Brasserie Central - Golden Tulip Hotel Central

Burgemeester Loeffplein 98 5211 RX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Central - Golden Tulip Hotel Central

Bourgondisch genieten in het stadscentrum

In hartje Den Bosch aan een middeleeuws marktplein vind je Hotel Central met daarin gevestigd restaurant De Leeuwenborgh. In de keuken eren ze het bourgondische karakter van de stad met gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken. Een uitstekende plek voor een uitgebreid diner. Laat je in de watten leggen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Central - Golden Tulip Hotel Central

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was nat en koud en besloten na een ochtendje shoppen om een lekkere lunch te nemen. Mijn dochter en ik namen een uitsmijter en mijn vriendin kroket met brood. De kroketten waren lekker volgens mijn vriendin. Uitsmijter van mijn dochter met bruin brood smaakte haar ok. Ik nam echter uitsmijter met wit brood. Heel droog brood (oud?) en de rosbief ging wel. Ik weet wel, dat een uitsmijter geen culinair hoogstandje is, maar ik heb meerdere keren uitsmijters gegeten, die wel zeer smaakvol zijn. De serveerster was nou niet bepaald hartelijk. Slechte ochtend? Later werden we ook door andere collega’s geholpen, die wel vriendelijk en hartelijk waren. Inrichting oubollig. Niet voor herhaling vatbaar.
annekeaardbei .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Aspergetijd. Veel gerechten met asperges. Voor de klassieke variant gekozen, was heerlijk.
Vooraf een amuse van het restaurant.
Complimenten voor het bedienend personeel. Vanwege de Bosch expositie was het behoorlijk druk, de bediening was attent.
Decor is een beetje vergane glorie, heeft wel een opknapbeurt nodig. Tafel was aan de kleine kant, misschien kleiner formaat borden zodat alles er op past.
Sinds 18 april serveren wij inderdaad weer heerlijke Brabantse asperges uit Cromvoirt. Goed te horen dat u er zo van genoten heeft. Uw complimenten zullen wij zeker gaan doorgeven aan onze collega's. Graag tot ziens in Central!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Lekker eten, gezellige sfeer en leuk uitzicht. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu met bijbehorend wijnarrangement. Voor herhaling vatbaar.
Beste Wendy, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen deze mooie review achter te laten. Fijn te lezen dat u zo genoten heeft tijdens uw verblijf bij ons! Sinds afgelopen maandag serveren wij weer een geheel nieuwe menukaart. U bent meer dan welkom!
zzz185zzz .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben lekker gegeten hier en waren aangenaam verrast, dat veel tafels in de serre stonden, zodat er een gezellig uitzicht was op winkelend publiek [koopavond]
Jammer was wel, dat er geen extra tussengerecht kon worden gekozen ipv een nagerecht.
De bediening was erg attent.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Alles klopte, gezellige sfeer, prima bediening en lekker eten.
Amuse was 'n soepje van zoete aardappel en 'n stukje eendenborst (erg lekker)
Voorgerecht hadden we verse zalm gemarineerd in gin/tonic (jammie)
Lekker stuk sucade met zoete aardappel en' n mix van allerlei groentetjes (perfect)
dessert van 3 soorten heerlijk ijs, slagroom, chocolade mouse en vruchten. Lekker glas wijn erbij
en 'n kopje koffie . Helemaal voldaan.
Fons B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Nog ouderwets met tafellinnen en zilveren bestek gedekt. Leuk extra amuse en speciaal brood met olijfolie en kruidenboter.Gerechten zijn uitstekend: Geraffineerd qua smaak en stijlvol opgediend. Enige opmerking: bij 3 gangendiner iets meer keuzen ivm hoofdgerechten.
Een warm welkom blijft centraal staan bij ons, met 'de norm van nu en de waarden van toen'. Een mooie gedekte tafel en zilver bestek is al een goed begin van een heerlijk culinair avondje uit. De service van onze collega's en de kwaliteit van de gerechten maken het plaatje compleet!
teunis.everaers .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We maken reeds meer dan een jaar reclame voor Centraal op de Bossche Markt.
Het is in alle opzichten een genot om daar te eten.
De bediening heeft ook veel plezier in hun werk, dat zie en merk je.
Groet, teunis&dinie Everaers.
Mooie complimenten! Deze gaan we zeker doorgeven aan onze collega's. Dit is toch waar wij het iedere dag weer voor doen....tevreden gasten, die zich 'thuis voelen' bij Central. We hopen u snel weer in de watten te mogen leggen.
hans683 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij hebben genoten van ons etentje. We hadden beide verschillende gerechten en die waren qua smaak en opmaak uitstekend . Ook de bediening was attent en zeer vriendelijk. Er werd ons niets opgedrongen.
Super! Mooie complimenten voor onze collega's van de keuken en de bediening. Graag tot een volgende keer.
jzonnehei .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Hadden een keuze uit een 3-gangenmenu en kozen als voorgerecht carpaccio (meer dan lekker) als hoofdgerecht heilbot filet (mocht van mij iets gaarder zijn) en als nagerecht bolletjes ijs van Leeuwenborg(meer dan lekker). Vooraf het bolletje brood met gegrilde kaas alsmede de appetiser heeft ons een heerlijk smulpartij geleverd. Ook de witte wijn Pinot Gris was een zeer goede begeleiding van het diner. Zeker voor ons (twee personen) reden om binnenkort weer langs te komen.

geskedeweert .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Met de AH-bon konden wij kiezen uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten voor € 35,00.
Het smaakte allemaal heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Het speciale AH menu biedt een keuze aan vis, vlees en vegetarische gerechten. Er is dus eigenlijk voor ieder wat wils. Graag tot ziens in Central!
g G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Werken wel met een aparte ah driegangen menukaart, die iets duurder is dan gewone drie gangen,menukaart.
Eten heel goed, leuk en smaakvol gepresenteerd
De AH menukaart is inderdaad iets duurder. Dit komt doordat het ook andere gerechten betreft. Sinds week hebben wij weer een nieuwe menukaart. Kom gerust nog eens langs!
paul1969 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
dinsdag hier gegeten met de ah restaurant actie. konden kiezen uit 3 voor/ hoofd en nagerechten
vooraf zalm met garnalen toen kalfs entrecote en heilbot en een witte chocolade forfait na
en een heerlijke fles wijn van de maand
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Kregen eerst een amuse. Heerlijk! Voorgerecht had ik een carpaccio,daarna de kalfsentrecote en als dessert de riz au lait. Alles was goed bereidt en ruim voldoende. Enig vond ik de onderborden met Jeroen Bosch afbeelding. Die kon je ook kopen a €35,- pst. Het was een zeer geslaagd etentje!
leokraneveld .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige ambiance, zo midden op de markt van 's-Hertogenbosch beter kan niet. Fijne vriendelijke service , geweldig !
advugts V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
fantastisch 3 gangenkeuze menu.
vooraf brood en amuse inbegrepen.
Alles was heerlijk.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
we gaan zeker terug!
ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijke en diverse menukaart!
Bediening was heel gastvrij, alert en attent, veel eigen initiatief dus... wij waren heel tevreden!
lamaarsen .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij vonden het eten echt geweldig! De service was ook precies goed. Het eten was heerlijk en genoeg.
Het decor krijgt van mij een 8 omdat het niet mijn smaak is.
We hebben zelfs 6 euro fooi gegeven.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Dit was de tweede keer dat we er gingen eten met de AH-actie: helaas was de menukaart nog hetzelfde. Verder was de bediening wat minder als toen: mijn moeder had vis besteld en vroeg daarbij een Cabernet Sauvignon. Er werd een rode wijn gebracht. Zij is dan te bescheiden om die terug te sturen, omdat ze er niet duidelijk "wit" bij had gezegd.. maar dit hoort de bediening te vragen bij het bestellen. Ik bestelde thee, en kreeg eerst een glas met heet water... en moest toen vragen: waar blijft de theekist? En de vis zou 'gebakken zijn, maar hij leek wel gepocheerd en was nauwelijks gekruid. Ook het rijstdessert was echt niet smakelijk... Jammer. Niet echt reclame voor de volgens mij voortreffelijke keuken!
joanne1999vanveldhuizen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Erg gezellig en goed eten.
Raden het iedereen aan dit restaurant. We mochten uit verschillende dingen kiezen en het eten was echt waar wij van hielden
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Alle gerechten, runder voorgerecht, kalfsvlees en ijspalet waren heerlijk. Borden mooi opgemaakt. Service was prima. We komen weer terug .