Brasserie Cannes

Rembrandtstraat 28 2671 GE Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Cannes

Een verjaardagvers feestje

Met een bakker, kaaswinkel, slager en een viswinkel in de straat, zijn alle producten waarmee ze bij de moderne Brasserie Cannes werken ook echt dagvers. Het organiseren van een high-tea met heerlijke gebakjes of een high-wine voor bijvoorbeeld een verjaardag zit hen in de vingers. Je staat versteld van de versieringen, bloemen en service.

Meer informatie over restaurant Brasserie Cannes

- Ontb

L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten voor een redelijke prijs
keurige bediening voor herhaling vatbaar
fam lm vd meer
Judika D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor mij de eerste keer een lunch bij Brasserie Cannes, in één woord Top.
Vriendelijke gastvrouw, heerlijk gegeten, kom zeker terug!
JacquelinevanVeen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
vriendelijke en aardige bediening, leuke inrichting binnen en buiten mooi en lekkere lounge-zitjes met kussentjes en heerlijke broodjes en verrukkelijke soep
tigelaarhans .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Tja, wat moet je er van zeggen ? Er is helemaal niks mis met dit restaurant!
Goed eten ,goede prijzen en zeer adequate bediening.
Min puntjes? Zou het niet weten. Ja, er is beperkte parkeerruimte voor de deur . Nou en? Dan loop je toch een stukje.Is geen reden om hier niet te gaan eten!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren hier heerlijk genoten van een voortreffelijke lunch. Goede vlotte bediening en erg vriendelijk. Vooraf een kerrie/paprika soepje erg lekker beetje pittig maar niet te. daarna had ik een clubsandwich met gerookte kip en eiersalade dit was een enorm broodje maar ook heerlijk en nog een kopje thee als afsluiter. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Riny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hele leuke zaak, vlotte bediening en de broodjes waren zalig !!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. eerst binnen gezeten, maar toen de zon ging schijnen naar buiten verhuist, maar dit was allemaal geen probleem. Deze zaak is een TOPPERTJE !!!
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hoewel wij daar in de buurt wonen waren wij nog niet eerder in Brasserie Cannes.
Wij werden bij binnenkomst leuk en vriendelijk ontvangen. Mijn vrouw koos als voorgerecht gefrituurde Camembert die heel erg smakelijk was. Ook mijn carpaccio smaakte uitstekend. Als hoofdgerecht kozen wij beide Varkenshaas met pepersaus. Het vlees was goed van smaak en heerlijk mals. De pepersaus was wat dik en had van mij wel pittiger gemogen. Over het nagerecht kan ik niets vertellen omdat wij zo voldaan waren dat wij het hebben gehouden met koffie en cappuccinno. Voldaan en tevreden keerden wij beide huiswaarts met in gedachten om hier binnenkort nogmaals te gaan eten.
marberto .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel goed bereid en lekker eten ! En de bediening is erg gastvrij en betrokken bij hun klanten. Complimenten voor alles!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke tent. Prima service. Aanrader.
Peter Petra K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Door mijn werk waren we wat later.
Telefonisch contact gehad en het was geen probleem om later te komen.
Dat vind ik geweldig!
Eten en bediening waren ook top!
Jordy N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Personeel heel relax. Ook al waren we de laatste gasten, tot 2x toe werd gevraagd of we nog een drankje wilden!
Buiten dat echt heerlijk gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
was erg lekker en heel goed scheelde ook in prijs met ah actie laatste dag goed te bereiken
kregen ook nog een andere tafel aangeboden omdat waar we eerst zaten gelijk bij de deur was
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mijn partner en ik lunchten hier met de AH actie op zaterdag 28 januari. We werden vriendelijk ontvangen .Wat ons direct opviel was de vieze vloer. Deze was bezaaid met kruimels en ik vond het zelfs onprettig mijn tas op de grond te zetten. De warme chocolademelk was heerlijk, maar de slagroom was van een slechte kwaliteit en bijna weggesmolten voordat we er aan konden beginnen. Vervolgens kregen we tomatensoep. Ik ben normaal gesproken dol op tomatensoep, maar dit was waterige, zure drab. Volgens de bediening werd de soep altijd op dezelfde manier bereid en vindt bijna iedereen dat heel lekker, maar ik weet niet of dat waar is, want op de kaart staat 'tomatensoep met ballen' en die ballen zaten er niet in, dus mogelijk was die een goedkopere AH actie variant. Daarna aten we de Club Sandwich en de salade met krokante kip. Deze waren beide goed. De wachttijd was echter veel te lang. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Ada N. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Fantastische keuken, veelzijdig, vers en lekker!! Zeker een aanrader. Alleen voor lunch.
Reserveren is raadzaam. Het is er iedere dag druk.
Sarina B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke zaak, laatste keer dat ik hier was zeker 15 jaar terug onder een andere eigenaar! Bediening heel spontaan en attent! Minibroodjes schot in de roos!
richan .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezien de recensies hadden we misschien wat te hoge verwachtingen voor ons driegangendiner. Waarschijnlijk zijn de hoge cijfers dan voor de lunches, want voor ons diner vonden we het eerlijk gezegd niet waard. De tweepersoons tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, je kan elkaars gesprekken letterlijk volgen. Het brood vooraf was achteraf gezien het allerlekkerst..lekker veel en niet duur. De soepjes waren redelijk..wel wat waterig, het hoofdgerecht niets bijzonders (sate en twisterfrietes wat mij betreft te gekruid) en de toetjes vreugdeloos, weinig en eigenlijk niet erg lekker. De bediening was vriendelijk maar wat gehaast. Kortom, was een probeersel ivm de AH restaurantactie maar voor een diner komen we niet terug. Misschien nog wel een keer de lunch proberen...ze hebben tenslotte toch best goede cijfers en die moeten dan toch ergens vandaan komen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Vooraf lekkere tomatensoep en daarna 4 mini broodjes met beleg naar (ruime) keuze Kopje koffie of thee als afsluiter. Niks aan optemerken. Wij gaan zeker nog een x!
pccoops .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lunch met de AH actie; zeer goed bevallen. Hele leuke bediening, goede keuzemogelijkheden.
Keuze uit 2 soorten soep vooraf, daarna keuze uit luxe broodjes van de kaart en koffie of thee toe.
Voor herhaling vatbaar!
2045bep .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. De sfeer is goed, de bediening goed en vriendelijk. Alleen de muziek was wat aan de harde kant en op jongeren gericht. Jammer voor de oudere bezoekers. Verder een prima eetgelegenheid.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke dames van de bediening. Uitgaand van wat je verwacht van Cannes was het eten prima. Naast ons zat een nogal luidruchtige groep, dat ligt niet aan Cannes zelf. Het enige maar heeft te maken met de wachttijd. Als ik haute cuisine ga eten dan ben je een avond bezig. Dat verwacht ik niet van Cannes.