, totdat je zelf goedenavond zegt en men blijkbaar begrijpt dat we gasten zijn, terwijl er zo'n 6 man personeel rondloopt dat met 'van alles' bezig is behalve met gasten
• Cava gehad waar geen prik meer aan zat, oude fles dus
• Fles Badoit-water niet aan tafel opengemaakt, altijd verdacht, zouden ze 'm zelf vullen?
• Letterlijk 5 verschillende mensen aan tafel gehad, die van elkaar niet weten wat we besteld hebben
• Menukaart zou gehaald worden, maar na 10 minuten moesten we er wéér om vragen
• Interieur is hopeloos verouderd, verf van de armleuningen af, vloeren uitgesleten etc.
• Na 3 kwartier (!!!) binnen te zijn, geen stukje brood, geen amuse, helemaal niets! Zelf maar om brood gevraagd toen het eten uiteindelijk kwam. Hopeloos te laat dus.
• Kwaliteit van eten is echt beschamend in relatie tot de prijs: 29,- voor een stukje eendebout met een slappe salade die uit de koeling komt en als klap op de vuurpijl wat standaard mosterd in een bakje dat je ook bij een Van der Valk restaurant krijgt (daar eet je doorgaans overigens stukken beter)
• De rosé was prima van smaak, maar veel te warm - en dat voor € 10,- per glas (gaat echt nergens over, dit is gewoon een brasserie!)
• Gezegd dat we maar kort de tijd hadden, maar toch moeten vragen waar het eten blijft en uiteindelijk nauwelijks tijd hebben voor koffie
• Koffie toch maar besteld (na 4 keer zwaaien om aandacht te krijgen van de ober) en we zien al dat dat fout gaat want het staat op de bar te verdampen en de ober is het vergeten, en ja hoor, koffie wordt gewoon koud geserveerd, gevraagd om nieuwe en die ook gekregen en die hoefden we dan niet te betalen (klein plusje dus toch nog voor de ober)
• Gelijk om de rekening gevraagd toen we de koffie kregen (omdat je weet dat als je 'm later vraagt, het minimaal 10 minuten duurt voordat men uberhaupt doorheeft dat we iets wensen, terwijl er nog steeds nauwelijks gasten zijn), maar we krijgen de rekening van een andere tafel (hadden we die maar betaald overigens want die van ons was uiteindelijk een stuk hoger, haha)
• Uiteindelijk € 94,- betaald voor 2 hoofdgerechten, 2 glazen rosé en een flesje water. Als de koffie berekend was, hadden we ruim € 100,- moeten aftikken voor 'even snel een hapje voor het concert'.


Kortom, ooit groots gestart, is dit hotel/restaurant een plek geworden voor argeloze toeristen die niet beter weten, geen kant op kunnen, bediend worden door onervaren personeel en uiteindelijk de hoofdprijs moeten betalen. Bovenstaande is niet overdreven, het is gisteravond allemaal gebeurd.
d.g. V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
  • Online gereserveerd
De nieuwe kaart is veel minder gevarieerd, de prijzen zijn ineens veel hoger geworden, echt veel te hoog, en voor vegetariërs is er nog steeds weinig keus. Jammer.
Joost P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Nieuw menu, nieuwe win kaart.
Beide perfect! Moet een nieuwe Chef zijn, hoe dan ook, het resultaat is verbluffend.
Top klasse
J. V.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Pasta was redelijk, maar niet meer dan dat. Voor ouderen geen geschikte stoelen: of te laag, of met harde open rugleuning, of te hoog (barkrukken). Stoelen op normale hoogte die met stof bekleed goed steun geven in de rug ontbreken. Deur naar terras open terwijl het al kil begon te worden binnen. Op heren-toilet ontbrak bij 1 van de 2 toiletten het slot volledig. De hele sfeer is afgesteld op snel en jong, vorm is hier belangrijker dan inhoud. Personeel is vriendelijk, maar als de kwaliteit ontbreekt, het je daar niets aan. Past niet in een 5-sterrenhotel, hoewel de prijzen daar wel op zijn afgesteld. Bij vorige bezoeken al diverse malen tips over vervanging stoelen gegeven: wordt niets mee gedaan. Het was nu erg stil in de brasserie, en ik begrijp waarom.
Mieke D.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
  • Online gereserveerd
Forse prijs , maar dan zit je ook vorstelijk . De smaak van de lunch was heel goed. We gaan weer terug!
Lenie D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Veel pretenties , maar wat een teleurstelling. Leuke zit, maar a. onattente onpersoonlijke bediening (6 verschillende) b. lunchgerecht nr. 1. veel te zoute en ranzige hamburger nr. 2. fantasieloze groengekleurde risotto. Kritiek ook mondeling overgebracht, kregen daarvoor koffie "cadeau". Niet voor herhaling vatbaar.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.