Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

ANITA-M. D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer vriendelijke Bedienung.
Alle vloeibare 'stoffen' voortreffelijk.
Het eten wat magere kwaliteit.
De wijn prima, het broodje erbij kwam 1 minuut voor de bestelde lunch. Een onjuiste Timing.
De lunch was redelijk van kwaliteit.
Vriendelike groet, Anita Dirks
Julie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Niet duidelijk aangegeven dat er geen High Tea kan worden georganiseerd zonder speciale melding, terwijl er op de menukaart van 15:00 - 17:30 uur staat. Erg teleurstellend, niks vergelijkend verder aangeboden. Was geen beste ervaring.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Zeer lekkere gerechten van hoge kwaliteit. Daarnaast werden we ontzettend goed bediend met extra vermelding van de uitstekende service van nicolas!
Smukkel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vooral de gazpacho was erg goed! Wel prijzig voor een brasserie. Bediening was uitstekend, erg attent en hield goed rekening met gewenste vertrektijd.
Thorkell S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk om eerst een coactail te drinken in de sfeervolle bar en daarna fantastisch gegeten. De bijgerechten kwamen weliswaar te laat maar dat werd netjes opgelost. Heerlijke start van het nieuwe jaar voor ons.
Ik vind de stoelen slecht zitten, daarom reserveren we de tafel met bank.
hed S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier kom je vooral voor de ambiance en locatie. Mooi en ruimtelijk ingericht, veel groen en tafeltjes ruim van elkaar voor genoeg privacy. Mooie lichtval. Kaart is nogal overpriced. De gerechten waren redelijk, porties klein en desserts goed verzorgd en lekker. We hebben hier een aantal jaar eerder gegeten en toen was de sfeer wat informeler en de gerechten ruimer gepositioneerd met goed verzorgde bijgerechten. Het was ook wat informeler dan nu.
ries L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
de soep was lauw de halve kreeft niet groter dan een grote Gamba bygerechtem ninimalistisch
de stoelen waar we op zaten waren kapot-poten scheeef en leuning stuk
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ontvangst was rommelig, bediening communiceerde matig. Afstand tot volgende tafeltje 25 cm is te krap! Gerechten smakelijk maar te weinig voor die prijs.
Januario .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prachtige witte wijn gehad [LES VIGNERONS DU NARBONNAIS ‘DUMANET’, LANGUEDOC 2016], en met name de gestoofde haas (STEW OF HARE) in bladerdeeg en pate was fantastisch.
Klaske Femke O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ik heb dit als zeer fijn ervaren. Het eten was erg lekker en fijne omgeving! Ik zou dit zeker aanraden en ik zou zeker terugkomen.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hoewel het pand prachtig is en de sfeer bijzonder goed voelt hebben wij de lunch in de Brasserie als "niet voor herhaling vatbaar" ervaren. We verwachten voor dit prijsniveau op zijn minst wat privacy en comfortabele stoelen. De bediening was vriendelijk maar niet allemaal bekwaam (op een uitzondering na!) dat was te merken aan het uitserveren van het hoofdgerecht. De serveerster vroeg wie de tournedos had en wie de ribeye en serveerde het na ons antwoord precies andersom uit. Ze had duidelijk geen idee wat ze uitserveerde. Met 2 personen hebben we voor € 190,00 geluncht, dat vinden wij geen probleem maar zulke bedragen scheppen wel verwachtingen. Met vriendelijke groeten, Sylvia van Baardewijk
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeebaars besteld, de smaak van de vis is onherkenbaar verminkt door een pandemonium aan zeer overheersende kruiden. De locatie en service zijn erg goed
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Kwaliteit eten matig, beverage timing sucks, service amateuristisch, snobbish personeel, te duur voor wat het biedt. Never Again!
charlene E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Jammer dat een mooie vintage dom perignon wordt aangeboden, zonder van tevoren kenbaar te maken dat die 35 euro per glas zal kosten.
Sophie L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ze hadden geen rekening gehouden met het feit dat er een zwanger iemand bij was, wel aangeven bij reservering.
Vervanging was ipv burger een stuk ijskoude gegrilde aubergine tussen een broodje. Ontzettend vies. Alles duurde vreselijk lang. Taartjes waren niet vers. Hapjes zeker niet bijzonder. Voor dat geld verwacht je echt wel meer. Bediening was slecht. Volgens mij allemaal ROC stagiaires die niet wisten hoe om te gaan met kritiek. Je verwacht beter, vooral als je de kaart en entourage ziet. Het was zeer teleurstellend voor 57,- p.p.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was een must om hier te eten met veel flair en gezelligheid en sfeervol gebeuren en nadien nog even gebruik gemaakt van de bargelegenheid wat een zeer bijzondere ervaring was.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een gezellige ambiance
hans L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
ik de indruk dat er veel stagiaires rond liepen. twee collega's vielen op en waren zeer attent. een blonde vrouw met paardenstaart en donkere man lijkend op Umberto Tan. zij maakte het verblijf aanvaardbaar.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Centraal in een mooi gredeelte van Amsterdam. Prima ontmoetingsplaats, prima publiek en goede service. Al mert al een goede plek om te lunchen.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Is een prachtlokatie en was er altijd er enthousiast over, tot een paar maanden geleden en ook nu. Er is iets aan het misgaan. De verlichting is schemerig en de bediening is op 1 uitzondering na, niet erg alert. Voor een vrijdagavond was het opvallend rustig en dat heeft 1 reden: de prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek geraakt. De bekende ijstafel is er nog maar in 1 prijs en is gehalveerd qua aanbod. Het vleesaanbod is geprijsd als ware het een sterrentent (quon non); 54 euro voor een tournedos is echt onacceptabel en 43 euro voor een redelijke, niet bijzonder steak met 1 grote tomaat erbij, zonder andere bijgerechten (moeten apart besteld worden) ook niet meer van deze tijd. De kalfstartaar was redelijk maar haalt niet het niveau van een eenvoudige Parijse brasserie, en is qua prijs het dubbele. Een glas aardige Chardonnay van 11 euro is ook niet te verdedigen. Kortom, de Brasserie verliest de grip op de werkelijkheid. Tijd dat iemand ingrijpt.