Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een gezellige ambiance
hans L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
ik de indruk dat er veel stagiaires rond liepen. twee collega's vielen op en waren zeer attent. een blonde vrouw met paardenstaart en donkere man lijkend op Umberto Tan. zij maakte het verblijf aanvaardbaar.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Centraal in een mooi gredeelte van Amsterdam. Prima ontmoetingsplaats, prima publiek en goede service. Al mert al een goede plek om te lunchen.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Is een prachtlokatie en was er altijd er enthousiast over, tot een paar maanden geleden en ook nu. Er is iets aan het misgaan. De verlichting is schemerig en de bediening is op 1 uitzondering na, niet erg alert. Voor een vrijdagavond was het opvallend rustig en dat heeft 1 reden: de prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek geraakt. De bekende ijstafel is er nog maar in 1 prijs en is gehalveerd qua aanbod. Het vleesaanbod is geprijsd als ware het een sterrentent (quon non); 54 euro voor een tournedos is echt onacceptabel en 43 euro voor een redelijke, niet bijzonder steak met 1 grote tomaat erbij, zonder andere bijgerechten (moeten apart besteld worden) ook niet meer van deze tijd. De kalfstartaar was redelijk maar haalt niet het niveau van een eenvoudige Parijse brasserie, en is qua prijs het dubbele. Een glas aardige Chardonnay van 11 euro is ook niet te verdedigen. Kortom, de Brasserie verliest de grip op de werkelijkheid. Tijd dat iemand ingrijpt.
Joel W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het blijft een leuke plek, maar de keuken is niet stabiel. Al eerder zowel goede als matige ervaringen gehad hier. En ook nu weer liet de kwaliteit te wensen over: de clubsandwich was veel te donker getoast en had zwart verbrande randen. Na opmerking hierover werd niet adequaat gereageerd. De krabsalade was redelijk maar erg flauw en met veel te veel dressing. Echt jammer, hier wordt gewoon niet met aandacht en liefde gekookt. Sandwich grotendeels niet opgegeten en daarom werd de koffie aangeboden. Toch jammer dat men hier de kwaliteit niet onder controle krijgt.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Locatie is top. Ik was dol op de Ice Table: die is helemaal veranderd. Jammer! Club sandwich voor 19 euro stelt bijzonder weinig voor. Dit kan echt beter! Ik kom hier graag, maar was nu echt teleurgesteld.
Stephen H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg duur (2x 6 oesters en kalfstartaar, water en één glas wijn, voor €140). Slechte bediening (mijn bloody mary is nog altijd onderweg. Moest tweemaal vragen naar de rekening). Langzaam. Ze maken het echt niet waar. Mij zien ze nooit meer terug! (Maître draagt een ontzettend lelijk, slecht zittend pak!) enige gevoel voor klasse ontbreekt. Jammer.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Absoluut prettige omgeving, onze dochter kwam ook nog even langs in de Brasserie na een prima uitstapje door de PC. we zaten dus zomaar ongepland gezellig met z'n drietjes in een soort mediterrane omgeving.
De brasserie is heel hoog en geeft een stuk luchtigheid en ook de geluiden van de andere tafeltjes vervliegen zodat je geen enkele hinder hebt van gasten die min of meer dichtbij zitten.
Een hapje en een drankje is dan uiteraard de gewenste aankleding van zo'n gezellig samenzijn, maar ik zou willen zeggen: pas wel even op. Het is goed, maar wel heel erg duur.
Zo af en toe moet het kunnen, maar ik zag (en hoorde) geen Nederlandse gasten, en het leek mij allemaal "de-baas-betaalt" publiek.
Niettemin, een prachtige ambiance en je hebt zelf de verantwoordelijkheid over wat je uitgeeft.
Hendrik-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prachtige plek, goede sfeer met lekker eten op loop afstand van het Concertgebouw. Wel erg duur voor wat je krijgt. Een oase in deze drukken stad.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Al de vierde keer dat ik hier kom, maar ook de laatste. De prijzen zijn flink gestegen en de kwaliteit de gerechten is niet in verhouding met de prijs. Ook de bediening is onervaren. Een prachtige locatie, maar niet het geld waard.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gereserveerd voro 4 personen op vrijdagavond. Door de open ruimte ben je op de hoogte van de akoestiek maar het horecapersoneel mag wel alerter reageren wanneer een gast in de lobby overlast veroorzaakt. Eten was prima, maar té duur en té weinig voor de prijs. De ober aan onze tafel gaf de indruk dat we voor € 24 'a whole chicken' kregen ipv 'a whole chicken breast'. Meerdere gerechten zijn vergeten waar we wederom om moesten vragen omdat de bestelling was verkeerd opgenomen, drank werd ook een aantal keren vergeten. Op de menukaart staat "Shrimps (7) € 24". Dit werd 2 maal door ons besteld om vervolgens beide 6 stuks te krijgen. Nu gaat het niet om die ene garnaal maar in de brasserievan een 4*plus hotel mag je meer accuratesse en perfectie verwachten. Al helemaal als je deze prijzen durft te vragen.
A G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit is mijn favoriete plek in Amsterdam. Heerlijk om zakelijke besprekingen te doen of of iets te vieren met familie en vrienden. Absoluut beste hamburger van de stad
robert B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kwaliteit hoog voor een te hoge prijs!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fantastische locatie en zeer uitgebreide brunch
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant als vanavond in het Conservatoriumhotel! Ruim uur moeten wachten op enkele volledig doorgebakken en intens vies stinkende hamburgers. Werd wel erkend. Maar geen excuus van de kok.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een prachtige locatie en een aanwinst voor het Museumkwartier. Vriendelijke maar niet op alle punten professionele bediening die je mag verwachten in een 5 sterren hotel met kwalificatie Leading Hotels of the World'. Het voorgerecht van 3 van de 4 tafelgenoten was niet op temperatuur (wel netjes hersteld) en de smaak van het Kamper Lam en de kalf wangetjes was ietwat vlak.
De totale ambiance geeft ons aanleiding om terug te komen en de Brasserie een 2e kans te geven.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten, wel een beetje prijzig.. Brasserie kan wat rumoerig zijn. Ga zeker nog eens.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prachtige locatie, heerlijke lunch en goede service.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk gelenheid in Historisch gebouw. Eerste kasbank van Nederland. Vraag een rondleiding van het Hotel. Vind het wel vreemd dat de recensie 120 tekens moet bevatten, dus deze laatste zin slaat niet op het restaurant maar op dit formulier.
janegarden .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden een prachtige tafel met 6 personen bij het raam. De bediening is hartelijk zonder een spoortje van arrogantie. De lunch was perfect. Heerlijke heilbot, kabeljauw en ribeye. Kortom een fijne verjaardagslunch met familie en vrienden.