Brasserie Cannes

Rembrandtstraat 28 2671 GE Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Cannes

Een verjaardagvers feestje

Met een bakker, kaaswinkel, slager en een viswinkel in de straat, zijn alle producten waarmee ze bij de moderne Brasserie Cannes werken ook echt dagvers. Het organiseren van een high-tea met heerlijke gebakjes of een high-wine voor bijvoorbeeld een verjaardag zit hen in de vingers. Je staat versteld van de versieringen, bloemen en service.

Meer informatie over restaurant Brasserie Cannes

- Ontb

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Cannes

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening is uitstekend, het eten is heerlijk. Prima brasserie. Aangezien ik 120 tekens moet achterlaten typ ik nog maar even door.
Jaqueline S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ze zorgen voor elke dag vers eten. Als je dus om half 8 komt eten is het meeste op. Wij hadden hierdoor onze 1e keus hoofdgerecht niet meer en onze 1e en 2e keus toetje niet meer.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
16 oktober buiten gezeten met prachtig weer. Met AH actie voor lunch gereserveerd. Keuze uit twee soepjes gekozen de pompoensoep, hoofd: warm vlees was op, uiteindelijk gekozen voor hete kip met bruin broodje, en na afloop kopje koffie. Ik was samen met mijn volwassen dochter kregen de soep geserveerd in mooie kleine kommetjes zag er heerlijk uit maar wat een teleurstelling het was echt niet te eten, twee hapjes en allebei laten staan. Serveerster soepkoppen meegenomen nadat wij verteld hadden dat het echt niet te eten was. Daarna hebben we heel lang op het broodje kip moeten wachten, de serveerster kwam wel naar ons toe en vertelde dat de kip nog bevroren was en dat het daarom zo lang duurde. Uiteindelijk smaakte het broodje met kip goed. Maar op geen enkele wijze teruggekomen op onze klacht over de soep die echt niet te eten was. Kortom de lunch was een tegenvaller, met mijn dochter wel goede gesprekken kunnen voeren op het terras in de zon, en dat maakte een hoop goed, maar Cannes ziet ons niet meer terug.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg lekker geluncht met de ah restaurantactie. Vooraf beide een tomatensoepje, als broodje fricandeau met champignons en broodje carpaccio en na nog een bakkie koffie. Broodjes worden royaal belegt en smaken lekker vers. Ga zeker nog een keer terug!
g.dekker22 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een prima plek om nog eens terug te komen.
Als mogelijk nadeel noem ik dat het koopavond was in Naaldwijk.
Dat hadden we ons niet gerealiseerd. Vandaar het gevoel van "Rumoerig"
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwaliteit was redelijk al vonden wij het garnituur bij het eten wat fantasieloos. Alleen gefrituurde aardappel bij vlees en vis en verder niets, viel ons tegen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Nette aardige bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten, helaas duurt het soms wat lang wanneer het eten geserveerd wordt.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dezelfde dag gereserveerd en smiddags een heerlijke drie-gangen lunch op bij brasserie Cannes.
Vooraf een heerlijke paprika soep, daarna vier verschillende, naar keuze, belegde broodjes en daarna koffie of thee. Cannes verdient een pluim!
L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten voor een redelijke prijs
keurige bediening voor herhaling vatbaar
fam lm vd meer
Judika D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor mij de eerste keer een lunch bij Brasserie Cannes, in één woord Top.
Vriendelijke gastvrouw, heerlijk gegeten, kom zeker terug!
JacquelinevanVeen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
vriendelijke en aardige bediening, leuke inrichting binnen en buiten mooi en lekkere lounge-zitjes met kussentjes en heerlijke broodjes en verrukkelijke soep
tigelaarhans .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Tja, wat moet je er van zeggen ? Er is helemaal niks mis met dit restaurant!
Goed eten ,goede prijzen en zeer adequate bediening.
Min puntjes? Zou het niet weten. Ja, er is beperkte parkeerruimte voor de deur . Nou en? Dan loop je toch een stukje.Is geen reden om hier niet te gaan eten!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren hier heerlijk genoten van een voortreffelijke lunch. Goede vlotte bediening en erg vriendelijk. Vooraf een kerrie/paprika soepje erg lekker beetje pittig maar niet te. daarna had ik een clubsandwich met gerookte kip en eiersalade dit was een enorm broodje maar ook heerlijk en nog een kopje thee als afsluiter. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Riny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hele leuke zaak, vlotte bediening en de broodjes waren zalig !!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. eerst binnen gezeten, maar toen de zon ging schijnen naar buiten verhuist, maar dit was allemaal geen probleem. Deze zaak is een TOPPERTJE !!!
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hoewel wij daar in de buurt wonen waren wij nog niet eerder in Brasserie Cannes.
Wij werden bij binnenkomst leuk en vriendelijk ontvangen. Mijn vrouw koos als voorgerecht gefrituurde Camembert die heel erg smakelijk was. Ook mijn carpaccio smaakte uitstekend. Als hoofdgerecht kozen wij beide Varkenshaas met pepersaus. Het vlees was goed van smaak en heerlijk mals. De pepersaus was wat dik en had van mij wel pittiger gemogen. Over het nagerecht kan ik niets vertellen omdat wij zo voldaan waren dat wij het hebben gehouden met koffie en cappuccinno. Voldaan en tevreden keerden wij beide huiswaarts met in gedachten om hier binnenkort nogmaals te gaan eten.
marberto .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel goed bereid en lekker eten ! En de bediening is erg gastvrij en betrokken bij hun klanten. Complimenten voor alles!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke tent. Prima service. Aanrader.
Peter Petra K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Door mijn werk waren we wat later.
Telefonisch contact gehad en het was geen probleem om later te komen.
Dat vind ik geweldig!
Eten en bediening waren ook top!
Jordy N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Personeel heel relax. Ook al waren we de laatste gasten, tot 2x toe werd gevraagd of we nog een drankje wilden!
Buiten dat echt heerlijk gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
was erg lekker en heel goed scheelde ook in prijs met ah actie laatste dag goed te bereiken
kregen ook nog een andere tafel aangeboden omdat waar we eerst zaten gelijk bij de deur was