Brasserie Cé - Eten en Drinken

Markt 51-57 5211 RX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Cé - Eten en Drinken

Bourgondisch genieten in het stadscentrum

In hartje Den Bosch aan een middeleeuws marktplein vind je Hotel Central met daarin gevestigd restaurant De Leeuwenborgh. In de keuken eren ze het bourgondische karakter van de stad met gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken. Een uitstekende plek voor een uitgebreid diner. Laat je in de watten leggen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Cé - Eten en Drinken

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Brasserie Cé- Eten en Drinken is 7 dagen per week geopend. Onze openingstijden zijn:
Maandag vanaf 11.00 uur - Dinsdag t/m zaterdag vanaf 09.00 uur - zondag vanaf 11.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Cé - Eten en Drinken

Iny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Extra pluim voor het personeel.
Beste Iny, hartelijk dank voor uw review! We delen alle reviews intern, dus uw pluim wordt ook zeker gedeeld! Graag tot ziens in Cé. Hartelijke groet Ellen
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voortreffelijke en vriendelijke maar toch ook heel goede bediening! Wij waren met drie personen op een heerlijke high tea ,welke op onze wens was samengesteld; iets meer hartig en iets minder zoetigheden. Dit was voor de kok-/ de keuken geen enkel probleem.
Beste Cornelis, hartelijk dank voor uw review! Het u naar de zin maken, dat is wat we het liefst doen. We vinden het dan ook erg fijn om te lezen dat we u blij hebben kunnen maken het aanpassen van de high tea naar uw wensen. Graag tot ziens in Cé. Hartelijke groet, Ellen
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hadden gebruik gemaakt van de summer special. 65 euro voor 2 personen, inclusief cocktail, fles wijn en fles water. 3 gangen menu. Dat is echt geen geld en het was erg lekker.
Beste Edwin, hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze Summer Special@Cé. Deze actie loopt tot en met 31 augustus, mocht u nog een keer terug willen komen. Graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen
E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Tafel was gereserveerd op goede locatie. Vriendelijke bediening. Borden en bestek schoon. Helaas 1 waterglas voorzien van afdruk lippenstift. Werd onmiddellijk verwijderd ondanks dat we geen waterglas gebruikten. Excuses.
Afrekening werd aan tafel gecontroleerd en tip met dank aangenomen.
Hans Q.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De reservering is niet goed verlopen. Helaas eerder ook. Niet alles verliep vlekkeloos tijdens en na het diner. Ik heb het probleem besproken met manager, zodat de gastheren c.q. obers er van leren. Want we hebben erg goede ervaringen en vinden het altijd gezellig. Het zou jammer zijn als de tips niet opgepakt worden.
Beste Hans, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Fijn te lezen dat u onze gezelligheid weet te waarderen en altijd goede ervaringen heeft bij ons in Brasserie Cé. Het reserveren verloopt niet altijd vlekkeloos blijkt. Met uw feedback krijgen wij de kans op onze service te verbeteren. Dus wij gaan hier zeker mee aan de slag. Nogmaals dank hiervoor en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Els
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Genoten van een heerlijke High Tea met gerechtjes die gemaakt zijn met passie en dat proef je! Keuze uit vele soorten thee. We zaten op een mooi plekje in de serre en de bediening was echt top! Dit is een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Heel hartelijk dank voor dit fijne moment! Namens de 3 zussen.
Beste Annet, hartelijk dank voor alle complimenten! Onze High Tea gerechtjes worden samengesteld en gemaakt door onze huispatissier Chai. Inderdaad met veel zorg en passie en dat hebben jullie geproefd! Graag tot ziens in Brasserie Cé. Hartelijke groet, Els
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prachtige accommodatie in centrum van stad. Lijkt meer toegerust voor lunchende bezoeker. Beknopt menu. Weinig keus. Tonijn doorbakken wat jammer was. Sausje wat lekkere smaak maakt te weinig. Soepkop waar je U tegen zegt. Veel te groot
Beste Petra, hartelijk dank voor uw review! We werken graag met seizoensgebonden producten en wisselen regelmatig onze menukaart om zo voldoende wisselend aanbod te bieden. Daarnaast hebben we dagelijks wisselende "Catch of the day" en "Butchers Choise" gerechten. Uw feedback over de tonijn hebben we intern besproken en hier zal de keukenbrigade meer aandacht aan geven. Nogmaals dank en graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Na een misverstand over plaats van tafel reservering is het prima naar tevredenheid opgelost. Discrete en fijne bediening. De hele avond dezelfde aardige en behulpzame ober is zeer gewaardeerd.
Beste Janneke, wat vervelend dat de avond niet meteen goed van start was gegaan door een misverstand omtrent uw reservering. We zijn blij om te lezen dat we het goed hebben opgelost voor u. We zien u graag terug in Cé! Hartelijke groet Ellen
Arthu T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was een bijzondere avond omdat er ook live muziek was in het kader van Jazz in Duketown. Tempo van gerechten serveren werd op onze wens aangepast. Vergeten te melden dat iemand allergisch is voor knoflook en dat werd door personeel op alle mogelijke wijzen geprobeerd te ondervangen en een alternatief te verzorgen.
Beste Arthu,
Dank voor uw review! We doen ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen, vooral ook wanneer ze vanwege allergieën niet alles mogen eten. Iedere eerste vrijdag van de maand hebben wij een avond Jazzy Sounds@Cé, waarbij u kunt genieten van jazzy sounds, funky drinks and ‘soul’ food. Iedere laatste zondagmiddag van de maand hebben wij Swinging Sunday Grooves@Cé, een mix van Jazz, Funk, Soulful & Danceable music. Wellicht vindt u het leuk om nog een keer te komen genieten van live jazz muziek? Graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was wel goed, maar eigenlijk te weinig. We hadden een erg karig hoofdgerecht en dat waren we zo niet gewend, maar 2 hele dunne kleine plakjes vlees ????. We zijn al vaker geweest, maar dit keer viel het ons een beetje tegen in vergelijk met voorgaande keren. Ook de bediening kwam maar mondjesmaat. Die moesten we zelf roepen voor een drankje. Verder was de muziek goed en de sfeer ook.
Beste Marina, wat vervelend dat het hoofdgerecht niet naar wens is geweest. We hadden dit graag tijdens de avond zelf gehoord, dan hadden we een passende oplossing kunnen geven hiervoor. We willen onze gasten graag in de watten leggen en altijd tevreden naar huis laten gaan.
Ik heb overlegd met onze Chef kok en hij gaf aan dat deze 2 plakjes 170 gram gegaard vlees is, wat een normale portionering zou moeten zijn. Dank voor uw feedback over de service, dit gaan we intern bespreken om herhaling te voorkomen. Ondanks deze ervaring hopen we u graag nogmaals te verwelkomen zodat we u kunnen laten ervaren dat we service hoog in het vaandel hebben staan. Hartelijke groet, Ellen
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer en prima gegeten. Heerlijke buchers choice, steak met asperge en sjalotten jus. Verse frites van de Friteszaak uit Den Bosch. Attente service.
Beste Martijn, wat fijn dat u zo genoten heeft! We doen ons best om onze gasten te verrassen met wisselende "butcher's choice" en "catch of the day" gerechten. Daarnaast vinden we samenwerken met lokale leveranciers (zoals de Friteszaak) erg belangrijk. De asperges zijn ook lokaal geteeld bij aspergeboerderij Ter Stege in St. Michielsgestel. Graag tot ziens in Cé. Hartelijke groet Ellen
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat er geen kruidenboter meer is. Ook is de kaart niet uitgebreid, mag van ons wel meer variatie inzitten. Wel was hetgeen besteld, goed en service ook prima.
Beste jol2070, dank voor uw review! Kruidenboter staat dan niet expliciet vermeld op de kaart, maar onze koks kunnen dit wel vers voor u klaarmaken. Ook al staat iets niet op de kaart, we willen u toch graag uitnodigen om uw wensen kenbaar te maken bij onze bedieningsmedewerkers. Het u naar de zin maken, daar houden we van bij Cé! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet Ellen.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De kwaliteit van het 3-gangenmenu laat echt te wensen over. De combinatie van producten klopte niet. De gekozen gerechten werden geserveerd voor de verkeerde persoon. Geen aanrader om er te eten. De bediening was erg vriendelijk. dat maakte het bezoek aan dit restaurant een beetje goed.
Beste Wil, we vinden het erg vervelend om te lezen dat u schrijft 'geen aanrader om er te eten'. Met ons gehele team doen we ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen en wanneer dat niet is gelukt vinden we dat oprecht een gemiste kans. Per ongeluk had mijn collega van de bediening de borden verwisseld, waardoor u het gerecht van uw tafelgenoot had en vice versa. Onze sous-chef is bij u aan tafel geweest en heeft voorgesteld om voor u beiden nieuwe gerechten te maken maar u gaf aan dat dat niet nodig was. Op uw wens hebben we frietjes gebakken en deze zijn door ons aangeboden. Mijn collega van de bediening heeft nog haar oprechte excuses aangeboden. We hadden zelf het gevoel dat het naar tevredenheid opgelost was en vinden het dan ook erg jammer om te lezen dat dit gevoel niet wederzijds is. Ondanks uw lage reviewscore hopen we dat u nog een keer voor Cé kiest, zodat we u kunnen laten ervaren dat het normaal anders gaat. Hartelijke groet, Ellen
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel ? Ik kom er regelmatig en het is altijd goed !
Het ligt midden in de stad .
Dank u wel voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het team (zowel de keuken vanwege het lekkere eten, als de bediening vanwege de vriendelijkheid). Graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen
A M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
zoals altijd... een prima locatie, met uitstekende gastvrouwen en -heren die duidelijk plezier hebben om gasten een mooie middag/avond te bezorgen. De gerechten waren niet alleen heel smakelijk maar ook fraai opgemaakt.
Dank voor uw mooie review en idem cijfers! Fijn dat u heeft genoten tijdens Pasen. We gaan uw complimenten delen met het team (we delen álle reviews intern, complimenten maar ook opmerkingen zodat we onze service naar een hoger level kunnen tillen). Graag tot ziens, hartelijke groet Ellen
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, de Paasbrunch doen we al jaren. Is erg lekker, echt een middagje weg. Het kost wast 37, 50 exclusief drank, maar dat is bekend en zoals ik al zei je bent een lekker middagje weg.
Dank voor uw review. We doen ons uiterste best om een mooie brunch samen te stellen en onze gasten in de watten te leggen. We vinden het fijn om te lezen dat u dat waardeert! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Ellen
Ghislaine B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker en gevarieerd, alleen erg teleugesteld dat de kinderen (12, 10 en 4) precies hetzelfde kregen als de volwassenen en daardoor niet genoten hebben van hun high tea. Prachtig eten voor volwassenen, veel te gecompliceerd en gevorderd voor kinderen. Erg jammer, omdat het menu met zorg en originaliteit was samengesteld. (Klein puntje: een scone hoort te worden geserveerd met clotted cream, niet met cottage cheese!)
Dank voor uw review. We zullen uw opmerking over de samenstelling van de High Cé intern bespreken. Het is inderdaad een goed idee om voor kinderen wat meer toegankelijkere items te serveren. Graag tot ziens in Cé Brasserie. Hartelijke groet, Ellen
Nayobé R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik ging met mijn oma high teaën en dit was erg gezellig. De sandwiches vielen niet helemaal bij ons in de smaak maar de rest van de gangen waren erg lekker. Het enige nadeel was dat het ERG veel was wij zaten bij de 2de gang al bijna vol en toen konden we er nog 2 verwachten. Verder zijn wij zeer te spreken over de service en de inrichting van restaurant Cé
Dank voor uw review! We gaan uw opmerking over de hoeveelheid van de High Cé intern bespreken. We willen onze gasten graag uitgebreid in de watten leggen, maar we letten ook op voedselverspilling vanwege de belasting op het milieu. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Ellen
A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was in beginsel goed, maar bediening had 4-gangen diner niet goed doorgegeven, waardoor tussengerecht vergeten werd. Later alsnog gekregen, maar was veel te koud en dus niet goed van smaak. Bij de koffie werd vergeten de suiker en melk te presenteren, uiterst slordig! Sfeer was verder erg gezellig omdat er live muziek was van een heel behoorlijk niveau.
Dank voor uw review, we willen graag onze service verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. Wat vervelend om te lezen dat het diner niet goed verlopen is. We gaan uw opmerkingen met het team bespreken om herhaling te voorkomen. We hebben iedere eerste vrijdag van de maand "Live Jazzy Sounds@Cé: fresh jazzy sounds, funky drinks and ‘soul’food. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Ellen
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voortreffelijk was de high tea
2 mensen hebben last van een allergie en daar maakte ze iets anders voor . Echt heel goed .
Geachte mevrouw Smits, wat fijn dat u heeft genoten van onze High Cé. We houden er van om onze gasten in de watten te leggen, zeker óók de gasten die vanwege een allergie niet alles mogen eten. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Ellen.