Brasserie (Carlton Oasis Hotel) Palmsgarden

Maandag t/m Zondag

• Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk onbijtbufet gehad, was gevarieerd en alles werd regelmatig bijgevuld het ontbrak aan niets. Wat je eigenlijk verwacht van een goed en uitgebreid bufet. Ik zat prima en er was een rustige sfeer in het restaurant. Prijs kwaliteit uitstekend. Kom hier zeker terug.
SecretEater .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Er was ons een gratis 3-gangen-menu aangeboden bij een volgende overnachting, hier hebben wij gebruik van gemaakt en we hebben heerlijk gegeten! Totaal niet zoals de vorige keer. Als toetje hadden we een soort van Oreo ijs met marsepein eromheen, als voorgerecht had ik de venkelsoep die ook heerlijk was! Als hoofdgerecht hadden we het vegetarische menu en een soort van biefstuk, beide gerechten waren perfect op smaak. Het menu was helemaal anders, hopelijk houden ze dit aan en dan vooral ook het toetje want die was echt super lekker!
Dalton329 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Dit restaurant en hotel zijn zeker aan een make-over toe!
Ontbijtbuffet smaakte naar kant en klaar maar je betaalt er wel € 30,00 met z'n tweeën voor.
Dan hebben wij echt in veel betere gelegenheden gegeten voor mindere prijzen.
De bediening zou beter getraind kunnen worden waardoor de service
Stukken beter zou zijn.
SecretEater .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij hebben hier een drie-gangen menu gegeten, het voorgerecht was niet onze smaak wij vonden het een beetje smaakloos maar het hoofdgerecht en het nagerecht waren heerlijk! Het was niet druk in het restaurant maar desondanks is ons niet gevraagd of wij nog een tweede glas drinken zouden willen hebben. Wij hadden na het voorgerecht zelfs het idee dat ze ons waren vergeten, we werden niet meer aangekeken en kregen ons hoofdgerecht later dan mensen die later binnen kwamen. Erg jammer. Drinken is ook erg duur.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
kunst diner in het carlton oasis topavond voor maar 25 euro gratis water en een glas wijn 2 kunstennars die hun werk laten zien en er over vertelen een van de kunstenaar die live een kunstwerk maakt na afloop van het diner voorgerecht gerookte zalm smaakte prima mooie zalm, als hoofdgerecht gegrilde kalfsentrecote met ovenaardappeltjes goed stuk vlees en als afsluiter chocolade mouse met vanille ijs en slagroom, eind september is er weer een kunstdiner zeker een aanrader.
het personeel was vriendelijk en correct zeker een pluim waart .
het intrieur er uit de tijd.
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Wij hebben hier heerlijk gegeten met 4 personen. Er is een leuke, gevarieerde menukaart , een dagsoep, dagschotel en een pasta van de week: voor ons een perfect klaargemaakte tagliatelle met kip, pesto en rode ui voor € 14,75. Vooraf genoten we van een broodplank met zelfgebakken brood in 2 smaken met tapenades. De bediening wat vlot en attent. Wij komen hier zeker terug.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Hier met een 50/50 bon een 3 gangen verrassingsmenu samen gegeten. Viel ons erg tegen, voorgerecht had stukken lekerder en kleiner gekund met noordzee garnaaltjes ipv noorse.
Het hoofdgerecht de gegrilde botervis was nog half rauw en de saus erg zuur, is teruggegaan. De vis daarna was niet lekker, erg jammer, had allemaal veel beter gekund.