Brasserie Cannes

Rembrandtstraat 28 2671 GE Naaldwijk Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Cannes

Een verjaardagvers feestje

Met een bakker, kaaswinkel, slager en een viswinkel in de straat, zijn alle producten waarmee ze bij de moderne Brasserie Cannes werken ook echt dagvers. Het organiseren van een high-tea met heerlijke gebakjes of een high-wine voor bijvoorbeeld een verjaardag zit hen in de vingers. Je staat versteld van de versieringen, bloemen en service.

Meer informatie over restaurant Brasserie Cannes

- Ontb

Voordelig
Richan .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezien de recensies hadden we misschien wat te hoge verwachtingen voor ons driegangendiner. Waarschijnlijk zijn de hoge cijfers dan voor de lunches, want voor ons diner vonden we het eerlijk gezegd niet waard. De tweepersoons tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, je kan elkaars gesprekken letterlijk volgen. Het brood vooraf was achteraf gezien het allerlekkerst..lekker veel en niet duur. De soepjes waren redelijk..wel wat waterig, het hoofdgerecht niets bijzonders (sate en twisterfrietes wat mij betreft te gekruid) en de toetjes vreugdeloos, weinig en eigenlijk niet erg lekker. De bediening was vriendelijk maar wat gehaast. Kortom, was een probeersel ivm de AH restaurantactie maar voor een diner komen we niet terug. Misschien nog wel een keer de lunch proberen...ze hebben tenslotte toch best goede cijfers en die moeten dan toch ergens vandaan komen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Vooraf lekkere tomatensoep en daarna 4 mini broodjes met beleg naar (ruime) keuze Kopje koffie of thee als afsluiter. Niks aan optemerken. Wij gaan zeker nog een x!
Pccoops .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lunch met de AH actie; zeer goed bevallen. Hele leuke bediening, goede keuzemogelijkheden.
Keuze uit 2 soorten soep vooraf, daarna keuze uit luxe broodjes van de kaart en koffie of thee toe.
Voor herhaling vatbaar!
2045bep .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. De sfeer is goed, de bediening goed en vriendelijk. Alleen de muziek was wat aan de harde kant en op jongeren gericht. Jammer voor de oudere bezoekers. Verder een prima eetgelegenheid.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke dames van de bediening. Uitgaand van wat je verwacht van Cannes was het eten prima. Naast ons zat een nogal luidruchtige groep, dat ligt niet aan Cannes zelf. Het enige maar heeft te maken met de wachttijd. Als ik haute cuisine ga eten dan ben je een avond bezig. Dat verwacht ik niet van Cannes.
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijke lunch met de Albert Hein restaurant zegel actie!
Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gezellig restaurant!
Miekef10 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten, leuke omgeving, vriendelijk en een leuke prijs.
Personeel is vriendelijk, leuk menu.
Niet lang hoeven wachten op de gerechten ook niet tussen de gerechten door.
Fwesdorp .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten matig, voor- nagerecht perfect. Bediening perfect. locatie OK, hoofdgerechten minimaal. Besteld werd o.a. runderburger, was waarschijnlijk van een heel klein rund. Tussen het bijgeleverde broodje één burger, pasten er wel drie in. Was dus zoeken naar het vlees. Twee keer satémenu besteld, meerdere satés bijna zwart geblakerd. Als lunchroom niets op aan te merken, dineren was de eerste en laatste keer.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mensen zijn gezellig, staan voor je klaar! Eten was echt heerlijk! Zaterdag lekker gegeten en ga hier zeker vaker heen in de toekomst!
Robvalstar .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij lunchen hier met grote regelmaat en altijd is alles vers. Van broodjes tot salades (huisgemaakt) en de vleeswaren. Vandaag ook heerlijk ontbeten. Het is een feestje om hier te eten. Binnenkort het diner maar eens proberen...
Jaquelineendennis .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren er nog nooit geweest. We hebben heerlijk buiten gezeten, de service was erg goed en we hebben er super gegeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Cannes. Als voorgerecht de salade met geitenkaas, erg lekker. Bediening heel vriendelijk, jong team. Zeker terugkomen hier!
Massies .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten en ook nog veel keuze ondanks de ah actie. Ga er zeker nog een keer lunchen.
Ook personeel erg vriendelijk.
Marsonko .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vanuit Krimpen aan den IJssel was het ontzettend de moeite waard om hier te zijn geweest! Gezellige, vriendelijke bediening! Niets was te veel! En het eten was fantastisch! Zeker een aanrader om daar een "hap" te gaan eten want je maag is daarna goed gevuld.
Bedankt voor de fijne sfeer, heerlijke eten! We hebben een fijne avond gehad!
Marberto .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We werden heel leuk ontvangen. De bediening is vriendelijk en betrokken. Al het eten was heerlijk maar mijn chocoladetaart was het lekkerst!
Dickdej .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag hier geluncht. Was prima in orde. Lekkere broodjes en als je niet kan kiezen, neem je er 4 in het klein. We kozen voor capaccio, filet en geitenkaas. Prima in orde. Bediening jong en aardig.
Mo T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
we konden kiezen uit paar gerechten die avond en nam de varkenshaas medallions met stroganoff saus, echt heerlijk mals vlees De kippensoep vooraf was goed gevuld en goed v smaak. Personeel ook leuk en vriendelijk, allemaal jonge mensen waar de oudere garde die al tijd in het vak zitten nog een voorbeeld aan kunnen nemen! een aanrader!
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor een goede beoordeling maar even 2 keer geweest. Twee keer lunch x 2 personen. Baquette Tonijn, Baquette Ei Salade, Baquette oude kaas. Geen Baquette maar streekbrood [mais] gekozen en was heerlijk vers en smaakvol. Prima koffie, niks op aan te merken. Koekje erbij was een verpakte afgang, zijn de meeste verpakte koekjes, niet allemaal maar deze wel. Heel goedkoop soort. Jammer, hoeft niet hoor. Water bij de koffie geen probleem, krijg je er voor niets bij. Prijzen zijn zeer acceptabel voor wat je ervoor krijgt. Meiden zijn hartstikke aardig en vragen ze wel 3 keer of alles goed is. Tot het weggaan toe, aardig en beleefd. Oude kaas kunnen ze beter de Old Amsterdam of Rotterdam kiezen, geeft net effe wat meer smaak. Voor de rest echt niets op aan te merken en doet men zijn best, zelfs in de feestweek wanneer alles op spanning staat. Gaan we zeker terug, al is het maar dat de mensen je het gevoel geven dat je welkom bent. Toptentje!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Lekkere verse broodjes van top kwaliteit! Mijn favoriet is de carpaccio heerlijk met verse rucola, pesto en kappertjes. Ook de Quattro is zeker een aanrader en erg handig wanneer je niet kunt kiezen! De bediening is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer! Erg leuk team van jonge meiden, ga zo door!
Wensveen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Brasserie Cannes , een kleine maar een zeer gezellige brasserie. De bediening is vriendelijk en het eten was heerlijk. Ik had het broodje Spicy Chicken en die was gewoon top ! Mijn vrouw had het broodje carpaccio en mijn kinderen hadden allebei een pannekoek, deze stonden niet op de kaart maar werden toch gemaakt, echt super! Zeker een aanrader als je lekker wilt eten en gezellig op een ontspannen manier wilt worden bediend. Genieten !