Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een leuk eetcafé met een mooi uitzicht op de plas.
De naam Brasserie doet enige luxe vermoeden, maar dat is hier niet het geval.
Het is gewoon een gezellig en comfortabel eetcafé dat leuk is ingericht.
Wel is het erg rumoerig (in ieder geval op de zaterdagavond).
Snel de barkruk weghalen om te voorkomen dat de gasten de hele avond tegen een ongeïnspireerde bierdrinkende barhanger aan zitten te kijken. Brengt niks en verstoord het beeld alleen maar.

Dan het eten: de vitello tonato was lekker, maar leed een beetje onder de overdadige dressing. De biefstuk bleek wat droog. Daarentegen was de eendeborst met chutney geweldig. Ook met de wijnen is niets mis.
Eten is dus goed, maar een slippertje blijkbaar niet uit te sluiten.

De bediening is zonder meer zeer vriendelijke en attent.
Kortom: prima tent (als de barhanger eenmaal weg is).
Martina-M F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was erg lekker, gezellig en de bediening(en) erg vriendelijk, voor herhaling zeker vatbaar ! Ik was er met een vriendin via de ah-restaurantactie
arinelangeslag .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alles was super lekker. Iedereen zat buiten maar wij vonden het een beetje te fris dus lekker binnen gezeten waar het heel rustig was. Heel aardig personeel. Goede kwaliteit. Gaan er nog eens eten.
Kees-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten via AH actie. Kon ook keuze maken buiten het actiemenu. Toen frites werd bijbesteld stond het binnen 5 minuten op tafel. Dat zie je nog wel eens anders. Dan wordt het gebracht terwijl je al klaar bent met eten.
Komen zeker weer terug.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
op een mooie zomeravond was het heerlijk toeven bij oever op het terras. gezellige sfeer, aardig personeel, goed eten. al met al een aanrader.
m T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Mooie lokatie, keurig verzorgd allemaal. eten was heerlijk en het personeel is vriendelijk.
een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zoals we hier gewend zijn is het eten prima, ruime porties en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug op deze leuke locatie aan het water.
Pp A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben genoten van ons etentje op het terras bij Oevers. Lekker eten, mooi uitzicht vanaf het terras en zeer vriendelijke en attente bediening.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, er was een goede keuze uit gerechten en desgewenst kon je nog kiezen van de gewone kaart, eventueel tegen bijbetaling. De gerechten werden redelijk snel geserveerd, en complimenten ook voor de bediening. Iedereen was vriendelijk, hield goed in de gaten of we iets nodig hadden zonder opdringerig te zijn. Kortom: aanrader dit restaurant!
Garry S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Doordat het prachtig weer was, lekker buiten op het terras gezeten en gegeten. De bediening was zeer vriendelijke en leuk. Wij komen zeker nog eens terug, prima actie.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitstekend restaurant. Gezellig. Huiselijke sfeer. Super aardige bediening. Grapje tussendoor. Heerlijk eten. Prachtig uitzicht. Wat wil je nog meer. Top tent.
Ria123456 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Hier kan je goed eten met goede en een vriendelijke bediening.
De brasserie heeft een ideale sfeer
en een fantastisch uitzicht op de westeinderplassen.
Wij komen hier zeker weer terug!
Familie van Haarlem
Alphen aan den Rijn
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een zeer goed menu, de bediening is zeer vriendelijk, we hebben deze avond erg genoten. We raden anderen aan om daar eens te geen eten.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg leuk restaurant, ik ben er met mijn moeders geweest met Moederdag op zondag. We waren er allemaal nog niet geweest, en het is ons goed bevallen. Groot buiten terras aan het water, en het is erg gezellig binnen. Ook erg leuk dat je er ook met de boot kan komen.
lbj1959 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij aankomst stonden wij niet op de reserveringslijst. Dit duurde even na overhandiging van onze reservering. Dit is goed opgelost.
Daarna liep alles op rolletjes. Eten was heerlijk. Gamba's niet waterig en de knflooksaus zalig. Ikzelf had carpaccio en was ruim.
Kabeljauw was goed en niet te gaar. Structuur was in tact. Ikzelf had ipv biefstuk tournados. Was perfect.
Vlaamse friet was goed.
Dessert heerlijk crème brulee en bananencoupe.

Advies: bediening indelen per tafel. Hierdoor ontstaat er een sfeer tussen bediening en gast.
Huidig: je bestelt en krijg niets. Wel van de bediening met kastje. De gastvrouw moet geen bestellingen aannemen.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Juni '17 geluncht. Keuze tussen lunch met vis of vlees met de AH bon. Het was verrukkelijk. En vergeet het uitzicht niet. Doorgaan!
JanJJJ .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad met de AH bonnen. Het was een verrassingslunch waarbij je kon kiezen tussen de vlees- of visvariant. Het was plateservice met een mix van minibroodjes, toast en diverse soorten beleg en salade. En een kopje soep en een dessertje toe. Niks mis mee, gewoon goed en lekker! Personeel was zeer vriendelijk en attent.
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer een super gezellige avond gehad. Ondanks de gezellige drukte had het personeel weer alle tijd en aandacht. Het eten was weer heerlijk.
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Vandaag geluncht met zegeltjes van de AH. Heerlijke vleesschotel gehad en een lekker nagerecht! Persoonlijke aandacht is zeer goed, maar vooral het mooie uitzicht met weer zoals vandaag is perfect! Wij hebben genoten :)
hansmw .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst en aperitief kozen we het 3-gangen menu. Als start een mooi gerecht van grote garnalen met Thaise saus en brood. Hoog op smaak en pittig zonder te domineren. Daarna de biefstuk met pepersaus, groenten, salade en frites. Eenvoudig maar gewoon goed. Tot slot een royaal dessert (Dame Blanche en partner Crème brûlée). Huiswijnen zijn prima. Alles werd vlot en vriendelijk geserveerd. Enige punt van kritiek is dat ons tafeltje erg donker was doordat een lamp boven de tafel defect was maar dat is eenvoudig te verhelpen.