Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Op zich goed gegeten. Alleen beetje jammer dat de biefstuk van mijn partner nog heel erg rood was van binnen en even terug ging naar de keuken.
Mijn spareribs heb ik wel eens malser gegeten maar waren op zich niet slecht.

Vandaar onze beoordeling prijs/kwaliteit: kan/moet beter.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik heb samen met mijn buurvrouw heerlijk geluncht de bediening was prima en het was erg gezellig het is een goed resteaurant aan het water je kan er ook heerlijk dineren
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben weer een top avond gehad.
Eten was weer geweldig. En de bediening weer uiterst vriendelijk!
Heerlijk buiten op het terras met uitzicht op de westeinderplas.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Donderdag 3 augustus bij oevers in Kudelstaart gegeten
We werden bijzonder vriendelijk ontvangen.Mijn man heeft artrose en kon de biefstuk niet snijden.
Zonder te vragen werd zijn bord meegenomen naar de keuken en kreeg hij zijn vlees keurig gesneden
terug.Het eten was lekker geen hoogstandje maar dat hoeft ook niet.
Een probleem.De tafeltjes voor twee personen zijn erg klein en je zit beslist te krap.Doe daar wat aan.
We komen terug!
Bob en Wil Petersen.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellige down-to-earth brasserie die veel weg heeft van een grand cafe. Wij kwamen lunchen met de AH restaurantactie. Op de website stond enkel het avondmenu. Ter plaatse bleek de lunch te bestaan uit een visschotel of een vleesschotel met een verrassingsdessert. Wij kozen voor vlees en vis. Allebei zag het er fantastisch uit. Het was een groot bord met kleine hapjes en kleine broodjes. Het dessert was roomijs, met aardbeien en slagroom. Goede ambiance en heerlijk gegeten.
judithvbp .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig restaurant aan het water. We werden leuk en attent bediend, ook al waren we "maar" AH kortingsklanten. Het eten was uitstekend.
Tedje .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ons tafeltje was ingeklemd tussen raam en een pilaar waardoor het moeite kostte om er tussen te komen. Eenmaal gezeten was het oké. Wij kwamen met een AH-kaart en kregen een aangepast menu. Wij konden tegen bijbetaling ook van de 'gewone' kaart kiezen, maar we moesten dan wel nog wachten want alle menukaarten waren in gebruik. Die menukaart kwam niet dus bestelden wij van de 'AH-kaart'. De carpaccio kwam uit de koeling, maar was verder goed, de bijgevoegde toast was erg taai. De kabeljauw van het hoofdgerecht was echt heerlijk, de groenten bestond uit blokjes 'van alles', niets bijzonders. Frites oké, salade werd opgediend in een krappe porseleinen lepel. Wij hadden geen zin in geknoei, dus hebben wij de salade niet aangeraakt. Dessert was oké en de koffie was goed. Men vroeg wel regelmatig of alles in orde was, maar heeft ons de hele maaltijd op één drankje laten zitten. Omdat de parkeerplaats verder vol was, parkeerden wij op een van de vakken bij de keuken. Het was moeilijk uit-manoeuvreren omdat bij de keukendeur motor enz. (van personeel?) stonden geparkeerd.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer kleine tafeltjes . Voor ons te klein, ook stonden er teveel onnodige dingen op o.a. Fles water plus glazen voor ons reden om niet terug te gaan. Misschien met mooi weer in de tuin.
wvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een café-brasserie is niet te vergelijken met een restaurant en hebben ons daar op verkeken. Door de omslag van het weer kwamen de terrasbezoekers naar binnen en voelden wij ons te gast in een luidruchtig maar gezellig café dat het doel voorbijschoot om gezellig onder het eten te kunnen kletsen.
marlies J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zijn hier als meerdere keren geweest, prma restaurant, lekker eten, goede bediening, gezellige sfeer!
Gisteren met de Ah bon gegeten, gewoon van de kaart, of je kon een menu nemen. Top!
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De lunch van de restaurantzegels van AH was erg verrassend en lekker,ook nog een soepje en toetje erbij!
Het was heerlijk weer dus buiten gezeten met uitzicht op de haven.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was heerlijk! Daar het mooi weer was, hebben wij lekker buiten gegeten. Je kon ook buiten het standaardmenu eten en alleen de meerprijs betalen.
j.lankamp8 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De ontvangst bij aankomst was goed de bediening vonden wij perfect en de locatie was buitengewoon mooi en van het diner hebben ik en mijn gezelschap genoten het was al metal uit de kunst alles was even lekker wij hebben van deze avond genoten kortom voor herhaling vatbaar.
Olga K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Een prima ontvangst. goede bediening. Wij hebben bijzonder goed genoten van al het overheerlijke menu. Gaan hier zeker nog een keer eten.
Sima V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met de AH actie wezen lunchen.Keuze vlees of vis. Het werd een heerlijk bord met kleine gerechtjes,maar meer dan voldoende! Vlotte,gezellige bediening,lekker op het terras gezeten. Voor herhaling vatbaar!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben gegeten op de bonnen van AH. Vanwege de regen moesten we binnen zitten. Dan is het wel wat rumoeriger, maar dat is logisch. We vonden het eten en de locatie prima.
Kortom : zeker de moeite waard.
BAR8 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Aardig personeel, je voelt je welkom. Er zit genoeg tijd tussen de gangen (niet te veel en niet te weinig). Het uitzicht over de Westeinderplassen is prachtig! We hebben heerlijk gegeten.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Lekker gegeten en gedronken in gezellige sfeer met enthousiaste en gastvrije bediening. Het eten was goed warm en werd prettig opgediend. Wij komen terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Professionele, klantvriendelijke ontvangst. Eten was goed. Fijn dat je naast de AH restaurantactie ook a la carte kunt kiezen. Binnen erg warm en tafels dicht op elkaar. Gastvrouw liep vaak langs om te vragen of alles in orde was. Prettige avond gehad, wij komen zeker terug!
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke risotto, jammer dat de aspergesoep uit een pakje kwam, maar verder prima.