Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Café Oevers

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik had dit restaurant voor de lunch uitgezocht. Daarbij kwam als resultaat een 3-gangen diner met keuzemogelijkheden. Zowel voor het diner als voor de lunch kwam ditzelfde resultaat. Op basis daarvan heb ik de reservering gemaakt. Toen wij aan tafel gingen werden wij onaangenaam verrast door het feit dat er helemaal geen 3-gangen lunch werd maar werd er gevraagd wat wij voor de AH bon wilden eten: vlees of vis. Bij doorvragen werd meer ingegaan op de samenstelling van de lunch. Deze bestond uit een soepje, garnalenkroketje, gerookte zalm, een klein bakje salade en makreelstukjes kleine broodjes en een half geroosterd boterhammetje met een kwarteleitje. Dit was niet de bedoeling, we schaamden ons tegenover onze gasten. Later werd beaamd dat het fout op de website stond, maar dat ze het zo erbij gelaten hebben. De kwaliteit/prijsverhouding was wel goed. Maar we verlieten toch het restaurant met een teleurgesteld gevoel.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden niet van ah kaart gekozen maar van de gewone kaart. Die is net iets uitgebreider, we moesten dan ook iets bij betalen maar dat is voor de kwaliteit compleet niet erg.
maarten S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel lekker gegeten met AH/ Iens actie. Gegratineerde champignons als voorgerecht en goudmakreel als hoofdgerecht.Deze vis was nieuw voor ons, maar zeer aan te bevelen.
Ons dessert van frambozen, ijs en slagroom was lekker, maar jammer was dat de frambozen te koud waren en zelfs wat ijsstukjes bevatten.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Een sfeervolle avond gehad. Met uitstekende bediening. De gastheer herinnerde ons eraan dat de lampen van de auto nog brandden, erg attent!
kristeen.vanschip0 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel goed eten prima,kan ook zoutloos (de ene dame moest zoutloos en geen probleem)ze deden daar super hun best voor.voor hoofd en na gerecht was allemaal heerlijk.
Lieve bediening .prachtig uitzicht over het water.We hebben genoten van alles ook de oudere dames vonden het geweldig.
duiven1 V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vaker met vrienden en niet alleen via de de AH actie bij oevers gegeten.
Altijd goed ontvangst en nooit een klacht gehad.
Dus ik zou zeggen ZO DOORGAAN !
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fantastisch, maar dat wist ik al, kom er best vaak. Hele gezellige bediening, met humor, meedenkend en het eten is prima. En het uitzicht op de Westeinderplassen is ook geen straf.
C. G. M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Veel aandacht aan het opmaken van de borden. E
Het eten was heerlijk, voor herhaling vatbaar
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke locatie, we zaten op het terras lekker in de zon, de bediening is erg vriendelijk.
De reden dat ik de kwaliteit redelijk vind ligt alleen aan het hoofdgerecht.
De biefstukken waren een beetje taai, we hadden alle twee hetzelfde gerecht.
Voor en nagerecht, zeer goed!
tomenjokedehaas .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bijzonder .lekker gegeten. Fijne sfeer. Gerechten worden mooi opgediend en zijn bijzonder lekker. Niets dan goeds over dit restaurant.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Mooie zaak op pracht locatie aan het water. Wij waren daar voor het eerst met de AH actie. Heerlijke gerechten, zowel uit de AH actie als van de kaart. Gezellig personeel.
Aanrader voor iedereen, hier ga zeker nog een keer langs.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het restaurant is gelegen op een hele mooie locatie aan de Westeinder Plassen. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk. Beslist een aanrader en zal er ongetwijfeld nog wel vaker gaan eten, al was het alleen al vanwege de fantastische ligging aan het water en natuurlijk het heerlijke eten.
m.hogenbirk .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Een verrassend intieme sfeer.
De tweepersoonstafel met stoel tegen de pilaar maakte wel wat te besloten. Indien de zitplaatsen aan de zijkant zouden kunnen zou dat plezieriger zijn.
De bediening was vriendelijk en persoonlijk.
Bij de vraag om het eerste drankje had ook gevraagd kunnen worden naar het drinken van water, dan wel een koele fles Sourcy i.p.v. de op tafel staande "warme".
De gerechten waren verrassend en ruim.
Al met al reden om terug te komen.
doortjeaartman A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Zou overal zo moeten zijn!
Yonny M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fijn personeel! We kregen ons voorgerecht op terras geserveerd, er werd gelijk gezegd dat we naar binnen mochten als het te koud werd! Via AH actie heerlijk gegeten !
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Op donderdagavond met 2 personen gegeten van de ah actie. Er was een aparte kaart daarvoor maar we mochten ook van het a la carte menu kiezen. Een hartelijke ontvangst en het was mooi weer dus heerlijk op het terras gegeten. Als voorgerecht de pommedorisoep en de gebakken camebert genomen en dat smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht bestond uit de eendenborst en de rundersaté ook allebei voortreffelijk bereid. En de cremebruleé als nagerecht en dat was ook erg lekker. Hier komen wij graag terug. Prima keuken en leuke vriendelijke bediening. TOP !!!!!
fca V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heel erg lekker gegeten ,vriendelijk geholpen,zeker voor herhaling vatbaar.
leuke locatie aan het water bij mooi weer zeker aan te bevelen.
personeel doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het AH restaurantactie 3-gangenmenu was niet al te groot. Keuze uit 3 voor-/3 hoofd- en 3 na-gerechten.
Hierbij zaten echter wel heerlijk gerechten, waar wij een keuze uit hebben gemaakt en deze dan ook met smaak hebben verorberd. De bediening was goed en attent, terwijl de produkten netjes werden opgediend. Heerlijk gegeten en door de AH-aktie ook betaalbaar.
Ewald W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en attent. De twee verschillende menu's ,die we hebben gegeten, waren beide van goede kwaliteit. De locatie is erg mooi met een leuke sfeer. Een bezoek aan dit restaurant is zeker aan te bevelen.
Nina N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuke locatie. Vriendelijke bediening, soms wat vergeetachtig. Prijs/kwaliteits verhouding prima, mede omdat we gebruik maakte van de AH-bon!!