Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
JanJJJ .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad met de AH bonnen. Het was een verrassingslunch waarbij je kon kiezen tussen de vlees- of visvariant. Het was plateservice met een mix van minibroodjes, toast en diverse soorten beleg en salade. En een kopje soep en een dessertje toe. Niks mis mee, gewoon goed en lekker! Personeel was zeer vriendelijk en attent.
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer een super gezellige avond gehad. Ondanks de gezellige drukte had het personeel weer alle tijd en aandacht. Het eten was weer heerlijk.
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Vandaag geluncht met zegeltjes van de AH. Heerlijke vleesschotel gehad en een lekker nagerecht! Persoonlijke aandacht is zeer goed, maar vooral het mooie uitzicht met weer zoals vandaag is perfect! Wij hebben genoten :)
hansmw .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst en aperitief kozen we het 3-gangen menu. Als start een mooi gerecht van grote garnalen met Thaise saus en brood. Hoog op smaak en pittig zonder te domineren. Daarna de biefstuk met pepersaus, groenten, salade en frites. Eenvoudig maar gewoon goed. Tot slot een royaal dessert (Dame Blanche en partner Crème brûlée). Huiswijnen zijn prima. Alles werd vlot en vriendelijk geserveerd. Enige punt van kritiek is dat ons tafeltje erg donker was doordat een lamp boven de tafel defect was maar dat is eenvoudig te verhelpen.
rhemanuels61 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg gezellige avond gehad bij Brasserie Oevers. Lekker gegeten in een vriendelijke atmosfeer. Bediening is erg attent en aardig. Glazen werden op tijd bijgevuld.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg gezellig (ook door kerstsfeer) ingericht en erg vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Eten prima en wachttijd ook prima. Erg leuke avond gehad!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goede menukaart
Vegetarisch is ook heel goed en genoeg keuze
Vriendelijke personeel
Eten was allemaal heerlijk
Komen zeker nog een keer terug (Of meerdere keren)
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zijn met de AH bon geweest voor de lunch en hadden verwacht a la carte te kunnen eten. Wekregen een bordje met wat kleine broodje met vis of vlees dus dat viel nogal tegen. Jammer hadden ons er meer van voorgesteld.
Hansingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten,het albertheijn menu was top en duidelijk uitgelegd, alleen vonden wij het jammer dat we al het bedienend personeel aan tafel hebben gehad.
blpieterse .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg vriendelijk bediening.
We hadden niet zoveel tijd , omdat er ergens anders weer op tijd moesten zijn.
en daar werd rekening mee gehouden en hebben toch rustig en heerlijk kunnen dineren, klasse.
Een aanrader op er zeker meer naar toe te gaan.
Moes A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke avond gehad met vrienden
vriendelijke bediening
jammer dat niet alle gerechten optimaal waren sommige biefstukken erg taai
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We waren met de AH-bonnen, maar er werd ook aangegeven dat je een ander menu mocht kiezen of a la carte mocht eten.
wschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
het 3-gangen AH diner was E 36,50. Vorig jaar daar ook geweest middels genoemde bonnen. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de prijzen voor zo'n 3-gangendiner sterk zijn gestegen t.o.v. vorig jaar. Tevens moest ik mijn bestelde biefstuk zoeken op mijn bord. Deze was overigens wel van goede kwaliteit. Ook de rode huiswijn minimaal ingeschonken was in prijs verhoogd n.l. E 4.20 per glas. Kortom alles zeer zuinig voor een in mijn beleving te hoge prijs.
Kudelstaart9 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een gezellig restaurant en lekker eten, vriendelijk personeel. Zelfs als het druk is blijven ze aardig en is de wachttijd niet te lang.
TumblingDice .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker eten in een gezellige sfeer met een fijne bediening!
Er is voldoende keus op de menukaart en de gerechten zij ook nog eens mooi opgemaakt.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten met 2 personen op vrijdagavond. Ondanks dat het erg druk was, kregen wij toch alle aandacht. Als voorgerechten kozen wij de mosterdsoep en de vitello tonato en dat smaakte erg lekker. Vervolgens als hoofdgerecht de tornado en het trio Oevers ook uitstekend. En als afsluiter de crème brûlée en de brownie ook deze waren heerlijk.
Een echte aanrader!!! Hier komen wij zeker terug.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met 2 personen op vrijdagavond gegeten. Het was heerlijk ! Leuke bediening en ondanks dat het druk was met wat grotere gezelschappen en wij wat later binnen kwamen, werden wij heel vlot geholpen.
Erg gezellig vooral als je met vrienden uit eten wilt!
Wij gaan hier zeker vaker terugkomen!!!
TrudyB .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie wijn selectie, vriendelijke bediening, met uitzicht op de Westeinder! Prima keuze menu! We gaan beslist terug!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heeerlijk gegeten! de champignons als voorgerecht zijn echt geweldig lekker! Super vriendelijke, gastvrije bediening! Echt een aanrader!