Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

anna K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De tafeltjes staan iets te dicht bij elkaar.
Johannes Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De brasserie was al bij mij & m'n vrouw bekend van eerder bezoek, tot tevredenheid; vandaar dat ik met
familie er graag terug kwam; weer tot tevredenheid! Tot 'n volgende keer, zou ik zeggen.-
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Was gezellig en lekker gegeten. Zeker weer een keer heen.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk !
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ervaringen bij Taiko waren zeer goed. Best prijzig maar sublieme service, fantastische gerechten. Dan maar eens naar de Brasserie. Een prachtige zaal, strak ingericht. Ik denk dat de bediening van goede wil is maar een beetje onervaren. Dat wordt ook direct bevestigd. Ik moet zeggen dat ik het eten niet echt bijzonder vond maar wel krankzinnig duur. Voor een tong (beetje aangebrand, klein (het leek eerder een slibtong) en door het niet al te ervaren personeel van de graat geschrapt) betaalden we € 52, per stuk. Serieus! Op de markt betaal je net iets onder de € 15 per 500 gram.... dat is natuurlijk een ander verhaal maar dan heb je wel een betere tong. Een vingerhoedje port voor € 10? Nee, dit was geen beste ervaring. Tenslotte nog een tip voor de sommelier...als je rookt, rook dan aan het einde van de avond een peuk maar niet tijdens je werk of voordat je begint. Als mij wordt uitgelegd wat een verfijnde wijn je schenkt en ik ruik een asbak....nee, dat werkt niet.
Ursula S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het duurt erg lang voordat je je bestelling qua drank kunt opgeven. Daarnaast zijn de prijzen ongelofelijk hoog en totaal over the top. Een tournedos van 56 euro is echt te gek, ondanks dar hij fantastisch smaakte. Leuk om dit restaurant een keer gezien te hebben maar daar blijft het bij.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het was weer een leuke ervaring! Kom graag terug! Het maakte ons dagje Amsterdam helemaal af! Ook de keuze van kaart en buffet was erg fijn!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Klaarblijkelijk is de lunchkaart net veranderd. Ik vond de Akasha salade echt niet lekker. Heel veel quinoa, en wat andere ingredienten, op een bergje met een heel klein beetje kip. Smakeloos en geen aanrader. Jammer om zo slecht te eten in deze mooie omgeving.
lucia M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel goed een !!!
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
vanwege een (kerst)borrel in de lobby, was de ontvangst niet passend bij de kwaliteit van hotel/restaurant: we moesten ons door een mensenmassa heel worstelen. Vervolgens was het erg rumoerig en konden we 'meegenieten' van de speeches van deze borrel. Tenslotte trad er een operazangeres op (op zich best mooi) maar voor een restaurant-omgeving te hard en overheersend. Heel jammer.
Elize Q.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Als voorafje blijft het ijsbuffet een topper. Daarna nog iets kleins... De risotto is dan al vrij machtig. De hele sfeer is prima: je bent echt uit!
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitstekend restaurant, prima bediening, mooie inrichting. Het eten was erg goed, de gerechten origineel. Alleen had bij het hoofdgercht de tagliatelle iets meer al dente kunnen zijn. De wijnen waren erg lekker en passend. Heel goede gelegenheid om te eten voorafgaand aan een concert.
Veronica K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is een heerlijk gebouw met fantastische sfeer Maar we werden met 5 aan een tafel voor 4 gepropt Terwijl er nog veel lege tafels waren Verder was de tafel voor 4 gedekt en had de 5de persoon eerst geen servies Terwijl de andere 4 al te drinken hadden Gaf geen welkom gevoel Verder moesten we zelf de weg zoeken met 2 mensen die slecht ter been waren
Het eten was wel weer prima.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
de kwaliteit van de gerechten was goed tot zeer goed, zowel kwa smaak als kwa omvang. Jammer is dat bij twee verschillende hoofdgerechten dezelfde groentes lagen. Dat verwacht ik niet bij een restaurant van deze kwaliteit en prijsklasse.
Binnenstadsmens L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Het restaurant heeft een zgn ijstafel, een buffet waar een hors d'oevre ligt uitgestald. Lekkere groenten. Maar behalve chorizo geen enkele worst, en niet zo lekkere garnalen. Dat kan echt beter!
Het hoofdgerecht was zalig.
Het toetje (Pavlova) is erg weinig. Eigenlijk drie hapjes. Wel erg lekker. Kortom, er wordt iets te veel bezuinigd.
0000000000 V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Clubsandwich: veel brood met droge kip en nog drogere bacon. Het geheel had helaas weinig smaak.
De hamburgers heerlijk; maar liever wat salade dan een puntzak frites!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik had een tafeltje gereserveerd voor 16.00u. Mijn zoon en ik hadden ons verheugd op de Royal Afternoon Tea die van 15.00u tot 17.30u wordt geserveerd. Wij kregen de menukaart en er werd ons verteld dat men moest reserveren voor de Afternoon Tea. Ik zei dat dit niet op de site staat waarop de medewerkster zei dat de kok door al zijn producten heen was voor de Afternoon Tea! Ik was bijzonder teleurgesteld. Vooral omdat ik geen zin had in een lunch of diner. Na 5 minuten kwam de medewerkster met de mededeling dat het weer wel kon.
Over de Tea kan ik kort zijn. De thee zelf en de champagne waren uitstekend maar daar valt niet veel aan te verpesten. De meeste sandwiches en scones waren erg droog. Na de ei-sandwich met truffel kregen wij geen ander bordje zodat je de truffelgeur door de zoetigheid bleef ruiken en proeven! De zoetigheden waren redelijk maar rechtvaardigen de prijs van zo'n Royal Tea niet. Tegen het einde was er geen medewerker meer te bekennen en moesten we iemand zoeken voor de rekening. Het viel mij ook op dat er heel veel personeel rond liep met de blik op oneindig van het type" mij collega komt zo bij u". Kortom, voor een Royal Afternoon Tea moet men toch naar Engeland!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooie en leuke ambiance .
Lunchgerechten met 4 pers. Qua kwaliteit goede gerechten,maar te duur geprijst !
Ulbe S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Als wij In Amsterdam zijn, lunchen wij graag in Restaurant De Brasserie van het Conservatorium Hotel. Prima sfeer, informele maar correcte bediening, in een aansprekende ambiance. wij vonden de afgelopen keer echter het prijsniveau aanzienlijk hoger liggen dan voorgaande keren. Jammer, dat doet afbreuk aan de toegankelijkheid!
U. Spaans
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onlangs in de brasserie van het Conservatorium ontbeten om ons zes jarig samenzijn te vieren. De locatie is prachtig, de keuze is enorm, het is allemaal erg lekker en iedereen is erg vriendelijk. Alleen, er zijn wel wat schoonheidsfoutjes: aan de binnenkant van mijn theekopje zat thee-aanslag, de uitleg over het keuzemenu was niet al te duidelijk, toen mijn bestek was weggehaald werd er geen nieuw bestek neergelegd en moest ik hier om vragen, etc. Het is allemaal niet hèèl erg, maar voor een bedrag van € 36,50 pp vind ik dat dit beter kan/moet. Oh ja, er loopt ook een soort chef rond die iedereen ronddirigeert, dat kan ook een stuk discreter!