Brasserie Cannes

Rembrandtstraat 28 2671 GE Naaldwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio met truffelmayonaise
      Soep naar keuze
      Crunchy Sushi
  • Hoofdgerechten
    • Varkenshaas met stroganoffsaus
      Zalmfilet met hollandaisesaus
      Tortellini met truffel-roomsaus
      Salade met geitenkaas of krokante kip
  • Nagerecht
    • Trio van chocolade
      Dame Blanche
      Koffie of thee naar keuze

Over het restaurant Brasserie Cannes

Een verjaardagvers feestje

Met een bakker, kaaswinkel, slager en een viswinkel in de straat, zijn alle producten waarmee ze bij de moderne Brasserie Cannes werken ook echt dagvers. Het organiseren van een high-tea met heerlijke gebakjes of een high-wine voor bijvoorbeeld een verjaardag zit hen in de vingers. Je staat versteld van de versieringen, bloemen en service.

Meer informatie over restaurant Brasserie Cannes

- Ontb

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Cannes

C I.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het eten was heerlijk en goed, De muziek stond wel erg hard. De bediening was vriendelijk.
Hopen het zeker nog eens te doen.
Krijger K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Was heerlijk en vriendelijk personeel.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Bediening is erg vriendelijk. Het restaurant zit tussen de winkels, niet aan het grote plein, wat gezelliger was geweest. Als je voor een salade kiest moet je van paprika houden, 1/3 was paprika, zelf hou ik daar niet van, dus dat maakte de salade een teleurstelling.
Eduard G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Klein kaart, maar het smaakte prima.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Omdat het op het terras te warm werd door de onhollandse hittegolf was het geen probleem dat wij naar binnen verhuisden. Op ons verzoek werd direct de muziek wat zachter gezet. De lunch was prima en de bediening vriendelijk en correct!
N Luijendijk L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was gewoon prima!
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten was echt heeerlijk! Goeie grote porties, zelf gemaakt en niet duur.
Het personeel is vriendelijk en sommigen zelfs super spontaan, ik had ze gebeld om te vragen of het een half uurtje kon wat al totaal geen probleem was en zelfs toen aan de telefoon waren ze al heel vriendelijk en spontaan! Ik vond het echt goed.

Het was onze eerste keer en ook in Naaldwijk, maar als we weer in de buurt zijn ga ik zeker weer even langs!
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellig retaurant, met goede service.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ze hebben zelfs nog een champignon sausje gehaald terwijl dat niet op het menu stond. Top service.
Evi S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Erg gastvriendelijk!
J. N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We kozen voor het wat uitgebreidere 3 gangen menu .De gerechten waren ook apart te bestellen. Er is daar veel mogelijk, het personeel is heel vriendelijk en klantgericht.Het eten was erg lekker, het nagerecht met een proeverij van 3 taarten was heerlijk en groot, daar moet je echt een plaatsje voor over laten. We konden er wat geluidsniveau betreft goed met elkaar praten.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gezellig, gemoedelijk en lekker gegeten. De beste plaatsen waren voor ons gereserveerd en korting via iens ook nog! Wc schoon en fris, restaurant mooi ingericht. Enige Verbeterpuntje: ik gaf aan dat we geen brood eten en er werd niet verder gevraagd of dat vanwege gluten of vanwege koolhydraten was. Tegenwoordig is het wel klantvriendelijk om daar even naar te informeren. Gevolg was dat ik een salade vol suiker kreeg, waar ik niet tegen kan, maar daar had ik zelf naar moeten vragen vind ik. De salade was heel lekker maar er zat nauwelijks vet in. Daardoor voor mij niet voldoende voor een lunch, terwijl dat wel was beloofd. Maar dat zal wel van persoon tot persoon verschillen. Verder lekker gegeten en goede koffie! Toprestaurant.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening is uitstekend, het eten is heerlijk. Prima brasserie. Aangezien ik 120 tekens moet achterlaten typ ik nog maar even door.
Jaqueline S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ze zorgen voor elke dag vers eten. Als je dus om half 8 komt eten is het meeste op. Wij hadden hierdoor onze 1e keus hoofdgerecht niet meer en onze 1e en 2e keus toetje niet meer.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
16 oktober buiten gezeten met prachtig weer. Met AH actie voor lunch gereserveerd. Keuze uit twee soepjes gekozen de pompoensoep, hoofd: warm vlees was op, uiteindelijk gekozen voor hete kip met bruin broodje, en na afloop kopje koffie. Ik was samen met mijn volwassen dochter kregen de soep geserveerd in mooie kleine kommetjes zag er heerlijk uit maar wat een teleurstelling het was echt niet te eten, twee hapjes en allebei laten staan. Serveerster soepkoppen meegenomen nadat wij verteld hadden dat het echt niet te eten was. Daarna hebben we heel lang op het broodje kip moeten wachten, de serveerster kwam wel naar ons toe en vertelde dat de kip nog bevroren was en dat het daarom zo lang duurde. Uiteindelijk smaakte het broodje met kip goed. Maar op geen enkele wijze teruggekomen op onze klacht over de soep die echt niet te eten was. Kortom de lunch was een tegenvaller, met mijn dochter wel goede gesprekken kunnen voeren op het terras in de zon, en dat maakte een hoop goed, maar Cannes ziet ons niet meer terug.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg lekker geluncht met de ah restaurantactie. Vooraf beide een tomatensoepje, als broodje fricandeau met champignons en broodje carpaccio en na nog een bakkie koffie. Broodjes worden royaal belegt en smaken lekker vers. Ga zeker nog een keer terug!
g.dekker22 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een prima plek om nog eens terug te komen.
Als mogelijk nadeel noem ik dat het koopavond was in Naaldwijk.
Dat hadden we ons niet gerealiseerd. Vandaar het gevoel van "Rumoerig"
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwaliteit was redelijk al vonden wij het garnituur bij het eten wat fantasieloos. Alleen gefrituurde aardappel bij vlees en vis en verder niets, viel ons tegen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Nette aardige bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten, helaas duurt het soms wat lang wanneer het eten geserveerd wordt.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dezelfde dag gereserveerd en smiddags een heerlijke drie-gangen lunch op bij brasserie Cannes.
Vooraf een heerlijke paprika soep, daarna vier verschillende, naar keuze, belegde broodjes en daarna koffie of thee. Cannes verdient een pluim!