Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
rhemanuels61 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zijn met de AH bon geweest voor de lunch en hadden verwacht a la carte te kunnen eten. Wekregen een bordje met wat kleine broodje met vis of vlees dus dat viel nogal tegen. Jammer hadden ons er meer van voorgesteld.
Hansingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten,het albertheijn menu was top en duidelijk uitgelegd, alleen vonden wij het jammer dat we al het bedienend personeel aan tafel hebben gehad.
Blpieterse .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg vriendelijk bediening.
We hadden niet zoveel tijd , omdat er ergens anders weer op tijd moesten zijn.
en daar werd rekening mee gehouden en hebben toch rustig en heerlijk kunnen dineren, klasse.
Een aanrader op er zeker meer naar toe te gaan.
Moes A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke avond gehad met vrienden
vriendelijke bediening
jammer dat niet alle gerechten optimaal waren sommige biefstukken erg taai
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We waren met de AH-bonnen, maar er werd ook aangegeven dat je een ander menu mocht kiezen of a la carte mocht eten.
Wschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
het 3-gangen AH diner was E 36,50. Vorig jaar daar ook geweest middels genoemde bonnen. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de prijzen voor zo'n 3-gangendiner sterk zijn gestegen t.o.v. vorig jaar. Tevens moest ik mijn bestelde biefstuk zoeken op mijn bord. Deze was overigens wel van goede kwaliteit. Ook de rode huiswijn minimaal ingeschonken was in prijs verhoogd n.l. E 4.20 per glas. Kortom alles zeer zuinig voor een in mijn beleving te hoge prijs.
Kudelstaart9 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een gezellig restaurant en lekker eten, vriendelijk personeel. Zelfs als het druk is blijven ze aardig en is de wachttijd niet te lang.
TumblingDice .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker eten in een gezellige sfeer met een fijne bediening!
Er is voldoende keus op de menukaart en de gerechten zij ook nog eens mooi opgemaakt.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met 2 personen op vrijdagavond gegeten. Het was heerlijk ! Leuke bediening en ondanks dat het druk was met wat grotere gezelschappen en wij wat later binnen kwamen, werden wij heel vlot geholpen.
Erg gezellig vooral als je met vrienden uit eten wilt!
Wij gaan hier zeker vaker terugkomen!!!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten met 2 personen op vrijdagavond. Ondanks dat het erg druk was, kregen wij toch alle aandacht. Als voorgerechten kozen wij de mosterdsoep en de vitello tonato en dat smaakte erg lekker. Vervolgens als hoofdgerecht de tornado en het trio Oevers ook uitstekend. En als afsluiter de crème brûlée en de brownie ook deze waren heerlijk.
Een echte aanrader!!! Hier komen wij zeker terug.
TrudyB .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie wijn selectie, vriendelijke bediening, met uitzicht op de Westeinder! Prima keuze menu! We gaan beslist terug!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heeerlijk gegeten! de champignons als voorgerecht zijn echt geweldig lekker! Super vriendelijke, gastvrije bediening! Echt een aanrader!
Ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben weer een geweldige avond gehad. Eten was heerlijk. Personeel is aller vriendelijkst nemen alle tijd voor advies.
Edejong3 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten komen zeker nog een keer terug. Ga zo door op deze we Wij zullen het iedereen aanraden om daar te gaan eten.
Sienss .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heel gezellig en lekker gegeten met een grote groep (van 17 volwassenen en 14 kids) ter gelenheid van ons jaarlijkse straatfeest.
Vooraf een lekker broodje en prima keuze uit AH restaurantactiemenu. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Volgend jaar weer!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Woensdag 5 oktober zijn wij via de AH deal hier wezen eten. Erg verrast door de klantvriendelijkheid. Kregen een keuzemenu met voor ieder wat wils . Gewoon normale prijzen (je hoort wel.eens dat de prijzen van het ah menu hoger zijn). Was erg lekker en hebben een leuke avond gehad.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vandaag heerlijk geluncht! Op het terras aan het water. Ik had de cheeseburger: zo moet een burger zijn. Mijn vrouw had een wrap en de kinderen resp. Een broodje beenham en oude kaas. Dat met een lekkere Chardonnay maakt het compleet. Vlotte bediening, daar kunnen we weer op teren!
TumblingDice .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker eten, fijne bediening op een mooi terras met een mooie ligging. Binnen is het overigens met minder weer ook goed toeven.