Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

d.g. V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Saladebar sterk achteruitgegaan vergeleken met vroeger. Nog steeds weinig vegetarische gerechten. Verder alles prima in orde.
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer duur.
€6,00 voor een koffie bijvoorbeeld.
Vraag je een glas water, komt men met een fles à €6,00 aanzetten.
Dit was voor ons een eenmalig bezoek.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het personeel van de Brasserie moet vervangen worden. Of ze dollen met elkaar of ze worden zonder succes door een leidinggevende aangesproken en maken die achter de rug belachelijk. Bediening aan tafel is slecht. De rotte peren staan achter de bar van de Brasserie. Het is een kinderklasje zonder professionaliteit. Toiletten zijn vies, handendroogdoekjes zijn op. Met natte handen weer terug aan tafel. Heeft niets met vijf sterren te maken. Een zware teleurstelling.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooie ambiance, leuk publiek, lekker eten, goed personeel, heel attent. Mooie toiletten, goede garderobe. Lekkere drankjes.
Nanouk V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De gastvrouw was onvriendelijk bij binnenkomst, we waren er vier minuten voor openingstijd dus er werd geen jas aangenomen, ook geen “sorry we zijn zo bij jullie”, alleen de stugge mededeling “we gaan over een paar minuten open”. Friet kwam pas na een keer extra vragen, toen de tartare al tien minuten op tafel stond. Bediening aan tafel was verder top, locatie is prachtig.
Yolanda O.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ontvangst goed, daarna zakte het af naar onpersoonlijk, kaart is wel eens beter geweest
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Ontvangst was oké en degene die ons bediende, Adrian was prima. We hadden alle drie een cocktail besteld, maar die duurde erg lang. We waren al halverwege ons lunch voordat we die kregen en te horen kreeg dat er eentje niet gemaakt kon worden. Ook klopte 1 van de andere twee niet. We hadden deze cocktail eerder besteld. Toen zat het in een andere glas en smaakte het anders. We hebben dit nagevraagd, maar daar is niemand meer op terug gekomen.
Wat ik ook jammer vind is dat wij naast een groep van ongeveer 10 man zat. We konden elkaar af en toe niet eens horen. En als ik naar de buren keek, zaten zij behoor lijk op elkaar. Daar hadden ze beter over kunnen nadenken.
Al met al weet ik niet of we nog een keer terug komen.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wanneer je 124 euro betaalt voor 4 glazen wijn, een paar kopjes thee en een etagere hartig (10 hapjes) en een etagere zoet (ook tien hapjes) vind ik dat de hapjes van een geweldige kwaliteit moeten zijn. ze waren prima, maar niet meer dan dat. Jammer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Hier uitstekend gelunched met buitelandse gasten. Mooie lokatie in atrium van vroegere Conservatorium. Vriendelijke, hulpvaardige en service gerichte staff van zowel de Brasserie en het Hotel. Geluidsniveau is correct ook bij een vol restaurant.
Heerlijke gerechten, met zorg klaargemaakt in overleg met de klant.
Een aanrader voor uw (zaken) lunch en dinner.
P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Bediening eerst was zeer correct, kwam veel vragen hoe alles was. Toen wisselde de dienst en kwam er amper iemand aan tafel. Ook had ik van de high tea meer verwacht.
ANITA-M. D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer vriendelijke Bedienung.
Alle vloeibare 'stoffen' voortreffelijk.
Het eten wat magere kwaliteit.
De wijn prima, het broodje erbij kwam 1 minuut voor de bestelde lunch. Een onjuiste Timing.
De lunch was redelijk van kwaliteit.
Vriendelike groet, Anita Dirks
Julie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Niet duidelijk aangegeven dat er geen High Tea kan worden georganiseerd zonder speciale melding, terwijl er op de menukaart van 15:00 - 17:30 uur staat. Erg teleurstellend, niks vergelijkend verder aangeboden. Was geen beste ervaring.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Zeer lekkere gerechten van hoge kwaliteit. Daarnaast werden we ontzettend goed bediend met extra vermelding van de uitstekende service van nicolas!
Smukkel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vooral de gazpacho was erg goed! Wel prijzig voor een brasserie. Bediening was uitstekend, erg attent en hield goed rekening met gewenste vertrektijd.
Thorkell S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk om eerst een coactail te drinken in de sfeervolle bar en daarna fantastisch gegeten. De bijgerechten kwamen weliswaar te laat maar dat werd netjes opgelost. Heerlijke start van het nieuwe jaar voor ons.
Ik vind de stoelen slecht zitten, daarom reserveren we de tafel met bank.
hed S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier kom je vooral voor de ambiance en locatie. Mooi en ruimtelijk ingericht, veel groen en tafeltjes ruim van elkaar voor genoeg privacy. Mooie lichtval. Kaart is nogal overpriced. De gerechten waren redelijk, porties klein en desserts goed verzorgd en lekker. We hebben hier een aantal jaar eerder gegeten en toen was de sfeer wat informeler en de gerechten ruimer gepositioneerd met goed verzorgde bijgerechten. Het was ook wat informeler dan nu.
ries L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
de soep was lauw de halve kreeft niet groter dan een grote Gamba bygerechtem ninimalistisch
de stoelen waar we op zaten waren kapot-poten scheeef en leuning stuk
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ontvangst was rommelig, bediening communiceerde matig. Afstand tot volgende tafeltje 25 cm is te krap! Gerechten smakelijk maar te weinig voor die prijs.
Januario .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prachtige witte wijn gehad [LES VIGNERONS DU NARBONNAIS ‘DUMANET’, LANGUEDOC 2016], en met name de gestoofde haas (STEW OF HARE) in bladerdeeg en pate was fantastisch.
Klaske Femke O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ik heb dit als zeer fijn ervaren. Het eten was erg lekker en fijne omgeving! Ik zou dit zeker aanraden en ik zou zeker terugkomen.