Brasserie Carpe Diem

Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Terras
Rianne1951 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Nog net een vrij plekje kunnen vinden op het terras, het was overal erg druk vanwege een Preuvenement. We zijn ook niet binnen in het restaurant geweest en kunnen dus geen helder oordeel over het binnen decor geven. De aankleding van het terras is voldoende.
Service is prima, aardige bediening en eigenaresse waarmee je snel contact hebt als je maar even naar haar zwaait.
Ons menuutje was een aangeklede saté met lekkere frietjes. Daarbij een lekker wit wijntje en een Karmeliet triple biertje. Goed adres om bij gelegenheid weer te bezoeken.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Samen met mijn jongste dochter in de vakantie gaan lunchen. Tosti voor de kleine, Focaccia Club voor Papa. Bediening was jong, maar erg vriendelijk en correct. De tosti werd snel verorberd door de kleinste van het stel. De Club was smakelijk met de gebruikelijke ingredienten, maar deze keer tussen een aantal sneetjes Focaccia. Chipjes en salade erbij, dit moest ik natuurlijk wel met de jongste delen :)
Carpe Diem bestaat al een paar jaar en is toch wel een van de peilers van de Meerssense Horeca geworden.
Tima V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Komen hier regelmatig om te lunchen, altijd weer even lekker! Ruime porties, verse ingrediënten en heerlijk op smaak. Onze favorieten: de clubsandwich en broodje campagna, Mmmmmm. Bediening heeft het vaak druk, daardoor niet altijd even veel tijd voor je, maar de kwaliteit van het eten en drinken maakt dat goed! Beste lunchplek in de wijde omgeving!
Ansj .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik begrijp écht de kritiek van sommige mensen niet. Ik kom al jaren bij Carpe Diem om te lunchen (diner kan ik niet over mee praten, dat heb ik hier nooit gehad) en ik weet ik de directe omgeving (gemeente Meerssen) geen beter restaurant om te lunchen. Prijs-kwaliteit verhouding is prima! Porties ruim voldoende en kwaliteit van de producten is hoog. Ruime keuze. Vriendelijk personeel. Wordt hygiënisch gewerkt, open keuken! Iemand noemt het een ouwbollige lunchroom, deze uitspraak begrijp ik niet maar ieder zijn smaak natuurlijk......ik vind het een hippe tent!
Kokerel043 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Leuke & hippe brasserie op de markt in Meerssen, waar je heerlijke rijk belegde broodjes, salades en nog veel meer kunt krijgen. Aanrader is de club sandwich, echt top! En als je speciale wensen hebt bij een gerecht dan gaan ze daar flexibel mee om, heel fijn! Hier ga ik zeker nog eens naar terug!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Wat een teleurstelling in het mooie Limburg. De broodjes van 'carpe diem' werden bij 'de keizer' voor ons geserveerd omdat hun terras vol zat. Het bord was vies met vingerafdrukken ( dan ben ik eigenlijk al klaar). Het brood was vettig en moest een ciabatta met tomaat en kaas zijn. Het smaakte zoetig. Waarom? Ik had zin in iets hartigs niet in iets zoetigs. Heel de middag heeft dat broodje op m'n maag gelegen alsof het eruit wilde. Gelukkig blijft dit bij een eenmalige ervaring.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Heerlijke salade de mare en club sandwich gehad. Voortreffelijke service. Mooi uitzicht op de basiliek. Eten duurde wat lang vond de eigenaresse, wij hadden dat gevoel totaal niet, maar we kregen de drankjes van het huis.
HugoIV .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Prima geluncht....de club sandwich smaakte aardig, evenals de focaccia met ham, tomaat, pesto. Niet spectaculair, maar goed te doen. Het is er wel druk, dus niet reserveren betekent wel achterin de zaak vlakbij de keuken zitten...er zijn gelegenheden die ik gezelliger vind...
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Op aanraden hier eens geluncht: een 'Carpe Diem Burger (Italiaanse hamburger met mozzarella, salami en pesto). Op een redelijk formaat langwerpig bord kwam een mega Italiaanse broodbol met daarin een mega portie salade: snel gesneden te dikke komkommerschijven, dik gesneden tomaat zonder 'kroontje' eruit (solanine!) en verder nog wat bladgroen met links en rechts een verdwaald uitje. Naast de bol wederom een heuvel bladgroen. Mijn lieftallige tafeldame zei al meteen: 'en nu op zoek naar de hamburger'. Na de brood ontdaan te hebben van alle 'accessoires' vond ik in de krochten van de bol inderdaad de hamburger, een klein zielig stukje geperst gehakt met weinig smaak. De mozzarella, de salami en de pesto waren helaas onvindbaar, of ik elk geval te smakeloos om op te vallen. De hamburger weggeprikt, nog maar een wijntje (droog, wit, okay), betaald en wegwezen. Prijs/kwaliteit bijzonder teleurstellend. Er straalde een soort 'ongeïnteresseerdheid' uit van het gerecht.
De bediening was okay, de netheid okay, toilet okay, decor een beetje oubollig lunchroom, maar daarvoor kom ik niet lunchen. Gelukkig was het markt in Meerssen: bij de Turk voor 1/10e van de prijs een hele zak vol olijven, feta, aubergines etc. Vanavond weer lekker eten!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Vaste prik voor ons: altijd lekker: prijs-kwaliteit super!
Personeel altijd vriendelijk, fatsoenlijke glazen wijn.
Heerlijk voor lunch, a la carte en high tea (vooraf reserveren) maar ook een maandelijks wisselend 3 gangen menu voor E25,- Echt een aanrader :-)