Brasserie Chasse Theater

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat een tegenvaller. Een droge biefstuk met heel weinig saus op een koud bord. En een minibakje sla. De frites was oke. Het nagerecht kwam naar ons idee zo kant en klaar uit de diepvries en koeling. Toefje slagroom en koekje erbij en klaar. Jammer, want de bediening is erg aardig en ook de entourage is mooi.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vooraf aan het theaterbezoek gereserveerd voor het menu du jour, salade roquefort poir vooraf, een parelhoen met gebakken witlof en truffeljus als hoofdgerecht, zeer aan te bevelen, en een plateau de fromage toe.
Altijd een gezellige beleving in dit mooi gestyleerde restaurant
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Heel vriendelijke bediening in dit aardig gedecoreerde restaurant. Het eten was correct. Een voldoende malse bavette, biefstuk met grote frites. De frites waren nog net knapperig . Het bakje sla was misschien wel leuk opgediend, maar redelijk sausloos. Disgenoot had een vegetarisch gerecht ook van redelijke smaak. Wel heel grote porties die we maar niet helemaal hebben opgegeten. Leuk restaurant, maar geen hoogstandje.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Gegeten voor Urbanus op zaterdagavond. Communicatie tussen bediening en keuken liep niet. Speciale wensen werden door de keuken geheel genegeerd. Eten was nietszeggend. Smakeloos. Gaan hier niet meer eten, in de buurt is er genoeg te vinden. Personeel was vriendelijk, maar dat was het dan.
Hapgraag .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Ja, we gingen samen naar Cirque Stiletto in Chassetheater op 27 december 2013
Omdat t heel slecht weer was wilden we graag bij t restaurant van Chasse eten.
Ik heb telefonisch gereserveerd en ging toen even op IENS kijken.
Nou we hadden al spijt van onze reservering toen we de verslagen lazen.
Daar was geen enkele goede recensie.
Toch gegaan en werkelijk , het was allemaal dik in orde.
een voortreffelijke bospaddenstoelensoep en heerlijk brood (bruin en wit) met smeersel.
Omdat we niet heel veel honger hadden hebben we nog een kaasbordje besteld en een portie overheerlijke frites met lekkere mayonaise.
De keuze is wel erg beperkt maar gelukkig toch ook een vegetarisch hoofdgerecht.
De bediening was heel erg attent en de wijn heerlijk.
Kortom ik wilde toch deze recensie even schrijven omdat er inmiddels misschien veel verbeteringen zijn.
We waren vooraf dus erg bang maar t was gewoon goed.
Prinssen .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Vriendelijke bediening, maar in geen jaren zo slecht gegeten in Nederland. We hadden kenbaar gemaakt dat we weinig tijd hadden voor aanvang van de voorstelling, maar toch liet de instant!- tomatensoep 20 minuten op zich wachten. Vijf koppen poeder met heet water... De zuurkoolstamppot smaakte sterk naar margarine en was net als de aardappelpuree veel te vet. De vegetarische lasagne was wel smakelijk, maar had de omvang van een voorgerecht. Voor een toetje hadden we geen tijd meer, maar dat kon geserveerd worden in de pauze (service!). Hiervoor hebben we bedankt. Voor 3 volwassenen en 2 kindermenu's een rekening van bijna 140 euro (incl. brood en 2 drankjes p.p.). We hopen dat de brasserie gaat werken aan kwaliteitsverbetering in de keuken, zodat het avondje Chasse met diner een compleet avondje uit wordt!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Hier gegeten voorafgaand aan de Mike&Thomas kerstrevu. Het theatermenu, 3 gangen. Het viel ons erg tegen. Zowel het vis- (zeebaars) als vleesvoorafje (hertencarpacio) waren erg flauw. En lang tevoren klaargezet want het vlees koekte vast aan het bord. Het hoofdgerecht: parelhoen met zuurkool, op het bord "gekwakt" zonder enig gevoel voor opmaak. Idem het vishoofdgerecht: kabeljauw met puree, gefrituurde rijstballetjes en broccoli. Gewoon erg slecht, de rijstballetjes waren taai en niet krokant, de broccoli was veel te gaar. De kaas na werd niet toegelicht, maar was eigenlijk nog het lekkerste. De rekening, inclusief een fles wijn, 85 euro. Voortaan maar weer ergens anders dineren voor de voorstelling ...