Brasserie (Conservatorium Hotel)

Van Baerlestraat 27 1071 AN Amsterdam Nederland Kaart
31-205700000

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie (Conservatorium Hotel)

• : Valet parking

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Al de vierde keer dat ik hier kom, maar ook de laatste. De prijzen zijn flink gestegen en de kwaliteit de gerechten is niet in verhouding met de prijs. Ook de bediening is onervaren. Een prachtige locatie, maar niet het geld waard.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gereserveerd voro 4 personen op vrijdagavond. Door de open ruimte ben je op de hoogte van de akoestiek maar het horecapersoneel mag wel alerter reageren wanneer een gast in de lobby overlast veroorzaakt. Eten was prima, maar té duur en té weinig voor de prijs. De ober aan onze tafel gaf de indruk dat we voor € 24 'a whole chicken' kregen ipv 'a whole chicken breast'. Meerdere gerechten zijn vergeten waar we wederom om moesten vragen omdat de bestelling was verkeerd opgenomen, drank werd ook een aantal keren vergeten. Op de menukaart staat "Shrimps (7) € 24". Dit werd 2 maal door ons besteld om vervolgens beide 6 stuks te krijgen. Nu gaat het niet om die ene garnaal maar in de brasserievan een 4*plus hotel mag je meer accuratesse en perfectie verwachten. Al helemaal als je deze prijzen durft te vragen.
A G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit is mijn favoriete plek in Amsterdam. Heerlijk om zakelijke besprekingen te doen of of iets te vieren met familie en vrienden. Absoluut beste hamburger van de stad
robert B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kwaliteit hoog voor een te hoge prijs!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fantastische locatie en zeer uitgebreide brunch
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant als vanavond in het Conservatoriumhotel! Ruim uur moeten wachten op enkele volledig doorgebakken en intens vies stinkende hamburgers. Werd wel erkend. Maar geen excuus van de kok.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een prachtige locatie en een aanwinst voor het Museumkwartier. Vriendelijke maar niet op alle punten professionele bediening die je mag verwachten in een 5 sterren hotel met kwalificatie Leading Hotels of the World'. Het voorgerecht van 3 van de 4 tafelgenoten was niet op temperatuur (wel netjes hersteld) en de smaak van het Kamper Lam en de kalf wangetjes was ietwat vlak.
De totale ambiance geeft ons aanleiding om terug te komen en de Brasserie een 2e kans te geven.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten, wel een beetje prijzig.. Brasserie kan wat rumoerig zijn. Ga zeker nog eens.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prachtige locatie, heerlijke lunch en goede service.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk gelenheid in Historisch gebouw. Eerste kasbank van Nederland. Vraag een rondleiding van het Hotel. Vind het wel vreemd dat de recensie 120 tekens moet bevatten, dus deze laatste zin slaat niet op het restaurant maar op dit formulier.
janegarden .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden een prachtige tafel met 6 personen bij het raam. De bediening is hartelijk zonder een spoortje van arrogantie. De lunch was perfect. Heerlijke heilbot, kabeljauw en ribeye. Kortom een fijne verjaardagslunch met familie en vrienden.
H A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker gegeten
Goede bediening
Gezellig ingericht
M&V ..
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We waren hier geweest op zaterdag 11 maart 2017 rond 12:00u voor lunch. Het conservatorium hotel is een heel chique hotel. Dat merk je al vanaf het moment dat je het terrein oploopt. De hele ambiance, van de hal tot aan de toiletten, was erg chique.

De brasserie zat direct naast de hal. We waren eerst bang dat het erg rumoerig zal zijn in de brasserie. Maar gelukkig viel dat erg mee. Het personeel was vriendelijk en was in overvloed aanwezig. Maar ondanks dat laatste, het voelde niet echt aan dat alles heel gladjes verliep. Vooral het personeel dat de drankjes kwam brengen, kwam gehaast en stressvol over.

Ik had een broodje belegd met kreeft genomen en mijn vrouw had een club sandwich genomen. We hadden een paar drankjes ieder genomen. Wat ik wil opmerken aan de drankjes, is dat de latte macchiato en de dubbele espresso lauw warm waren. Dat is een puntje van kritiek over de drankjes.

De kwaliteit en de smaak van het eten was goed. Vers en lekker op smaak gebracht. Alleen de hoeveelheid van de gerechten, dat was bizar weinig. We gaan geregeld naar de wat exclusievere restaurants, maar dit was echt heel weinig wat je hier krijgt. Na de lunch ging ik nog met een "hongerig" gevoel het hotel verlaten. Dat had niet gehoeven. Het publiek dat hier komt, zal zich niet afschrikken van de prijzen. Desnoods verhogen ze de prijzen met nog eens 25%, maar maak de porties wat groter. Dat zal mijn advies zijn.
JBB .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is zoek. Er loopt ook wel erg veel personeel rond. Voor een relatief kortdurend verblijf (glas wijn vooraf, hoofdgerecht, en koffie) meldden zich in volgorde 6 of 7 personeelsleden gedurende dit verblijf, wellicht één van de oorzaken; overigens correct gedrag. Bijzondere sfeer in het zeer hoge restaurant met verschillende hoogtes van tafeltjes en stoelen (speels).
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
unieke locatie met fantastische serviceverlening. De menukaart geeft tal van verrassende gerechten maar wel tegen een hoge prijs.. Als je wat te veren hebt is dit de place to be!
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mooie ambiance, heerlijke lunch en mooie wijnkaart. Aandachtspunt is de verhouding tussen ervaren en minder ervaren bediening in dit prijssegment.
Oscar P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima locatie voor lunch. De fauteuils aan de (te) kleine tafeltjes zitten wel comfortabel maar door de diepe zit is het nogal ongemakkelijk om goed aan tafel aan te schuiven. Het maakt lunchen wat moeizaam. Dan maar liever de gewone (houten) stoeltjes. De tafeltjes zitten wel heel dicht op elkaar.
anna K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De tafeltjes staan iets te dicht bij elkaar.
Johannes Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De brasserie was al bij mij & m'n vrouw bekend van eerder bezoek, tot tevredenheid; vandaar dat ik met
familie er graag terug kwam; weer tot tevredenheid! Tot 'n volgende keer, zou ik zeggen.-
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Was gezellig en lekker gegeten. Zeker weer een keer heen.