Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Duur
Elize Q.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Als voorafje blijft het ijsbuffet een topper. Daarna nog iets kleins... De risotto is dan al vrij machtig. De hele sfeer is prima: je bent echt uit!
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitstekend restaurant, prima bediening, mooie inrichting. Het eten was erg goed, de gerechten origineel. Alleen had bij het hoofdgercht de tagliatelle iets meer al dente kunnen zijn. De wijnen waren erg lekker en passend. Heel goede gelegenheid om te eten voorafgaand aan een concert.
Veronica K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
de kwaliteit van de gerechten was goed tot zeer goed, zowel kwa smaak als kwa omvang. Jammer is dat bij twee verschillende hoofdgerechten dezelfde groentes lagen. Dat verwacht ik niet bij een restaurant van deze kwaliteit en prijsklasse.
Binnenstadsmens L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Het restaurant heeft een zgn ijstafel, een buffet waar een hors d'oevre ligt uitgestald. Lekkere groenten. Maar behalve chorizo geen enkele worst, en niet zo lekkere garnalen. Dat kan echt beter!
Het hoofdgerecht was zalig.
Het toetje (Pavlova) is erg weinig. Eigenlijk drie hapjes. Wel erg lekker. Kortom, er wordt iets te veel bezuinigd.
0000000000 V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Clubsandwich: veel brood met droge kip en nog drogere bacon. Het geheel had helaas weinig smaak.
De hamburgers heerlijk; maar liever wat salade dan een puntzak frites!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik had een tafeltje gereserveerd voor 16.00u. Mijn zoon en ik hadden ons verheugd op de Royal Afternoon Tea die van 15.00u tot 17.30u wordt geserveerd. Wij kregen de menukaart en er werd ons verteld dat men moest reserveren voor de Afternoon Tea. Ik zei dat dit niet op de site staat waarop de medewerkster zei dat de kok door al zijn producten heen was voor de Afternoon Tea! Ik was bijzonder teleurgesteld. Vooral omdat ik geen zin had in een lunch of diner. Na 5 minuten kwam de medewerkster met de mededeling dat het weer wel kon.
Over de Tea kan ik kort zijn. De thee zelf en de champagne waren uitstekend maar daar valt niet veel aan te verpesten. De meeste sandwiches en scones waren erg droog. Na de ei-sandwich met truffel kregen wij geen ander bordje zodat je de truffelgeur door de zoetigheid bleef ruiken en proeven! De zoetigheden waren redelijk maar rechtvaardigen de prijs van zo'n Royal Tea niet. Tegen het einde was er geen medewerker meer te bekennen en moesten we iemand zoeken voor de rekening. Het viel mij ook op dat er heel veel personeel rond liep met de blik op oneindig van het type" mij collega komt zo bij u". Kortom, voor een Royal Afternoon Tea moet men toch naar Engeland!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooie en leuke ambiance .
Lunchgerechten met 4 pers. Qua kwaliteit goede gerechten,maar te duur geprijst !
Ulbe S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Als wij In Amsterdam zijn, lunchen wij graag in Restaurant De Brasserie van het Conservatorium Hotel. Prima sfeer, informele maar correcte bediening, in een aansprekende ambiance. wij vonden de afgelopen keer echter het prijsniveau aanzienlijk hoger liggen dan voorgaande keren. Jammer, dat doet afbreuk aan de toegankelijkheid!
U. Spaans
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onlangs in de brasserie van het Conservatorium ontbeten om ons zes jarig samenzijn te vieren. De locatie is prachtig, de keuze is enorm, het is allemaal erg lekker en iedereen is erg vriendelijk. Alleen, er zijn wel wat schoonheidsfoutjes: aan de binnenkant van mijn theekopje zat thee-aanslag, de uitleg over het keuzemenu was niet al te duidelijk, toen mijn bestek was weggehaald werd er geen nieuw bestek neergelegd en moest ik hier om vragen, etc. Het is allemaal niet hèèl erg, maar voor een bedrag van € 36,50 pp vind ik dat dit beter kan/moet. Oh ja, er loopt ook een soort chef rond die iedereen ronddirigeert, dat kan ook een stuk discreter!
Charleslouman .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De markerel mi-cuit was heel verrassend van smaak.
We hadden niet vantevoren gemeld dat we naar een concert moesten maar er werd toch geregeld dat we het theater menu konden bestellen.
De bediening was zeer attent.
Uitleg van de gerechten was zeer goed.
Restaurant sfeer intiem.
Entourage ook heel mooi.
Prachtig gebouw.
Ronaldvanvliet85 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden keurig ontvangen. De kalfswang was heerlijk, de frieten idem. Het rabarber nagerecht vonden we origineel. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Gerrien A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De bediening is duidelijk verbeterd en het decor is geweldig. Er was niets mis met het eten (evenmin bijzonder), maar de prijs- kwaliteitverhouding is volledig uit het oog verloren. Lunch: 20 euro voor een beetje zalm op een cracker? Seriously?
Sylvana M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer attente, persoonlijke bediening die ook nog iets extra's deden voor onze jarige dochter. Fantastisch.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Super avond! Gegeten voor concert en prima op tijd alles en super leuke en attente bediening. En wat een mooie ruimte. Graag nog een keer als we meer tijd hebben!
Anneliedalglish .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een hartelijk ontvangst en een uitermate goede service van onze serveerster Sophie. Zij maakte onze gelegenheid nog specialer. Wij komen terug!
Rixtvankeulen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was super,verse heerlijk en verzorgde salade buffet.mijn man had verse oesters en samen hadden wij een halve kreeft met overheerlijke friet .De friet was van buitengewone kwaliteit!het enige minpuntje is dat de serveersters overal helpen en daardoor vergeten je een extra servet of Citroën en het drinken van een extra flesje spa na het eten te brengen.Het is overzichtelijker als personeel in principe vaste tafels bedienen waardoor je beter en efficiënter kan werken maar het personeel is zeer vriendelijk.Kom graag terug
Jampoller .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Het eten is prima en de bediening altijd vriendelijk en efficiënt. Een van de voornaamste redenen, dat we geregeld terugkomen is het decor en de ruimte. Ruimte en geen lawaai!
Ela T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor een Royal afternoon tea geweest, oude broodjes voor de sandwiches, smaakloze taartjes, geen bijzondere theesoorten, steeds verschillende mensen van de bediening die zich met onze tafel bezighielden, erg scheve prijs/kwaliteitsverhouding. Al talloze keren voor lunch e.d. geweest, allen naar tevredenheid, maar wat betreft high tea: zeker geen aanrader.
Rjpannekoek .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
De Brasserie biedt een relaxte manier van eten in een geweldig decor van het Conservatorium Hotel. Het eten is goed van kwaliteit, lekker en smaakvol en mooi gepresenteerd. Ik vind het beleving van het Conservatorum bij ieder bezoek bijzonder. Echter, wat ook tijdens ieder bezoek opvalt is het personeel. Er lopen voornamelijk young-graduates/ interns rond in de bediening en er lijkt geen senior supervisor te zijn die het process goed orchestreerd. Dat is storend en doet afbreuk aan de algehelde beleving van dit mooie vijf sterren hotel.