Brasserie Café Oevers

Kudelstaartseweg 228 1433 GR Kudelstaart Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Café Oevers

Goed toeven

Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas en gelegen in de mooie jachthaven van Kudelstaart. Dat stemt een mens al onmiddellijk vrolijk en de hartelijke bediening doet daar nog een schepje bovenop. Het is goed toeven bij Oevers, helemaal als je bij mooi weer op het riante terras zit. De kaart biedt voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van salades tot soep. Geschikt voor elk gezelschap dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Café Oevers

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Café Oevers

Annet D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In een woord geweldig ! Vriendelijke bediening heel attent en meedenkend... zalig eten ! Gaan snel weer terug !
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg genoten van diner en uitzicht op Westeinderplas, komen zeker nog eens terug
Sannie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant, en het eten is heerlijk! De bediening is zeer vriendelijk!
We waren er afgelopen zondag voor de lunch, maar toen was het zeer druk met grote groepen, dat we elkaar bijna niet konden verstaan! Dat was jammer!
Maar we komen zeker terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij hebben lekker gegeten. En het is altijd gezellig bij oevers. Het personeel is vriendelijk.Wij gaan er zeker nog een keer.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met de AH restaurantactie heerlijk geluncht. Oevers had een prima keuzemenu met voor elk wat wils. Tevens kon in verband met een dieet uit de standaardkaart worden gekozen.
De bediening was alleraardigst en adviseerde kundig.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening ,eten goed ,wachttijd kortbsnel geholpen genoeg personeel .
Wel lawaaierig het is ook een cafe .
Kleine twee persoons tafeltjes een donker bruin interieur.
Als je goed zit kijk jecauto aan decwesteinder pkass met haven wel mooi.
Ga er vast nog een keer eten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten !
A e m J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Ook met jongere kinderen was het hier heel prettig. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker weer terug.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik zat jammer genoeg met mijn rug naar het water, maar verder was het erg goed!
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij waren met z'n tienen, allemaal even zeer tevreden.Zeer goede smaak en erg gezellig , wij hadden geen last van de overige bezoekers.(geluid)
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer prettige bediening. Verrassend menu. Mooi samengesteld en goed van kwaliteit.
Zeker voor herhaling vatbaar. Glas wijn was ook goed.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik had dit restaurant voor de lunch uitgezocht. Daarbij kwam als resultaat een 3-gangen diner met keuzemogelijkheden. Zowel voor het diner als voor de lunch kwam ditzelfde resultaat. Op basis daarvan heb ik de reservering gemaakt. Toen wij aan tafel gingen werden wij onaangenaam verrast door het feit dat er helemaal geen 3-gangen lunch werd maar werd er gevraagd wat wij voor de AH bon wilden eten: vlees of vis. Bij doorvragen werd meer ingegaan op de samenstelling van de lunch. Deze bestond uit een soepje, garnalenkroketje, gerookte zalm, een klein bakje salade en makreelstukjes kleine broodjes en een half geroosterd boterhammetje met een kwarteleitje. Dit was niet de bedoeling, we schaamden ons tegenover onze gasten. Later werd beaamd dat het fout op de website stond, maar dat ze het zo erbij gelaten hebben. De kwaliteit/prijsverhouding was wel goed. Maar we verlieten toch het restaurant met een teleurgesteld gevoel.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden niet van ah kaart gekozen maar van de gewone kaart. Die is net iets uitgebreider, we moesten dan ook iets bij betalen maar dat is voor de kwaliteit compleet niet erg.
maarten S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel lekker gegeten met AH/ Iens actie. Gegratineerde champignons als voorgerecht en goudmakreel als hoofdgerecht.Deze vis was nieuw voor ons, maar zeer aan te bevelen.
Ons dessert van frambozen, ijs en slagroom was lekker, maar jammer was dat de frambozen te koud waren en zelfs wat ijsstukjes bevatten.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Een sfeervolle avond gehad. Met uitstekende bediening. De gastheer herinnerde ons eraan dat de lampen van de auto nog brandden, erg attent!
kristeen.vanschip0 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel goed eten prima,kan ook zoutloos (de ene dame moest zoutloos en geen probleem)ze deden daar super hun best voor.voor hoofd en na gerecht was allemaal heerlijk.
Lieve bediening .prachtig uitzicht over het water.We hebben genoten van alles ook de oudere dames vonden het geweldig.
duiven1 V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vaker met vrienden en niet alleen via de de AH actie bij oevers gegeten.
Altijd goed ontvangst en nooit een klacht gehad.
Dus ik zou zeggen ZO DOORGAAN !
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fantastisch, maar dat wist ik al, kom er best vaak. Hele gezellige bediening, met humor, meedenkend en het eten is prima. En het uitzicht op de Westeinderplassen is ook geen straf.
C. G. M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Veel aandacht aan het opmaken van de borden. E
Het eten was heerlijk, voor herhaling vatbaar
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke locatie, we zaten op het terras lekker in de zon, de bediening is erg vriendelijk.
De reden dat ik de kwaliteit redelijk vind ligt alleen aan het hoofdgerecht.
De biefstukken waren een beetje taai, we hadden alle twee hetzelfde gerecht.
Voor en nagerecht, zeer goed!