Brasserie Chapter

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Chapter

ard D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een culinaire verrassing! Alles op hoog niveau, heerlijke smaken, klassieke gerechten met een eigen twist. Van gerechten delen tot prachtig opgemaakte borden, alles kan en is echt goed. Wijnadvies dik in orde. Wat zijn voor ons de details die het verschil maken: smaakvol mosterdsoepje, knapperige groentjes bij de hoofdgerechten, het perfecte eitje op de steak tartare en het kloddertje room bij de broodpudding. Bijzonder dat 2 mensen dit niveau kunnen leveren in een volle zaak. Wij zijn fan en komen terug!
ard D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een zeer positieve verrassing! Heerlijk mosterdsoepje gedeeld als starter. Zowel de tonijn als steak tartare waren klassiek goed maar toch met een eigen twist. Van een glaasje Negroamaro naar Primitivo klopte volledig. De hoofdgerechten flat iron steak en risotto echt lekker met knapperige groentjes gepresenteerd op prachtig opgemaakte borden. Toetje broodpudding weer gedeeld, met room en diverse kleine smaaksensaties op het bord. Topservice en superleuke sfeer. Ongelooflijk knap dat 2 mensen dit voor een volle zaak kunnen presteren. Wij zijn fan en komen terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
wat was het weer heerlijk tafelen .
Deze keer niet voor het menu, maar voor a la Carte gekozen, 3 voorgerechten.
De smaken waren weer fantastisch en de wijnen erbij helemaal top.
Wat is dit toch een gezellig restaurantje. Alle tafelgenoten die ik inmiddels heb meegenomen zijn ook erg over de bediening en het hoge culinaire niveau te spreken.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wat een heerlijke gerechten en prachtig opgemaakte borden. Er werd rekening gehouden met ons tempo, omdat wij erna nog naar de bioscoop gingen. Nu drie keer hier gegeten en ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Dat hier iemand met passie in de keuken staat, is duidelijk te merken! Niet alleen aan de kwaliteit maar ook aan de opmaak van de borden. Bovendien is het stijlvol en gezllig ingericht. Ontspannen sfeer, vriendelijk en ja heerlijk gegeten. Een aanrader!
Tarja V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hoge kwaliteit van de gerechten, superlekkere wijn en een vriendelijke en attente bediening. Fantastische voorgerechten! Een absolute aanrader.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Chapter ligt in het verborgen Anna straatje, deze mooie kleine zaak wordt sinds kort bestiert door een jong stel die een hoofdstuk op curacao hebben afgesloten. Geheel bleu kwamen we als passant aan, dit is zeer goed bevallen. Heerlijke wijnen en prachtige gerechten, de liefde voor het vak is terug te proeven in de gerechten. We komen hier snel terug.
Rika A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gezellig met vrienden gegeten. 3 gangenmenu. Lekkere tonijn tartaar als starter, daarna zeebaars met heerlijk knapperige groente , boontjes, dopertjes, zoute aardappel, kortom smaak en gezond en als afsluiter een goddelijk chocoladetaartje.
De service was correct en vriendelijk, en ambiance was helemaal goed , idem accoustiek. Aanrader voor intiem en ontspannen diner met vrienden.